LEPPÄMÄKI FARM

löööööv

Leppämäki on maalaistalli jossa on mukavat hevoset ja ponit. Omistajatkin ovat todella mukavia mutta täällä tallilla ei pysty kunnolla valmentautumaan koska sopii enemmän alkeisratsastajille. Kunnioitan ja kannatan kuitenkin paikkaa :) Kisoihinkin joskus vie ja omisrajat ovat rentoja ja auttaa hyvin.
KESKUSTELUA LEPPÄMÄKI FARMISTA (=leppiksestä) ja jos haluatte tietää lisää tästä (sijaitsee nummi-pusulassa), niin kirjoittakaa googlee 'leppämäni farm' niin pitäisi ratsastustallin sivut tulla ensimmäisinä =)

5

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lööööv

      Anteeks virheet ja tarkoitin että kirjoittakaa googleen "Leppämäki Farm" :D haha kirjotan kännykäl nii tulee helpost virheitä

    • truaa

      On todella hyvä paikka, ja suosittelen menemään ! Hevoset sopii erikokoisille hyvin, myös ponit.

      suora linkki nettisivuille:
      http://www.leppamakifarm.net/

    • Leppiksellä käyjä

      Minä käyn Leppämäellä, tosi mukava paikka yms. mukavat pitäjät ja sillee ! :)
      Kiltit hevoset ja ponit ... (: ♥

      • werty

        Tuolla vois ehkä käydä :)


    • leppis on paras

      jooo.mä käyn leppämäes ja iha mahtava paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe