Komea Maine Coon nuori uros tarjoaa rakkauttaan vakavissa merkeissä:) samarotuiselle neidille.
Jean Marais on jalosukuinen kissa jonka isä on maailman mestari (WSF) ja itsekkin on jo saanut sinettejä ja pokaaleja.
Kissalla on vahva punainen värigeeni ja lempeä luonne jonka hän on saanut isältään (vaan 1:10 000:sta kissasta on tämä värigeeni) joka myös periytyy pennuille.
Niinkuin on jo mainittu kissa on harvinaista (Red tiger) väriä valmis astutukseen ja on Testattu FeLV, FIV ja FCoV
Veriryhmä A
Kysykää lisätietoa sähköpostitse [email protected]
Maine Coon astutukseen
1
356
Vastaukset
- 000000
moi onko tarjous viela voimassa....ja missapain Suomea ...me olllan kouvola suunnasta ....meilla on musta solid neiti nimella Lady ...on kylla 2012 vuodesta teitan ilmoitus myt tytkin ja etsin 1,5 vuotialle kissalle poikaystava
t kerstin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117