oonko kenties hullu...

69

mä en tajuu itteeni... mä rakastan miestä jota en koskaan voi saada omakseni... enkä tahtois jakaa sitä enää kenenkään kanssa... joka päivä on yhtä tuskaa jolloin en saa nähdä rakastani... ikävä sattuu niin perkeleesti...sattuu ku iltasin tiedän kenen viereen se menee yöks, kenen vierestä se taas herää... ei mulla ole oikeutta rakastaa sitä eikä edes haaveillakaan mut... tuntuu et maailma pysähtyy ku nään sen ja pääsen sen lämpöseen syliin.. mä muistan aina sen ensimmäisen kerran kun se suuteli mua, ensimmäisen kerran ku piti mua sylissään, ensimmäisen kerran kun se kerto välittävänsä... enää en oota muuta kuin et se kertois rakastavansa...
tiedän et mun on päästettävä irti siitä mut en voi... päivä päivältä rakastan sitä aina vain enemmän ja enemmän...

5

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää kidutusta

...mutta kehoittasin sinua unohtamaan kyseisen ihmisen. Itselläni oli sama tilanne muutama vuosi sitten ja se oli elämäni ikävintä aikaa. Ja sen sanon, että en enää ikinä itteäni laita samaan tilanteeseen. Kun toista ei saa niin ei saa vaikka mitä tekisi. Ainakin minusta tuntui, että toinen vaan leikki minun kanssani. Lopulta sitten suutuin todella paljon ja en ole ollut aikoihin edes puheväleissä kyseisen henkilön kanssa. Hetken oli huono olo mutta sitten helpotti suunnattomasti ja pystyi taas jatkamaan normaalia elämää. Älä kiduta itseäsi vaan hae se oikea kumppani, joka haluaa olla vain ja ainoastaan sinun kanssasi. Tuossa tilanteessa kaikki asiat jäävät hoitamatta ja sinä tunnet raastavaa kipua koko ajan, kun odotat yhteydenottoa sellaiselta, jota et tule saamaan.

• j-76

Suutuit hänelle? Mitä hän sitten teki, jotain pahaa sinulle?

Minulle tapahtui niin, että eräs joka nautti ihailustani (ilmeisesti) ja oli vastarakastunut uuteen tyttöystäväänsä (lopetettuaan suhteensa avovaimoonsa ollakseen uuden rakastettunsa kanssa) halusi sikailla ja pitää hauskaa, kun en ollut "huijattavissa" (hälytyskellot päässäni nimittäin soivat "älä luota, älä luota..." - ja olivat oikeassa, aina vaistoni on ollut oikeassa...). Yrittivät poikaporukalla sitten sellaista huijausta, johon liittyi nöyryyttämiseni ja halventamiseni: huijaus epäonnistui, mutta nöyryyttäminen onnistui :-(

Siinä oli se paha puoli, että olin silloin kärsinyt puoli vuotta hirveästä stressistä (muiden asioiden suhteen), olin täysin voimaton, ja he toteuttivat nöyryytyksensä juuri silloin, kun olin kaikkein heikoimmillani ja eniten tarvinnut jotain lohtua, juuri kun uskoin, että kaikki vielä järjestyy :-(

Selvennykseksi haluan vielä mainita, että tähän tapahtumaan liittyi niin seksuaalista, henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa.

• onneksi se on ohi
        j-76 kirjoitti:

Suutuit hänelle? Mitä hän sitten teki, jotain pahaa sinulle?

Minulle tapahtui niin, että eräs joka nautti ihailustani (ilmeisesti) ja oli vastarakastunut uuteen tyttöystäväänsä (lopetettuaan suhteensa avovaimoonsa ollakseen uuden rakastettunsa kanssa) halusi sikailla ja pitää hauskaa, kun en ollut "huijattavissa" (hälytyskellot päässäni nimittäin soivat "älä luota, älä luota..." - ja olivat oikeassa, aina vaistoni on ollut oikeassa...). Yrittivät poikaporukalla sitten sellaista huijausta, johon liittyi nöyryyttämiseni ja halventamiseni: huijaus epäonnistui, mutta nöyryyttäminen onnistui :-(

Siinä oli se paha puoli, että olin silloin kärsinyt puoli vuotta hirveästä stressistä (muiden asioiden suhteen), olin täysin voimaton, ja he toteuttivat nöyryytyksensä juuri silloin, kun olin kaikkein heikoimmillani ja eniten tarvinnut jotain lohtua, juuri kun uskoin, että kaikki vielä järjestyy :-(

Selvennykseksi haluan vielä mainita, että tähän tapahtumaan liittyi niin seksuaalista, henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa.

hänelle ja hän yritti yhteyttä monta kertaa ja puhua asioista mutta en ottanut kantaa. Paitsi silloin kun uhkasin kertoa hänen miehelleen meistä, mitä en oikeasti olisi tehnyt. Sen jälkeen hän lopetti kaiken yhteydenpidon ja minä olin hyvin tyytyväinen. Ei onneksi tullu mitään sellaista, että olisi alettu kostamaan puolin tai toisin.

• boheemi

Olen miettinyt olenko hullu.
      Rakastunut renttuun.
      Hölmömpää ei kai nainen voi tehdä.
      En tietenkään uskonut kun se sano rakastuneensa, mutta sittenkin alkaa miettimään mitä jos se tarkoittikin oikeesti. Skitsoa.
      Ikävä on kova joka päivä. Kaipuu syvällä viiltää. Ahdistaa, kun ei voi unohtaa. Mutta se on pakko unohtaa.
      Aloittaa elää itselleen. Vain itselleen.

• -S-

Tuo on niin tuttu tunne ettet voi kuvitellakaan.. Sattuu, aivan käsittämättömän paljon.. syvälle.. Pitää vaan luottaa että aika parantaa, ainakin toivon näin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9334
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6168
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      5006
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4896
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2946
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe