Siinä meni sekin tähtilupaus.
Duo Alla Pugatsovan kanssa ?
Kyllä se on Pakarinen silleen
että jos meinaat olla rock:
se on Born To Be Wild...
ei siinä sosialismia kaivata.
Hanna Pakarinen kommunisti ?
3
476
Vastaukset
- mia
Mitä sä äijä selität??
- Pöh!
Tuollainen höpötys kertoo enemmän sinusta kuin Hanna Pakarisesta.
Alla P. on artisti, ei poliittinen henkilö. Hän sattuu olemaan kotoisin maasta, joka on ollut joskus muinaisuudessa sosialistinen/kommunistinen tai jotain sinne päin.
Silloin muinaisuudessa joillakin sanottiin olevan punaiset silmälaput: heille tuo maa ja sen järjestelmä edustivat ihannetta. Vaan näkyypä tuo silmälappujuttu toimivan toisinkin päin ja vielä tänä päivänäkin.- nelly
Niin jos käydään hiuksia halkomaan, niin Hanna on Sos.Dem.;) Ehkäpä hänestä saadaan jossain vaiheessa Demareitten ääniharava. Siis sitten vasta kun lauluhommat kyllästyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013