Eli probleemos on se, että voinko matkustaa ulkomaille vaikka minulla on velkahaaste käräjäoikeudessa. Siitä on tieto mennyt jo poliisille, joten kun menen turvatarkastukseen lentokentällä, niin voidaanko minun matka estää tämän haasteen takia?
Pikaisesti toivon apua, lähtö on alle viikon päästä!!!!
KIITOS
Ulkomaanmatka ja haaste velasta
10
589
Vastaukset
- ononononon
Moraalia löytyy näköjään.. Voi V..ddu toivottavasti aidan takaa löytävät tilaa...
Hoida asias kuntoon ja lomaile sitten... - lomalle lähtevä
Kyseessä on siis minun äidin auheuttamat velat, joita en tosiaankaan opiskelijana saa maksettua :(
- Poliisivaltioneuvos
Ei se matkailuusi vaikuta. Mutta luulisi olevan vähille rahoille tärkeämpääkin kohdetta kuin lentely pitkin maailmaa.
- lomalle lähtevä
Tämän matkan maksaa ystäväni, joten minun NE VÄHÄT RAHAT menee kaiken mahdollisen velan maksamiseen ja ruokaan. Onneksi on ystäviä, joiden avulla voi edes hetkeksi unohtaa tämän pahan olon ja ahdistuksen.
Toivon todella, ettei se velkahaaste vaikuta matkailuun...
Kiitos vastauksesta :)- Saapi hikoilla!
Höpö..pöpö..Ei siul maast poistumiskieltoa ole:)Tietty ystävät olisi enemmän auttanu maksamalla sitä taakkaa pois,Olisi paha olo ja ahdistus mennyt nopeammin ohi.
- lomalle lähtevä
Ystävät ovat auttaneet minua myös velkojen maksuissa, mutta nyt he halusivat minut mukaan ulkomaille :)
- seliseliseli
Juu ainahan velat on jonkun muun aiheuttamia.
Kalluppi: kuinka monen ystävät ovat maksaneet muille ulkomaanmatkoja? - provo se on.
"Kalluppi: kuinka monen ystävät ovat maksaneet muille ulkomaanmatkoja?"
-En tunne ketään,vaikka 2-3 reissua vuodessa teenkin,joten "puolituttujakin" kertyy koneessa varsin mittava määrä vuodessa. - kokemusta velkojana
jos et ole vastaanotttanut haastetta ulosotosta tiettyyn aikaan mennessä, vievät sinusta etsintäkuulutuksen poliisille. Jos sinua ei vieläkään tavoiteta, voidaan sinut tuomita yksipuolisesti oikeudessa. Eli jos tuona aikana näytät passia poliisille, lienet joutuvan hakemaan haasteen ensin....
- kokemusta valehtelus
Mitähän tämäkin tajunnanvirta taas oli? Asian ei liittynyt ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693