Tällä hetkellä pyörivä visa alkaa viedä juontajan hermot, ja en ihmettele yhtään. Jos nyt haluaa niin kovasti päästä seuraavaan peliin, niin suosittelisin vihjeiden antamiseen. Juontaja vaan jankuttaa, kuinka helppo peli on, miksi kukaan ei osaa sanoa oikeaa vastausta. Veikkaanpa, että jos tälle kyseiselle naikkoselle annettaisiin vastaava tehtävä, niin ei vastausta kuuluisi tämän vuorokauden puolelle. Itse pääsin yli 80 ja en enää jaksanut enempää keskittyä. Peli varmaan jatkuu vielä ensikin vuonna!
MTV3:n kolmiovisa
notta tuata
2
253
Vastaukset
- j k
niinkö
- God women
Eikö ole hyvä, että joku jatkuu.
Koska:
Suomen kesä ei jatku
Monen työt ei jatku
Lapsuus ei jatku
Nuoruus ei jatku
Ym.
Jaa, mutta jatkuuhan vanhuus hamaan loppuun saakka.
Jatkuvuutta kaipaileva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732