Tietääkö kukaan myydäänkö suomen kaupoissa Mythos olutta? Jos myydään, niin missä?
Mythos
7
2577
Vastaukset
- patros
jaa se kreetalainen olut , isoimmissa S- marketeissa olen nähnyt .
- jlo
Citymarketeissa ja Prismoissa myydään. Olen jo parin vuoden ajan ostanut. Ainakin täältä Oulun seudulta löytyy hyvin.
- kaljakaverisi
joo myydään joka kolmannessa siwassa jos osaa etsiä
Onko mistään kotosin maultaan? Monesti olen meinannut ostaa, mutta olen päätynyt sitten toiseen.
- Jani The Crüe
Ihan perkeleen hyvää! Suorastaan juotavan herkullista..
- Ei kiitos
Maistuu jos istuu Kreetalla aurinkovarjon alla lämpöä 28°C, ei välttämättä kotona...
Perus olutta - parempaa kuin Lapinkulta - jos joku tarjoaa juon - mutta en itse ostaisi.
http://www.ratebeer.com/beer/mythos/3949/ - Anonyymi
Riihimäen Prismassa ainakin. Hyvä olut. Viikko Kreetalla , tuli tutuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701