Olisitte paikallisella R-kioskilla potkimassa toisia eläkeläisiä?
Vetäisitte kaksin käsin viinaa nuppi turvoksissa?
Keksisitte uusia kujeita verottajan huijaamiseksi?
Istutte keinutuolissa ja mietitte, että kummalla jalalla seuraavaksi pitäisi antaa vauhtia?
Ei kai tässä iässä ole enää montaa vaihtoehtoa käytössä.
Jos ei nettiä olisi olemassa, niin mitä te nyt tekisitte?
42
183
Vastaukset
Voi vitsi, tuleppas timpurin oppiin niin tehdään vaikka nukketalo, jos aikasi mataa; )
- virva-tuulia***
Vaihtoehtoja riittää.
*katsoa telkkaria
*lukea kirjaa
*tehdä käsitöitä
*ratkoa ristikoita
*keskustella
*lenkkeillä
*paijata kissaa/koiraa jos sellaisen omistaa.
Monelaista iltapuuhaa on jos on mielenkiintoa tai halua harrastaa.
Iltahan kuluu vaikka ei nettiä avaisikaan - RosaLiiin
Eilen laitoin yhteen huoneeseen uuden parketin ja tänään sen listoitin.
Voi, että on parketin laitto tehty helpoksi kun tämmöinen tumpelokin saa sen aikaiseksi.
Ups, Pelkokerroin on jo alkanut, taidankin jatkaa keinutuolissa...- Tase pappa
Totisesti-totisesti minä sanon teille.
Enää ei ole miesten tai naisten töitä. Enää ei suutarin tarvitse pysyä lestissään.
Mieskin saa olla pehmo, menettämättä kasvojaan.
Nainen on ihan naimakelvollinen, vaikka osaa timpuroida ja maalata.
Minäkin hain eilen poikani tytärelle nukenvaunut. Pienet ja ihanat. Ei pappa malttanut olla ostamatta, kun ne näki.'
Tänään niihin haetaan se nukke.
Enkä tunne mitenkään menettäneeni miesmäisyyttäni, vaikka niin toiminkin.
Tosin uskon pian saavani kuulla kuuluvani ämmäkerhoon (tietyn nimimerikin taholta) - nuketon
Tase pappa kirjoitti:
Enää ei ole miesten tai naisten töitä. Enää ei suutarin tarvitse pysyä lestissään.
Minäkin hain eilen poikani tytärelle nukenvaunut. Pienet ja ihanat. Ei pappa malttanut olla ostamatta, kun ne näki.'
Tosin uskon pian saavani kuulla kuuluvani ämmäkerhoon (tietyn nimimerikin taholta)Papalla hyvää tuuri. Minun poikani tyttö ei välittänyt nukeista, sekos mummoa harmitti.
- RosaLiiin
Tase pappa kirjoitti:
Tosin uskon pian saavani kuulla kuuluvani ämmäkerhoon (tietyn nimimerikin taholta)Tase pappa
Arvaan kuka on tänään iloinen ja ylpeä omasta papastaan.
Arvaan kuka on tänään onnellinen saadessaan ostaa nuken niihin nukenvaunuihin.
Suurenluokan luottamustehtävä täysin sukupuolesta riippumaton. - Pirre*
Tase pappa kirjoitti:
Tosin uskon pian saavani kuulla kuuluvani ämmäkerhoon (tietyn nimimerikin taholta)On niitä ihaniakin pappoja olemassa, eikä varmana pappa pahene jos tykkää ja huomioi pikkuiset lapsenlapsensa...päinvastoin, ne saa sitten vanhana, oikein vanhana , korkojen kanssa takaisin.
- En alkaisi
Oletko tosissasi, en alkaisi miesten töihin en edes välitä opetella. Meillä on mosaiikkiparketti joa huoneessa.
Tase pappa kirjoitti:
Tosin uskon pian saavani kuulla kuuluvani ämmäkerhoon (tietyn nimimerikin taholta)Tase@
Kaikki vieraani isot ja pienet, naiset ja miehet ovat haltioissaan nukketalojani ihaillessa, meissä kaikissa elää sisällä se pieni tyttö ja pojan naskali, nukkeineen ja pikkuautoineen.En alkaisi kirjoitti:
Oletko tosissasi, en alkaisi miesten töihin en edes välitä opetella. Meillä on mosaiikkiparketti joa huoneessa.
Se on niin jotta niitä miesten hommia on ollut opeteltava kun on lapsensa isänä ja äitinä kasvattanut. Olen hyvin onnellinen oppiessani ns. miesten hommia.
Esikoinen joka on humanisti ja aliarvioi omat kykynsä toimia esim. timpurina on kiinnostunut ns. miesten hommista joten olen opettanut hänelle yhtä sun toista mm.moottorisahan käyttöä, vaikka itseasiassa en itse uskalla sillä edes päristellä, mutta tiedän jutskat ja osaan opettaa.
Meillä Petze hallitsee ns. naisten hommia niin mikä, että en minä miesten.
En ole hienohelma vaan aikasti hyvä työihminen ; )
Telkkarista tuli olympiafutista...
- revi siitä,,
Ölipa siinä vaihtoehtoja:/
Tämänikäiset eivät asustele kipsoilla tai ostareilla, eiköhän ne mummonpotkijat löydy ikäisistäsi?
Meidän alkoholin kulutuksemme ei näy katukuvassa.
Meillä useammilla on omaisuutta , sekö kenkuttaa? Eikö sinulla ole?
Keinutuolin aika ei ole vielä 60 nuorilla :) - tantta.
En ole ollenkaan netti-ihmisiä vaikka nyt tässä istunkin.Kyllä sitä kaikenlaista puuhaa keksii,no-mulla on aina ollut liikunta ja mökillä puuhailu mieluisaa.
En viihdy sohvalla,muuta kuin hetken jonkun mieliohjelman parissa,Virva-tuulia luettelikin jo aika sopivia hommia.
Nyt meinasin lentää halvalla FlyB:llä,siksi koneen ääressä näin aikaisin ; ))Tantta@
Kajaanista pääsee Helsinkiin vain Flyb:llä, joten hinta ei ratkaise jos aikoo isolle kirkolle lentäen ; )
Tuohon aikaan minä ainakin nukun jos en telkkaria sitten katsele.
- Kyllä lähtee
Voi itku, en tekisi mitään noista, koska en muutenkaan mainitsemiasi huveja harrasta. Sattaa olla,että olisin kirpparilla myymässä. Nyt olen laiskistunut sen verran,että en viitsi, koska se on kohtalaisen kova työ. Ei myyminen vaan varustautuminen. Luultavasti myös maalaisin, nyt on hyvä valo. En itseäni enkä aitaa vaan tauluja.
Kirjoittamista en kuitenkaan jätä ja siihen aamut ovat paras ajankohta. Jos ei nettiä olisi tai itse asissa, jos ei pc:tä olisi, kirjoittaisin tavallisen tapaan ts. kirjoituskoneella paperille mitä nyt mieleen tulee. Aina tulee jotakin - toistaiseksi.
Miten eläkkeellä olo on sinusta noin kamalaa eli että pitäisi oikein väkisin tylsääntyä? Halveksitko eläkeläisiä, siltä se ainakin tuntuu? Kiitos nyt vaan ylenkatseesta, mutta se ei oikein osu maaliin. Eikö kannattaisi mieluummin tehdä muuta kuin purra omaa jalkaansa noin kuvaannollisesti sanoen?
Nyt on kyllä niin hieno ilma,että ulos on päästävä ja sinne, minne jalat vievät. Ettei olisi nettiä, mitähän me teimme ennen sitä?
Yöllä nukun, ellen valvo korvakivun takia, kuten tein viime yönä.
Päivällä touhuan ihan tavallisia asioita, laitan ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, kerään marjoja, istun pihakeinussa lukemassa.
Juttelen tärkeiden ihmisten kanssa, silmäkkäin tai puhelimessa.
Näitä nomaaliin elämään kuuluvia juttuja riittäisi pikäksi listaksi.
Vaihtoehdot eivät lopu.- elämän täyteys
Jaaps?
Ehkäpä minulla olisi pieni pino sinikantisia vihkoja joihin kirjoittelisin näitä 'kuolemattomia ajatelmiani'.
Siihen kyllästyttyäni hämmästelisin tv:n antia, että "kaikkee sitä maailmassa tapahtuukin",
tai jotain muuta joutavampaa. - Pirre*
He..no ei henno potkasta toista vanhaa :)
p.s. hyvin menee aika, välillä netissä, välillä ihan vaan käkkiessä jotain..:) Ellei nettiä olisi,
- joutuisin käyttämään monenlaisten tietojen etsimiseen paljon enemmän aikaa ja joskus rahaakin.
- yhteydenpito ystäviin ja kavereihin vaatisi enemmän aikaa.
- tiedonkulku ja kirjeenvaihto olisi hitaampaa ja veisi enemmän aikaa.
- en voisi katsella näkemättä jäänyttä kiinnostavaa televisio-ohjelmaa silloin kun haluan.
- en voisi lukea kiinnostavien ihmisten tai poliitikkojen ajatuksia erilaisista asioista.
- en voisi lukea päivälehtiä eri puolilta Suomea ja maailmaa.
- en voisi vaikuttaa asioihin tai esittää kannanottoa johonkin itselleni tärkeään asiaan yhtä helposti kuin nykyisin.
- en voisi katsella web-kameroiden kautta linnunpesiä tai -pönttöjä, tai käydä katsomassa, miltä kaverin pihapiiri näyttää, tai katsella maisemia eri puolilla maailmaa.
- en voisi tarkistaa sää- ja liikenneoloja tiekameroitten kautta.
- en voisi jakaa valokuvia nettigalleriassani, vaan joutuisin lähettämään ne jokaiselle erikseen.
- en voisi lukea ja kirjoitella höpönhöpöjä erilaisten ihmisten kanssa netin välityksellä tai eksyisi katselemaan jotain kiinnostavaa.
Iloitsen internetin tarjoamista mahdollisuuksista, ja voin todeta yhteenvetona edellisistä, että ilman nettiä jäisi luultavasti vähemmän "ylimääräistä" vapaa-aikaa.
En ymmärrä aloituksen kirjoittajan näkemystä, että ikääntyessä (suhteellisen terveen) ihmisen vapaa-ajan harrastusmahdollisuudet vähenisivät. Omalla kohdalla ainoastaan tenniksen pelaaminen on ollut pakko lopettaa kyynerpäävaivojen vuoksi.
Mietin parhaillaan, tohtisinko lähteä ratsastuskurssille. Siihen aikaan, kun kaikki muut perheenjäseneni ratsastivat, pelkäsin hevosia. Koska olen vuosien myötä onnistunut karistamaan kaikki fobiani, mahdollisuuksia näyttäisi olevan suorastaan enemmän kuin nuorempana.;)
Omasta ajankäytöstä voi myös päättää entistä itsekkäämmin, ja ainakin kaupunkiympäristö näyttää tarjoavan aina vaan enemmän valinnanvaraa sen käyttämiseen.
Omia vaihtoehtoehdotuksiani vapaa-ajalle:
- lähteminen eväs- tai luontoretkelle jonnekin kauniiseen ympäristöön
- valokuvaaminen, lukeminen ja kirjoittaminen
- osallistuminen jonkin sopivan seuran melonta- tai muille retkille
- yhteisöllinen toiminta ja tapahtumat
- matkailu, vaikka ihan lähiympäristössäkin
- opiskelu- tai harrastusryhmät kansalais- tai työväenopistoissa
- uimahallit ja kuntosalit
- kaupungilla kuljeskelu
- maailman menon tarkkailu terassilla, puistonpenkillä tms. paikassa.
Olen huomannut, että aina kun on kiireettä liikkeellä, tarjoutuu tilaisuuksia käydä kiinnostavia keskusteluja myös ihan vieraitten ihmisten kanssa.
Vapaus on mielestäni ylellisyyttä, josta me kaikki pääsemme nauttimaan entistä enemmän - jos saamme olla edes suhteellisen terveitä. Elinpäivien lukumäärä vähenee, nautitaan niistä ja opetellaan elämään tässä ja nyt. Jos yksinäisyys tuntuu ongelmalta, lähdetään liikkeelle, ihan mihin tahansa. - Niin minunkin pitäisi tehdä, eikä juuttua taas tänne jaarittelemaan "besser wisserinä". ;DLentopalloa, lentopalloa.
Kuten aikanaan.
Silloin eivät polveni vielä varoitelleet ennakoivasti.
Netin tultua ne jo varoittelivat, joten lopetin ihqu-palloilun ja siirryin nettiin palloilemaan.
Vieläkin polveni minua päätöksestä kiittävät. Niinä harvoina kertoina kun kävelen.
Kaverini ei lopettanut, ja niinpä on hänellä nyt teräksiset polvet, tosin hyvin käveltävät kuitenkin. Lentopallon ja muun hyppimisen kielsivät lääkärit.
H.- bessie*
Juuri nyt lukisin, ellei olisi nettiä. Tuossa nojatuolissani olen lueskellut koko aamun ja välillä käväissyt tässä. Kuivaustelineen välillä tyhjensin ja laitoin kokoon, kahvit keitin.
Yleensäkin lukisin, ellei olisi nettiä. Töissä ollessa istuisin muuten vain. Voi olla, että katselisin hieman enemmän televisiota. Avaan nykyään television melkein päivittäin.
Ilmeisesti kävisin hieman useammin erilaisia asioita hoitamassa, maksuautomaatilla mm.. Varmasti puhuisin enemmän puhelimessa.
Netissä käyttämäni aika on minulle enimmäkseen joutohetkien ajankulua, lukeminen tosiaan olisi se todennäköisin tekemiseni ellei nettiä olisi.
Mielestäni meillä on vaihtoehtoja siinä missä muunkin ikäisillä? Tällä hetkellä lukisin Isokallion romsua.
Ensimmäinen vaihtoehtosi ei tule kuuloonkaan.
Toista olen kokeillut.
Verottajalle en mahda mitään. Verottaja etsii porsaanreikiä lisäverojen perusteiksi.
Keinutuolia ei ole.- Tase pappa
Nyt juuri naputtelen nettiin, kuten tulette huomaamaan hetken kuluttua.
Juuri äskettäin tuli syötyä Siikli-pottuja ja lihaa mahan täydeltä.
Aamusella lähdin metsään tarpomaan Kanttarillien perään.
Olikin tarpomista sammalikossa ihan piisalle asti. Viitisen litraa noita esiin kaivoin.
Emännys otti tehtäväkseen perata niistä roskat pois.
Tuntuu hieman rutisevan, kun en metsässä niitä siivonnut.
Puolustus oli kuitenkin pitävää laatua.
Pirullakaan ei niin kauan voinut paikoillaan olla että olisi sienen siivonnut. Paarmat ja hyttyset kävivä päälle jopa tarmokkaammin, kun Yleinen Syyttäjä Anneli Auerin kimppuun. Liikkeellä ollessa pärjäsi.
Nyt Kahvin keittoon.
Sitten käymään A-Killassa katsomassas tuttuja.
Sitten viiden kintaalla niitä Haukia narraamaan.
Saunaan saunaan suomalaiset, ainakin meillä iltatuimaan, kalan perkauksen jälkeen.
Hallituksen Iltahartaus, eli uutiset, katsotaan.
Sitten tsekataan tämä palstan anti.
Iltapiipullinen sekä Iltapissalle ja unta torsoon.
Sellainen on jätkän perjantai.
Huomisella on huomisen ilot ja murheet, jos aamusella vielä herätään. Väliäkös tuolla. ... ja nyt tuli haettua kantarelleja alkuruoan ja mustikoita jälkiruoan aineksiksi, seuraavaksi tovi kokkausta...
- :)
Voi ei - etteikö nettiä muka olisi - mitähän minäkin tekisin...
Mikä on tärkeää ja mikä ei...
"optimisti-orvokki" kirjoitti jo niin tyhjentävästi myös omia ajatuksiani, että sieltä siis...
Kakkosnelosella käydessäni nautin mielenkiintoisten ajatusten, ja hyvin kirjoitettujen ajatusten, tuomista hetkistä :) - okkigaam
Nyt tällä hetkellä lukisin, ellei kohta alkaisi Olympia kisojen avajaiset.
maagikko - kaunis mies!
Jotain kait jorman kanssa askartelisin.
- yks meistä
Olisin varmaan pyöräilemässä jostain jonnekkin,mut nyt on paras pysyä sisällä.
On niin turkasen läkähdyttävän hikinen ja trooppinen ilma että nääntyis eka kilometrillä.
Siteeraan myös O_O:kin hyvää selitystä monista vaihtoehdoista,silloin aikoinaan,taisi olla 10v sitten,vastustin tätä laitetta,sanoen,mitä silläkin tehdään.
Silloin tällöin tulee vilkaistua mitä palstoille kuuluu ja muutenkin tietoja etsimässä.
Ei edes päivittäin,jotta ei orjana ole pitänyt ja koukuttanut mitenkään.
Nyt kukkien kimppuun,parvekkeeni vie mukavasti joutoaikaa. "Turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta"
Kaikkihan on täällä joutavaa.
Joutavaa jorinaa, ja joutavaa tekemistä.
Ihminen syntyy, elää ja kuolee. Joutavissa jutuissa.
Nyt kirjoitteln tänne ihan joutavia sanoja.
Kun kahvi on tippunut käyn joutavan telkan ääreen katsomaan ihan joutavaa aikuisten satua.
Moni urheilee nyt jossain ja monet muut tuijottaa sitä, joutavaahan tuokin on.
Kaupungit joita innolla rakennetaan ja laajennetaan joskus ovat pelkkää rauniota.
Eikö lie tuokin ihan joutavaa.
Euroopan tilaa pohditaan joutavissa kokouksissa. Mitäpä noillakaan väliä sitten kun on multaa pään päällä.
Joku pääsee historian kirjoihin, aivan joutavaa on.....jne"tulisilla"
Hikinen oli poikamiehen aamu tänään, ja pahemmaksi kävi aamupäivällä.
Mutta älä kuitenkaan ala ajattelemaan kaksimielisiä.
Urheilijanuorukaisena menin näillä keleillä kokeilemaan juomista, paljonko suolaista litkua tarvitaan että ei ala kramppaamaan.
Kokeiltiin Samariniä ja Vichyä ja Ruokasuolaa.
Kokeilehan sinäkin, vähän liian vahvaa, niin ulos tulee, vaikka ei juoksekaan, tai Konostele.
Sitä sit litkittiin jääkiekossa ja hiihdossa.
14v. tunsi olonsa ammattilaiseksi.
Täysin turhaa oli se, parin vuoden päästä lähdin maailman turuille ja turhuuksiin.
Ja turhia aletaan olemaan.
H.Tuskin kirjoitit ihan tosissasi, mutta vastaan, että minusta mikään elämässä ei ole turhaa. Kaikesta näkemästään ja kokemastaan saa jotain, löytää jotain uutta ja kerää kokemuksia loppuelämää varten.
Elämä on ihanaa, ei ollenkaan turhaa. Jokainen päivä on elämisen arvoinen seikkailu.
Kliseitä, mutta silti tosia.Anceli kirjoitti:
Tuskin kirjoitit ihan tosissasi, mutta vastaan, että minusta mikään elämässä ei ole turhaa. Kaikesta näkemästään ja kokemastaan saa jotain, löytää jotain uutta ja kerää kokemuksia loppuelämää varten.
Elämä on ihanaa, ei ollenkaan turhaa. Jokainen päivä on elämisen arvoinen seikkailu.
Kliseitä, mutta silti tosia.En kielläkään ihanuuksia ja kurjuuksia mitä elämä tullessaan tuo.
Kaikenhan ihminen kokee ja tuntee.
Mutta turhuutta on silti erittäin paljon.
Eli kyllä olen ihan tosissani elämän turhuuden kanssa.
Ja näen sitä kaikkialla, myös omassa elämässäni.
Ja teen ihan turhia asioita.
Myös koen sen ihanuuden toisinaan.
Elämä on..... turhaa ja ihanaa.tulisilla kirjoitti:
En kielläkään ihanuuksia ja kurjuuksia mitä elämä tullessaan tuo.
Kaikenhan ihminen kokee ja tuntee.
Mutta turhuutta on silti erittäin paljon.
Eli kyllä olen ihan tosissani elämän turhuuden kanssa.
Ja näen sitä kaikkialla, myös omassa elämässäni.
Ja teen ihan turhia asioita.
Myös koen sen ihanuuden toisinaan.
Elämä on..... turhaa ja ihanaa.Täytyy itse valita, osallistuuko kaikkeen turhana pitämäänsä vai sivuuttaako ne.
Toiselle joku on turhaa ja toinen nauttii juuri siitä turhuudesta.
Valinnanvapaus on hyvä ja se toteutuu aika monessa asiassa.
Mutta itse elämä ei ole minusta koskaan turhaa. Ihminen itse voi sen tehdä turhaksi, mutta itsepä valitsee niin.Anceli kirjoitti:
Täytyy itse valita, osallistuuko kaikkeen turhana pitämäänsä vai sivuuttaako ne.
Mutta itse elämä ei ole minusta koskaan turhaa. Ihminen itse voi sen tehdä turhaksi, mutta itsepä valitsee niin."Anceli"
Kommenttisi sisältää erittäin tärkeän viisauden, mistä lie olet sen oppinut? :)
Ihmiselle ei elämää ole annettu turhaan, ja siksi sai ihminen hassun Aivonkin.
Tietenkin, kun paljon tinaa, niin paljon pilaa, ja niin kävi jessen faijallekin.
Aina eivät Kolvit kuumenneet oikein, vaikka aikanaan kaikki kylmenivätkin.
Itsemurhat, elämää tuottavien elinten väärinkäyttöä esiintyy.
Valitettavasti valuvirheet eivät muuhun kykene, Aivonsa on vinksahtanut.
Terveet yksilöt saavat kyllä nauttia elämän ihanuuksista, hassuillakin tavoilla.
GoGo girl!!
H.Anceli kirjoitti:
Täytyy itse valita, osallistuuko kaikkeen turhana pitämäänsä vai sivuuttaako ne.
Mutta itse elämä ei ole minusta koskaan turhaa. Ihminen itse voi sen tehdä turhaksi, mutta itsepä valitsee niin.Jos lakkaisin tekemästä turhiksi kokemiani asioita niin saisin maata sängyllä tekemättä mitään.
En äsken sanonut etteikö turhasta voi nauttia, kyllä siitä voi.
Ja useimmat nauttiikin, niin kun minäkin.
Ehkä me katsotaan maailmaa tässä asiassa vähän eri tavalla.
Mutta itse olen kokenut elämän turhuuden kauan, vuosia, useamman kymmenen.
Silti jatkan näiden turhien asioiden kanssa askartelua koska pelkkä sängyllä makaaminen olisi erittäin ttylsää, ja siinä vaiheessa turhaa sekin.tulisilla kirjoitti:
Jos lakkaisin tekemästä turhiksi kokemiani asioita niin saisin maata sängyllä tekemättä mitään.
En äsken sanonut etteikö turhasta voi nauttia, kyllä siitä voi.
Ja useimmat nauttiikin, niin kun minäkin.
Ehkä me katsotaan maailmaa tässä asiassa vähän eri tavalla.
Mutta itse olen kokenut elämän turhuuden kauan, vuosia, useamman kymmenen.
Silti jatkan näiden turhien asioiden kanssa askartelua koska pelkkä sängyllä makaaminen olisi erittäin ttylsää, ja siinä vaiheessa turhaa sekin.Sama täällä, paitsi ettei minusta olisi sängyllä makoilemaan ja olemaan tekemättä mitään.
Koen ehkä turhkasi montakin toistoa vaativaa asiaa päivän aikana, mutta eipä ne kuitenkaan loppujen lopuksi ole turhia.
Autan avutonta, vaikka en ihan joka hetki nautikaan. Joskus puren hammasta ja päästelen ärräpäitä, mutta kun rakastaa, jaksaa. Ja vieläpä nautin välillä.
Ihan varmasti meillä on erilaiset käsitykset monista asioista, olemme eläneet niin erilaiset elämät.
Mutta mitään en koe kokeneeni ja eläneeni turhaan, ja jännityksellä odotan mitä vielä on edessäpäin.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Kommenttisi sisältää erittäin tärkeän viisauden, mistä lie olet sen oppinut? :)
Ihmiselle ei elämää ole annettu turhaan, ja siksi sai ihminen hassun Aivonkin.
Tietenkin, kun paljon tinaa, niin paljon pilaa, ja niin kävi jessen faijallekin.
Aina eivät Kolvit kuumenneet oikein, vaikka aikanaan kaikki kylmenivätkin.
Itsemurhat, elämää tuottavien elinten väärinkäyttöä esiintyy.
Valitettavasti valuvirheet eivät muuhun kykene, Aivonsa on vinksahtanut.
Terveet yksilöt saavat kyllä nauttia elämän ihanuuksista, hassuillakin tavoilla.
GoGo girl!!
H.En keksi muita vaihtoehtoja kuin sinut tai Jessen, jolta olisin voinut jotain viisauksia oppia.
Luulen että me sun kanssa ollaan niitä ihmisiä, jotka eivät hevillä masennu. :)
GoGo siullekin!Anceli kirjoitti:
En keksi muita vaihtoehtoja kuin sinut tai Jessen, jolta olisin voinut jotain viisauksia oppia.
Luulen että me sun kanssa ollaan niitä ihmisiä, jotka eivät hevillä masennu. :)
GoGo siullekin!"Anceli"
Oikeassa olet, niin minussa kuin jessessäkin.
Kanssasi olemme ihmisiä jotka käyvät reippaina vaikka rekkojen alle, valiten kuitenkin rekan, joka on ilo silmille ja mielelle.
Met emme ruosteiselle antaudu :)
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Oikeassa olet, niin minussa kuin jessessäkin.
Kanssasi olemme ihmisiä jotka käyvät reippaina vaikka rekkojen alle, valiten kuitenkin rekan, joka on ilo silmille ja mielelle.
Met emme ruosteiselle antaudu :)
H.Juu me ollaan reippaita, mutta en nyt ihan heti ole rekan alle lakoamassa. En edes uudehkon Venäjälle autoja kuljettavan Igorin rekan alle.
Saati ruosteisen, ei ensinkään.
Muistaakseni olet lähdössä Rallia katsomaan, Pelle Miljoona esiintyy Killerissä perjantaina 3.8, meepä sinnekin ja kerro minulta terkkuja. :)Anceli kirjoitti:
Juu me ollaan reippaita, mutta en nyt ihan heti ole rekan alle lakoamassa. En edes uudehkon Venäjälle autoja kuljettavan Igorin rekan alle.
Saati ruosteisen, ei ensinkään.
Muistaakseni olet lähdössä Rallia katsomaan, Pelle Miljoona esiintyy Killerissä perjantaina 3.8, meepä sinnekin ja kerro minulta terkkuja. :)"Anceli"
Killeri on mikkihiirijuttu, asiantuntijat eivät katso sitä erikoiskokeeksi, vaan sponsorien ja raharikkaiden katsomoksi.
Nuo ilmestyivät ralliin viitisen vuotta sitten.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Killeri on mikkihiirijuttu, asiantuntijat eivät katso sitä erikoiskokeeksi, vaan sponsorien ja raharikkaiden katsomoksi.
Nuo ilmestyivät ralliin viitisen vuotta sitten.
H.Viis Killeristä, Pelle on tärkeämpi, eikä hän ole mikkihiiri.
Sisko tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma... :)
No älä sitten mene.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003815430- 192339
- 1982181
- 1071526
- 861482
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033- 741032
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2989Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130924Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806