Telaketjufemakot räyhäävät maahan seksinostokieltoa kuin käärmettä pyssyyn. Mutta myydä saa, herra hallikkoon! Seksin ostajista 99 % on miehiä ja myyjistä, eli huorista, 99 % naisia.
Tässä ei ole mitään järkeä. Vai onko? Ainoa logiikka on puhdas ja katkera miesviha. Ämmäpanssarikiilan rynnistys on pysäytettävä ja järjen on voitettava!
P.s. Jottei tarvitsisi vaivautua toista kertaa kirjoittamaan asiasta, niin minä en osta enkä myy ko. palveluja, vai pitäisikö sanoa tuotetta. Enkä vihaa naisia, vaan peräänkuulutan maalaisjärkeä ruotsalaisjärjen sijaan.
Miesviha leimuaa
10
85
Vastaukset
- herätys feministi
Omituista ettei feministit ole nostaneet mekkalaa siksi, että naiset saavat lyhyemmät tuomiot kuin miehet vaikka rikos on samanlainen.
Tasa-arvon nimissä naiset on tuomittava samalla tavalla kuin miehetkin!
Tuosta tuomioiden erilaisuudesta oli tämä viikon Aamulehdessä juttu.- akat on akkoja
Höh!
- bnvnbvbnv
Ei siinä ole mitään omituista, koska feministejä ei kiinnosta tasa-arvo, vaan ainoastaan naisten ylivalta.
- sderfgthyuji
Yleensä rikokseen houkuttelija tuomitaan yhtä kovaan rangaistuksee
- Suomi ja Ruotsi
ovat maailman ainoita maita, joissa hyvä-sisar-järjestelmä toimii tehokkaammin ja laajemmin kuin hyvä-veli-järjestelmä, erityisesti kuntapuolella, opetustoimessa ja sosiaalitoimessa.
- Gulag-2
jätit nokkelasti kertomatta oman ratkaisumallisi ......
- yksityisyrittäjä
Lisätään hieman eli viherpunatelaketjulesbofeministit.Onhan se hivenen pitempi sana mutta valaisee asiaa.Siinä joukossa ei ole enään järkeä ja tunteita.
- Sovinistimainos
Just pyörii Subilla Raaka-Arskan leffa ja mainostauolla oli Axe deodorantin mainos. Siinä sanotaan: Hanki tyyli, jolla hankit tyttöjä! Sovinismia!
- Kun kaikki
Pillut on ommeltu kiinni, niin kaikki paha poistuu maailmasta.
- Oletko...
juutalainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293115- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61107- 58971
- 69955
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu167877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794