Voiko neitsyt miehelle opettaa empatiaa?

pettynyt kalaN

Eli tilanne on tämä. Olemme molemmat alle 25-vuotiaita ja tapailleet n. kuukauden. Minä olen horoskoopiltani kalat, eli melko tunteellinen ja herkkä ihminen. Meillä oli neitsytmiehen kanssa ensimmäinen pieni riita tuossa muutama päivä sitten ja olen ihan hajalla, oksettaa oikein kun on niin paha olla. Mies teki minulle oharit ja kun kerroin hänelle loukkaantuneeni, hän suuttui tästä. Eli suuttui siitä että minä suutuin, vaikka myönsikin tehneensä väärin. Ei ole pyytänyt anteeksi ja muuttui erittäin kylmäkiskoiseksi ja välttelee minkä ehtii, eikä kovin helposti suostunut tapaamaan minua jotta voisimme selvittää tuon asian. Hän on pitänyt minua henkisessä piinassa jo monta päivää kun ei suostu puhumaan asiasta, kun tavoitan hänet puhelimella hän vain sanoo että soittaa takaisin muttei soita ym. Ihan käsittämättömän törkeää toimintaa.

Lisäksi on kummallista ettei mies näytä oikeasti tajuavan minun pahaa mieltäni, vaan on täysin kylmä, aivan kuin ei olisi koskaan välittänytkään ja olisin hänelle yhdentekevä vaikka hän vielä muutama päivä sitten sanoi kuinka mahtavaa on viettää aikaa kanssani ja että hän pitää minusta todella paljon. Miten muuten niin huomaavainen ja hellä mies voi muuttua jääpuikoksi tuollaisen asian takia? Voinko mitenkään saada häntä näkemään omaa typerää käytöstään vai pitäisikö minun jatkaa matkaani?

2

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko

      Minä olen horoskoopiltani neitsyt, samoin mieheni. Silti olemme aivan erilaisia luonteiltamme. Minä olen hyvin herkkä, ajattelen liikaakin miltä toisista tuntuu ja otan huomioon. Mies on aina ollut ja iän myötä enenevässä määrin tunteeton. Suhde alkaa häämöttää loppua, en jaksa tuota mykkää ihmistä jota ei näytä mikään asia tässä maailmassa suuremmin liikuttavan.
      Ja ei ole oppi mennyt perille kahteenkymmeneen vuoteen ja nyt en enää yritä.

    • Jätä se!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe