Edea-numeropalvelu

ujyuj

Kaikki työnhakijat, lukekaa tämä!

Aloitin Edea numeropalvelussa työskentelemisen toukokuun lopuilla. Minulle ja muille työntekijöille lupailtiin kaikenlaista; runsaasti bonuksia, kilpailuja joissa palkintoina taulutelevisioita, matkalahjakortteja yms, joka kuukautinen virkistyspäivä firman piikkiin, ilmaiset sähkötupakat ja jopa työsuhdepuhelimet.

Aloitin motivoituneena ja luotin kaiken puheen olevan totta. Ensimmäinen palkkapäivä kuitenkin tuli ja meni, mutta palkaa ei tilillä näkynyt. Syynä oli kuulemma palkanlaskijoiden loma (kaikki samaan aikaa, hä!?). Myöskään virkistyspäiviä ei pidetty, sähkötupakat "pääsivät juuri loppumaan", eikä kilpailuja pidetty.

Työntunteja luvattiin viikossa olevan 37,5h ja näiltä tunneilta siis 8e tuntipalkka. Työpäiviä kuitenkin lyhennettiin, joten todelliseksi viikkotuntimääräksi tuli vain n. 15-25h. Tuotteiden myynti oli suht. helppoa, kunhan yritti tosissaan. Provikoita et kuitenkaan saa, koska puolet myymistäsi paketeista perutaan tai laskusta reklamoidaan.

Työntekijät vaihtuvat tiuhaan tahtiin, jopa viikoittain. Joillekkin annetaan potkut siksi, koska myyminen "ei onnistu" ja loput irtisanoutuvat.
Itse olin tyhmä, ja jatkoin firmassa työskentelemistä siinä uskossa että asiat muuttuisivat, mutta turhaan.

Soitetut puhelut annetaan kaikkien kuunneltaviksi, vaikka itse sen nimenomaan kieltäisit. Pomot ovat työpaikalla keskimäärin pari tuntia päivässä, jos sitäkään. Jos yrität pyytää rakentavaa palautetta myyntisi kehittämiseksi, vastauksena saat vain toteamuksen, "Ei tule myyntiä jos ei tule." --> seuraavaksi saat potkut.

Pomot istuvat fb:ssä tai pelaavat tietokoneella sen pari tuntia mitä toimistolla suvaitsevat olla.

Jos siis harkitset meneväsi töihin Edea numeropalveluun, tai muihin Aldan contact Oy:n yrityksiin, perehdy TODELLA TARKASTI työsopimuksiin- ja ehtoihin. Älä odota liikoja ja suhtaudu aina varauksella tulevan pomosi puheisiin.

9

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HomoHom

      Missä päi suomea olit töissä edealla?
      Koska meillä ei ainaskaan ole tuollaist
      ..

    • 17+14=

      Aika tutulle tuntuu tämä kirjoitus, aivan kuin omanlaista kokemusta, Turun konttorista.
      En mä sielä viihtynyt kun muutaman viikon, ihan katteettomia lupauksia ja tuokin sun mainitsema asia että pomot" istuu kaiket pv naamakirjassa ym pelaavat on TÄYSIN totta!
      Ihme touhua, ihme työpaikka!
      Autoa ei saanut mihinkään kunnolla vaikka haastattelussa sanottiin et saa helposti. Palkinnot oli ihan idioottimaisia ja kannustusta ei tullut, huutoja vaan jos asiakas ei vastannut.
      Yks "pomo" pyöri sielä lippalakki päässä yliöveri halpa dödössä et taju meinas lähtee kun sen vierellä joutu olemaan..
      En kyllä suosittele itsekkään tuota Edeaa. Valitettavasti, jos ei tosiaan kaipaa elämäänsä kun tasaista tylsää ja katteettomia lupauksia..niin eikun kokeilemaan, mut kyllä harmittaa nekin menetyt päivät ennen kuin tulin järkiini.
      Eiväthän nuo "pomotkaan" enää tervehdi kaupungilla kun vastaan kävelevät.
      Niin ja palkasta jäi uupumaan reippaasti..

      • Exedealainen

        Laittoi oikein hymyilyttämään, kun muistelen tota halvan dödön hajua :D


    • Outo putiikki

      Itse en menisi mitenkään kyseiseen firmaan töihin. Nettipoliisin palstalla kerrotaan asiakkaan näkökulmaa:
      http://www.nettipoliisi.net/?p=4948#comment-2709

      Tässä ote viime perjantaina jätetystä viestistä:
      "
      9.11.2012 kello 14:37

      Vein itse tänään paperit poliisille koska laittoivat Trust Perintätoimiston asialle vaikka olin reklamoinut laskuista ja toimimattomasta etsiväpalvelusta. Lupasivat poliisista olla edeaan yhteydessä. Mitään palveluita en ole heiltä tilannut, mutta seitsemän päivän koekäytön olen ottanut. Olivat poliisissa sitä mieltä että on kiikun kaakun kuuluko asia siviilioikeuteen vai täyttääkö se rikoksen tunnusmerkit."

    • ÖÖÖÖ mitä laksi sano

      Edea numeropalvelu on asiakkaiden pettämistä parhaillaan.
      Olen erehtynyt tilaamaan numeropalvelun 2010 tammikuussa ja
      yrittänyt 2011 vuodesta saakka saada palvelua poikki.
      2011 ilmoittivat että uusi sopimuskausi on alkanut automaattisesti eikä kesken kauden voida katkaista. Puhelimessa sovittu katkaisu ei toiminut seuraavallekkaan vuodelle ja taauusi lasku 2012 .
      Väiitivät ettei ole saaneet sopimuksen katkaisua puhelimitse, tilaus kyllä aikanaan
      oetettiin puhelimitse.
      2012 reklamoin laskun ja perintätoimiston kautta väkisin maksattivat sen.
      $
      Tällöin ymmärsin tehdä vuoden etukäteen irtisanomisen varmuudeksi ja lisäksi
      vaatia viestistä kuittauksen.
      Yrittivät kuitenkin
      2013 laskuttaa edelleen ja nyt uudella asiakasnumerolla
      sopimusehdoissa mainitaan tilaus on irtisanottava 2viikkoa ennen uuden sopimuskauden alkua, sähköpostilla tai kirjeitse.
      EIKUITENKAAN MAINITA ETTÄ ON SAATAVA MYÖS VAHVISTUS
      IRTSANOMISELLE.
      Hyvät mahdolliset asiakkaat vaatikaa myös kirjallinen vahvistus irtisanomiselle,
      koska ilman vahvistusta joudutte taas maksamaan vuoden sopimuskauden
      vaikka laskutuskausi on 6kk eikä vuosi.

      • Tsemppiä sulle

    • Jfjhfiyf

      Minäkin yrittäjänä menin ottamaan ton daadaan kokeeksi, ja en kiireiltäni jaksanut edes ladata ohjelmaa kännyyn ja jonkun piti sieltä vielä soittaa ja neuoa mua... Nooh lähetin koeajan jälkeen siis kahdeksannen päivän aamuna spostin joka tuli maksamaan pitkästi yli 400€ oli kuulemma paperit lähteny jo eteenpäin keskellä yötä No ei voi haukkuu ku itteeni

    • KaikkiHuijaavatKaikkia

      Jos epärehelliseksi tietämästään puhelinmarkkinointityöstä ei saa luvattu palkkaa, niin en pidä sitä kovin pahana rangaistuksena. Paljonkohan vahinkoa jokainen soittaja on aiheuttanut viattomille ihmisille. Miettikää! Miten pystytty koskaan korvaaman aiheuttamanne vahingot?

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä paska firma on pystyssä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe