Ravintolan vahtimestarit käyvät kiinni ilman syytä

?

Olin Hang out-nimisessä discossa helsingin vuosaaressa yhdessä naisystäväni ja ystäväni kanssa. Paikka oli aika täynnä eikä istumatilaa ollut kuin muutama vapaa paikka. Naisystäväni onnistui saamaan vapaan paikan ja kun olin istumassa hänen viereensä niin viereisen Chears-nimisen karaokebaarin henkilökuntaan kuuluva myyjä ryysäsi väliin väittäen paikan kuuluvan hänelle.
Kun yritin puhua tästä, tuli 2 vahtimestaria paikalle ja käskivät minun poistua. Lähdin kävellen menemään ulos, kun he molemmat väänsivät käteni selän taakse ja työnsivät minut ulos.
Tiedoksi vain kaikille tällaisesta mafiasta. Itse en enää kyllä mene kumpaankaan paikkaan.

9

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin normaalia

      nykyään.
      Kaikki 'järjestyksen valvonta' on ulkoistettu järjestäytyneelle rikollisuudelle.

    • repabaric

      Olet toisinsanoen käyttäytynyt kuin idiootti, möykännyt, haistatellut ja ollut liian kännissä. Sitten tulet tänne itkemään. Sama juttu joka kerta. EI ketään heitetä syyttä ulos. Jos sinut olisi heitetty ulos ilman syytä, niin olisit mennyt poliisin juttusille.
      Mutta nyt, koska tiedät että olet idiootti ja rapajuoppo, et voi mennä poliisille kertomaan tarinaasi, koska se pystytään toteamaan heti vääräksi, ja että syypää saamaasi kohteluun olet sinä.
      Syöksy ittees wannabe- jetset.

      • Lämmintä kesää vaan

        Poliisille? Pientä liioittelua. Ihankuin kaikki asiat voisi ratkaista poliisin avulla,


    • .k.

      Olisit käyttytynyt kunnolla ja vittuilematta.
      Siitäs sait, nulikka.

      • Alle 30:t ei alalle

        Nykyään pitäisi nuolla vaksien p:ttä ja antaa 20 tippiä. Sehän on sitä huonoa käyttäytymistä, kun et maksa etkä nuoleskele.


    • jk

      niinkö

    • 78

      Olen itse käynyt usein kyseisessä ravintolassa koska asun vieressä, portsareilla on kyllä liian väkivaltainen meininki, itse lopetin käymisen kyseisessä kapakassa pari vuotta sitten. Paras on äänestää jaloillaan! PS: ONNEKSI VUOSAARESSA ON TOINENKIN YÖKERHO JOSSA ON ASIAKASTA KUNNIOITTAVAT PORTSARIT!

    • aat1

      minäkin olin viime perjantaina 16.11.2012 ja en voi kun pyytää anteeksi typerää käytöstäni portsarilta olen erittäin pahoillani olin ensiksikin juonut euro kossun ja kaksi tuoppia ja poke sanoi mulle et et pääse noissa housuissa sisään ilmeisesti sanoin et älä nyt viitti ja ilmeisesti hän käsitti että mä en poistu ja voin sanoo et ihan oikein mulle oppii olee poke laittoi mut semmoiseen lukkoon että oksat pois ja poliisit tuli ja putka odotti ja portierin kieltoa kun en noudattanut sain 640e sakon että helvetin kalliiksi tuli mutta nyt parantelen haavat ja otan opiksi ei toiste porsarille vain hyvää talven jatkoa ja olen erittäin pahoillani koska ei sekään duuni mitää herkkuu ole kaikkia pölvästejä heittää pihalle kun järki puhe ei auta....kaikkien kannattaa katsoo peiliin ketkä heitetään ulos ei ne huvikseen heitä pihalle

    • ROKKEN ROLL

      IHAN MUNATON POKE OLI TÄÄ KUKA SIIHEN 3 PROMILLEN ISOON MIEHEEN KÄVI RAUKKAMAISESTI SALAA KIINNI NÄIN TAPAUKSEN SE KARJU OLI TULOSSA SISÄÄN JA TÄÄ PUUDELI RUPES MANAA ET EN OTA SUO NOISSA HOUSUISSA SISÄÄN NO KARJU SANO VAAN ET ÄLÄ NYT VIITTI JA KÄÄNSI SELKÄNSÄ OVEEN PÄIN NIIN TÄÄ HIIRI HYPPÄS SALAA TAKAAPÄIN TÄMÄN KARJUN PÄÄLLE VITTU MIKÄ PELLE PORTSARI SITTEN SOITTIVAT POLIISIT JA TÄÄ ISOMIES VIETIIN TÖRKEETÄ TOIMINTAA POKELTA...HIIREJÄ OVAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe