Simpanssin genomi poikkeaa ihmisestä jopa 75 %

Koska Luojaa ei ole

joiltakin osin.

Varsinkin älykkyyden suhteen.

Simpanssin aivokuori on levitettynä A4 kokoa.

Ihmisen aivokuori on levitettynä 4 X A4.

Ja kun tiedämme että geenit määrittelevät nuo kokoerot niin on selvää että ihmisen ja simpanssin todellinen geneettinen eroavuus on y-kromosomin suhteen yli 50 %, asia jonka evolutioistitkin tunnustavat ja koettavat mielikuvitustempuilla keksiä kuumeissesti moiselle selitystä.

Ja kun mennään aivokuoren kokoa määrittäviin geeneihi niin eroavuutta onkin sitten jopa 75 %.


Ihminen ei siis ole mitään sukua simpanssille.

Onko tämä nyt selvä. Ai ei vai? No miksi ei? No siksi koska me evokit keksimme kyllä tuollekin asialle jonkun utopistisen lennokkaan selityksen.....koska Luojaa ei ole. Ja itse uskomme tuon selityksemme mikä se nyt sitten tuleekaan olemaan, sillä uskommehan me ufoihinkin, ja hiktisseihin.

14

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kun valitaan sopivan lyhyt pätkä tarkasteltavaksi niin eroksi saadaan 100% !!!

      Helvetti että te olette tyhmiä.

      • kr

        Illulle. Eiköhän se homma toimi juuri noin evoluutiotiedemiesten laboratorioissa joissa sovitellaan ihmisen ja simpanssin endogeeniset retrovirukset naurettavilla silppuamis-kasaamis-palapeleillä haluttuihi evo-sopiviin kohtiin.

        Näin on tehty muutama vuosi sitten ja siitä on kiinni jääty, eikä kaiketi kukaan enää viitsi puhua halaistua sanaa koko asiasta.

        Nettiavaruuteen tosin jäi kiertämään asioita tuolta tiimalta joten jos epäilet niin kurkihan sieltä.


      • kr kirjoitti:

        Illulle. Eiköhän se homma toimi juuri noin evoluutiotiedemiesten laboratorioissa joissa sovitellaan ihmisen ja simpanssin endogeeniset retrovirukset naurettavilla silppuamis-kasaamis-palapeleillä haluttuihi evo-sopiviin kohtiin.

        Näin on tehty muutama vuosi sitten ja siitä on kiinni jääty, eikä kaiketi kukaan enää viitsi puhua halaistua sanaa koko asiasta.

        Nettiavaruuteen tosin jäi kiertämään asioita tuolta tiimalta joten jos epäilet niin kurkihan sieltä.

        Älä tyhmä pelle sönkötä.

        Tietenkin esim. pistemutaatio voi myös siirtää ERV:n lokusta, mutta se mitä sinä kutsut "silppuamis-kasaamis-palapeliksi" on tosiasiassa vain noiden asioiden huomioimista genomien yhtenevyyksiä tarkasteltaessa.


    • karvainen apina

      Ei ihminen ole simpanssin serkku vaan ÄS:n taidonnäyte vailla vertaa. Tosiasiallisesti ihmisen ja simpanssin eroavaisuus on vähintäänkin 50% jos otetaan huomioon kaikki asian vaatimat seikat mm. ulkonäkö. Tähän ei evokeilla ole nokan koputtamista vaikka yrittävätkin kiistää tosiasiat evotarinoilla. Gurut ovat urahtaneet ja ne ovat kirjoitettu ylös rivievokin ulkoaopettelemiseksi.

      • kr

        Juuri näin. Evokeilta jää jostain syystä tajuamatta että simpanssin genomi märää sen ihan kaikki osaset omanlaisikseen, joten se mikä näkyy, on myös geeneissä.

        Ja näkyvät ja mitattavissa olevat eroavuudet ovat selvästi suuremmat kuin pari prosenttia. Tuo 50 % on varmasti lähempänä lopullista totuutta.

        Evokeilta kestää kuitenkin vielä kauan ennekuin he tuon tajuavat. Liian sakea aivopierukaasu estää näkemästä sitä mikä kaikille muille on aivan selvää.


        On ihan pakko sanoa mutta minusta evolutionistit ovat järjttömyyksiensä kanssa ihan pähkähulluja.


      • kr kirjoitti:

        Juuri näin. Evokeilta jää jostain syystä tajuamatta että simpanssin genomi märää sen ihan kaikki osaset omanlaisikseen, joten se mikä näkyy, on myös geeneissä.

        Ja näkyvät ja mitattavissa olevat eroavuudet ovat selvästi suuremmat kuin pari prosenttia. Tuo 50 % on varmasti lähempänä lopullista totuutta.

        Evokeilta kestää kuitenkin vielä kauan ennekuin he tuon tajuavat. Liian sakea aivopierukaasu estää näkemästä sitä mikä kaikille muille on aivan selvää.


        On ihan pakko sanoa mutta minusta evolutionistit ovat järjttömyyksiensä kanssa ihan pähkähulluja.

        ja ne lähteet olivat missä? Ai niin, takamuksessasi.


    • evoluutio=uskonto

      Taloilla ja autoilla on myös paljon yhtäläisyyksiä vaikka ne onkin eri lajeja. Asuntoauto on auton ja talon välimuoto ja kuitenkin se on tullut viimeisenä.
      Kaikki nämä on tietoisesti suunniteltu ja tietoisesti valmistettu.
      Tiedettä 100% Evoluutiota 0%.

      • "Taloilla ja autoilla on myös paljon yhtäläisyyksiä vaikka ne onkin eri lajeja."

        Huoh. Kreationistin lajikäsitys...

        "Asuntoauto on auton ja talon välimuoto ja kuitenkin se on tullut viimeisenä.
        Kaikki nämä on tietoisesti suunniteltu ja tietoisesti valmistettu.
        Tiedettä 100% Evoluutiota 0%."

        Biologiset organismitpa ovat 100%:sti evoluution tulosta, suunniteltuja niistä on 0%, paitsi jotkut harvat ihmisen suunnittelemat.


      • evoluutio=uskonto
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Taloilla ja autoilla on myös paljon yhtäläisyyksiä vaikka ne onkin eri lajeja."

        Huoh. Kreationistin lajikäsitys...

        "Asuntoauto on auton ja talon välimuoto ja kuitenkin se on tullut viimeisenä.
        Kaikki nämä on tietoisesti suunniteltu ja tietoisesti valmistettu.
        Tiedettä 100% Evoluutiota 0%."

        Biologiset organismitpa ovat 100%:sti evoluution tulosta, suunniteltuja niistä on 0%, paitsi jotkut harvat ihmisen suunnittelemat.

        Ansa laukesi mutta sinä et sitä koskaan tajua koska olet siellä ansan sisällä.


      • evoluutio=uskonto kirjoitti:

        Ansa laukesi mutta sinä et sitä koskaan tajua koska olet siellä ansan sisällä.

        "Ansa laukesi mutta sinä et sitä koskaan tajua koska olet siellä ansan sisällä."

        Ansa.... Buaahahahahaaaa


    • >me evokit

      Olet nikkihiiri niin tyhmä ja epärehellinen, että me evokit emme huolisi sinua joukkoomme vaikka polvillasi rukoilisit.

    • kvasi

      Minkähänlaisia mutaatioita tarvittaisiin, jotta simpanssista kehittyisi ihminen?

    • +++++++++++
    • Korvataanpa suomalaisen Raamatun kaikki kirjaimet jollain ennalta sovitulla kyrillisten ja kreikkalaisten kirjainten yhdistelmällä. Tällöin järjestelmän tunteva voi lukea tekstiä aivan vaivatta vaikka yksikään kirjain ei vastaa alkuperäistä.

      Mikä on alkuperäisen ja muokatun tekstin ero prosentteina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe