Kannattaa uskoa Jeesukseen, kun ei tarvitse maksaakaan mittään!
"Joka uskoo Jeesukseen , pelastuu ja saa iankaikkisen elämän!"
25
194
Vastaukset
"Ikuinen" elämämme Jumalan luona riippuu siitä pysymmekö uskollisena Hänelle.
Kerran kauan sitten kapinoimme kaikki henkinä Taivaassa Jumalaa vastaan ja meidät karkoitettiin sieltä.
Ja siitä syystä elämme maan päällä.- DyanK
MarkkuP mikä sinun uskontosi on? Ketkä ja mihin uskuntoon kuuluvat voivat saada ikuisen elämän käsityksesi mukaan?
- Nouseeko?
DyanK kirjoitti:
MarkkuP mikä sinun uskontosi on? Ketkä ja mihin uskuntoon kuuluvat voivat saada ikuisen elämän käsityksesi mukaan?
"Ikuisuuskin päättyy - minä tidedän sen:"(Lauloi Juice), mutta unohti sen kertoa, että pienen katkon jälkeen jatkuu uudelleen, ei se muuten ole ikuisuutta....
Mutta jos pongaa vain äärettömiä maksimiarvonja (Saako tangentilla laskea?) niin ei opi laskemaan muilla kulmilla.... - Luulolla elämään!
DyanK kirjoitti:
Ikuisen elämän saavat VAIN TÄYDELLISET. Mutta ei tarvitse olla suuressa asiassa täydellinen päästäkseen Jumalan Valtakuntaan, joka on ikuinen elämä...
Jos tulee katko elämässäsi, Buddha ja Krishna sinut silti pelastavat, uudelleen elämään, vaikket heistä mitään tietäisi....
Krishnalla on sama syntymäpäivä kuin Jeesuksella: 25.12....
Ja Buddha sanoi seuraavan inkarnaationsa tulevan 500 vuoden päästä, ja juuri silloin Jeesus tuli....
Mutta oli Muhammed sen jälkeen....
Nykyään? Kuka ja missä? Vihaatte veljeänne, idän uskontoa, jos ette usko sielunvaellukseen, se oli alkuseurakujnna oppeja, vaikkapa pakana-paavit halusivat olla ikuisesti kuollkeita, kuolemans jälkeen.... Tuo oli valhe, älä eksy....
Jos luulet, että kaikki puhuvat totta, olet nainen.....
- DyanK
Onko sinun uskontosi pelastavampi kuin minun? Olen kuullut mainittavan nimen Jeesus, mutten käsitä miten se minuun liittyy. Koko oman elämäni ajan minut ja minun sukulaiseni on oppinut uskontoa jossa ei ole tuttu tämä nimi Jeesus! Miksi pitäisi nyt alkaa uskoa tähän vieraaseen nimeen!
- Kyselen minäkin
Olisin sitä mieltä että Jumala on ilmoittanut itsestään eri tavoin eri aikoina eripuolella maailmaa! En minäkään oikein jaksa uskoa että ainoa tapa olisi ollut 2000 v sitten tapahtunut trakedia!
Ihmisiä on maapallolla ollut aika kauan jo ennen länsimaisen ajanlaskun alkua. Jotenkin Jumala on heillekin ilmaissut itsensä.
Tämän kahden tuhannen vuoden aikana kristillisyys on pikkuhiljaa levinnyt välimeren ympäristöön ja muualle eurooppaan. Samaan aikaan on ympäri maapalloa ollut muunlaisia uskontoja eikä kristillisestä uskosta nytkään suurin osa ihmiskuntaa ymmärrä mitään. Pelkkä uskonnon olemassaolosta tietäminen ei vielä merkitse sen ymmärtämistä!
Täytyy olla niin että Jumala on muidenkin uskontojen takana! Sama Jumala! - Pimmee mies.
Onko sinun uskontosi pelastavampi kuin minun? Olen kuullut mainittavan nimen Jeesus, mutten käsitä miten se minuun liittyy. Koko oman elämäni ajan minut ja minun sukulaiseni on oppinut uskontoa jossa ei ole tuttu tämä nimi Jeesus! Miksi pitäisi nyt alkaa uskoa tähän vieraaseen nimeen!
"Totuus on hänelle vieras"(Jeesus Saatanasta).
Jeesus järjestelee sattumasi, olit ovela kun väitit ettei Jeesus järjestellyt satunnaisuuttasi virkkeissä.... Hänen sääntönsä ovat täydelliset, mutta siinä olet oikeassa, ainoastaan kaksi x kaksi herraa on olemassa maailmassa....
Mutta vain yhtä heistä voit palella.... Joka luulee, ettei Isä palvele, on eksykssä, piemys on sokaissut hänen korvansa.... - Vaatimus.
Kyselen minäkin kirjoitti:
Olisin sitä mieltä että Jumala on ilmoittanut itsestään eri tavoin eri aikoina eripuolella maailmaa! En minäkään oikein jaksa uskoa että ainoa tapa olisi ollut 2000 v sitten tapahtunut trakedia!
Ihmisiä on maapallolla ollut aika kauan jo ennen länsimaisen ajanlaskun alkua. Jotenkin Jumala on heillekin ilmaissut itsensä.
Tämän kahden tuhannen vuoden aikana kristillisyys on pikkuhiljaa levinnyt välimeren ympäristöön ja muualle eurooppaan. Samaan aikaan on ympäri maapalloa ollut muunlaisia uskontoja eikä kristillisestä uskosta nytkään suurin osa ihmiskuntaa ymmärrä mitään. Pelkkä uskonnon olemassaolosta tietäminen ei vielä merkitse sen ymmärtämistä!
Täytyy olla niin että Jumala on muidenkin uskontojen takana! Sama Jumala!Täytyy olla niin että Jumala on muidenkin uskontojen takana! Sama Jumala!
Mutta eri nimellä, ihan varmasti eri nimellä....
Turha mennä buddhalaista vaatia kääntymään kristityksi, jos kristitty ei ensin kääntynyt buddhalaiseksi.... - kerty
Asiaan voi tutustua lukemalla useamman kerran Uusi Testamentti alusta loppuun.
Johdanto:'Jumala oli Jeesuksessa Kristuksessa ja sovitti Golgatalla koko maailman synnit ja on sovintosaarnan(Evankeliumin saarnaaminen) säätänyt. Jeesus nousi esikoisena kuolleista ja kristinuskovaiset syntyvät uudesti uskomalla Jeesuksen nimessä syntinsä anteeksi!'
Sielunlain perusteella monoteismi on harhaoppi; jumalia on lukematon määrä.
- Onko kärppää näkyny?
Sielunlain perusteella monoteismi on harhaoppi; jumalia on lukematon määrä.
Jo hylkää vähäisimmän säännön, SINUT ITSESI kutsutaan Jumalan valtakunnassa vähäisimmäksi...
Vaikka olisit tuota mieltä, älä silti hylkää ateismia, koska olit nyt panteisti.....
Olet jo vähän vanhempi kuin ateisti, tai nuorempi en tiedä varmasti kumpi.....
Minä olen jo yli tiede-iän, mutta pitäisi päästää eläimiä tutkimaan...
Kärpäseni eivät elä kovin kauan, tai sitten vain kotoavat mustaan aukkoon, erilaisen aikakäsityksensä vuoksi.
Kärpänen leni mun uneen, ja palasi sieltä....
Se pelottava asia, jos näjee kärpäsen unessa, se vetää viiruja ja kuroo maailmankaikkeuden kangasta.... Ja se saattaa näyttää siinä isommalta kuin ihminen.....
- Kylläkö?
Jos ei USko Jeesuksen, ei hänellä ole Suomalaista järkeä....
- Piruilee.
Kannattaa uskoa Jeesukseen, kun ei tarvitse maksaakaan mittään!
"Usko minua, sieltä et pääse, ennenkuin olet maksanut kaiken, viimeistä lanttia myöten"(Jeesus)
Luin kun piru Raamattua, en muista tarkkaa asiayhteyttä, mutta se saattoi silti olla juuri tuohon asiaan vastaus.....- Hölöpättää....
Mutta mitä hyötyä teille on siitä, että arvellette Juudaksen kuolleen Jeesuksen puolesta? (Islamin käsitys)....
Luuletteko että Jeesus oli niin kunniaton, ettei koskaan murehtinut? Ei siinä nimessään, mutta uudessa nimessään saattaa valitettavasti olla M-kirjainkin....
EI Jeesus murehtinut, koska Jeesus oli kovempi hän kokis uurta Kauhua, hetki ennen ristituskaansa, joka toi kaikille elämän, myös Muhammedille....
Mikaelia en uskalla nähdä livenä. - Puhua haluan pureja.
Hölöpättää.... kirjoitti:
Mutta mitä hyötyä teille on siitä, että arvellette Juudaksen kuolleen Jeesuksen puolesta? (Islamin käsitys)....
Luuletteko että Jeesus oli niin kunniaton, ettei koskaan murehtinut? Ei siinä nimessään, mutta uudessa nimessään saattaa valitettavasti olla M-kirjainkin....
EI Jeesus murehtinut, koska Jeesus oli kovempi hän kokis uurta Kauhua, hetki ennen ristituskaansa, joka toi kaikille elämän, myös Muhammedille....
Mikaelia en uskalla nähdä livenä.Pahaloainen ei niistä piittaa, jotka minä itselleen kunnian saisivat...
Paholainen on saanut kuolla, mitä ei ole helppo uskoa, koska se palvelukset ovat arvossa arvaamattomassa..... - Sama kekopää
Puhua haluan pureja. kirjoitti:
Pahaloainen ei niistä piittaa, jotka minä itselleen kunnian saisivat...
Paholainen on saanut kuolla, mitä ei ole helppo uskoa, koska se palvelukset ovat arvossa arvaamattomassa.....Sota on soft asia, kuolema on kova asia.
- Sinne jäivät.
Sama kekopää kirjoitti:
Sota on soft asia, kuolema on kova asia.
Älkää toivoko enää NUORTA kuolemaa, tai Usassa on kohtaa 100 mlijardia asukasta....
- Kiinnostava koodi.
Sinne jäivät. kirjoitti:
Älkää toivoko enää NUORTA kuolemaa, tai Usassa on kohtaa 100 mlijardia asukasta....
Ei Valhepuheet ketään poikaa, ja miestä vahingoita, vain väärät teot voivat vahingoittaa. Jos haluaa puhua oikein, menettää tekonsa, ja haluaa tehdä oikein, menettää oikeat puheensa. Molempia ette voi saada, tai jos saatte, tulee vain 50% onnistumisia molemmissa....
Mutta ei tietokone ole kiinnostunut puheistamme, vain uudesta koodista ja data on tylsää, jos se on vain sattumaa....
Jos hylkäätte ihmisen pojan, ette olleet sen isä.
- Raamatun totuus
Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra
Herra on koston Jumala, hän maksaa takaisin täydellä mitalla.
Jer 51:56 KR 1992
sillä koston Jumala, Herra maksaa täydellisesti hänelle
Jer 51:56 Biblia 1776
Sillä minä, Herra sinun Jumalas, olen kiivas Jumala, joka etsiskelen isäin pahat teot lasten päälle, kolmanteen ja neljänteen polveen, jotka minua vihaavat;
2 Ms 20:5-6 Biblia 1776
Ps. 10:4 Jumalaton sanoo ylvästellen: Ei hän kosta. Ei Jumalaa ole - siinä kaikki hänen ajatuksensa
2Moos. 4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra
Job 5:17 Katso, autuas se ihminen, jota Jumala rankaisee! Älä siis pidä halpana Kaikkivaltiaan kuritusta
Sananl. 3:11 Poikani, älä pidä Herran kuritusta halpana äläkä kyllästy hänen rangaistukseensa
Psalmi 94:23 23. Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät
Psalmi 93
Herra, koston Jumala, koston Jumala, saavu jo!
Kuinka kauan, Herra, annat jumalattomien pitää iloaan?
Kuinka kauan he saavat rehennellä, syytää suustaan julkeita sanoja?- Pakstori
Psalmi 93
Herra, koston Jumala, koston Jumala, saavu jo!
Kuinka kauan, Herra, annat jumalattomien pitää iloaan?
Kuinka kauan he saavat rehennellä, syytää suustaan julkeita sanoja?
"Päättäkää jo itse mikä on oikein, ja mikä on oikea aika"(Jeesus).
"Sinä päivänä olet kuoleva, jolloin teet itse päätöksen, mikä on hyvää ja mikä oli pahaa"(Mooses)
"Joka uskoo minuun saa elää vaikka kuoleekin"(Satunniasuuden Järjestelijä Jeesus).
"Joka uskoo minuun löytää oikeat tavat elämäänsä"(Laki-Veikko-Aki)
"Vasemmassa taskussa on vauraus ja lompakko ja oikeassa kädessä on miekka, tai edes leipäveitsi ja kynä"(Salomo).
- Yahahushashua
"Kannattaa uskoa Jeesukseen, kun ei tarvitse maksaakaan mittään!"
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.19.html
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."
- Matteus 19:21
Silloin Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Totisesti: rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan. Minä sanon teille: helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
- Matteus 19:23-24
Kova kauppamies tuo Jeesus. Siinä jää Gigantti kakkoseksi jos verrataan millaisen tarjouksen Jeesus on tehnyt. Tuo on tarjous mistä et voi kieltäytyä. Joko annat kaikki rahasi tai sitten sinua painetaan kuumalla poltinraudalla ohimoon Helvetissä.
En kyllä menisi sanomaan: "Ei maksakaan mitään uskoa Jeesukseen". Onneksi olenkin tuota opusta muutaman sivun verran selannut niin tiedän ettei pelkkä usko riitä vaan pelastus vaatii myös tekoja.
Ei lähde halvalla tuo pelastus ei.
Huuto.netissä olen joskus yrittänyt kaupata pelastusta rikkaille ihmisille, mutta yksikään ei ole suostunut lahjoittamaan koko omaisuutta minulle siitä huolimatta että olen köyhä.
Kuulostaako tuo Jeesus teidän mielestä varkaalta? Minä kyllä uskon että Hän on pohjimmiltaan hyvä ihminen vaikka Hän saattaakin vaikuttaa varkaalta vaatien ihmisiltä kaikki rahat, uhaten samaan aikaan ikuisella kidutuksella jos rahoja ei näy tilillä seuraavana päivänä.- Pakstori
Lainaa: Yahahushashua
Huuto.netissä olen joskus yrittänyt kaupata pelastusta rikkaille ihmisille, mutta yksikään ei ole suostunut lahjoittamaan koko omaisuutta minulle siitä huolimatta että olen köyhä.
Hei, ei kukaan usko, että olet köyhä, jos edes nettiin pääset. Oletko velaton, myönnän että olet köyhä, jos sulla on yli kymppitonnin velat, joita et pysty maksamaan, mutta ellei ole, et ole köyhä.
Ei sellaisella rikkaudella ole mitään merkitystä, että kerää kuin Gaddafi 10 miljardia tililleen, ja kaikki rahat päätyvät muille, kuin omalle kansalleen, pikemminkin vihollisilleen taisi ne rahat Gaddafikin maksaa lopulta, ja amerikan "sankari" tuli ja ampui siltä oman kansansa murhaajalta nirrin pois.....
Kaikki rahat kannattaa käyttää sitä mukaa kuin niitä tulee, jos jää parnaamaan niitä tilille, voi tulla jokin kauhee inflaatio ja rahat menettävät arvonsa....
TIetysti jos ei sitä pelkää, niin hyvän perinnön edes lapset saa, jos niitä on....
- adkl
Jumala loi Taivaan ja maan ja teki ihmisen omaksi kuvakseen. Syntiinlamnkeemuksessa ihmiset muuttuivat kuolevaisiksi. Jumala sovitti Jeesuksesssa Kriustuksessa ihmisten synnit ja Jeesuksen noustua yklös kuolleista, ensimmäisenä kuolleista ylösnouseena ja taivaaseen astuneena asetti sovintosaarnan Evankeliumin, eli joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja saa iankaikkisen elämän.
UudenTestamentin mukaan.Löytyy Raamatusta netistäkin eri kielillä. - adkl
Jeesukseen pääsee tuttustumaan ehkä parhaiden lukemalla Matteuksen, Markuksen ja Luukkaan Evankeliumien ensimmäisiä lukuja, joista löytyy Jeesuksen tehtävä ihmiskunnan Pelastajana eli Maailman Vapahtajana! Amen
- Pakstori
Ei Jeesus tuomitse niitäkään, jotka ovat puolella sydämellä, puolet Mammonan, puolet Jumalan puolella. "Kadehdi en niitä, jotka luotuja on kaksoiselämään"(Juice).
Mutta mammona pitää eri asioita tärkeinä, kuin Jumalaan uskominen, siksi yleensä kaksoiselämän viettäjistä tulee vain mielisairaita, skitsofreenikkoja, koettavat palvella molempia, ja molempia melko huonosti.
Se, että Jeesus koroitti silti mammona palvelemisen Jumalan palveluksen rinnalle, tarkoittaa, ettei hän noita Mammonamammojakaan tuomitse, jos löytävät edes jonkin moraliteetin, niissä raha-asioissaan....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472