ILOSANOMA

synnitön

Syntiä ei ole olemassakaan. Jumala on meissä itsessämme, se on sisällämme elävä rakkaus. Rakkaus ei koskaan tuomitse. Saatana on egomme. Se tuomitsee. Egomme tuomitsee itsemme ja muut. Egomme myös haluaa nauttia elämästä ja sen jälkeen tuntea syyllisyyttä, rankaista ja tuomita. Pelko pois, mikään, mikä ei vahingoita teitä tai muita, ei ole pahasta. Masturboikaa ja tehkää mitä haluatte rauhassa, kukaan muu, kuin te itse ei tuomitse teitä siitä.

10

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • questions

      Ihminen on syntinen haluamattaan ja tiedostamattaankin mutta Jumala armollisuudessaan antoi ainoan poikansa kuolla syntiemme puolesta.
      Ihminen karkotettiin paratiisistä juuri syntisyydensä tähden.

      Mistä olet saanut päähäsi ettei ihminen olisi muka syntinen? Oletko kenties koskaan vilkaissutkaan Raamattuun.

      • olen minä

        En ole ap, mutta vastaan kuitenkin kysymykseesi, jos saanen.

        Kun katsoo tätä asiaa ehdottomasta rakkaudesta eikä vajavaisesta rakkaudesta niin voi tulla käsittämään sen, että synnit, tuomiot, rangaistukset, helvetit yms. ovat ihmispelkojen mielikuvitustuotteita.

        Ei ihmistä ole mistään karkoitettu. Ei rakkaus mitään karkoita eli ei Jumala mitään karkoita. Jo näin alkumetreillä mennään metsään kun luodaan tarinoita vajavaisesta rakkaudesta (tietoisuudesta, joka elää kaksinaisuudessa, erillisyydessä ja peloissa).

        Nämä kolme sanaa ovat synonyymejä.

        Rakkaus=Jumala=elämä.

        Kun tutkimme näitä sanoja ja niiden sisältöä Raamatun valolla voimme huomata helpostikin, että rakkaus ei ole sama asia kuin Jumala eikä Jumala ole rakkaus.
        Jo tämän pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan ja jos ei laita niin sitten olisi syytä miettiä mitä oikein pelkää, sillä jokaisella joka uskoo Jumalan tuomioihin ja rangaistuksiin on pelkoa (Jumalpelkoa) ja se ei taas voi olla rakkautta. Täydellinen eli ehdoton rakkaus ja pelko eivät elä Jumalan tietoisuudessa.
        Joten jos Jumala haluaa sinun pelkäävän itseään se ei ole rakkautta, sillä rakkaudessa ei ole pelkoa. Tästä mainitaan ihan Raamatunkin sivuilla. Joten (ihan Raamatunkin mukaan) Jumala ei siten voi olla rakkaus jos hän haluaa sinun pelkäävän itseään tuomioiden ja rangaistusten uhalla. On aivan sama uskotko tämän jälkeen että sinut voidaan pelastaa tältä tuomiolta jollakin tietyllä tavalla, sillä se pelko joka alunperin sinuun on iskostettu on kaiken muun perusta. Se pelko ajaa sinut uskomaan pelastajaasi, jota et oikeasti tarvitse, sillä Jumalassa ei todellisuudessa ole mitään pelättävää, ei ole mitään rangaistuksia tai tuomioita, ei ole mitään helvettejä joten siitä seuraa myöskin se, että ei ole mitään syntejä, joista voisi olla rangaistuksia, joten siitä seuraa se että ihminen ei ole myöskään synnillinen syntyessään. Kaikki nämä tarinat synneistä ja tuomioista on vain siksi, että ihminen on ne mielikuvituksissaan luonut itselleen, koska pelkää Jumalaa ja kuvittelee hänen rankaisevan omia lapsiaan.

        Hallelujaa, on kuitekin mahdollista vapautua tästä Jumalpelosta, uskomalla vain suurempaan, täydelliseen, ehdottomaan rakkauteen, mitä Jumala on.

        Kiitos valolle! Kiitos rakkaudelle! Kiitos Elämälle!
        Olemme kaikki yhtä ja pelot ja erillisyys ovat harhaa.


      • questions
        olen minä kirjoitti:

        En ole ap, mutta vastaan kuitenkin kysymykseesi, jos saanen.

        Kun katsoo tätä asiaa ehdottomasta rakkaudesta eikä vajavaisesta rakkaudesta niin voi tulla käsittämään sen, että synnit, tuomiot, rangaistukset, helvetit yms. ovat ihmispelkojen mielikuvitustuotteita.

        Ei ihmistä ole mistään karkoitettu. Ei rakkaus mitään karkoita eli ei Jumala mitään karkoita. Jo näin alkumetreillä mennään metsään kun luodaan tarinoita vajavaisesta rakkaudesta (tietoisuudesta, joka elää kaksinaisuudessa, erillisyydessä ja peloissa).

        Nämä kolme sanaa ovat synonyymejä.

        Rakkaus=Jumala=elämä.

        Kun tutkimme näitä sanoja ja niiden sisältöä Raamatun valolla voimme huomata helpostikin, että rakkaus ei ole sama asia kuin Jumala eikä Jumala ole rakkaus.
        Jo tämän pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan ja jos ei laita niin sitten olisi syytä miettiä mitä oikein pelkää, sillä jokaisella joka uskoo Jumalan tuomioihin ja rangaistuksiin on pelkoa (Jumalpelkoa) ja se ei taas voi olla rakkautta. Täydellinen eli ehdoton rakkaus ja pelko eivät elä Jumalan tietoisuudessa.
        Joten jos Jumala haluaa sinun pelkäävän itseään se ei ole rakkautta, sillä rakkaudessa ei ole pelkoa. Tästä mainitaan ihan Raamatunkin sivuilla. Joten (ihan Raamatunkin mukaan) Jumala ei siten voi olla rakkaus jos hän haluaa sinun pelkäävän itseään tuomioiden ja rangaistusten uhalla. On aivan sama uskotko tämän jälkeen että sinut voidaan pelastaa tältä tuomiolta jollakin tietyllä tavalla, sillä se pelko joka alunperin sinuun on iskostettu on kaiken muun perusta. Se pelko ajaa sinut uskomaan pelastajaasi, jota et oikeasti tarvitse, sillä Jumalassa ei todellisuudessa ole mitään pelättävää, ei ole mitään rangaistuksia tai tuomioita, ei ole mitään helvettejä joten siitä seuraa myöskin se, että ei ole mitään syntejä, joista voisi olla rangaistuksia, joten siitä seuraa se että ihminen ei ole myöskään synnillinen syntyessään. Kaikki nämä tarinat synneistä ja tuomioista on vain siksi, että ihminen on ne mielikuvituksissaan luonut itselleen, koska pelkää Jumalaa ja kuvittelee hänen rankaisevan omia lapsiaan.

        Hallelujaa, on kuitekin mahdollista vapautua tästä Jumalpelosta, uskomalla vain suurempaan, täydelliseen, ehdottomaan rakkauteen, mitä Jumala on.

        Kiitos valolle! Kiitos rakkaudelle! Kiitos Elämälle!
        Olemme kaikki yhtä ja pelot ja erillisyys ovat harhaa.

        Sun viestis oli nyt jotenki ristiriitanen mutta selvennätkös vähän: ooksää nyt uskovainen vai ateisti tai joku muu?
        Mutta mitä Jumalan pelkoon tulee, mää tulkitsen sen itse kunnioitukseksi. Ja niinku Raamatussa sanotaanki, että älä pelkää sitä joka voi tappaa vaan ruumiin, mutta pelkää Häntä joka voi niin ruumiin kuin sielun nakata helvttiin.
        Ja en ymmärrä miten kaivoit tuosta minun aikaisemmasta viestistä Jumalan pelon. Jos olet kristitty niin tiedät ihan hyvin että kaikki olemme syntisiä jokatapauksessa. Mutta pelkoa minulla ei synnistä ole koska Raamatussa sanotaan että ei mikään, ei enkelit eikä henkivallat, ei syvyys jne. voi erottaa meitä Isästämme. Ja niinkuin mainitsinkin että Jumala antoi poikansa kuolla syntiemme tähden, ja Jeesuksen kautta saamme syntimme anteeksi, eli ei todellakaan ole mitään pelättävää.
        Ja niinkuin sanoin että minulle Jumalan pelko on ennemminkin kunnioitusta mutta toinen pelko mistä Raamatussa puhutaan on esimerkiksi pimeän pelko tai pelko henkivalloista. Mutta niinkuin itsekkin mainitsit, että Raamatussa sanotaan: Rakkaus voittaa kaiken pelon, eikä täydellisessä rakkaudessa ole mitään pelkoa (tai jotain sinnepäin) Eli tässä kohtaa minun tulkintani mukaan puhutaan erilaisesta, ehkäpä hieman ahdistavammasta pelosta. Ja esimerkkinä itselleni on juuri tämä henkivaltojen pelko (demonien ym.) mutta pelosta pääsin yli juuri tämän samaisen jakeen avulla.


    • olen minä

      Juuri näin. Kiitos sinulle ilosanomasta.

      On vain pelko joka estää vielä ihmisiä kuulemasta tätä ilosanomaa. Mutta onneksi jo niin moni tunnistaa rakkauden, mitä Jumala on ja mitä me olemme.

      Olemme yhtä rakkaudessa. Pelko on harhaa joten niin ovat tuomiot ja rangaistuksetkin. Iloitaa vapaudesta, joka on meidän synnynnäinen oikeutemme.

      Emme ole syntyneet tuomittaviksi vaan rakkaudesta ja rakkauteen palaamme.Tässä on ilon aihetta kyllikseen jokaiselle!!

    • Joka väittää, että on synnitön valehtelee ja syyttää Jumalaa valehtelijaksi. Kuitenkin Jumalan armo yltää taivaaseen asti ja Jeesus on sovittanut syntisi Golgatan ristillä. Osallistu ehtoolliselle, joka on Jeesuksen lahja sinulle ja anna Jeesuksen veren pestä sinut puhtaaksi kaikista synneistä. Jumala joskus antaa meillä olla jonkun synnin, sillä se joka saa anteeksi enemmän on myös sitten taivaassa kiitollisempi.

    • tempdude

      Ikävää kun valehdellaan tuohon tyyliin päin näköä.

    • ei syntiä ole

      Synnin vaalijoita putoaa pohja elämältä mikäli synti osoittautuu vain sanaksi jossa on viisi kirjainta.
      Eihän syntiä olekaan, tuon sanoo järkikin.
      Ihminen voi tehdä paljon pahaa, osasta saa tuomion maallisessa oikeudessa. Mutta eivät nämä teot syntiä ole, eräät vain syntyvät jotenkin kieroutuneina tai ovat kokeneet vaikean lapsuuden, vaikkapa kiihkouskovaisessa kodissa.

    • Raamatun totuus

      Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra

      Herra on koston Jumala, hän maksaa takaisin täydellä mitalla.
      Jer 51:56 KR 1992

      sillä koston Jumala, Herra maksaa täydellisesti hänelle
      Jer 51:56 Biblia 1776

      Sillä minä, Herra sinun Jumalas, olen kiivas Jumala, joka etsiskelen isäin pahat teot lasten päälle, kolmanteen ja neljänteen polveen, jotka minua vihaavat;
      2 Ms 20:5-6 Biblia 1776
      Ps. 10:4 Jumalaton sanoo ylvästellen: Ei hän kosta. Ei Jumalaa ole - siinä kaikki hänen ajatuksensa

      2Moos. 4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra

      Job 5:17 Katso, autuas se ihminen, jota Jumala rankaisee! Älä siis pidä halpana Kaikkivaltiaan kuritusta

      Sananl. 3:11 Poikani, älä pidä Herran kuritusta halpana äläkä kyllästy hänen rangaistukseensa

      Psalmi 94:23 23. Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät

      Psalmi 93
      Herra, koston Jumala, koston Jumala, saavu jo!
      Kuinka kauan, Herra, annat jumalattomien pitää iloaan?
      Kuinka kauan he saavat rehennellä, syytää suustaan julkeita sanoja?

      • OttoPetteri

        >>..Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra...
        > Herra, koston Jumala, koston Jumala, saavu jo!


    • D.Kononen

      " Te olette Jumalia, te jotka olette saaneet Jumalan ilmoituksen." Minä olen Jumala ja minulla on Jumalan käsi, jolla masturboin..ja se käsi on rakkauden suuri käsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe