Moi... Kiitos hei!

Sanommeko vaan

Siihenkö kaikki jää? Miksei enemmän...?

65

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sit joskus :(

      Hyvää yötä ,ei jaksa ,pitkä päivä takanapäin.

    • toimintaa ..

      No, ehdota jotain, niin saatkin enemmän =)

    • ei jää...

      Lopetetaan täällä ja pusutellaan tuolla.... :)

    • kiittimoi

      Toivon enemmän...

    • no höh

      Seuraavalla kerralla sanot sitten jotain muuta kuin moi tai hei....ole sinä rohkea ja pysähdy...älä mene ohitse ????!!!!!

    • sun ohi

      menen satavarmasti,kerta et välitä musta.niin ei väkisin.

      • ei näin

        kukas siellä noin vihainen on...mistä tiedät ettei hän välitä ??? oletko edes kysynyt


      • olen ja vastaus
        ei näin kirjoitti:

        kukas siellä noin vihainen on...mistä tiedät ettei hän välitä ??? oletko edes kysynyt

        oli juupajuu..


      • ei tuo ollut vastaus
        olen ja vastaus kirjoitti:

        oli juupajuu..

        Tuo juupajuu ei ole kunnon vastaus vaan kuulostaa enneminkin närtyneen ihmisen hetken tokaisulta jolla peittää sitä pahaa oloa mikä vaivaa. Kuulostaa että sinulla olisi jotain asioita selvitettävänä hänen kanssaan niin saisit sen oikean vastauksen. Mitäpä jos kysyisit uudestaan siis jos oikeasti välität ja sinulla on tunteita.


      • pah,yleensä
        ei tuo ollut vastaus kirjoitti:

        Tuo juupajuu ei ole kunnon vastaus vaan kuulostaa enneminkin närtyneen ihmisen hetken tokaisulta jolla peittää sitä pahaa oloa mikä vaivaa. Kuulostaa että sinulla olisi jotain asioita selvitettävänä hänen kanssaan niin saisit sen oikean vastauksen. Mitäpä jos kysyisit uudestaan siis jos oikeasti välität ja sinulla on tunteita.

        ihmiselle vastataan kauniisti takaisin,vaikka kuinka ottas aivoon.


    • sanotaan se vähintää

      Se on jo paljon, jos noin.

    • Moi.

      Sun silmät saa mut niin jumiin etten keksi mitään sanottavaa.

      • !?!

        Vaikuttava katse naisella :) minäkin katson joskus yhtä aivan hurmaavaa miestä ja voin sanoa että sanat juuttuu kurkkuun ja pyötyminen ei ole kaukana, silti odotan milloin nään hänet uudelleen


      • sunkin silmät

        saa minut jumiin,


    • luuletko,että

      mulla on yhtään helpompaa? no ei ole sun lähellä.mikset sinä voi tajuta,että mul on hirvee ikävä sinua? etkö sä vittu nää?

    • kiittimoi

      Kyllä sunkin silmät saa pysähtymään... kaikki sanat katoaa päästä ja näytän varmaan kohtalaisen tärähtäneeltä. Tee jotain, minä en siihen pysty!

      • vaalealle

        Et sä tärähtäneeltä näytä kun kahden kaverisi kanssa kuljet ylväänä. Keskellä kaikkein kaunein ja pisin


      • olenviestittänyt

        meillä vihreät&siniharmaat silmät?


    • nähdäänkö?

      Jos se minusta on kiinni niin ei jää.. Sunnuntainako?

    • joo,nähdään

      vaan sunnuntaina,missäs tavataan?

      • nähtäisiinpä

        Siellä "Moi, kiitos, hei"-paikassa..


      • einähty
        nähtäisiinpä kirjoitti:

        Siellä "Moi, kiitos, hei"-paikassa..

        Eipä näkynyt eilen eikä tänään :( ... milloin saan nähdä Sut taas, kerro?


    • miss u

      Moi moi moooi!!!!!!

    • moi.

      Harmi kun koskaan ei voi etukäteen tietää milloin nähdään, sattumalta vain.

    • olisin valmis sut

      näkemään vaikka jo tänään,mutta en tiedä,oletko edes se mies,jota kaipaan.

      • voi kun...

        Samaten olisin valmis näkemään vaikka heti jos olet hän brune jota ikävöin.


    • moi.

      Miestä minäkin...

    • rohkeus palkittiin

      en ikinä usko, että tosissaan edes haluutte tapaamista tai muuta vastaavaa, täällä nimetönnä vaan huutelette päivästä toiseen, kyllä sen verran pitää uskaltaa, että osoittaa edes mielenkiintonsa irl,,mä tein niin ja kyllä juttu nyt etenee pikkuhiljaa;)

      • pikkasen vaikeaa

        Vähän vaikea mitäään osoittaa, jos toinen on lomalla.


      • .....

        Jep. Täällä olevat ovat vain pelkureita jotka eivät oikeassa elämässä uskalla mitään tehdä.


    • paljon enemmän

      itse toivon että vielä nähdään jossakin merkeissä ainakin...

    • ****

      haluan, nähdä ootko se puolikas. Olet ollut kadoksissa vuosia.

    • .....

      En tiedä . Juon siideriä. Oletko kaupan kassalla töissä oleva vaalea nainen jolla on silmälasit ?

      • piristystä

        Join äsken pari skumppaa, helpotti kummasti päänsärkyä. Onnea vaan sinne kaupan kassalle joo. En ole kaupan kassa, unelmissa ammatti opetuksen parissa. Kunhan ensin tästä piristyisi.


      • kuka sinä olet

        Olen kaupan kassa ja teen kaikkea muutakin siellä ja lasitkin minulla on ???


      • .....
        kuka sinä olet kirjoitti:

        Olen kaupan kassa ja teen kaikkea muutakin siellä ja lasitkin minulla on ???

        Asiakas 03-alueella.


      • .....
        ..... kirjoitti:

        Asiakas 03-alueella.

        Tai jos tarkennetaan niin 33720 alueella.


    • minä vain

      niin , sitä mietin minäkin , ja menee miehelle naiselta , huomasitko silmistäni jotain tunteita? olen yrittänyt peitellä tunteeni.

      • minä&sinä ?

        Miksi haluat peitellä tunteesi? Kerro kerro ne!


    • .....

      Onko Ap asiakaspalvelija vai asiakas ?

      • asiakaspalvelija

        Veikkaan, että se myyjä.


    • vihreesimmu

      Mäkin olen asiakaspalvelija, en kuitenkaan kaupan kassa. Erään söpön miehen perään katellut jo pitkään, mutta en saa asioita etenemään... töissä se on vähän hankalaa. :/

    • miääs02

      Hei missäpäin huutelette? olisi ihan hyvä kertoa..

      • huhuilua_

        No, eihän tänne kukaan mitään tuntomerkkejä laita. Aina vaan nimetönnä huhuilevat.


      • Sanommeko vaan
        huhuilua_ kirjoitti:

        No, eihän tänne kukaan mitään tuntomerkkejä laita. Aina vaan nimetönnä huhuilevat.

        Pk-seutu


      • täältä sivusta
        Sanommeko vaan kirjoitti:

        Pk-seutu

        Tämähän on metropolialuetta ;) Tarkemmin?


    • oiskotää

      HKI

    • jooooo just

      Ei kiinnosta mist ootte!!! Ja jos tekisit alotteen nii saattas tapahtuukki jotain muutaki ku Moi...Kiitos hei!

    • moi vaan teillekkin

      ei kiinnosta tarkennukset sijainnista mutta silti haluat anonyymeiltä kirjoittajilta aloitteen?

    • S

      haluun enemmän...

      • R

        mä haluun kans paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon enemmän.. :D


      • M

        Kerrotko sitten mitä haluat jos nähdään tai viestitellään joskus tosielämän puolella?


    • minä

      niin minäkin

      • r-

        Mä haluun sut kokonaan. En mitään muuta.


    • moi vaan teillekkin

      kaikki haluaa mutta kukaan ei saa......... edes sanaa suustaan.

    • Anna hänelle vielä mahdollisuus.

    • kultatukka

      Kauheen surullista :´(((
      pitikö siis
      lähtee??

    • arvaa harmittiko

      Onse kumma ollaan kiinnostuneita,mutt a ei sit saada sanaa suusta

    • x,x,x,x,x,x,,x,

      sanoppa se....huokaus....

    • nyttsemii

      Jos me molemmat oikein tsempattaisiin :) ja sovittaisiin treffit tai vaihdettaisiin puh.nrot tms. joka veisi asiaa eteenpäin, ok?

    • kyl käy

      haluutko laittaa tänne palstalle numerosi?minä soitan kyllä,jos laitat.

    • 020202

      joo, vaihdetaan kaikki täällä numeroita ja soitellaan toisillemme. Miten loistava idea...

    • moi vaan teillekkin

      Kokeilkaa tätä! Sanokaa ensi kerralla toisinpäin: Hei, kiitos, moi. Vai olisko toi kuitenkin liian rohkeeta?

      • ghcgh

        Vielä rohkeempi idis: sanokaa eka kiitos!, sitten moi ja lopuksi hei :D


      • saas nähdä

        ha haaaaa täytyypä kokeilla.....ensin kyllä oikeasti sanoin moi sen jälkeen hei ja silloin tällöin kiitos :D :D vaihtelu virkistää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2500
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1008
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      863
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      812
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe