Vai onko pettäjän tie sittenkin lavea ja makea ?
Matematiikkaa: jos jaat, älä kerro -niinkö ?
Onko pettäjä kusipää ?
100
296
Vastaukset
- makiamies!
Esimerkiksi kauppiaan tie on yleensä
lavea, ja lailla suojattu.
Olen entinen kauppias, ja imelää on
elämäni. - . -- .
Pettäjää ei ole koskaan rakastettu, joten hänkään ei osaa rakastaa.
Poloinen. - ei kannata pettää
hyiii, pettäjän tie on tuskainen ja väärä, aiheuttaa tuskaa itselleen ja kaikille kohteilleen.
- Nähty on
Pettäjän tunnistaa siitä, että suihkuttelu alkaa maistamaan ja vaatekaupan ovi aukeaa tiuhaan tahtiin. Lenkillekin lähdetään suihkun kautta.
- Pikkujuttu tuo
Höh, sillä on vain dödö pettänyt.
- kijoitan satukirjan
Meillä mentiin apteekkiin hakemaan kaljuuntumiseen lääkettä......
Vanha mies, yli 70.... - saunaanmenisatu
kijoitan satukirjan kirjoitti:
Meillä mentiin apteekkiin hakemaan kaljuuntumiseen lääkettä......
Vanha mies, yli 70....Löytyikö?
Lääkettä?
Tukkaa?
Pettäjä on itsekäs, ja varmaan tie on hänelle laveaa ja makeaa.
Mutta kun totuus tulee vastaan ja käry käy niin itku ja hammasten kiristys.
Jatkuva valitus ja voi voi.
Enhän minä..... Rakastan vain sinua.....
Kuspää on pettäjä.
Pettäjä pilaa monen ihmisen elämän.- iloista antajaa
Jos kerrot jakamasi, pääset takaisin alkuun. Matematiikassa. Miksei parisuhteessakin.
En tiedä, ei ole kokemusta asiasta enkä tunne yhtään pettäjää niin hyvin, että voisin hänen elämänsä laveuden ja makeuden tietää.
Ketään en kuitenkaan syyttelisi, en voi tietää mitä on minkäkin tapauksen takana.
Toisia tuntuu olevan kovin helppo tuomita, oli kyse mistä tahansa.- pettäjätär-
Ei kukaan petä jos liitto on tyydyttävä kaikin puolin.
aviossa voi pysyä ihan käytännön syistä. - nooh miten lie
pettäjän elämä on h e l v e t t i ä , kokoajan saa pelätä jos paljastuu,
pettäjä on hyvin yksinäinen ihminen, hänet eristää ympäristö ja aivan itse eristäytyy kun alitajunnassaan tietää olevansa huora / huoripukki,
itsekki häpeää tekojansa,
vaikka raamatussa sanotaan ettei h uo ra häpeä mitää ,,- siltä vaikuttaa
Sinulla on ilmeisesti kokemusta asiasta?
- makiamies!
Kaupoissa pettäjän täytyy olla tasapuolinen.
Täytyy pettää niin vieraita kuin sukulaisiakin. - .surkea juttu
koko kylä tiesi niistä toilauksista,,
jotain tiedän asiasta,
muuan senaikainen kaunotar oli surkea näky, seurusteli ukkomiehen kanssa,
voi kuinka eristäytyny hän oli ja elämä muuttu h e l v t i k s i myöhemmin,,
liekkö enään elossakaan,, Pahinta on kun joutuu välikäteen.
Tuttu pariskunta.
Nainen kehuu kuinka ihana uskollinen mies on.. Ei petä!
Kas kerran jouduin tilanteeseen jossa mies tuli vastaan vieraan naisen kainalossa.
Sitten seliteltiin mulle.
Silloin en kertonut ystävälleni mutta jos tänään tulis sama tilanne vastaan en takaa olisinko enää hiljaa.
Koska se kaikki vaikutti mun ja ystäväni väleihin. En enää osannut olla onnellinen hänen puolestaan ja ne kaikki kulissit mitä näin siinä suhteessa.
Sehän ei jäänyt tietenkään siihen.
Mutta siitä on jo aikaa.
Tänään tekisin varmasti toisin.
En olisi mukana ystävääni pettämässä vaan kertoisin totuuden.- kaiken nähny,,,
Juuu, mutta kyllä se on tosi vaikea kertoa ystäväälle että miehesi pettää sinua,
olen usein miettiny sitä, olen tullu siihen tulokseen etten kykenisi kertomaan, mutta samalla olisin hyvin hyvin kipee asian johdosta,
siis olisko sittenki parempi rikkoa onnellinen perhe, ,,, panee miettimään, ratkaisu jää arvoitukseksi,,,, - yksityisasioita
kaiken nähny,,, kirjoitti:
Juuu, mutta kyllä se on tosi vaikea kertoa ystäväälle että miehesi pettää sinua,
olen usein miettiny sitä, olen tullu siihen tulokseen etten kykenisi kertomaan, mutta samalla olisin hyvin hyvin kipee asian johdosta,
siis olisko sittenki parempi rikkoa onnellinen perhe, ,,, panee miettimään, ratkaisu jää arvoitukseksi,,,,En menisi sotkeutumaan toisten asioihin.
siis olisko sittenki parempi rikkoa onnellinen perhe, ,,, panee miettimään, ratkaisu jää arvoitukseksi,,,,"kaiken nähny...."
"Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat."
Kommenttisi tuntuu nuorelta, jopa lapseltakin.
H.yksityisasioita kirjoitti:
En menisi sotkeutumaan toisten asioihin.
Jos mua petettäis ja mun ystävä tietäis mutta ei kertois niin sen jälkeen jos selviäisi mulle ettei ole kertonut niin voispa siinä kadota ystävyys mun puolelta, luotto häviäisi. Niinkun tietysti siihen mieheenkin.
Jos pettää niin silloin pitää olla valmis ottamaan vastuu käytöksestään.- yksiyisasioita
tulisilla kirjoitti:
Jos mua petettäis ja mun ystävä tietäis mutta ei kertois niin sen jälkeen jos selviäisi mulle ettei ole kertonut niin voispa siinä kadota ystävyys mun puolelta, luotto häviäisi. Niinkun tietysti siihen mieheenkin.
Jos pettää niin silloin pitää olla valmis ottamaan vastuu käytöksestään.Eikö se ole niiden ihmisten yksityisasia, ei ystäväkään kaikkee tiedä.
yksiyisasioita kirjoitti:
Eikö se ole niiden ihmisten yksityisasia, ei ystäväkään kaikkee tiedä.
No vaan kun joskus tietää.
- yks.as.
tulisilla kirjoitti:
No vaan kun joskus tietää.
Koskaan ei ystävä tiedä perheen sisäsistä asioista syistä ja muusta ihan kaikkee eikä ne hälle kuulu.
yks.as. kirjoitti:
Koskaan ei ystävä tiedä perheen sisäsistä asioista syistä ja muusta ihan kaikkee eikä ne hälle kuulu.
Vaan jos pettää toista on oltava valmis ottamaan vastuu teostaan.
Yhä edelleen.
Pettäjä satuttaa, usein vielä monia ihmisiä.
Jos kerran haluaa juosta kukasta kukkaan niin mikäs siinä .mutta vastuu siitä on kannetttava.
Ikäväähän se on pettäjälle jos joutuu kodistaan mutta kannattaa miettiä ennekun lähtee vieraisiin.- yks.as.
tulisilla kirjoitti:
Vaan jos pettää toista on oltava valmis ottamaan vastuu teostaan.
Yhä edelleen.
Pettäjä satuttaa, usein vielä monia ihmisiä.
Jos kerran haluaa juosta kukasta kukkaan niin mikäs siinä .mutta vastuu siitä on kannetttava.
Ikäväähän se on pettäjälle jos joutuu kodistaan mutta kannattaa miettiä ennekun lähtee vieraisiin.Se on sen perheen sisäinen asia ja itse ottavat vastuun ei siinä ulkopuolisia tarvi olla.
yks.as. kirjoitti:
Se on sen perheen sisäinen asia ja itse ottavat vastuun ei siinä ulkopuolisia tarvi olla.
OK petä ihan rauhassa, en tunne sua joten turha mua pelätä.
- yks.as
tulisilla kirjoitti:
OK petä ihan rauhassa, en tunne sua joten turha mua pelätä.
En petä ketään puolustan vain kantaani.
- Munahaukka
siis olisko sittenki parempi rikkoa onnellinen perhe, ,,, panee miettimään, ratkaisu jää arvoitukseksi,,,,@ kaiken nähny,,,
Mutta kun jotkut naiset pettää oman ystävänsäkin miehen kanssa. Mikähän idea tässä yhdistelmässä on?
Maailma on täynnä miehiä niin miksi pitää liehitellä ystävänsä miestä? Onko se jotenkin makoisampaa ja antaa suorastaan extraruiskauksen itsetuntoon että on päässyt ystävättären miehen munille? - Uskollinen ystävä
Munahaukka kirjoitti:
@ kaiken nähny,,,
Mutta kun jotkut naiset pettää oman ystävänsäkin miehen kanssa. Mikähän idea tässä yhdistelmässä on?
Maailma on täynnä miehiä niin miksi pitää liehitellä ystävänsä miestä? Onko se jotenkin makoisampaa ja antaa suorastaan extraruiskauksen itsetuntoon että on päässyt ystävättären miehen munille?Tyypillistä naisille, bestis on bestikselle susi.
Kadehditaan, seurauksista välittämättä. Tippaleipä ei pysy polvien välissä.
- *unaa *ekkoon
Meidän Pena käy kalastamasssa pohjoisessa 2krt vuodessa se tykkää siitä ihan älyttömästi. Nämä sanat jäi mieleeni , enen kuin kuulin tarkempaa tietoa naapurin Penan kalareissuista eräältä tuttavaltani.
Pohjoisessa , ei lähelläkään kalastuspaikkoja oli Penalla naisystävä , joista kertoi ja kehuskeli työkavereilleen.
Siellä käytiin sitten kull*nhuuhdonnassa ja kalastusvehkeet oli jätetty matkahuoltoon säilytykseen.
Kalastus on monen pojan harrastus ja niille reissuille saa aina luvan.
Näitä "pohjaongella" kalastajia on tämä maa pullollaan. Vaikeaa on enää muistaa, 60 kun olen.
Joitain muistikuvia kuitenkin on, joskus oli suloista, joskus taas pettymys.
Pettäminen on sama kuin tyttöystävän etsiminen.
Toinen puoli on hyvää, ja toinen sit ihan perheestä.
Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat.
Jos keskimääräinen avioitumis-ikä on 27V., niin lisäämällä siihen 7V, saadaan tulokseksi 34V.
Ja tuon ikäisiltä pitäisi asiaa kysellä.
Ainakin niin jossain väitetään.
H.Ehkä kannattaakysyä ensimmäiseksi, mikä ajaa pettäjän pettämään?
Silloinhan parisuhteessa kaikki ei ole kunnossa?"babegouya"
"Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat"
Kommenttisi on palstalle liian nuorekas.
60 hei!
H.- oel oel
hunksz kirjoitti:
"babegouya"
"Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat"
60 hei!
H.Hän on 50 palstan vakkareita.
- pysykää ikäisissänne
oel oel kirjoitti:
Hän on 50 palstan vakkareita.
Paskaako täälä huseeraa?
- yrittää esittää
pysykää ikäisissänne kirjoitti:
Paskaako täälä huseeraa?
Jonkun peräs kulkee tapojesa mukkaan.
- almaaria
@ babegoya
Vaikken ole tämänkään alan asiantuntija, luulen, että osa ihmiskuntaa on luonteeltaan pettäjiä.
Rutiinirakkaus alkaa olemaan liian arkista, haetaan uusia kiksejä, joita alkurakkaus/ihastus antaa.
Moni heistä ei kai osaakaan todella rakastaa, ottaa huomioon omaansa, vaan aina vaanii uutta ja erilaista.
Jänskättävää, kuin elää uutta teini-ikää, aina uudelleen.
Hyppii kukasta kukkaan. Ainakin niin kauan kuin hypityttää, ja kukat kukkivat. almaaria kirjoitti:
@ babegoya
Vaikken ole tämänkään alan asiantuntija, luulen, että osa ihmiskuntaa on luonteeltaan pettäjiä.
Rutiinirakkaus alkaa olemaan liian arkista, haetaan uusia kiksejä, joita alkurakkaus/ihastus antaa.
Moni heistä ei kai osaakaan todella rakastaa, ottaa huomioon omaansa, vaan aina vaanii uutta ja erilaista.
Jänskättävää, kuin elää uutta teini-ikää, aina uudelleen.
Hyppii kukasta kukkaan. Ainakin niin kauan kuin hypityttää, ja kukat kukkivat.Almaaria.miksi pettäjä pettäisi jos sillä on ihmissuhde kunnossa.Jos se suhde antaa kaikenmitä tarvitsee?
Mieti, mieti tiukasti.hunksz kirjoitti:
"babegouya"
60 hei!
H.Palstalle liian nuorekas?
Oletko sitä mieltä, ettei 60 petä?
Oikeinko todella?
En tiedä oljenkorsistasi.hkä se kohdallasi on niinkuin sanot?- almaaria
babegoya kirjoitti:
Almaaria.miksi pettäjä pettäisi jos sillä on ihmissuhde kunnossa.Jos se suhde antaa kaikenmitä tarvitsee?
Mieti, mieti tiukasti.Mietin, mietin, tarkoitinkin vain sitä, että joidenkin aivokoppaan ei ole mahtunut kykyä olla onnellinen olevasta.
Perhe-elämän arki voi tulla rutiiniksi, ja tekee mieli uusia alkuja.
Siis yksinkertaisesti joillekin ei riitä yksiavioisuus??
En tiedä, olen kuullut vain isojen tyttöjen puheita?
Kuunnellaan, mitä viisaat sanovat? :)) almaaria kirjoitti:
Mietin, mietin, tarkoitinkin vain sitä, että joidenkin aivokoppaan ei ole mahtunut kykyä olla onnellinen olevasta.
Perhe-elämän arki voi tulla rutiiniksi, ja tekee mieli uusia alkuja.
Siis yksinkertaisesti joillekin ei riitä yksiavioisuus??
En tiedä, olen kuullut vain isojen tyttöjen puheita?
Kuunnellaan, mitä viisaat sanovat? :))Mieti vielä kerran.Miksi sinä et petä?
- almaaria
babegoya kirjoitti:
Mieti vielä kerran.Miksi sinä et petä?
Siihen on niin monta syytä, kuin on lukemattomia kirjoja.
Yksi ehkä suurimpia, olen realisti. almaaria kirjoitti:
Siihen on niin monta syytä, kuin on lukemattomia kirjoja.
Yksi ehkä suurimpia, olen realisti.Ajattelet ettei se parane vaihtamalla?
Vai etkö kaipaa vaihtelua?- *am
babegoya kirjoitti:
Ajattelet ettei se parane vaihtamalla?
Vai etkö kaipaa vaihtelua?Mietin ja mietin vielä tuota asiaa, hyvää ei kannata vaihtaa.
Eikä ole tarvetta. :))
Monimutkaista kaikki, niin varmasti pettämisasiakin. *am kirjoitti:
Mietin ja mietin vielä tuota asiaa, hyvää ei kannata vaihtaa.
Eikä ole tarvetta. :))
Monimutkaista kaikki, niin varmasti pettämisasiakin.Tulit siihen samaan johtopäätökseen josta jo ensimmäisessä viestissäni mainitsin.
Jos ihmissuhde on kunnossa, ei ole tarvetta pettää.babegoya kirjoitti:
Palstalle liian nuorekas?
Oletko sitä mieltä, ettei 60 petä?
Oikeinko todella?
En tiedä oljenkorsistasi.hkä se kohdallasi on niinkuin sanot?"babegoya"
Tein sinunkin vuoksesi ihan aloituksen. :)
Lue se läpi ajatuksella.
H.
- meeriamanda
Enpä viiti enää nuoruusmuistoihin palata, olin pettäjä jos petettykin. Etsikkoaikaahan se oli. Turhan sentimaalisesti en tuotakaan pohtimaan aka. pettää jos pettää.
Itsestähän se kiinni on ,, jatkaako petturin kanssa ummistaen silmänsä jne.
Näillävuosilla, se tuntuu mahdottomalta, tieten voi olla mahdollistakin ...soon sitte ´matot halki´ ,."meeri"
"Joitain muistikuvia kuitenkin on, joskus oli suloista, joskus taas pettymys.
Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat"
Kivan kopion teit.
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeri"
"Joitain muistikuvia kuitenkin on, joskus oli suloista, joskus taas pettymys.
Tässä iässä ei enää petetä, tartutaan vain oljenkorteen, kuten kaikki hukkuvat"
Kivan kopion teit.
H.Missä noin on lukenut? Ihanpa kuule puhiun minun kokemuksistani, ja omin tuntemuksin.
meeriamanda kirjoitti:
Missä noin on lukenut? Ihanpa kuule puhiun minun kokemuksistani, ja omin tuntemuksin.
"manda"
Olisit sit kirjoittanut että olet HUNKSZ: zisti elämäsi kokenut.
H.
- .
kyllähän kaikki haluaa että semmonen asia kerrotaan suoraa, salailu on väärin,
- meeriamanda
Mut onko nää enää 60 ikäisten murheita? Jotenkin mieleen tulee teiniajat, ja mistä olla mustis? Se menee kus haluaa, ja vihellän perään.
Hänellä ei kanssani olisi ollut tyydyttävää elämää, joten jos on parempaa löytänyt...esteitä ei taholtani tulisi.
Meillä on omat asuntomme, joten ei edes omaisuus pakotttaisi yhdessä oloon.Kyllä niitä löytyy pettäviä ihmisiä vielä seitenkymppisistä.
Ja luulen ettei se kipu ole pienempi vanhemmalla ihmisellä, kenties suurempikin.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy pettäviä ihmisiä vielä seitenkymppisistä.
Ja luulen ettei se kipu ole pienempi vanhemmalla ihmisellä, kenties suurempikin.En sunkaa mä mitenkään puolusta pettämisiä, mut niin kovilla kokemuksilla minäkin olen keitetty ettei tosikaan.
Parempi kerta repäisy kun jatkuva kitinä, on minun filosofiani.
On noita raakileita elämä aikanaan tielleni heitellyt, minua ei pelottaisi ns. jätettynäkään elämääni taivaltaa.
Mitenkäs se Kiinalainen hajatelma sanoo... Epäitsekkäintä rakkautta on luopua toisen onnen takia tjs.
Kuolemalle en luovuttaisi , en ihmistä en lemmikkiä. - oon havainnu
meeriamanda kirjoitti:
En sunkaa mä mitenkään puolusta pettämisiä, mut niin kovilla kokemuksilla minäkin olen keitetty ettei tosikaan.
Parempi kerta repäisy kun jatkuva kitinä, on minun filosofiani.
On noita raakileita elämä aikanaan tielleni heitellyt, minua ei pelottaisi ns. jätettynäkään elämääni taivaltaa.
Mitenkäs se Kiinalainen hajatelma sanoo... Epäitsekkäintä rakkautta on luopua toisen onnen takia tjs.
Kuolemalle en luovuttaisi , en ihmistä en lemmikkiä.Jotku on vaan niin tiukkoja mielipiteissään ettei voi ees keskustella, sun kans oon ihan samaa mieltä
- meeriamanda
oon havainnu kirjoitti:
Jotku on vaan niin tiukkoja mielipiteissään ettei voi ees keskustella, sun kans oon ihan samaa mieltä
Kokemuksen puutettako? Ei musta ole aina mustaa, valkoinen valkoista, sen olen elämäni poluilla oppinut.
Ahdasmielisen ihmisen elämä on surkeata, niin minä aivomaailmassani koen.
Kiitos, taidatpa olla harvoja jotka minun sanomiani tajuaa. - oon havainnu
meeriamanda kirjoitti:
Kokemuksen puutettako? Ei musta ole aina mustaa, valkoinen valkoista, sen olen elämäni poluilla oppinut.
Ahdasmielisen ihmisen elämä on surkeata, niin minä aivomaailmassani koen.
Kiitos, taidatpa olla harvoja jotka minun sanomiani tajuaa.En tykkää ahdasmielisistä ihmisistä oon havainnu ettei mikään oo koskaan niin yks selitteistä kun ulkopuolisesta näyttää.
Voi olla kokemuksen puutettaki tai sit ihminen on vaan niin älyttömän tiukka kannoissaan.
Ollos hyvä sua on helppo tajuta.
- pari suhdetta
Pettämistä, huih!
Jos ei saa rakkautta ja seksiä omalta kullalta kuin saunailloin, niin paremmalla tuulella pysyy, kun nauttii seksistä ja hellyydestä sellaisen kanssa, jolla sitä on jakaa ja joka on iloinen antaja. Eipä tarvi kiehnätä hellyyttä ja seksiä vonkaamassa omalta, joka siitä vaan vauvautuu ja torjuu ilkeinkin sanoin kiihottamisensa. Töykeät torjuvat sanat saunaillan seksinkin pilaavat ja en kykene kiihottumaan ollenkaan oman kullan kanssa.
Se mitään pettämistä oo vaan parisuhteemme hoitoa!- ???
Pettämisesi painaa omaatuntoasi niin ettet pysty keskittymään puolisoosi tai puolisosi aavistaa vieraissa käymisesi siksi ei ehkä suju.
Mikset muuta kokonaan sen iloisen antajan luokse kerran sillä parempaa on ja lopetat vaimosi kiusaamisen? - pari suhdetta
??? kirjoitti:
Pettämisesi painaa omaatuntoasi niin ettet pysty keskittymään puolisoosi tai puolisosi aavistaa vieraissa käymisesi siksi ei ehkä suju.
Mikset muuta kokonaan sen iloisen antajan luokse kerran sillä parempaa on ja lopetat vaimosi kiusaamisen?@???
"Pettämisesi painaa omaatuntoasi niin ettet pysty keskittymään puolisoosi tai puolisosi aavistaa vieraissa käymisesi siksi ei ehkä suju.
Mikset muuta kokonaan sen iloisen antajan luokse kerran sillä parempaa on ja lopetat vaimosi kiusaamisen?"
Katin kontit.
Sitäpaitsi olen nainen ja hetero joten minulla on aviomies eikä mitään vaimoa.
Iloinen antaja on miespuolinen ja aviossa. Hänellä siis on vaimo, ei minulla. - tarttis ajatella ens
Tuota iloista antajaa kutsutaan *uoraksi, ja sellainen mies ajattelee vain alapäällään, jos silläkään" Ota vastuu kotitaloudestasi. voisit saada muulloinkin.
Sinullako on ihan oikeus hakea vierasta? Oletko koskaan, ikinä pysähtynyt miettimään mitä SINÄ teet vääri kun ei puolisosi halua sinua? - pari suhdetta
tarttis ajatella ens kirjoitti:
Tuota iloista antajaa kutsutaan *uoraksi, ja sellainen mies ajattelee vain alapäällään, jos silläkään" Ota vastuu kotitaloudestasi. voisit saada muulloinkin.
Sinullako on ihan oikeus hakea vierasta? Oletko koskaan, ikinä pysähtynyt miettimään mitä SINÄ teet vääri kun ei puolisosi halua sinua?@tarttis ajatella ens:
Otat kantaa asioihin, joista et mitään ymmärrä!
kirjoitat: "Ota vastuu kotitaloudestasi. voisit saada muulloinkin."
"Oletko koskaan, ikinä pysähtynyt miettimään mitä SINÄ teet vääri kun ei puolisosi halua sinua?"
- vastuu on. Mikä olet väittämään, ettei olisi. Kuinka niin voisin saada muulloinkin? Mistä sä sen ttiedät? Ihmisissä on seksin suhteen eroa, jotkut haluavat enemmän kuin toiset. Etkö tiedä tätä. Jos sitten parisuhteessa on kaksi ääripäätä, hyvin vähän haluava ja aika paljon haluava, niin ongelmia on.
- en tee mitään väärin, se ei ole syy. Puolisoni haluaa minua ja minä häntä, mutta minun kannaltani liian harvoin hän haluaa. Olemme tällaisia, ei meistä kumpikaan ole tehnyt mitään väärin.
Onko vaikea ymmärtää.
Tämä ratkaisuni on avioliittomme pelastus ja takaa harmonisen riidattoman arkemme. - ???
pari suhdetta kirjoitti:
@???
"Pettämisesi painaa omaatuntoasi niin ettet pysty keskittymään puolisoosi tai puolisosi aavistaa vieraissa käymisesi siksi ei ehkä suju.
Mikset muuta kokonaan sen iloisen antajan luokse kerran sillä parempaa on ja lopetat vaimosi kiusaamisen?"
Katin kontit.
Sitäpaitsi olen nainen ja hetero joten minulla on aviomies eikä mitään vaimoa.
Iloinen antaja on miespuolinen ja aviossa. Hänellä siis on vaimo, ei minulla.Enpähän ole lasimestari enkä selvännäkijä, eikä tuosta nimimerkistäkään paljastunut että olet naispuolinen.
Silti kukin taaplaa tyylillään, mutta puoliso varmaan vaistoaa pettämisen ja käyttäytyy sen mukaisesti. - pari suhdetta
@tämä on nähty,,:
En ole ruma vaan suloinen nainen.
Löysää pipoasi ja avaa kiristävä nutturasi, niin näytät kauniimmalta sinäkin ja onhan nyt on heinäkuun helteet :DDD - ???
??? kirjoitti:
Enpähän ole lasimestari enkä selvännäkijä, eikä tuosta nimimerkistäkään paljastunut että olet naispuolinen.
Silti kukin taaplaa tyylillään, mutta puoliso varmaan vaistoaa pettämisen ja käyttäytyy sen mukaisesti.@???
"puoliso varmaan vaistoaa pettämisen ja käyttäytyy sen mukaisesti."
Höpö, höpö.
Mistä sä tuon muka tiedät :DDD
Entäpä, jos onkin niin, että seksin ja hellyyden tarpeemme ovat erisuuruiset, vaikka tykkäämmekin toisistamme.
Ootko sellaisesta kuullut taikka lukenut ikinä? Et vamaan! - tarttis ajatella ens
pari suhdetta kirjoitti:
@tarttis ajatella ens:
Otat kantaa asioihin, joista et mitään ymmärrä!
kirjoitat: "Ota vastuu kotitaloudestasi. voisit saada muulloinkin."
"Oletko koskaan, ikinä pysähtynyt miettimään mitä SINÄ teet vääri kun ei puolisosi halua sinua?"
- vastuu on. Mikä olet väittämään, ettei olisi. Kuinka niin voisin saada muulloinkin? Mistä sä sen ttiedät? Ihmisissä on seksin suhteen eroa, jotkut haluavat enemmän kuin toiset. Etkö tiedä tätä. Jos sitten parisuhteessa on kaksi ääripäätä, hyvin vähän haluava ja aika paljon haluava, niin ongelmia on.
- en tee mitään väärin, se ei ole syy. Puolisoni haluaa minua ja minä häntä, mutta minun kannaltani liian harvoin hän haluaa. Olemme tällaisia, ei meistä kumpikaan ole tehnyt mitään väärin.
Onko vaikea ymmärtää.
Tämä ratkaisuni on avioliittomme pelastus ja takaa harmonisen riidattoman arkemme.Lässyn lässyn, vanhan ihmisen omantunnon pesua. Ei kinosta :)))
Vetele käteesi, saat toivomaasi :DDD - hyi mikä lumppu
??? kirjoitti:
@???
"puoliso varmaan vaistoaa pettämisen ja käyttäytyy sen mukaisesti."
Höpö, höpö.
Mistä sä tuon muka tiedät :DDD
Entäpä, jos onkin niin, että seksin ja hellyyden tarpeemme ovat erisuuruiset, vaikka tykkäämmekin toisistamme.
Ootko sellaisesta kuullut taikka lukenut ikinä? Et vamaan!eräällä tuntemalla nais raukalla on juuri tommonen luonne, kaikenlisäksi hyvin hyvin akressiivinen, saa raivokotauksia jos joutuu kyseenalaistetuksi.
pelkää että ukko saa tosissaan selville kaikki puuhat.
- pari suhdetta
Jopas täällä on porukkaa :DDD
Mustavalkoista vaan näkevät muutamat vaikka kaikki sateenkaaren värit ovat olleet jo vuosikausia tv:ssä, lehdissä, kirjoissa, netissä.- vanhat langoilla
Me tiedämme toki sen, muttei meidän yarvi ajatella kuin näiden lehtien tavoilla.
Meillä jokaisella on ne. omatunto joka valkkaa mitä hyväksyy, mitä ei.
Ihan kuin kerjäät hooraamisellesi hyväksyntää, no minulta et sitä saa.
Jos olet johkin sitoutunut, olet tai pistä sitoumisesi poikki, kelleen ei enää kuulu mihin olemattomaasi jaat! - ???
vanhat langoilla kirjoitti:
Me tiedämme toki sen, muttei meidän yarvi ajatella kuin näiden lehtien tavoilla.
Meillä jokaisella on ne. omatunto joka valkkaa mitä hyväksyy, mitä ei.
Ihan kuin kerjäät hooraamisellesi hyväksyntää, no minulta et sitä saa.
Jos olet johkin sitoutunut, olet tai pistä sitoumisesi poikki, kelleen ei enää kuulu mihin olemattomaasi jaat!Olen samaa mieltä. Eihän kenenkään ole pakko ottaa mallia netistä tai elokuva/sarjafilmimaailmasta vaan kukin tehköön niinkuin omatunto sallii.
Mielestäni avioon tai avoliittoon mennessä unohdetaan haikailut ulkopuolisista seksisuhteista ja ollaan juuri sen kumppanin kanssa jolle on luvattu uskollisuutta. - Mitäs tuosta
Antaa nyt muutaman katkeroituneen eukon vaahdota. Siinähän käy ilmi miksi ne miehet käänsivät katseensa muualle.
- tämä on totuus
nähty on elävässä elämässä aivan läheltä vuosia seurattu katstrofia perheessä,,
- pari suhdetta
@tämä on totuus.
Ei ole totuus!
Yleistät yhden tapauksen nähtyäsi.
- alla ja yllä
Pettäjämiesten mielestä pettäminen on tälläistä, jotenkin siloteltua:
http://www.youtube.com/watch?v=ezl3W-PM70Y- pari kolme suhdetta
Olipa kerran presidentti Urho Kaleva Kekkonen ja oli rouva Anita Hallama....ja oli Sylvi-vaimo.... ja oli aviomies diplomaatti Jaakko....
- Ei vakinikkiä
Vieläkin ihmettelen noita lehtijuttuja , "20% suomalaismiehistä teeskentelee orgasmin " En käsitä. Kyllä se on niin että tulee tai ei.
Hämärä muistikuva:
Kun ei, niin ei, niin piti ainakin nytkähdellä ja huohottaa siihen tapaan, että se kuulosti hallitsemattomalta.
Sai siitä vähän nautintoakin, kun ruma tyttö kysyi: Kulta vieläkö jaksat?
Isot pojat siihen: Jo vain, kultaseni, ja toisen kerran jälkeen laittoi tyttösen peiton pimentoon ja sieltähän tyttönen sitten sai, niin että ihan mykistyi.
H.- Kokeiltu on
hunksz kirjoitti:
Hämärä muistikuva:
Kun ei, niin ei, niin piti ainakin nytkähdellä ja huohottaa siihen tapaan, että se kuulosti hallitsemattomalta.
Sai siitä vähän nautintoakin, kun ruma tyttö kysyi: Kulta vieläkö jaksat?
Isot pojat siihen: Jo vain, kultaseni, ja toisen kerran jälkeen laittoi tyttösen peiton pimentoon ja sieltähän tyttönen sitten sai, niin että ihan mykistyi.
H.Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, tuo feikkaus ei tainnut koskaan läpi mennä, kuten ei naistenkaan teeskentelemä.
Aito on aina aito.
- Ei vakinikkiä
" hunksz "
Oletko kanssani samaa mieltä ?
Kun pihka vähenee , niin oksa kovenee. - elinikäiset vammat
Ihmisten pettämistä kun on niin
monenlaista
tekaistuilla papereilla viedään ihmisiltä omaisuuksia,
ja jos mennään navabalusasioihin niin ainakin K-S:ssa rallien aikaan
kannattaa kaikkien olla vähän varovaisia,
niin pal on noita juoppo-narkkijätkiä ja -ämmiä liikenteessa,
eivät säästä joukkoraiskauksiltaan ja ryöstelyltään ketään,
uhreina voi taas olla vauvasta vaariin ja vanhainkotimummuihin saakka.
Tuottaako huorittelu jotain erityistä mielihyvää, vähän samaa kuin ulosteen syöttäminen toiselle? Ei ihan täysipäisen kommentoinnilta vaikuta, ihmisiä kun rääkätään niin monella tavalla. - kuka tietää enemmän
Onkohan vielä olemassa semmonen virka, jos on niin millä nimikkeellä on kuin "" p i l l u p o l l i i s i ""
sen tehtävä oli etsiä niitä jotka kävi vieraissa, siis avioliiton ulkopuolisia suhteita,
en tiedä minkä rangaistuksen ne antoivat ja mihin tarkotuksiin tietoja käytettiin,
olisko ne nyt prostituution metsästsäjiä, millähän pyssyllä ampuvat kun löytävät kohteen ? - tietoa =
pi
llupoliisit olivat laivatyttöjä varten. Kotkassa, Haminassa ym satamakaupungeissa.
Naiset ravasit laivoissa ja poliisit hakivat ne pois sieltä, joskus jopa joulupukeiksi pukeutuneina.- sipå
Siis alias siveyspoliiseja.
- ?
siis, nytkö niitten ammattinimike on " siveyspoliisi "
mihin niitten tietoja käytetään ? - xy=zy=x
Mitä varten ne ihmiset, jotka tarvitsevat sitä *ensikerran huumaa jatkuvasti, sitoutuvat - menevät naimisiin?
He eivät saisi perhettä, joku joutuu sen takia pettymään pahasti
He tarvitsevat jonkun huolehtimaan käytännön arjesta
He ovat äijiä, jotka retostelevat suhteillaan
He luulevat olevansa aina hurmaavia, lopulta he ovat säälittäviä
Heillä ei ole omatunto nimistä tunnetta
Heillä on oikeus kilpailuttaa perheenjäsen
Toisen - ystävänkin puoliso on vain kaato
Tämä ei mielestäni oikein ole naisten lista vai onko kuitenkin, niiden kauniiden taakaksi asti muodostuva dilemma, kysynnän vuoksi sortumisen synnin sumu
Mariska: "liekki on sammunut, se joka paloi roihuten
kuinka niin polttavasta - tulee vain käden lämpöinen"
Luettuani ketjun - yksi selvä pettäjän tunniste omani kohdalla oli ketjussa mainittu suihku ennen lenkkiä, eikä tarvinnut suihkua sen jälkeen - eikä ruokaa. Kuinka se sattui ja millaisena idioottina hän minua piti testeineen sängyssä, se loukkasi niin pahasti.Miettiikö kukaan tunnetta,kun odottelee sitä lopullista iskua, toisesta tulee ensimmäinen lauseella "joko minä tai hän"
Näissä on aina oikea ihminen jonka yli kuljetaan mennen tullen, virheeni oli arki jota hän pakeni niin usein kuin mahdollista pohjoiseen - risteilyille - sauna-, ravintolailtoihin ym. se oli niin antoisaa kuuntelijoita ymmärtäjiä pullollaan.
Tavallinen tarina, teille hurmaaville- huikentelija maksa -
koon, kovan hinnan puolison pettämisestä !!!
jutst noin se on menny monen monen ihmisen kohdalla,,
miksi jotkut ei pysty sitoutumaan avioliittoon, VAIKKA ovat aviolupauksen raamatun päällä vannoneet ????
sille, henkisesti sitoutuneelle on kova isku huikentelevainen puoliso, oli se sitten mies tai nainen,,
huikentelijat älköön menkö naimisiin koskaan, kiellettäköön heiltä avioliitto kokonaan,, - ihminen on mitä on
huikentelija maksa - kirjoitti:
koon, kovan hinnan puolison pettämisestä !!!
jutst noin se on menny monen monen ihmisen kohdalla,,
miksi jotkut ei pysty sitoutumaan avioliittoon, VAIKKA ovat aviolupauksen raamatun päällä vannoneet ????
sille, henkisesti sitoutuneelle on kova isku huikentelevainen puoliso, oli se sitten mies tai nainen,,
huikentelijat älköön menkö naimisiin koskaan, kiellettäköön heiltä avioliitto kokonaan,,Lopettakaa jo! Likikään kaikki ihmiset eivät pidä raamattua kuin satukirjana, huonona sellaiseksikin. Elämää on monenlaista, jokainen sen saa aikanaan tuta kun kuolemansa kohtaa. Siitä nautin,
- valitettavasti,,,
aviopetos jättää ikuisen trauman uskoliseen puolisoon,,
vaikka elämä jatkuu, ehkä traumatisoitunu puoliso löytää uuden paremman, mutta vamma on ikuinen,
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842