Omasta isästään lauleli kansanedustaja Halme mm. seuraavaa:
Viime syksynä ilmestynyt Tony Halmeen Mestarit salilla -albumi oli täynnä erinomaista dancepoppia ja onneksi Halmeen musiikkiura saa jatkoa, toisin kuin moni varmasti odotti (ja toivoikin?). Uuden singlen nimi on Isätön poika. Tällä kertaa Halme itse on sanoittanut täysin biisinsä ja se todellakin toimii. Kuten singlen nimestä voi päätellä, niin Tonyn isä saa kuulla kunniansa ja kirosanat lentelevät läpi biisin. Sanoitukset ovat täynnä helmiä kuten "Mä olen nähnyt enemmän elämää kuin sun persees on työntänyt paskaa".
Tosi mukava, "supliikki" edustaja teillä....
Tony, isätön poika
caca
3
246
Vastaukset
- Edustajien kesäloma2003
..."Jos Pate Pallinaama vetää kaks litraa pirtua ja ämpärillisen
pillereitä ja rupee näkeen näkyjä ja lyö mua lapiolla päähän ja leikkaa
mattoveitsellä multa munat irti, niin kyllä se sattuu niin vitusti. Ei
se lievennä ainakaan mun haaroja tippaakaan, vaikka Pate ois kuuden
promillen kännissä ja pilleripölyssä".. - pieni puistatus
parhaimmillaan, ei muuta voi sanoa.
- mumm@
Tony kehiin jatkossakin ja herrat seisokoot kravatteineen siellä ---- jossain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670