Kun USA veti Unicefilta tukensa sen hyväksyttyä Palestiinan jäsenekseen, tuli heti myrskyjä ja helleaaltoja maahan. Rikollisuus rehottaa.
Jumala ei tuomioitaan viivytä!
USA kärsii nyt Palestiinan hylkäämisestä!
20
159
Vastaukset
- Seuraus osuu
Kohdalleen, mutta syy on kooteeässämäisen tavanomaisesti hiukkasen hukkasessa.
- uskissss
Tässä on aivan loistava kouluesimerkki eksyttäjästä. KTS on antikristuksen asialla. Varokaa tällaisia eksyttäjiä.
Raamattu kertoo, että Israel on Jumalan silmäterä. Raamattu kertoo, että Jumala palkitsee ne kansakunnat, jotka auttavat Israelia ja rankaisee niitä, jotka eivät auttaneet.
Varokaa näitä KTS:n tapaisia eksyttäjiä, jotka pyytävät milloin rukoilemaan Iranin puolesta, milloin Palestiinan puolesta.
Raamattu kertoo, että tällaisia eksyttäjiä tulee lopun ajoilla ja teidän kuulijoiden vastuulla on erottaa nämä väärä tiedon leivittäjät. - VAROITUS VAROITUS!
VAROKAA EKSYTTÄJÄ KTS:ää!!!!
Kuten huomaamme, nämä kolme edeltävää kirjoitusta ovat suoraan pimeydestä. Heidän "jumalansa" ei välitä palestiinalaisista, mikäli heitä kohdellaan väärin. Kyse ei siis ole vanhurskauden Jumalasta eli siitä, jonka me kristityt Jeesuksen kautta olemme oppineet tuntemaan.
Me kristityt sen sijaan löydämme Raamatusta OIKEAN Jumalan, joka ei katso henkilöön, vaan jokaisessa kanssa vanhurskas on hänelle otollinen eikä hän hylkää samarialaistakaan.
Siunaamme palestiinalaisia siunaamasta päästyämmekin!
HYVÄ!
Tue EAPPIA:
http://www.eappi.fi/- OIKEIN!
Kerrankin on joku kirjoittanut totuutta tällekin palstalle ei-uskovaisia lukuunottamatta, ja asia on todellakin niin että nuo kolme kirjoittajaa ja kaikki muutkin samankaltaiset hullut ovat perkeleenm asialla joka on sulkenut heidän silmänsä ja vienyt viimeisenkin järjen etteivät he totuutta näkisi.
-Sinällään älyllisestä elämästä ei juurikaan voi tuollaisten saatananpalvojien kohdalla puhua, sillä he ovat vääristelijöitä jotka tahtovat johdattaa toisetkin harhaan.
Todennäköisesti ajatukset heillä on jo niin kieroutuneita etteivät itsekään sitä huomaa. - oletko putkonen?
OIKEIN! kirjoitti:
Kerrankin on joku kirjoittanut totuutta tällekin palstalle ei-uskovaisia lukuunottamatta, ja asia on todellakin niin että nuo kolme kirjoittajaa ja kaikki muutkin samankaltaiset hullut ovat perkeleenm asialla joka on sulkenut heidän silmänsä ja vienyt viimeisenkin järjen etteivät he totuutta näkisi.
-Sinällään älyllisestä elämästä ei juurikaan voi tuollaisten saatananpalvojien kohdalla puhua, sillä he ovat vääristelijöitä jotka tahtovat johdattaa toisetkin harhaan.
Todennäköisesti ajatukset heillä on jo niin kieroutuneita etteivät itsekään sitä huomaa.Tässä huomaa sinun kannanotostasi, ettet ole lukenut Raamattua ja tässä lauot mitä sattuu kristinuskosta.
KTS ei ole mikään kristitty vaan juoni vapaamuurari.
Oletko KTS muuten Janus Putkonen? - Olen lukenut-
oletko putkonen? kirjoitti:
Tässä huomaa sinun kannanotostasi, ettet ole lukenut Raamattua ja tässä lauot mitä sattuu kristinuskosta.
Oletko KTS muuten Janus Putkonen?-raamattua VARMASTI enemmän kuin sinä itse, ja myöskin ymmärrän lukemani joka taito sinulta puuttuu kokonaisuudessaan.
Sinulla ei ole mitään valtaa luokitella KTS-nimimerkkiä tai ketään muutakaan mihinkään ryhmään, ja kirjoituksista päätellen kyseinen herra on uskovaisempi kuin sinä itse vaikka ei varsinaisia kriteereitä täytä esimerkiksi juuri sen vuoksi ettei ole juutalais-kristillinen äärirasisti joka hekumoi kaikkien muiden tappamisesta paitsi itsensä kanssa samoin ajattelijoiden.
Perkele on todellakin sokaissut silmäsi ja vienyt sen viimeisenkin järjen äänen mikä joskus on mahdollisesti sinulla ollut. Olet siis Saatanan palvoja sanan varsinaisessa merkityksessä! - KTS (Ei kirj.)
oletko putkonen? kirjoitti:
Tässä huomaa sinun kannanotostasi, ettet ole lukenut Raamattua ja tässä lauot mitä sattuu kristinuskosta.
Oletko KTS muuten Janus Putkonen?En ole sen paremmin vappaamuurar kuin janus Putkonenkaan. olen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen paperilla ja syvämmessä. Osa Kristuksen ruumista!
HYVÄ! - oletko putkonen
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
En ole sen paremmin vappaamuurar kuin janus Putkonenkaan. olen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen paperilla ja syvämmessä. Osa Kristuksen ruumista!
HYVÄ!Sitten kristittynä kehotan sinua katumaan syntejäsi sekä tekemään parannuksen ja palaamaan takaisin Raamatussa kerrottuun totuuteen.
- KTS (Ei kirj.)
oletko putkonen kirjoitti:
Sitten kristittynä kehotan sinua katumaan syntejäsi sekä tekemään parannuksen ja palaamaan takaisin Raamatussa kerrottuun totuuteen.
Sinä et ole minun rippi-isäni etkä tiedä minun synneistäni YHTÄÄN mitään!
- Siunataan Israelia
ja Suomea ja USA ja islam-uskoisia luvatussa maassa ja Israelin ympärysmaissa, että Kuningas Jeesuksen mukaan parannuksessa voisivat rakastaa totuudellisesti vihaamisen sijaan ja myös luopua vihaan kasvattamisesta lastensa ja kansansa osalta. Kaikki antisemitismi on pahasta ja islamissa kielletään Isä Jumala ja Poika Jeesus Israelin Herrana ja Juutalaisten Kuninkaana ja koko maailman Vapahtajana. Rukoillaan Jumalan totuuden valoa kaikille kansoille Israelin sukukuntien saaman Hengen vuodatuksen hyvänä hedelmänä Jeesuksessa, kuten on profetaalisesti edeltä kerrottu. Ei eksytä vaikka pahuuden vallat tottelemattomuuden lapsissa paljon ahkerasti vaikuttavatkin vaan rukoillaan parannusta sillä se on hyvän Isän tahto kaikille eksyksissä vaeltaville ja myös pois poikenneille.
- Hyvät pyhät?
Siunataan nyt välillä joitain muitakin kansakuntia ja maita koska muuten tälläinen
jatkuva tiettyjen maiden siunailu alkaa tuntumaan aika epädemokraattiselta.
Itse henkilökohtaisesti siunaisin erityisesti Joulu-ja Pääsiäissaaren kansaisia.
Miksi näin?
No siksi,että johan nimetkin,eli Joulu-ja Pääsiäissaari,kertovat syyt siihen koska
Joululla ja Pääsiäisellä on suuri merkitys kristittyjen juhlapäivinä eli Jouluna ja Pääsiäisenä.
Eiks' muuten olekin hyvä aidii ja käytäntö?- KTS (Ei kirj.)
Erittäin hyvä käytäntö mutta se ei tietenkään kelpaa ääri-israelilaismielisille, ameriiikkalaisen fundamentalismin läpeensä saastuttamille turhisuskoville, jotka ovat ERITTÄIN huonoa mainosta mille seurakunnalle tahansa.
- jasser masser
KTS on täyttä valetta.Suosittelen ettei kukaan alennu keskusteluun hänen kanssa.
- mikäihmeenpalestiina
KTS:n kopla on oikein urakalla peukuttanut ko. kyhäelmiä. Todellisia asiatekstejä on sitten miinustettu.
JP:n hengellisestä tilasta en tiedä, mutta kirjoittaa asiaa Verkkomediassa, vaikkakin selvästi "yhteen suuntaan kallistuneena.- Vai niin on.
Kyseisellä herrasmiehellä on varmaankin oikein jengiliivit jonka selässä kirjaimet "KTS".
Ihmeellisiä ovat sinun mielestäsi asiatekstit joita on miinustettu. No, höperöllä on höperön mielipiteet.
- Progis.
Verkkomediassa kukaan ei kirjoita asiaa,vaan pelkästään "yhteen suuntaan" kallistunutta vihervasuriaktivistien propagandaa.
- ******angels
Oliskohan KTS jonkun prätkäjengin jäsen?
- KTS (Ei kirj.)
En oo mut jois oisin, niin ehottomasti Gospel Raidersin, jonka kunniajäsen on Palestiinan piispa Munib Younan!
HYVÄ! - No perskuta!
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
En oo mut jois oisin, niin ehottomasti Gospel Raidersin, jonka kunniajäsen on Palestiinan piispa Munib Younan!
HYVÄ!Tuo lisää houkuttelevuutta, eli nyt on suorastaan pakko liittyä kerhoon.
Sitten ei enää puutu kuin moottoripyörä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?992053- 981498
- 1211253
- 771205
- 1121187
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571014- 51977
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58966- 36892
- 33794