Olen päättänyt löytää itselleni naisystävän. Mikähän olisi paras paikka löytää hänet? Ravintolat eivät ole tulosta tuottaneet, joten muuta on keksittävä.
Ajattelin lähteä kokeilemaan ruotsinlaivalle, onko muita ehdotuksia?
Nythän on niin
106
534
Vastaukset
Eiköhän niitä löydy sieltäkin.
Parhaat taitaa vaan kuljeskella ihan muissa maailmoissa :)
Vitsi, vitsi....ehkä.- mies55v.
Kerro ihmeessä että missä ne parhaat kuljeskelee? En mä vielä ole lippuja laivaan hankkinut, eli mieli on avoin.
mies55v. kirjoitti:
Kerro ihmeessä että missä ne parhaat kuljeskelee? En mä vielä ole lippuja laivaan hankkinut, eli mieli on avoin.
Nehän voi tulla vaikka kauppareissulla vastaan, oletkos pitänyt silmiäs auki?
Ja ihan missä vaan, jokapäiväisessä elämässä.- mies55v.
tulisilla kirjoitti:
Ja ihan missä vaan, jokapäiväisessä elämässä.No joo, kyllä naisia tulee kaupassa vastaan ja kaduilla mutta entäs sitten? Kyllä se on vaikea alkaa tuolla kadulla suhdetta hieromaan muuta kuin, niin. Se on niin pieni osa ihmisistä vailla kumppania että hulluna pitävät jos tuolla kaupoissa alkaa naista iskemään. Tunnetko jonkun joka sellaisessa on onnistunut, luulen että vaan elokuvissa niin käy.
mies55v. kirjoitti:
No joo, kyllä naisia tulee kaupassa vastaan ja kaduilla mutta entäs sitten? Kyllä se on vaikea alkaa tuolla kadulla suhdetta hieromaan muuta kuin, niin. Se on niin pieni osa ihmisistä vailla kumppania että hulluna pitävät jos tuolla kaupoissa alkaa naista iskemään. Tunnetko jonkun joka sellaisessa on onnistunut, luulen että vaan elokuvissa niin käy.
Joskus oon tuotakin miettinyt.
Kohtaa jonkun ihmisen silmäkkäin ja hymyin. Miksen mennyt juttusille ja miksi ei se mies, kun kuitenkin saattoi katseet kohdata toisenkin kerran.
Ne on niin nopeita hetkiä, eli aina pitäis olla valmis.- mies55v.
tulisilla kirjoitti:
Kohtaa jonkun ihmisen silmäkkäin ja hymyin. Miksen mennyt juttusille ja miksi ei se mies, kun kuitenkin saattoi katseet kohdata toisenkin kerran.
Ne on niin nopeita hetkiä, eli aina pitäis olla valmis.Totta tuokin. Tämä hämäläisyys on näissä hommissa paha hidaste ja este.
- avosuu.
tulisilla kirjoitti:
Ja ihan missä vaan, jokapäiväisessä elämässä.Totta puhut -tulisilla-.
Muakin vastaan tuli
eilis päivänä kaup-
pareissulla. tulisilla kirjoitti:
Ne on niin nopeita hetkiä, eli aina pitäis olla valmis.@ tulisilla
Monetkohan katseet ja hymyt olen saanut, en ole edes laskenut. Mutta jos olisin mennyt juttelemaan ja yrittänyt iskeä sen perusteella miestä niin veikkaanpa että ovat olleet 99,99%:sesti ellei jopa 100sesti varattuja.
Pelleksi siinä itsensä olisi tuntenut. Eikä läheskään kaikki naimisissa olevatkaan käytä sormusta, kun on nämä kihloissa olevat sosrmustetutkin.
Jos joku charmantti mies tulisi jutustelemaan niin voisinpa muutaman sanan vaihtaakin, mutta itse en kaupoissa lähtisi hymyn perässä juoksemaan. Mieshän voi muuten vain olla hymyileväistä sorttia niin kuin itsekin olen herkästi hymyilevä nainen. Eikä se hymy tarkoita heti että aletaankos seurustelemaan.Narttu1 kirjoitti:
@ tulisilla
Monetkohan katseet ja hymyt olen saanut, en ole edes laskenut. Mutta jos olisin mennyt juttelemaan ja yrittänyt iskeä sen perusteella miestä niin veikkaanpa että ovat olleet 99,99%:sesti ellei jopa 100sesti varattuja.
Pelleksi siinä itsensä olisi tuntenut. Eikä läheskään kaikki naimisissa olevatkaan käytä sormusta, kun on nämä kihloissa olevat sosrmustetutkin.
Jos joku charmantti mies tulisi jutustelemaan niin voisinpa muutaman sanan vaihtaakin, mutta itse en kaupoissa lähtisi hymyn perässä juoksemaan. Mieshän voi muuten vain olla hymyileväistä sorttia niin kuin itsekin olen herkästi hymyilevä nainen. Eikä se hymy tarkoita heti että aletaankos seurustelemaan.Eikö hymy tarkoitakaan seurustelun alkua :))))
Oletpa hauska Narttu1 kun tulit minulle kaiken tämän kertomaan.
Se on sääli jos sulle hymyilee vaan 99,99%:sesti varatut miehet.
Mulle nimittäin hymyilee ehkä fifti-fifti sekä varatut että sinkut.
Enkä minä kyllä juokse sen paremmin kaupoissa kun muuallakaan miesten perässä
Mutta kuka sitä koskaan tietää missä se "oikea" vastaan kävelee, vaikka kaupassa.- missä oikea
tulisilla kirjoitti:
Eikö hymy tarkoitakaan seurustelun alkua :))))
Oletpa hauska Narttu1 kun tulit minulle kaiken tämän kertomaan.
Se on sääli jos sulle hymyilee vaan 99,99%:sesti varatut miehet.
Mulle nimittäin hymyilee ehkä fifti-fifti sekä varatut että sinkut.
Enkä minä kyllä juokse sen paremmin kaupoissa kun muuallakaan miesten perässä
Mutta kuka sitä koskaan tietää missä se "oikea" vastaan kävelee, vaikka kaupassa.Sen mitä olen sinua lukenut, tunnut olevan mielestäsi melkoinen miestennielijä. Netissä on helppo kehua itseään. Mistä tiedät kuka on varattu ja kuka ei.
missä oikea kirjoitti:
Sen mitä olen sinua lukenut, tunnut olevan mielestäsi melkoinen miestennielijä. Netissä on helppo kehua itseään. Mistä tiedät kuka on varattu ja kuka ei.
Minäkö miestennielijä????? DDDDD
Puolustan täällä kyllä miehiä, koska mulla on paljon mieskavereita.
Ja en pussita miehiä samaan kastiin.
Mutta nää mun kaverit on ihan KAVEREITA, eli en ole minkään tason miestenielijä.
Ja niissä on sekä varattuja että vapaita.
Ja jos alkaisin seurustelemaan niin hyvn äkkiä kyllä se selviää kuka on mitäkin.
Joskus muakin yritti varattu mutta sellaiset kyllä näkee.
Jos mies ei halua kulkea kaupungilla yhdessä, tai alkaa ystävien keskellä selittämään jotain niin siinä sulle yks sellainen tieto että pitempään ei mun kanssa kannata yrittääkään.
Ja on niitä muitakin joilla selviää onko puhtaat jauhot pussissa mutta en kerkiä sulle nyt selittämään kaikkia kun pitää lähteä liikenteeseen.- hymyili kuitenkin
avosuu. kirjoitti:
Totta puhut -tulisilla-.
Muakin vastaan tuli
eilis päivänä kaup-
pareissulla.Oliko vapaa vai varattu, selvisikö kun tuli vastaan?
- nimim. epätietoinen
mies55v. kirjoitti:
No joo, kyllä naisia tulee kaupassa vastaan ja kaduilla mutta entäs sitten? Kyllä se on vaikea alkaa tuolla kadulla suhdetta hieromaan muuta kuin, niin. Se on niin pieni osa ihmisistä vailla kumppania että hulluna pitävät jos tuolla kaupoissa alkaa naista iskemään. Tunnetko jonkun joka sellaisessa on onnistunut, luulen että vaan elokuvissa niin käy.
Kyllä minusta vaan olisi mukavaa jos joku alkaisi kaupassa jututtamaan!
- Aloitin tässä kuussa sattumoisin samasta aiheesta keskustelun. Tuli realistista(kin) palautetta, että tässä iässä ei enää onnistu... - ?
- tiedetään sutkit
Etköhä sä ole siellä ruotsinlaivoilla kulkenut aika tiheään, sut muistetaan a.donis
- mies55v.
Hyvä a.donis. Olen viimeksi ollut ruotsinlaivalla vuonna 2004. Eli on varaa tihentää halutessaan, vai mitä?
- phoca5
Mietipä ihan ite: Haluatko naisystäväksi laivoilla ravaavan munahaukan?
Netistä löytyy parempiakin.- mies55v.
Munahaukan? Netistä löytyy nimimerkkejä ja päiväunia. Minä etsin ihan oikeaa elävää naista.
Ehkäpä netti; olen elävä nainen ja netissä ;) Se, että sovittaisiko yhteen niinkuin parina on ihan eri juttu. Ystäviä ja juttukavereita todennäköisesti voitaisi hyvin olla! Tuo nais- tai miesystävän löytäminen on niin vaativa juttu ja odotukset molemmin puolin niin kovat tässä iässä kun on kokemusta ja erinäinen määrä missejä ja kolahduksia! Hyviä neuvoja piisaa, mutta oletko huomannut että ne tulevat niiltä jotka ovat sen kumppanin löytäneet! Meidän niin sanottujen sinkkujen on palloiltava täällä ja maksettava risteilyjä ym että jospa se "onni" siellä lymyää. No, ei lymyä ;( En siis tiedä vastausta, koska en ole löytänyt risteilyltä enkä vapaa-ajanharrastuksista miesystävää. Joku voisi kysyä että mistä kiikastaa, mutta sen voi kertoa vain ne jotka etsivät ;)
- mies55v.
Ootko sinä antanut jo periksi? Minä en kyllä anna. Kun mä päätän jotain niin mä sen myös toteutan tavalla tai toisella. Eli kyllä mä sen omani vielä löydän, se on varma. Kyllä taidan sen ruotsinristeilyn nyt kuitenkin kokeilla. Jos sitä tekisi sellaisen kolmion että menisi ensin Tukholmaan, sieltä Tallinnaan ja sitten kotiin, hyvällä tsägällä kahdestaan!
mies55v. kirjoitti:
Ootko sinä antanut jo periksi? Minä en kyllä anna. Kun mä päätän jotain niin mä sen myös toteutan tavalla tai toisella. Eli kyllä mä sen omani vielä löydän, se on varma. Kyllä taidan sen ruotsinristeilyn nyt kuitenkin kokeilla. Jos sitä tekisi sellaisen kolmion että menisi ensin Tukholmaan, sieltä Tallinnaan ja sitten kotiin, hyvällä tsägällä kahdestaan!
Olen väärä ihminen toista hakijaa neuvomaan ja joskus on annettava periksi ja annettava asian hautua. Viime talvena juttelin työkaverini kanssa joka on eronnut kymmenkunta vuotta sitten. Hän on minua parisen vuotta vanhempi ja hän huokaisi kuinka vaikea on löytää mies tässä iässä ja sitäkös me päiviteltiin ;) Juhannuksen jälkeen huomasin kuinka iloiseksi hän oli muuttunut ja ikäänkuin nuorentunut. Ajattelin loman olleen onnistuneen :) Vihdoin hän onnistui kertomaan että nyt menee hyvin. Hyvä kaveri, jonka kanssa on ulkoillut ja pitänyt kuntoaan yllä, olikin se "rakas", jonka kanssa nyt seurusteli. Oli koko ajan lähellä mutta sitten yht´äkkiä silmät aukenivat molemmilla ja he totesivat että voisivat olla enemmänkin. Näinkin läheltä se kaivattu onni voi löytyä kun sen vain näkee ja kokee :) Olin niin onnellinen hänen puolestaan.
- mies55v.
amigurumi kirjoitti:
Olen väärä ihminen toista hakijaa neuvomaan ja joskus on annettava periksi ja annettava asian hautua. Viime talvena juttelin työkaverini kanssa joka on eronnut kymmenkunta vuotta sitten. Hän on minua parisen vuotta vanhempi ja hän huokaisi kuinka vaikea on löytää mies tässä iässä ja sitäkös me päiviteltiin ;) Juhannuksen jälkeen huomasin kuinka iloiseksi hän oli muuttunut ja ikäänkuin nuorentunut. Ajattelin loman olleen onnistuneen :) Vihdoin hän onnistui kertomaan että nyt menee hyvin. Hyvä kaveri, jonka kanssa on ulkoillut ja pitänyt kuntoaan yllä, olikin se "rakas", jonka kanssa nyt seurusteli. Oli koko ajan lähellä mutta sitten yht´äkkiä silmät aukenivat molemmilla ja he totesivat että voisivat olla enemmänkin. Näinkin läheltä se kaivattu onni voi löytyä kun sen vain näkee ja kokee :) Olin niin onnellinen hänen puolestaan.
Niinhän sitä sanotaan että kaveruus voi muuttua rakkaudeksi mutta ystävyys ei. Onnekas pari ovat.
mies55v. kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan että kaveruus voi muuttua rakkaudeksi mutta ystävyys ei. Onnekas pari ovat.
Onnekkaita ovat! Minä kaipaan tässä iässä luotettavuutta ja sitä että saa puhua asiat halki ja pitää toista kädestä ja tuntea olonsa turvalliseksi. Mikä olisi parempi lähtökohta suhteelle kuin hyvä ystävyys jossa on tuo kaikki jo pohjana. Hieman lisää maustetta ja läheisyyttä niin siinä se parisuhde sitten onkin ;) En siis ihan allekirjoittaisi viittaamaasi sanontaa. Luulen että siksi ei huomata aina sitä lähellä olevaa ystävää romanttisin silmin ja menetetään mahdollisuus. Toisaalta itse uskon kohtaloon! Jos on tarkoitettu niin kumppani löytyy, mutta ei ehkä niinkuin itse olen sen ajatellut vaan niinkuin kohtalo sen osoittaa :)
- liana.k.
Liity johonkin treffipalveluun. Onnistuminen on sillai varmasti helpompi ku ruottinlaivoil.
- mies55v.
Jos onnaaminen on treffipalstalla helpompi niin turha on sitten mun laivalle lähteä. Kiitos vinkistä mutta arvaa olenko jo liittynyt? Kyllä olen joo, ja tulokset on huonot. Jotensakkin siihen tulokseen oon tullut että minulla on paremmat mahkut semmoisessa oikeessa kohtaamisessa kuin netissä.
- Go on
mies55v. kirjoitti:
Jos onnaaminen on treffipalstalla helpompi niin turha on sitten mun laivalle lähteä. Kiitos vinkistä mutta arvaa olenko jo liittynyt? Kyllä olen joo, ja tulokset on huonot. Jotensakkin siihen tulokseen oon tullut että minulla on paremmat mahkut semmoisessa oikeessa kohtaamisessa kuin netissä.
Onni ei tule etsien vaan se tulee eläen sanoo vanha sananlasku.
- parit vinkit täältä
Hommaa koira. Koiraihmiset pääsee lenkeillään helposti jutun alkuun. Uimahallit on kanssa hyviä paikkoja juttuseuran löytymiseen!
- mies55v.
Hyvät vinkit! Tuo koirakonsti olisi erinomainen jos se sopisi muuten elämän tilanteeseen. Koiran kanssa ulkoillessa syntyy helposti juttukavereita.
Uimahallia ei ole tullutkaan kokeiltua! Täytyykin mennä peilin eteen harjoitteleen vatsan minimoimista!
- Hei kun keikuskelen
Nythän on niin, että arvelen sinun kuitennii löytävän naisystävän jostakin paikkakuntasi ravintolasta tai tanssipaikasta tai terassilta.
Jos mennä viipellät pitkin ja poikin ja viistoon ja toisinpäin viistoon ruotsinlaivan kannella, huhuillen ja vilkuillen naisia, niin sitten jos semmonen sulotyttelöinen astuu eteesi ja sinä ihastut ja aattelet, että no joooooooo, toi on mulle sopiva, niin siinä saattaa käydä niin, että tää tyttelöinen asuukin Utsjoki-Kevolla ja jos sinä asut vaikka tois-puol-Suomee, niin vähäkö olis hankala alkaa seurustelemaan.
Huhhhhuh... ihan tuli Hiki, ku kirjotin noin pitkän lauseen:)
No mutta asiaan taas:
Niin että-jotta ja..... jos kuleksisit kotisi lähettyvillä olevissa paikoissa, niin suurempi mahdollisuus olisi, että tää sulotyttelö asuis sopivalla etäisyydellä sinusta. Kyllä kelepais ruveta seurustelemaan, kun vois tämän tästä kaapasta tyttelön kainaloon, mennä lenkille yhdessä ja muihin rientoihin.- mies55v.
Kiitos sinullekin asiaani paneutumisesta, mutta valitettavasti en enää usko tuohon terassi-asiaan. Jos olisin parempi tanssija niin ravintolasta saattaisi paremmin löytyä kaveri mutta pakko myöntää että olen melkoinen puujalka siinä suhteessa.
Tuo välimatka asia on kyllä juuri niinkuin kerroit. Kyllä se pieni välimatka olisi tärkeä juttu. Kovasti monimutkainen ja -tahoinen on tää asia. Ja varmaan en ole yksin tämmöisessä tilanteessa.
Mukava nähdä että saa hyviä viestejä tämmöiseen aloitukseen, tämähän onkin asiallinen palsta, kiitos vaan. - Hei kun keikuskelen
mies55v. kirjoitti:
Kiitos sinullekin asiaani paneutumisesta, mutta valitettavasti en enää usko tuohon terassi-asiaan. Jos olisin parempi tanssija niin ravintolasta saattaisi paremmin löytyä kaveri mutta pakko myöntää että olen melkoinen puujalka siinä suhteessa.
Tuo välimatka asia on kyllä juuri niinkuin kerroit. Kyllä se pieni välimatka olisi tärkeä juttu. Kovasti monimutkainen ja -tahoinen on tää asia. Ja varmaan en ole yksin tämmöisessä tilanteessa.
Mukava nähdä että saa hyviä viestejä tämmöiseen aloitukseen, tämähän onkin asiallinen palsta, kiitos vaan.Parempi Puujalkainen, kuin Puupää.
Jos olis semmonen makaroonijalka, kiäntyilisi myötä ja vastapäivään ja taivuttelis naisen päälaen lattiaan kiinni, mutta suustaan pulputtais mitättömiä sanoja, niin eipä ne naiset taitaisi ilahtua suuresti.
Mutta jos puujalkaisena tanssii ja suuvärkistä tulee mukavia asioita, niin siitäkös nainen saattaisi kääntää katseensa puoleesi.
Elikkä ei elämää tanssien eleleskellä. Tanssitaidottomuus ei mikään kauhia vika-vika. - mies55v.
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Parempi Puujalkainen, kuin Puupää.
Jos olis semmonen makaroonijalka, kiäntyilisi myötä ja vastapäivään ja taivuttelis naisen päälaen lattiaan kiinni, mutta suustaan pulputtais mitättömiä sanoja, niin eipä ne naiset taitaisi ilahtua suuresti.
Mutta jos puujalkaisena tanssii ja suuvärkistä tulee mukavia asioita, niin siitäkös nainen saattaisi kääntää katseensa puoleesi.
Elikkä ei elämää tanssien eleleskellä. Tanssitaidottomuus ei mikään kauhia vika-vika.Vai makaroonijalka! Mutta kyllä se tanssitaidottomuus karsii pois monet, myös minut. Tanssi on yllättävän suosittua meidän ikäisten keskuudessa. Mutta minkäs teet kun se ei kiinnosta yhtään!
- Hei kun keikuskelen
mies55v. kirjoitti:
Vai makaroonijalka! Mutta kyllä se tanssitaidottomuus karsii pois monet, myös minut. Tanssi on yllättävän suosittua meidän ikäisten keskuudessa. Mutta minkäs teet kun se ei kiinnosta yhtään!
Mitäpä sitä tanssahtelemaan, jos siitä ei tykkää. Tanssikoot ne, jotka haluaa:)
Onhan niitä monia paikkoja, joissa ei tanssita laisinkaan, Pubeja ja Terasseja.
Sielä kulkevat ne, joiden tanssijalka ei vipattele.
Koko kesänä en ole ollut kertaakaan missään ravintolas tai terassilla.
Tuli talvella luvattua ystävälle, että menen hänen kanssaan, mutta vielä en ole lunastanut lupaustani. On ollut niin paljon muuta mukavampaa tekemistä, ettei yhtikäs ollenkaan ole huvittanut lähteä minnekään.
Ystävälläni on nyt alkanut kesäloma, että kaipa sitä on yhen kerran mentävä, etten saa satikutia tyhjistä lupauksista.
- Naisia on missä vain
Jos et ole ravintolasta löytänyt, olet varmaan juonut liikaa. Sama vaara ruotsinlaivallakin.
Mieti jotakin muuta, missä ei ole houkutusta juoda itseään naisten mustalle listalle.- mies55v.
Huono arvaus kyllä. En käytä juurikaan alkoholia, saunaolut kyllä maistuu ja joskus konjakki kahvin kyytipojaksi.
- Naisia on missä vain
mies55v. kirjoitti:
Huono arvaus kyllä. En käytä juurikaan alkoholia, saunaolut kyllä maistuu ja joskus konjakki kahvin kyytipojaksi.
Sitten vain hiomaan niitä keskustelutaitoja. Jos lähdet iskemään jotakuta, sen pitää olla todella tyhmä ettei aikeitasi huomaa. Parempi on vain keskustella ihan ilman mitään paineita ja tarkoituksia. Ajan kanssa hyvä persoonallisuus vetää puoleensa kyllä sellaisiakin, joista voisit olla todella kiinnostunut.
- mies55v.
Naisia on missä vain kirjoitti:
Sitten vain hiomaan niitä keskustelutaitoja. Jos lähdet iskemään jotakuta, sen pitää olla todella tyhmä ettei aikeitasi huomaa. Parempi on vain keskustella ihan ilman mitään paineita ja tarkoituksia. Ajan kanssa hyvä persoonallisuus vetää puoleensa kyllä sellaisiakin, joista voisit olla todella kiinnostunut.
Kyllä kyllä. Olet hyvä esimerkki positiivisesta ja hyvästä persoonallisuudesta jolla naisia varmaan riittää, ja kiitos hyvistä neuvoista.
- meitä on monta
en ymmärrä, miksi aina pitäs tanssia, minkin olen vapaa nainen ja en kyllä tansseissa käy, en myöskään ala tanssimaan kenenkään pillin mukaan, eikä tarvii tanssia minunkaan pillin mukaan
- Sammaa maata ku maal
Joo. En tanssaa minäkään enkä tanssita muita. Puhutaan muuten vaan mukavia ainaki aluksi. Ku satuttas vain kohalle...
- katseenkestävä*
No entäpäs kylpylämatkalle,meitä olis kaksin kappalein just lähdössä tuonne Pärnuun,siellä on upeat hiekkarannat joten voisit kattella sieltäkin,samalla voisit hoidattaa (?) itseäsi,istuksia illalla jossain ruokailemassa,kyllä siellä naisia piisaa.
Entäpä pyöräily,tai syksyllä alkava kurssi,ryhmämatka?? Lavatanssit?
Onhan näitä.Itsekkin ajattelen just päinvastoin,mistähän löytyisi ihan tavallinen mukava mies ; ))- mies55v.
Tosi hyvä idea sultakin! Kun ei ole tullut siellä Pärnussa ennen käytyäkään. Tarviikin alkaa katselemaan että millaista hoitoa siellä olisi tarjolla!
- mies55v.
Nyt on sitten kylpylämatka tilattuna! Nehän oli ihan edullisiakin vielä, olipa hieno vinkki sinulta. Tulen sitten kyllä kertomaan että kuinka kävi, että löytyikö sieltä kaveria. Ja jos ei löydy niin saapa ainakin pulikoida ja hieronnat kaupan päälle!
Noin reippaalle ja napakalle etsijälle ei voi muutako toivotella tsemppiä etsintään.:))))
- mies55v.
Kiitos paljon! En kyllä tosiaan luovuta ennenkuin se oma elämäni valo on löytynyt. Yksin oleminen saa luvan riittää.
- Yksi YksiNainen
mies55v. kirjoitti:
Kiitos paljon! En kyllä tosiaan luovuta ennenkuin se oma elämäni valo on löytynyt. Yksin oleminen saa luvan riittää.
Vieläkö etsit valoa?
- 1111111
Paras paikka on täällä. Voit tavata minut täällä!
- mitenkähän on
Mutta jospa oletkin ronkeli,haetko täydellisyyttä vai parasta ystävää?
Jospa juoksisit jonkun sateenvarjon alle,ihan spontaanisti,mulle kävi niin,mutta mies ei sitten tuntunut siltä,oli baariin menossa.
Ja kyllä sen heti tietää,onko sielujen sympatiaa vai ei,niitä on ollut kyllä nuorempana kun on kolahtanut ilman sateenvarjoakin ; ))- mies55v.
En osaa oikein sanoa ronkeliudestani, mutta kyllä kai molempien on toisiaan miellytettävä, ei siitä kai muuten voi mitään tulla? Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa, se on selvää.
- elämäonnn....
mies55v. kirjoitti:
En osaa oikein sanoa ronkeliudestani, mutta kyllä kai molempien on toisiaan miellytettävä, ei siitä kai muuten voi mitään tulla? Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassa, se on selvää.
Totta on,että ei täydellisiä ole,mutta treffipalstoja selanneena olen huomannut, että kaik miehet on urheilullissii,,timmis kunnos, ikäistään nuoremman näkösii,,ainaki omast mielestään.
Terveitäki, ei rempanremppaa.
Miulla niit remppoiki riittää,niistä avoimesti kertonu,siihen se on tyssännykki.
Vaan elämä jatkuu yksin,puoliso nukkuu ikiunta.Pois en ois antanut, vaan minkäs voit!!.Kaikkea hyvää sinulle ja onnea etsintääsi.. - mies55v.
elämäonnn.... kirjoitti:
Totta on,että ei täydellisiä ole,mutta treffipalstoja selanneena olen huomannut, että kaik miehet on urheilullissii,,timmis kunnos, ikäistään nuoremman näkösii,,ainaki omast mielestään.
Terveitäki, ei rempanremppaa.
Miulla niit remppoiki riittää,niistä avoimesti kertonu,siihen se on tyssännykki.
Vaan elämä jatkuu yksin,puoliso nukkuu ikiunta.Pois en ois antanut, vaan minkäs voit!!.Kaikkea hyvää sinulle ja onnea etsintääsi..Kiitos toivotuksista ja kaikkea hyvää sinullekin! Tuosta sen verran, että ne seuraa hakevat ovat todennäköisesti yleensä aika hyväkuntoisia. Jos on kovasti vaivaa ja sairautta niin eiköhän se vie haluja parisuhteelle kun voimat menee selviytymiseen, joten he eivät sinne ilmoituksia tee? Siksi kai ne treffipalstoilla ovat pääosin hyväkuntoisia.
- keepa611
olen 51v hento nainen ja toivonut että joskus löytyisi joku, joka välittäisi muustakin kuin menestymisestä. Olen huumorintajuinen urheilua ja kirjoja rakastava ihminen. Hih... rakastan eläimiä ja kivasti kotona katselua kuten historiaa, hyviä elokuvia, luontoa. Väsynyt yksin taapertaa kaupungissa. kirjotan kirjaa, olen alun perin lappalainen itseasiassa saame nainen. Syntynyt lapissa mutta työt vieneet maailman tuuliin ja nyt asun taas suomessa. Puhun tosi hyvää ruotsia ja englantia. Muta hyvä ihminen mun viereltä puuttuu. Tuskin ongelma jos harrastan paint ball, eli hyvä on kunto vaikka olen 51v. Ei vielä ryppyjä, mutta kait nekin tulee aikanaan. Vaikeus ollut pettymyksien kautta uskoa ihmisiin siis vaikeus uskoa miehiin. Nyt otan riskin. Voinko? Nimeni on Susanna
- mies55v.
Tsemppiä Susanna! Tutki sinäkin tuota Pärnun kylpylätarjontaa!
- Kohtalon oma
mies55v. kirjoitti:
Tsemppiä Susanna! Tutki sinäkin tuota Pärnun kylpylätarjontaa!
@mie55v.
Höh, tuossahan sulle on 51v. nainen!! Iske kiinni!!
Sähän etsit naista ja tuo keepa611 etsii miestä, niin mitäs siinä vielä aikailet. Ei tässä mitään Pärnuja tai deittipalstoja tarvita. Keepa611 antaa ihan selvästi kuvailuja itsestään siihen malliin että josko tarttuisit täkyyn..
Pyydä s-postiosoite tältä naisihmiseltä ja vaihtakaa ajatuksia ja ehkäpä valokuvia jos hyvinkin kolahtaa - Kohtalon oma
Kohtalon oma kirjoitti:
@mie55v.
Höh, tuossahan sulle on 51v. nainen!! Iske kiinni!!
Sähän etsit naista ja tuo keepa611 etsii miestä, niin mitäs siinä vielä aikailet. Ei tässä mitään Pärnuja tai deittipalstoja tarvita. Keepa611 antaa ihan selvästi kuvailuja itsestään siihen malliin että josko tarttuisit täkyyn..
Pyydä s-postiosoite tältä naisihmiseltä ja vaihtakaa ajatuksia ja ehkäpä valokuvia jos hyvinkin kolahtaaP.S.
Siis tarkoitin @mies55. - mies55v.
Kohtalon oma kirjoitti:
P.S.
Siis tarkoitin @mies55.Ihan oli tarkoitus ainoastaan keskustella asiasta eikä alkaa keskustelupalstalla pariutumaan. Mutta kylpyläreissu on varattuna, mistäpä sitä tietää josko siellä onnistaisi.
- Kokeile telkkusättiä
Ala sätätä MTV3:n yösätissä. Sieltä voit löytää vaikka mitä!:D
- mies55v.
Kiitos vinkistä. Täytyy tutustua moiseen joskus jos pysyy hereillä!
- -Nainen53-
En tiedä tarkoitatko "Villejä Lupiineja" .. vai mitä.
Oma exä on käsittääkseni löytänyt sieltä naisia, erilaisia, paljon, mutta noin 10 vuoden aikana ei mitään pysyvää. En niin paljo yhteyksissä, että tietäisin missä tai kummassa vika.
- Pekka Holappa
Ehdotin sulle, että seurakunnan nuorisokuorosta löytyy hyvä ystävä tai jos olet
viisikymppinen niin aikuisten kuorosta. Seurakunnan toiminta tarjoaa mahdollisuudet ystävien löytymiseen.
Miksiköhän viestini poistettiin. Olisko pitänyt ehdottaa jotain rivoa?- mies55v.
Ei ole minusta kuorolaulajaksi, siinä suhteessa se seurakunnan ylin paimen ei ole ollut kohdallani tasapuolinen! Ja kun mieskuoro Huutajissakaan ei ole kuin miehiä!
Minulla ei ole mitään hyviä ehdotuksia, mutta hauskaa kylpylälomaa Sinulle. Jos minua olisi joskus onnistanut, antaisin vinkkejä, mutta nyt lähden taas yksin metsään, ilman ystävää. Löydän ehkä karhun, käärmeen, sammakon tai sata itikkaa.
- avosuu.
-tulisilla-
Kävin eilispäivänä ostarilla,
ja taas tuli vastaan nainen!
Kiitos vaan vihjeestä! - Syyllinen etsivä
@mies55v:lle ja muille deittipalstoja kokeilleille
Tiedättekö sellaisia deittipalveluja, jotka toimivat oikeasti? Voisitteko kertoa omista kokemuksistanne?
Minäkin päätin tehdä jotain löytääkseni itselleni kumppanin, koska sellainen ei ole kävellyt vastaan eikä ole hakenut kotiovelta.
Yritin päästä kurkistamaan match.comia. Jouduin heti aluksi laittamaan sinne profiilin, ja aloin saada viestejä erilaisista yhteydenottoehdotuksista sähköpostiin palvelun tarjoajan kautta. Halusin kuitenkin kysellä asiasta lisää ennen kuin laittaisin profiilikuvan ja maksaisin.
Sain kysymyksiini sellaisia vastauksia, etten voi hyväksyä kaikkia sopimukseen sisältyviä ehtoja ja päätin jättää touhun sikseen. Nyt profiilini on siellä edelleen, enkä saa sitä poistetuksi. Harmittaa niiden "minulle" viestejä lähettäneiden "etsijöiden" puolesta, jotka saattavat luulla etteivät olisi kyllin kiinnostavia. Jäin miettimään, kuinka paljon niitä "ilmaisia" ja toimimattomia profiileja ko. deittipalstalla on. - Olen joskus lukenut täältäkin, miten naiset eivät kuulemma vastaisi miesten viesteihin, tai päinvastoin. Yksi syy selvisi näin.
Jään kehittelemään profiiliajatusta ja suunnittelemaan seniorien sinkkuristeilylle osallistumista. Onnea etsiville!Muutaman tiedän jopa löytäneen netistä ystävän.
Olen asiaa ainakin pohtinut:)
Minä luulen että hyvin ne palstat toimii, mutta vaikeuksia syntyy, jos on etsimässä jotain muuta kuin valtaosa muista. Ei riitä ikä koko eikä sivistys, jos 90% etsii esim. hetken huveja. Se kuulema tässä iässä riittää, kun on lapset ja perheet ( talot ja kesämökit) jo kertaalleen hankittu. Sitten siellä pitäisi päivystää jatkuvasti. Pystyä keskustelemaan 10 eri ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä luoda realistinen kuva tarjokkaista. Jos keskustelun avaus ei kiinnosta - se sivuutetaan. Ehkä silloin sivuutetaan juuri hän, jota ei olisi kannattanut sivuuttaa. "Ammattimaiset" seuranhakijat osaavat kaikki temput joilla herätetään mielenkiinto. Heillä voi olla menossa vaikka miten monta juttua yhtä aikaa, luulen, ja siksi he näyttävät hakevan vuodesta toiseen mitään löytämättä. Netti suo sellaiseen oivat mahdollisuudet. Sitä ei tahdo ymmärtää, ettei ole mikään ainutkertainen keskustelukumppani netissä kenellekään - eli ei varmaan kannata tuntea syyllisyyttä, vaikka joku lähettääkin niitä viestejä "turhaan". Meressä kaloja riittää ja harva kai netissä yhden perään jää haikailemaan, vaan jo kohta on seuraava kierroksessa. Siinä muutama syy siihen, miksi ei kannata etsiä netistä seuraa. Tosin samat ongelmat tulevat vastaan myös ns. oikeassa elämässä, koska oikeita ihmisiä voi tavata netinkin kautta yhtälailla kuin siellä kaupan kassajonossa.
- syyllinen etsijätär
Tarkoitin kysymykselläni deittipalstoja ja niiden luotettavuutta? Mitä palstoja sinä olet kokeillut?
Tiedän, että monet ihmiset etsivät ihan oikeasti kumppania. Yksi 70-vuotias naapurimies kertoi, että haluaisi rakastua ensimmäisen ja ainoan kerran elämässään. Sööttiä ja tavallaan surullista. Oikein hyvää kylpyläreissua munkin puolesta, ja toivotaan parasta! :)
Itellä ei kokemusta kylpylähotelleista, mutta muutaman reissun ko paikkaan tehnyt, kevät, kesä, syksy siellä tullut nähtyä. Jo paikana siihen oon tykästynyt, ei kait sinne muuten useasti menisi.
Tässä linkki, haikeat vähän on sanat ja melodia.. jokin syysmuisto sieltä kuitenkin mieleen pilkahtaa.
http://www.youtube.com/watch?v=ecJr6T1XGQcTässä vielä.. oiskohan yhtään iloisempi :)
http://www.youtube.com/watch?v=YsdmmrgX0OA&feature=related- mies55v.
Sibone kirjoitti:
Tässä vielä.. oiskohan yhtään iloisempi :)
http://www.youtube.com/watch?v=YsdmmrgX0OA&feature=relatedSiellähän näkyi tuttuja paikkoja, kiitos!
- Rimmir tänään
No miten olisi kuntosali, laihdutusryhmät, kielikurssit noin pidemmän päälle tähtäävään seurusteluun. Ruotsinlaivoilla voi olla vaikeampi kehitellä ystävyyttä pidemmälle aikaa kuin juuri sen risteilyn ajaksi.
- mies55v.
Kielikurssi voisikin olla kanssa hyvä paikka tutustua. Viron kieli kuullostaa ainakin niin hauskalta että sitä olisi kiva osata. Täytyy laittaa harkintaan!
- epätietoinen turuust
Onko sellaisia keskustelupalstoja olemassa kuten esim. tämä 50 palsta, mutta jossa kirjoittajat ovat tulleet etsimään nimenomaan seurustelukumppania ? Täälähän se kai on kiellettyä, vai onko ?
- Salander*
No turuushan kaik on kiellettyä. Muistan aikaa kun ei saanut edes sillalla kulkea :))) *kiusii*
Ei kai tuo seuraa täältä hakenut? Kysyy vaan osoitetta :O - kumma puute
Semmoinen olisikin hyvä, en ole sellaiseen törmännyt
- juttunuttu
tommoinen keskustelupalsta olisikin hyvä! kertokaa ihmeessä jos semmoisen tiiätte!
- Salander*
Olen kuullut huhuja että treffipalstoilla on naisia pilvin pimein. Tietty siinä on se huono puoli, että kun yhden löydät, joudut 500lle antamaan pakit :))
Noin muuten mä luulen että etsimällä ei välttämättä löydä. Sorry jos nyt näin loppuhännillä masennan... Mutta ainakin naisille tulee nopeesti sellainen joku hälytysvalo otsaan "EPÄTOIVOINEN!!" eikä se kaunista ketään.
Sitäpaitsi, miksi pitää ketään löytää? Aattele mitä kaikkea ihanaa sulla nytkin on, riitelemättömyyttä, saat päättää sukkien väristä ihan ite, verhojakaan ei tarvi vaihtaa. Miten ois vaik... radio? Tilalle siis.- kjhgjhg
jos sää olet jollysi kanssa onellinen nii joku toinen voi kaivata parempaa seuraa
- Salander*
kjhgjhg kirjoitti:
jos sää olet jollysi kanssa onellinen nii joku toinen voi kaivata parempaa seuraa
Saahan sitä kaivata. Mutta onnellisuus löytyy varmasti meissä itsessämme. Koiralla tai ilman.
Ettei se rakkaus ja suhde vaan on sellainen saippuakupla jonka perässä juostaan? Kun sen tavoitat, se puhkee silmille ja sitten itketään :))) Vitsit ja huonot vertaukset sikseen... Uskon (ja olen jopa kokenut (jotain.. mitähän se...)) että ihmiskunnan yksi suurimpia viettejä on tyytymättömyys. Sen avulla keksittiin pyörä ja työkalut ja natriumglutamaatti ja vaikka mitä onnellisia juttuja. Mutta sen avulla keksittiin myös yksinäisyys. Ja ihminen on luonnostaan addikti. Kaipaa vaikka mitä, ja jää kiinni siihen kaipaukseen eikä pääse irti. Ihmistä kuvaisi parhaiten lause: "Olen onnellinen jos...."
Masensinko mä nyt itteänikin sopivasti ennen tyynynnoutoa.. Eiku Jollyn korvaa rapsuttamaan, niin kyllä se siitä :)) Hei Salander.
Pieni korjaus tuohon naisia pilvin pimein-asiaan. Miehiä on enemmän tyrkyllä. Faktaa esim. Suomi24 treffipalstalta: Uusimaa 50-60 v. naisia 863 kpl, miehiä yli 1000. Päijät-Häme: 50-60v. naisia 105, miehiä 139. Sitten toisekseen kannattas sulkea se profiili mistä tahansa palstalta sen yhden löydyttyä ettei joudu antamaan pakkeja 500:lle ja ettei se yksi jo haaviin jäänytkin karkaa.- Salander*
PupuPuskasta kirjoitti:
Hei Salander.
Pieni korjaus tuohon naisia pilvin pimein-asiaan. Miehiä on enemmän tyrkyllä. Faktaa esim. Suomi24 treffipalstalta: Uusimaa 50-60 v. naisia 863 kpl, miehiä yli 1000. Päijät-Häme: 50-60v. naisia 105, miehiä 139. Sitten toisekseen kannattas sulkea se profiili mistä tahansa palstalta sen yhden löydyttyä ettei joudu antamaan pakkeja 500:lle ja ettei se yksi jo haaviin jäänytkin karkaa.Hei Pupu :)
Oho! Se onkin noinpäin. Wow. Mutta toisaalta se tarkoittaa että uusimaalainen nainen ei tarvi antaa pakkeja kuin 1000lle, koska ei se Oikea sieltä heinäkasasta kuitenkaan löydy ihan heti ;D Jos ensi vuonnakaan.
Pitäiskö tämä Nti Aurinkoinen masentaa ittensä jo levolle, kun en löydä mitään hyvää sanottavaa tänään. Kääks, vaihdetaan, ei löydy tänä yönä. Jos vaikka aamulla jo löytyis :) Salander* kirjoitti:
Saahan sitä kaivata. Mutta onnellisuus löytyy varmasti meissä itsessämme. Koiralla tai ilman.
Ettei se rakkaus ja suhde vaan on sellainen saippuakupla jonka perässä juostaan? Kun sen tavoitat, se puhkee silmille ja sitten itketään :))) Vitsit ja huonot vertaukset sikseen... Uskon (ja olen jopa kokenut (jotain.. mitähän se...)) että ihmiskunnan yksi suurimpia viettejä on tyytymättömyys. Sen avulla keksittiin pyörä ja työkalut ja natriumglutamaatti ja vaikka mitä onnellisia juttuja. Mutta sen avulla keksittiin myös yksinäisyys. Ja ihminen on luonnostaan addikti. Kaipaa vaikka mitä, ja jää kiinni siihen kaipaukseen eikä pääse irti. Ihmistä kuvaisi parhaiten lause: "Olen onnellinen jos...."
Masensinko mä nyt itteänikin sopivasti ennen tyynynnoutoa.. Eiku Jollyn korvaa rapsuttamaan, niin kyllä se siitä :))Salander.
Sulla on usein hyviä ajatuksia, sellaisia jotka mielelläni allekirjoitan.
Ja tuo onnellisuus asia on juuri sellainen.
Itse en halua olla toiselle se joka tuo onnen. Koska jos suhde loppuu olen myös silloin se joka sen vie.
Vaan juuri se onni pitäisi sillä mun ihmisellä olla itsessään ja mulla oma onni mutta tavallaan kun ne yhdistää niin mikä roihu siitä syntyykään.
Jos toinen selittää mulle että "olet kaikki" alkaa välittömästi ahdistamaan.
En halua olla "kaikki" kenellekään ihmiselle.
Mua sä et ainakaan masentanut tolla viestilläsi vaan on kiva lukea kun joku ajatteee samoja ajatuksia mitä itse pyörittää mielessään.- Salander*
tulisilla kirjoitti:
Salander.
Sulla on usein hyviä ajatuksia, sellaisia jotka mielelläni allekirjoitan.
Ja tuo onnellisuus asia on juuri sellainen.
Itse en halua olla toiselle se joka tuo onnen. Koska jos suhde loppuu olen myös silloin se joka sen vie.
Vaan juuri se onni pitäisi sillä mun ihmisellä olla itsessään ja mulla oma onni mutta tavallaan kun ne yhdistää niin mikä roihu siitä syntyykään.
Jos toinen selittää mulle että "olet kaikki" alkaa välittömästi ahdistamaan.
En halua olla "kaikki" kenellekään ihmiselle.
Mua sä et ainakaan masentanut tolla viestilläsi vaan on kiva lukea kun joku ajatteee samoja ajatuksia mitä itse pyörittää mielessään.Tulisilla, sun nikkis on enne, lämmitit mun mieltä niin että nyt mun on rutattava sua :)
Juurikin noin. Eipä tietenkään kannata jemmata itseään minnekään nurkkaan, ihminen on myös laumaeläin ja tarvitsee muita. Vaikka se ei tarkoita että niiden muiden pitää olla rakastettuja. Silloin tällöin voi kohdata sellaisiakin, ja roihu voi tosiaan olla huima. Niin hyvässä kuin pahassa. Mitä korkeampi vuori, sen syvempi laakso :/ Jokainen voi valita haluaako vuoria ja laaksoja, vai tasaista onnen tallaamista. Vai onko niin, että kun on aikansa mennyt vuoristorataa, tarttee tasaista peltoa.
- ei laivoihin
Lukasin showmielessä muutamia vastauksia joita olet saanut.
Ja ei voi kuin ihmetellä kuinka tyhmänä pidetään suomimiestä. Eihän kukaan normijärjellä varustettu mies lyöttäydy laivafriidun kylkeen, ellei ole kyse elämästä tai kuolemasta! YöLaivoille menevät puutteessa ja karanneet friidut ja miespoloiset.
Liiku itseäsi kiinnostavissa harrastuksissa, niissä tapaat sinustakin kiinnostuvia asiallisia naisia. Näet heidät arjessa ja tutustuminen käy sutjakkaasti, koska ainakin olet normi kirjoitustaitoinen, niin mikset kykenisi keskustelemaan samalla rohkeudella. - mies55v.
Ei löytynyt elämän sulostuttajaa mutta muuten oli mukavaa! Kaikki tapaamani naiset olivat varrattuja, eikä ihme kivoja ihmisiä! Mutta en masentunut, kyllä se omakin vielä löytyy!
- Go on
Mites ois Team Ahma, rupia Tiepalavelu,mieheksi. Siinä kun auttelet avuttomia naisia tien päälle auton onglemissa samallla silimäilet "sillä silimällä" ja muina miehinä ehottelet vaikka auton tarkempaa tarkastelua jonain muuna sopivampana hetkenä :). Siis nimittäin jo se nainen kiinnostaapi.
Siis oikeasti kävit laivalla? ;) Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se sananlasku menikään! Kirjoitustyylistä päätellen olet monen toivoma kumppani ja satsaat suhteeseen kun sen oikean löydät. Tavallaan kiva tietää että on muitakin joilla ei tärppää heti ja elämä jatkuu. Ehkä yhtenä päivänä tilanne muuttuu ja masentua ei kannata; elämässä on niin paljon muutakin ihanaa :) Sitä oikeaa odotellessa ;)
- mies55v.
Go on kirjoitti:
Mites ois Team Ahma, rupia Tiepalavelu,mieheksi. Siinä kun auttelet avuttomia naisia tien päälle auton onglemissa samallla silimäilet "sillä silimällä" ja muina miehinä ehottelet vaikka auton tarkempaa tarkastelua jonain muuna sopivampana hetkenä :). Siis nimittäin jo se nainen kiinnostaapi.
Hyvä idea tuokin! Paha asia vaan kun ovat justiin alentamassa niitä kilsakorvauksia. Mutta kivan naisen sytytyksen tutkiminen olisi tosi mielenkiintoista!
- mies55v.
PupuPuskasta kirjoitti:
Oletko muuten koskaan ajatellut mennä tsumbatunnille?
En ole ajatellut. Täytyypä oikein ajatella että pitäisikö ajatella.
- mies55v.
amigurumi kirjoitti:
Siis oikeasti kävit laivalla? ;) Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se sananlasku menikään! Kirjoitustyylistä päätellen olet monen toivoma kumppani ja satsaat suhteeseen kun sen oikean löydät. Tavallaan kiva tietää että on muitakin joilla ei tärppää heti ja elämä jatkuu. Ehkä yhtenä päivänä tilanne muuttuu ja masentua ei kannata; elämässä on niin paljon muutakin ihanaa :) Sitä oikeaa odotellessa ;)
Olin siellä kylpylässä 3 päivää, mutta pitihän siinä laivallakin olla samalla kahdesti. Oli niin positiivinen reissu että menen sinne varmasti toistekkin.
mies55v. kirjoitti:
En ole ajatellut. Täytyypä oikein ajatella että pitäisikö ajatella.
Siellä olisi ainakin paljon naisia ja vähän miehiä. Yleensäkin monissa harrastuksissa on naisenemmitö. Katselehan vaikka kansalaisopiston tarjontaa.
- mies55v.
PupuPuskasta kirjoitti:
Siellä olisi ainakin paljon naisia ja vähän miehiä. Yleensäkin monissa harrastuksissa on naisenemmitö. Katselehan vaikka kansalaisopiston tarjontaa.
Kiitos vinkistä! Mutta tuolla jo taisinkin aiemmin kertoa että tuo tanssiminen ei ole mun vahvuuksia, eikö se tsumbakin sitä tanssimista ole? Naiset tykkää varsinkin tanssimisesta joten tanssin parista heitä varmaan löytäisi, siis jos tanssi itseä kiinnostaisi.
mies55v. kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Mutta tuolla jo taisinkin aiemmin kertoa että tuo tanssiminen ei ole mun vahvuuksia, eikö se tsumbakin sitä tanssimista ole? Naiset tykkää varsinkin tanssimisesta joten tanssin parista heitä varmaan löytäisi, siis jos tanssi itseä kiinnostaisi.
Onhan kansalaiopistossa muutakin. Jos on hyvät käden taidot, niin voi mennä vaikka posliinimaalaukseen.
- Go on
mies55v. kirjoitti:
Hyvä idea tuokin! Paha asia vaan kun ovat justiin alentamassa niitä kilsakorvauksia. Mutta kivan naisen sytytyksen tutkiminen olisi tosi mielenkiintoista!
Ei kannata leikkiä sytytystulupilla, jos oikein huonosti käy tulee jäähdytysnesteet silimille :). Alotahan vaan varalta siitä et täytät sen bensatankin
Oikeita naisia lähestytään siitä pellin päältä, ei kannata pyrkiä konepellin alle heti ekkana. - Go on
PupuPuskasta kirjoitti:
Onhan kansalaiopistossa muutakin. Jos on hyvät käden taidot, niin voi mennä vaikka posliinimaalaukseen.
Niin tai voi liittyä vaikka Marttoihin :), siellä on käteviä emäntiä.
- av
Ikä näkyy "apinoissa"
- mies55v.
Myös niissä, ihan varmasti!
Ihmisellä on kummallinen tapa tuottaa toistuvasti itselleen mielipahaa. Mieti nyt kuitenkin vielä.
- mies55v.
Pettymykset tekee mielipahaa se on totta. Mutta se häämöttävä voitto laittaa yrittämään!
- arjet ja juhlat
Loistavaa kun joku vielä viitsii yrittää!
Toivottavasti rakkautesi kantaa yli arjen harmaidenkin päivien kun löydät sen oikean.- mies55v.
Ei tässä vielä viitsi niitä yhteisiä harmaita päiviä pelätä kun yksin istuskelee verannan auringossa.
- KultaRuusu
Eipä niitä ruotsinlaivalta sen kummemmin löydy.Lenkkipolultakin saattaa löytyä ja vaikka kauppakeskuksesta.Mikäli sinulla on itsetuntoa riittävästi niin löydät naisen ihan mistä vaan,selvinpäin ja selvän naisen.Ei siinä sen kummempaa.Mutta varo ettet liioin imartele,et nikkaa silmiäsi,tms.Olet vain ns.normaali:) Ja ei kun menoksi!!
- ((())
kysyn vaan että moniko nainen on lenkkipolulla iskumielellä. tai kauppakeskuksissa. olis elämä yhtä helevettiä jos aina olisi joku hyypiö lenkkipolulla yrittämässä iskeä. nuo on ihan huuhaa neuvoja.
- expimot
Samainen (?) nimimerkki aloitti ketjun jossa kertoi tulleensa taas raiskatuksi. Kannattanee siis varoa kauppakeskuksia ja lenkkipolkuja iskupaikkoina?
- expimot
expimot kirjoitti:
Samainen (?) nimimerkki aloitti ketjun jossa kertoi tulleensa taas raiskatuksi. Kannattanee siis varoa kauppakeskuksia ja lenkkipolkuja iskupaikkoina?
Sama kirjoittaja näyttää tosiaan olevan, kirjoittaa nimimerkeillä "Kultaruusu." ja "KultaRuusu" ketjussaan "Miksi tulen aina raiskatuksi?"
- Hannemi
Itse en ainakaan löytänyt miestä ostoskeskuksesta enkä harrastuksista. Sitten kun vuosia odotin, etsin, toivoin niin en lopulta enää jaksanutkaan satsata tutustumiseen. Annoin ns.pakit miehelle, joka olisi voinut olla tosi mukava. Eikä sekään harmita.
Olen tyytyväinen itsekseni. Sosiaalinen kyllä olen mutta yksin viihdyn hyvin. Ihmettelen ja onnittelen itseäni. Ehkä nyt vasta olen valmis tutustumaan kun en enää etsi.
- ei hotsita alkaa
Onko sinulla Facebook profiili? Jos ei ole niin tee se. Sitten kutsut kaveriksesi kavereitasi ja kerrot heille olevasi haku päällä. Jo alkaa tulvimaan kaverin kaveri sulosiskojen kaveripyyntejä, sillä kaverisuositukset ovat mitä parhaat suositukset.
Itselle riitti että kerroin olevani sinkku ja ehkä näin pysynkin loppuelämäni, taisivat ottaa haasteena kun nyt tulee lähes päivittäin kutsuvia yhteydenottoja :))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842