...Jorma....I never forget you, never
Anteeksi...
3
176
Vastaukset
- Mä vaan
►Seuraa........►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................►►..................►..................►..................►..................►..................►..................►..................Ei..se..haittaa..
- zippatar
zeuraan seuraa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497