olisi kiihottavaa tietää teidän mies makunne ;)
kertokaa kuumia miehiä! ja mille te laukeatte
3
448
Vastaukset
- soita
soita yleiselle puh linjalle 0700 92122 niin huohotetaan kunnolla vai mitä sami.
aika vaan sovit tarkasti- mr lother
en voi miettiä miehiä runkatessani,vaikka kuinka yrittäisin jotain ukkoa miettiä lässähtää koko homma heti jollon alan tutkimaan kännykkää ja sen nettiä,muna veltostuu heti,mutta auta armias kun mietin naisen jalkoväliä nii jopa on kiihkeä runkku sessio
- Raimo+50
Minä ajattelen ja unelmoin nuorista pojista sekä miehistä. Ajatuksissani, hyväilen poikaa tai nuorta miestä. Runkkaisin ja imisin heidän terhakkaasti seisovia kulleja. Myös heidän kiinteät peppunsa ja tiukat pyllyreiät ovat usein unelmissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242