Vaali vihollista

Teotwawki

Hyvä vihollinen, sinä olet minulle enemmän hyödyksi kuin haitaksi. Sinuun voin aina luottaa ja sinua voin aina vihata tarpeen tullen juuri niin paljon kuin itse sitä haluan.

Sinun syyksesi voin lukea kaikki onnettomuuteni ja epäonnistumiseni.

Kun minulla on paha olo, voin kaivaa sinut kaapista ja alkaa syyllistää ja kyllä se piristää mukavasti kun olet aina vierelläni.

Ei, minulle ei tule mieleenkään mennä peilin eteen etsimään syyllistä sieltä, koska minulla on sinut. Vaikka sinä kuinka minua palvelisitkin, vihaan sinua silti, koska en pärjää ilman sinua. Et ole lähelläni, mutta tarpeen tullen saan sinut kiinni.

Olen tarpeeton ja onneton, koska elämä on muualla, mutta sinusta en luovu!

Jaa, että terapiaan? Olen ollut, mutta se oli sitä samaa pa*kaa, mitä nuo kaikkitietävät terapeutit nyt aina vaativat. Kyselevät tyhmiä, ei minussa mitään vikaa ole, onnettomuuteni johtuu kaikista muista paitsi itsestäni, siksi sinusta luovun viimeisenä, rakas viholliseni.

3

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt oikein kolahtanut mulle tää juttu.
      Ite en koe mulla yhtään "vihollisia" olevan.
      Kaikista en pidä eikä kaikki pidä musta.
      Että tälleen...

• Tämä oli sitä, jolla tavalla ajattelen joidenkin projisoivan omia ajatuksiaan hautaan asti. Syy on aina jossain muualla.

• Perusasioita

Tuo on näillä palstoilla tyypillisistä tyypillisin strategia: kun trollaa ja häiriköi, saa aina peräänsä uskolliset vastaajat. Ne, jotka rakastavat huomiota ja mahdollisimman pitkiä itseensä keskittyviä ketjuja, käyttävät aina samaa keinoa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 368
      5321
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2171
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      82
      1458
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1022
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      905
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe