Mitä hitaat merkitsee miehille?

Ihastusta ilmassa

Olen ollut ihastunut erääseen mieheen melko kauan. Emme sinänsä ole mitään kavereita, mutta ollaan vaihdettu joskus muutama sana. Menin itse baarissa juttelemaan hänelle ja hän vaikutti olevan mielissään. Hän yleensäkin moikkaa minulle iloisesti nähdessämme. Loppuillasta tämä mies tuli tanssimaan kanssani hitaita. Olin häkeltynyt ja iloinen, koska en tosiaan osannut odottaa tämmöistä.

Tanssitteko miehet hitaita yleensä ihan kenenkä tahansa naisen kanssa vaan vai pyrittekö tanssimaan hitaita esim. kiinnostavan naisen kanssa? Mietin, että saattoiko nämä meidän hitaamme osoittaa häneltä edes pienen pientä ihastusta tai edes jonkun luokan kiinnostusta...

11

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capitalll

      Joskus tanssin ihan vaan naispuolisten kavereiden kanssa, mut joskus pyydän tanssimaan kiinnostavaa naista

    • maksimus91

      Oon kerran tanssinu hitaita baarissa illan lopuksi ja menin sillon pyytään yhtä ihanaa naista, johon olin ihastunu. Sen jälkeen vaihdettiin puh. numeroja ja nyt ollaan seurusteltu vuoden päivät! :D

    • a p

      Up!

    • freehug

      Siis onhan hitaat ny parasta baari illassa, hyvällä säkää 10min halaamista häh ?? ei oo sääntöä tuohon mitä se merkitsee. rohkeasti vaa kysymään että haluaako tutustua paremmin olet ollut mielessä :))

      http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

    • Kyllä..

      ..jos haen jotain naista ylipäätään tanssimaan, niin jotain kiinnostusta naista kohtaan on, mutta toki lähden naisen kanssa tanssimaan myös naisen pyynnöstä. Hitaillekin voin lähteä vähemmän kiinnostavan naisen kanssa, mutta sitten on se reilu hajurako välissä, kun taas kiinnostavan naisen kanssa ollaan ihan liki.

    • migol0

      En ainakaa mee pyytään tanssimaan mitää epämiellyttävää naista, joka ei oo yhtää mieleen. Yleensä tanssin hitaat niiden naisten kans, joiden kans on ollu pientä flirttiä illan aikana.

    • 3+15

      Eiköhän 90% miehistä toivo, että saispa pesää. Illan viimeset saumat, jos ei oo aiemmin onnistunu...

      Ja se on sit miehen epätoivosta kiinni valitaanko oikeasti kiinnostava, vai ollaanko jo asteella kaikki käy tai niin humalassa, että kaikki kiinnostaa :D

      • maireeena

        Tulee kyllä niin aivoton kuva miehistä, että huh huh. Aina pitäs päästä sänkyyn.


      • 3 + 15
        maireeena kirjoitti:

        Tulee kyllä niin aivoton kuva miehistä, että huh huh. Aina pitäs päästä sänkyyn.

        Miks sitä muuten edes vaivautus raahautumaan johonkin lihatiskille? Juominen kallista, musiikki paskaa ja liian kovalla.

        Jos haluun pitää vaan hauskaa kavereiden kanssa niin mielummin jossain kotioloissa jonkun sopivan aktiviteetin kera tai sit joku pienempi pubi/terassi, jossa voi oikeasti keskustellakkin huutamatta kurkkuaan käheäksi tai johonkin nurtsille/biitsille kesällä. Missään näissä vaihtoehdoissa tuskin eksyy tanssimaan hitaita pilkun aikaan ja yleensä sänkyhommista turha edes haaveilla. Baarit on sit sitä varten ;)


      • ap=maireena
        3 + 15 kirjoitti:

        Miks sitä muuten edes vaivautus raahautumaan johonkin lihatiskille? Juominen kallista, musiikki paskaa ja liian kovalla.

        Jos haluun pitää vaan hauskaa kavereiden kanssa niin mielummin jossain kotioloissa jonkun sopivan aktiviteetin kera tai sit joku pienempi pubi/terassi, jossa voi oikeasti keskustellakkin huutamatta kurkkuaan käheäksi tai johonkin nurtsille/biitsille kesällä. Missään näissä vaihtoehdoissa tuskin eksyy tanssimaan hitaita pilkun aikaan ja yleensä sänkyhommista turha edes haaveilla. Baarit on sit sitä varten ;)

        Baarit sänkyhommia varten... Ei ainakaan mun kohdalla. Meen baariin katsomaan ihmisiä, pitään hauskaa kavereiden kanssa ja tanssimaan hyvän musiikin tahtiin. En todellakaan hae sieltä mitään yhen illan juttuja koskaan.


    • Enpä oikein teidä, kun en tanssi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2480
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      998
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      65
      841
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe