Ihmettelen, miten Henry's Pub on vielä toiminnassa

henkkapenkk4

pääsin itse kyseiseen baariin _juomaan_ ollessani 14vuotias teini. olin silloisen kaverin kanssa ja käveltiin pokkana vaan ovesta sisään. ja joka perjantaihan me tytöt koitettiin onneamme, ja aina vaan päästiin sisään.

aika hurjaltahan se kuulostaa, nykyään ikää 22v ja ihmettelen kuka uuno ei estänyt 14v yläasteikäisten nuorien tyttöjen pääsyä baariin ja miksi vielä myytiin alkoholia koko illan ajan joka viikonloppu...

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xvxvxv

No joo, ite olin 16-vuotiaana "naisena" Ilves hotellin ravintolassa.
      Eikös sinne ikäraja ollut ainakin 22 vai peräti enemmän..

Että eipä ne raflat siihen kaadu, jos alaikäisiä joskus sisään päässy.
      Aika yleistäkin tais ennen olla.

• henkkaan

Nykyään ovat tarkempia, siskoltani (23v) kysyttiin juuri paperit, vaikka moneen muuhun paikkaan pääsee kysymättä.

Poket mielestäni paikassa ovat aina olleet asiallisia ja mukavia, muuten paikka alkaa jo kyllästyttää.

Aina liian täynnä, lasia lattialla, sama vessakoppi ollut rikki jo vaikka kuinka helvatan kauan, musiikki aivan liian kovalla . . . Pitäisi vähän osata uudistuakin.

• Hyvä paikka

Sieltä saa lähes joka kerta pimppaa =)

• vcxvcxvxcvxc
        Hyvä paikka kirjoitti:

Sieltä saa lähes joka kerta pimppaa =)

Juu jos tasolla ei ole niin väliä.

• Kuluttava elämä

Jos kakara on ikänsä vetänyt röökiä ja dokannut vanhempiensa viinoja, niin 14v voi hyvinkin näyttää 25-vuotiaalta.

• -nuorekas.

Ja vaihtoehtoisesti 25- vuotias voi näyttää erittäin hyvin säilyneeltä - itse olen 28 ja juuri kysyttiin paperit : )

Alkossa joka kerta.

• -----
        -nuorekas. kirjoitti:

Ja vaihtoehtoisesti 25- vuotias voi näyttää erittäin hyvin säilyneeltä - itse olen 28 ja juuri kysyttiin paperit : )

Alkossa joka kerta.

Minulta kysyttiin paperit 34-vuotiaana :)
        Paikka oli k18

• PörinäPera

Henry's Pub on NIIN paska baari, että sais mennä nurin, ihan sama mikä ois lopullinen syy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe