Milloin olette aloittaneet synnytyksen jälkeen geishakuulien käytön?
Vastaukset 11
- miepävaaaaa
Mulla on synnytyksestä 7vk ja nyt vasta kaik vuodot loppuneet kokonaan, niin nyt aattelin aloittaa..
- 4kk synn.
Taisi olla 2 viikkoa synnytyksestä kun aloitin varoen treenaamaan. Aluksi vain totuttelin pitämään kuulia makuulla ollessani ja istuessani. Oli ilahduttava tunne kun ne kuulat alkoi pysyä kävellessäni aina vaan paremmin siellä sisälläni.
Nyt 4kk synnytyksestä ja hyvin on palautuminen sujunut ja kuulatreenaus on yhä voimassa. - taap.äiskä
Neuvolassa oli puhetta treenikuulista odottaessani kun kysyin niistä. Eivät suositelleet enää viikon 37 jälkeen, ja synnytyksestä n. 4 viikkoa voi aloittaa kun jälkivuoto loppunut. Aloitin kyllä hieman aikaisemmin kun kaikki oli OK!
- Monan äiti
Ei tullut mitään ompeluksia ja paikat alkoi tuntua paremmalta 2 vk synnytyksestä jolloin aloitin myös kuulatreenaukset. Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi kaiken olevan hyvin ja lihaskuntoakin jo on..
- vielä opiskelija
Ei ehkä voi yleistää sellaista ohjetta. Riippuu niin paljon monestakin asiasta mutta jos ei ihmeepää rajoitetta niin se 2-4 viikkoa synnytyksestä voisi olla hyvä.
- oo-na
Sairaalassa en kotiuttamista kätilö piti oppitunnin lantionpohjatreenistä. Siinä hän mainitsi nämä kuulat jotka toisille tuovat helpotuksen treenauksen onnistumiseen. Joten ostin ne ja aloin käyttää vajaa 3 viikkoa synnytyksestä.
Ei ollut alussa ihan helppoa, mutta pikkuhiljaa ne kuulat alkoi pysyä paremmin ja treenaus edistyi myös. Se ainakin on näissä kuulissa hyvä että jumppaa tulee lihaksille kun vain muistan laittaa ne "käyttöön"! - 5 viik synn.
Ajattelin aloittaa nyt kun jälkitarkastus ohi ja kaikki "sielläkin" kunnossa. Lekuri ihan mainitsi tuosta lantionpojajumpasta jota ei saisi unohtaa. Kuulien kanssa tulee silleen treenattua ainakin säännöllisesyti.
- silkonikuulat
Ajankohtainen asia minullakin ja ajattelin jo pidemmän aikaa niiden kuulien hankintaa. Nyt sain aikaiseksi ja tänään ne oli "testissä" ensimmäistä kertaa. Ehkä puoli tuntia meni kotona puuhaillessa ja meinasivat pudota tämän tästä?!. Kuuluuko asiaan aloittelijalla? Huomenna taas kokeiltava paremmalla menestyksellä.
- pidempi kokemus
Ihan rauhallisesti alussa ja anna itsesi tottua että ne kuulat on siellä. Parissa viikossa huomaat kaiken sujuvan paremmin ja voit alkaa pitää niitä aina vaan pitempään joka lisää treenin haastetta.
- fnnyliini
Ensimmäiseen verrattuna alapään palautuminen normaaliksi ja jopa tiukemmaksi sujunut ainakin puolet nopeammin kun olen pitänyt kuulat jumpan antajana. Seksielämäkin suorastaan kukoistaa (hih!)
- yökötys
Pitäkää väljät värkkinne kun olette ne hankkineetkin kakaroita pykäämällä ylikansoitettuun maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361459Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93801Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47451Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 30413
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381