enää missään?
Ootko nyt onnellinen
54
1395
Vastaukset
- et säkään näe
Oletko itse?
- Ei ap.
Olisin halunnut nähdä mutta sä et. Sulle riitti hyvin tää sun nettileikki. Niin " iso " juttu tää sulle oli !
- tää äijä se
jaksaa painaa.
- surku
Ei ap. kirjoitti:
Olisin halunnut nähdä mutta sä et. Sulle riitti hyvin tää sun nettileikki. Niin " iso " juttu tää sulle oli !
ei o totta.
ootko muka koskaan yksin liikkeellä niin et vois puhuu. et- - ihan sivusta vaan
surku kirjoitti:
ei o totta.
ootko muka koskaan yksin liikkeellä niin et vois puhuu. et-mut uskaltaa ainakin pyytää sivummalle kahdestaan juttelemaan, siinä ei ole mitään ongelmaa :) ja olen kyllä ollut yksinkin.
- antti
jep 100%
- yhdentekevää
Mitä väliä näenkö vai en kun tilanne on mikä on, sinun toimestasi.
- näkyy :)
Hahhaa... onnex on face ;)
- ;)
ja sekö sulle vain riittää? harmillista.
- J..
En.
- you didn't care
Et J edes hyvästellyt mua.
- J
you didn't care kirjoitti:
Et J edes hyvästellyt mua.
I cared a LOT!
- No en olis,
ainakaan sen takia, että en näe sua. Mutta onneksi näen, ja se saa hyvälle fiilikselle ihan muutenkin ;-)
- kunhna kysyn
oletko varma että näet enää?
- No en olis,
kunhna kysyn kirjoitti:
oletko varma että näet enää?
no eihän ikinä voi olla ihan varma, mutta kyllä melko varmasti joo
- tosi on
en näe sua enää koskaan
onneni ei ainakaan viellä ole kääntynyt - iha sama
Mä en nykyään katsele ihmisiä vaan kuljen katse maahan luotuna, joten ihan se ja sama vaikka joku entinen tuttu tulis vastaan, en mä häntä katsele.
- kyllä olen juu
kyllä, juu-u olen onnellinen, koska onneni ei ole riippuvainen muista ihmisistä ja muiden hyväksynnästä
- pointtis oli
Mitä mä sun näkemisestäsi kostuisin?
- no en oo
onnellinen
- Tyytyväinen
Jos totta puhutaan, niin helpottaa oikein hyvin, sillä miksi pitäisi kurittaa tunteitaan väkisin.
- luulisi sun
olevan nyt onnellinen,sulla kun ihastus vaihtui musta johonki toiseen naiseen.mun tunteet ei merkinny sulle paskaakaan.
- taidampa ollakkin
en taida kyllä käytöksesi ja sanojesi jälkeen koskaan haluta nähdäkkään.
kohtelit törkeästi. - eipä nähdä ei
En, kaipaan sua vieläkin.
Oletko tyytyväinen siitä, miten jätit minut ulkopuolelle siitä mitä koit ?
Olisin ymmärtänyt sinua... - Lomallekaipaan
En ole. Olen huolissani, missä nyt olet. Mitä ihmettä minä tein väärin? Kirjoittaisit edes viestin ja kertoisit. En minä ole selvännäkijä.
- Hold my hand
En ole. Mun sydän kaipaa sua, vaikka olen yrittänyt todistella kaiken tavoin, etten välitä.
Vaikkakin on se hyvä, etten ole siellä paikalla missä näkisin sua. Voin vaan unissani muistella sitä entistä sua... tai unta, jossa tulet vastaan ja halaat mua. - kyllä mä
olen ollut tyytyväinen näihin mun uusiin aurinkolaseihin
- Jos...
et heti ilmesty näkyviin, niin otan värikopiokoneellani kuvastasi satoja lehtisiä...
ja liimailen ympäri suomea niitä lyhtypylväisiin ja talojen seiniin...tekstinä: jos
näet tätä naista soita nro:oon ..........luvassa huomattava palkkio.Sen jälkeen
en ainakaan näe sinua... :)- Ja...
kopiokone rupes suoltamaan...aikun nätti kuva susta, ja huomisesta alkaen nitojan
kanssa tienpäälle :) ei nyt kuiteskaan..kyllä me vielä nähdään, ei siihen tarvita
kopiokonetta eikä nitojaakaan...sä vaan joku päivä seisot mun edessä ja hymyilet.
- heko heko
toi oli paha... :D....mä otan nää aurinkolasit pois
- Huhhuhuu
En saata edes haaveilla siitä näkemisestä kun alkaa heikottaa.
- Jos en nää
Sepiä niin olen onnellinen.
- onnellinen onneton
Miks sä sitä pelkäät? ;D
- en kestäisi sitä
Mä kuolisin ikävään :(
- miksi?
Mikä idea on välttelemisessä ja mihin sillä tähtäät? Tympii tollanen.
- sivusilmä
Onneks on nopee sivusilmä katon sillä sekunnin sadasosan aikana ja sit katse ihan muualle ni et ees tiiä et näin sut, mut näinpä kumminkin ja se riittää. Näin on hyvä.
- CS
Cyllä
- jujujujuuuuuu
Ciwa cun oot onnellinen.
- pauliinako_
todellakin olen. not interested.
- .
Kohta lähden lopullisesti sieltä missä olemme tavanneet tähän asti. Sen jälkeen sinun ei tarvitse vältellä enää.
- ..
voi ei :(
- :D
hhhmm, itseasiassa ehkäpä, ja vielä onnellisempi olen kun suljen tämän sivun enkä näe edes piikikkäitä ja vittuilevia tekstejäsi.
josei nähdä, on kyse siitä että olet sanoin ja teoin satuttanut minua törkeästi, enkä anna sinun jatkossa enää tehdä niin saati astua senttiäkään elämääni. - edellinen
..ois voinut olla mun kirjoittamani, parasta tosiaankin että tietyn ihmisen ei anna enää tulla senttiäkään omaan elämään. Sen verran pahaa ehti tehdä niin sanoin kuin teoin vuosien varrella katumatta edes. Täydellinen kylmyys ja niin pitkä etäisyys että unohtaa kohta koko ihmisen. Tämä ovi on ja pysyy kiinni.
- :D
niin, joskus on vain pakko, inhoan olla kylmä ja inhottava, mutta joskus on vain pakko olla, kun ei mikään muu auta ja muuten rikkoisi itsensä sellaisen seurassa ja sitä en halua. Silloin on hyvä sulkea ovi eikä avata sitä enää. nyt suljen kyllä palstankin, ja teen jotain hauskaa :)
- nunero
:D kirjoitti:
niin, joskus on vain pakko, inhoan olla kylmä ja inhottava, mutta joskus on vain pakko olla, kun ei mikään muu auta ja muuten rikkoisi itsensä sellaisen seurassa ja sitä en halua. Silloin on hyvä sulkea ovi eikä avata sitä enää. nyt suljen kyllä palstankin, ja teen jotain hauskaa :)
Olisin rikkonut itseni jo en olisi lähtenyt. Mutta sinä lähdit ensin, etkä kai ollut muutenkaan koskaan minun. Sinun puhumattomuutesi olisi tuhonnut minut. Nuolen haavoja kotona ja joskus voin nauraa tälle. Jäät silti sydämeeni.
- +\-
nunero kirjoitti:
Olisin rikkonut itseni jo en olisi lähtenyt. Mutta sinä lähdit ensin, etkä kai ollut muutenkaan koskaan minun. Sinun puhumattomuutesi olisi tuhonnut minut. Nuolen haavoja kotona ja joskus voin nauraa tälle. Jäät silti sydämeeni.
Tiedät miksen voinut puhua vaikka olisin halunnut. Jokin oli tiellä, esteenä.
Minua ei naurata.
- ?
nunero, oletko m vai n?
- S
Sehän oli sun valinta. Eipä auta muu kuin salaa haaveilla...
- ----
Vaikk` ei näkiskään on kumma särinä.Vähäsen rauhaton olo.
- :(
Näin monta ihmistä omi aloituksen. Surullista kertomaa.
- nunero
Oli mun valinta. Haaveillaan siis molemmat salaa.
0len n, pks
- lappi..
siis et
Puti puti puti voe voe voe!
- on muitakin
Olen. Jos haluaisin nähdä, ottaisin varmasti yhteyttä ja menisin käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389