oonko kenties hullu...

69

mä en tajuu itteeni... mä rakastan miestä jota en koskaan voi saada omakseni... enkä tahtois jakaa sitä enää kenenkään kanssa... joka päivä on yhtä tuskaa jolloin en saa nähdä rakastani... ikävä sattuu niin perkeleesti...sattuu ku iltasin tiedän kenen viereen se menee yöks, kenen vierestä se taas herää... ei mulla ole oikeutta rakastaa sitä eikä edes haaveillakaan mut... tuntuu et maailma pysähtyy ku nään sen ja pääsen sen lämpöseen syliin.. mä muistan aina sen ensimmäisen kerran kun se suuteli mua, ensimmäisen kerran ku piti mua sylissään, ensimmäisen kerran kun se kerto välittävänsä... enää en oota muuta kuin et se kertois rakastavansa...
tiedän et mun on päästettävä irti siitä mut en voi... päivä päivältä rakastan sitä aina vain enemmän ja enemmän...

5

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää kidutusta

      ...mutta kehoittasin sinua unohtamaan kyseisen ihmisen. Itselläni oli sama tilanne muutama vuosi sitten ja se oli elämäni ikävintä aikaa. Ja sen sanon, että en enää ikinä itteäni laita samaan tilanteeseen. Kun toista ei saa niin ei saa vaikka mitä tekisi. Ainakin minusta tuntui, että toinen vaan leikki minun kanssani. Lopulta sitten suutuin todella paljon ja en ole ollut aikoihin edes puheväleissä kyseisen henkilön kanssa. Hetken oli huono olo mutta sitten helpotti suunnattomasti ja pystyi taas jatkamaan normaalia elämää. Älä kiduta itseäsi vaan hae se oikea kumppani, joka haluaa olla vain ja ainoastaan sinun kanssasi. Tuossa tilanteessa kaikki asiat jäävät hoitamatta ja sinä tunnet raastavaa kipua koko ajan, kun odotat yhteydenottoa sellaiselta, jota et tule saamaan.

      • j-76

        Suutuit hänelle? Mitä hän sitten teki, jotain pahaa sinulle?

        Minulle tapahtui niin, että eräs joka nautti ihailustani (ilmeisesti) ja oli vastarakastunut uuteen tyttöystäväänsä (lopetettuaan suhteensa avovaimoonsa ollakseen uuden rakastettunsa kanssa) halusi sikailla ja pitää hauskaa, kun en ollut "huijattavissa" (hälytyskellot päässäni nimittäin soivat "älä luota, älä luota..." - ja olivat oikeassa, aina vaistoni on ollut oikeassa...). Yrittivät poikaporukalla sitten sellaista huijausta, johon liittyi nöyryyttämiseni ja halventamiseni: huijaus epäonnistui, mutta nöyryyttäminen onnistui :-(

        Siinä oli se paha puoli, että olin silloin kärsinyt puoli vuotta hirveästä stressistä (muiden asioiden suhteen), olin täysin voimaton, ja he toteuttivat nöyryytyksensä juuri silloin, kun olin kaikkein heikoimmillani ja eniten tarvinnut jotain lohtua, juuri kun uskoin, että kaikki vielä järjestyy :-(

        Selvennykseksi haluan vielä mainita, että tähän tapahtumaan liittyi niin seksuaalista, henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa.


      • onneksi se on ohi
        j-76 kirjoitti:

        Suutuit hänelle? Mitä hän sitten teki, jotain pahaa sinulle?

        Minulle tapahtui niin, että eräs joka nautti ihailustani (ilmeisesti) ja oli vastarakastunut uuteen tyttöystäväänsä (lopetettuaan suhteensa avovaimoonsa ollakseen uuden rakastettunsa kanssa) halusi sikailla ja pitää hauskaa, kun en ollut "huijattavissa" (hälytyskellot päässäni nimittäin soivat "älä luota, älä luota..." - ja olivat oikeassa, aina vaistoni on ollut oikeassa...). Yrittivät poikaporukalla sitten sellaista huijausta, johon liittyi nöyryyttämiseni ja halventamiseni: huijaus epäonnistui, mutta nöyryyttäminen onnistui :-(

        Siinä oli se paha puoli, että olin silloin kärsinyt puoli vuotta hirveästä stressistä (muiden asioiden suhteen), olin täysin voimaton, ja he toteuttivat nöyryytyksensä juuri silloin, kun olin kaikkein heikoimmillani ja eniten tarvinnut jotain lohtua, juuri kun uskoin, että kaikki vielä järjestyy :-(

        Selvennykseksi haluan vielä mainita, että tähän tapahtumaan liittyi niin seksuaalista, henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa.

        hänelle ja hän yritti yhteyttä monta kertaa ja puhua asioista mutta en ottanut kantaa. Paitsi silloin kun uhkasin kertoa hänen miehelleen meistä, mitä en oikeasti olisi tehnyt. Sen jälkeen hän lopetti kaiken yhteydenpidon ja minä olin hyvin tyytyväinen. Ei onneksi tullu mitään sellaista, että olisi alettu kostamaan puolin tai toisin.


    • boheemi

      Olen miettinyt olenko hullu.
      Rakastunut renttuun.
      Hölmömpää ei kai nainen voi tehdä.
      En tietenkään uskonut kun se sano rakastuneensa, mutta sittenkin alkaa miettimään mitä jos se tarkoittikin oikeesti. Skitsoa.
      Ikävä on kova joka päivä. Kaipuu syvällä viiltää. Ahdistaa, kun ei voi unohtaa. Mutta se on pakko unohtaa.
      Aloittaa elää itselleen. Vain itselleen.

    • -S-

      Tuo on niin tuttu tunne ettet voi kuvitellakaan.. Sattuu, aivan käsittämättömän paljon.. syvälle.. Pitää vaan luottaa että aika parantaa, ainakin toivon näin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2352
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      979
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe