Kaksi vaihto ehtoa on tarjolla

Ensimmäinen on Jeesuksessa ijankaikkinen elämä,toinen on mitä ilmesytys kirjassa on kirjoitettu joka toisin väitää niin on valhettelija,on ijankaikkinen kadotus viimeisen vihollisista on kuolema,joka heitetään myös siihen ikuiseen tuhoon yhdessä hänen enkelinsä ja ne ihmiset jota hylkäävät ehtoien tahtoin Jeesuksen kutsun,tähä tuliseen järveen.Siellä on kaikki epäjumalan palvelijat ikuisessa vaivassa,tuska on sammumaton kuten rikkalla miehellä.

39

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

" Jumalla on antanut meille kaksi lahjaa. Tunteet ja valinnan vapauden. niitä ei kukaan voi meiltä viedä"
      Sinnekö sinä haluat ne jotka eivät ajattele samoin kuin sinä.
      Mikä teitä uskiksia vaivaa. Olette aina ja joka paikassa pelottelemassa tuolla tavalla. Ei ole ikuista kadotusta eikä taivasta. Ne on tila ei paikka. Eikä aikaa mitata siellä kuten täällä.
      Maagikko

• okkigaam
        Sinnekö sinä haluat ne jotka eivät ajattele samoin kuin sin, ei ole kysymys siitä vaan ketkä uskosvat siihen mitä on kirjoitettu sanan kautta.
        Meitä ei vaivaa mikään Jeesukssa olemme vapaita synnin seurausesta eli kuolemasta. Koska olen saanut kaiken anteesi miksi olisin vaivainen.

Pelottelu on millä kuolemallako kaikki kuolevat ruumiilisen kuoleman ennen Jeesuksen toista lulemista.
        Se on harha luulo. Ei ole ikuista kadotusta eikä taivasta. Ne on tila ei paikka. Eikä aikaa mitata siellä kuten täällä.
        Ei Jeesus turhaan sano kaikki eivät usko.

• Mievainuskon
        kuulija1 kirjoitti:

okkigaam
        Sinnekö sinä haluat ne jotka eivät ajattele samoin kuin sin, ei ole kysymys siitä vaan ketkä uskosvat siihen mitä on kirjoitettu sanan kautta.
        Meitä ei vaivaa mikään Jeesukssa olemme vapaita synnin seurausesta eli kuolemasta. Koska olen saanut kaiken anteesi miksi olisin vaivainen.

Pelottelu on millä kuolemallako kaikki kuolevat ruumiilisen kuoleman ennen Jeesuksen toista lulemista.
        Se on harha luulo. Ei ole ikuista kadotusta eikä taivasta. Ne on tila ei paikka. Eikä aikaa mitata siellä kuten täällä.
        Ei Jeesus turhaan sano kaikki eivät usko.

Täytyy sanoa, että olen itse uskovainen ihminen. En tiedä huomaako sen arjessani vai ei, mutta minulla on omat vankat mielipiteeni. Nyt et kuulija1 ole yhtään parempi ihminen kuin muutkaan. Jos pidät niitä jotka eivät usko Jumalaan ja Jeesukseen alempina tai jotenkin heitä katsot pahalla, olet aivan samanlainen kuin he, jotka kattoo meitä uskomme kannattajia pahalla.

• okkigaam
        meille on armotarjolla,pyhähenki jakaa lahjona niin kuin itse tahtoo,uudesti syntyneille kristityille muutsitä eivät saa.
        Pelottelemassa kuolemalla se on tosiasia on toinenkin kuolema ijankaikkinen ero jumalasta,joiden nimet eivät ole karitsan elämänkirjassa,heille on sama paikka kuin paholaisella,ja hänen enkeleillään.
        Ei ole ikuista kadotusta eikä taivasta. Ne on tila ei paikka,siinä olet täysin väärässä sanassa on sekin sanottu mikä paikka se on.

• okkigaam

Kuulija 1"
      Ei jokainen joka sanoo. Herra,Herra pääse taivasten valtakuntaan. Vain se joka tekee Isäni tahdon. "
      Ei kukaan kuole, astuu toiseen tasoon. Hylkääämme maallisen ruumiin siirtyen henkiseen hengeksi.
      Miten voit käsittää noin että olet saanut syntisi anteeksi jeesuksen kautta ? Jeesus on jo siellä taivaasssa, siellä hänet tavataan jos mahdollista.
      Joka päivä teemme syntiä tavalla tai toisella.
      Yksi suuremmista synneistä on itsekeskeisyys- itsekkyys.
      maagikko

• okigaam Ei pääsekään tahto on se että uksot hänen poikaansa.
        Ei kukaan kuole, astuu toiseen tasoon. Hylkääämme maallisen ruumiin siirtyen henkiseen hengeksi. Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä.Joh 3:6 Kyllä ihmisessä on uusi luomus hengen kautta,joka sotii lihantekoja vastaan.
        Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. 1.Kor 15:50

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. 1.Joh1:9

Kun Jeesus näki heidän uskonsa, hän sanoi halvaantuneelle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi. Mark.2:5
        Se on jumalan teko että uskotte hänen poikaansa Jeesukseen on anteeksi antamus.

• vebebe4b4b

Valehteliajako oikein olet, vai ainoastaan tietämätön?

Sekä se iankaikkinen elämä että kadotuskin ovat väärin käsitetty.
      Mitään iankaikkista ei aikalaisissa texteissä edes luvata, vain aikakautista/syklistä ja se kadotus on täydellisenä anihiloitumisena on se paras tila koska silloin ei tiedä koskaan edes eläneensä.
      Kun kirjoitat "tuskista ja muusta" helvettiuskomustesi pohjalta(toivottavsti muutat nuo uskoksesi ihan itsesi tähden!) niin snaijjaatko sitä, että kaikki se mitä koemme, ne tuskat ja murheet, yksinäisyyden ja muum,,ne koetaan juuri tietoisessa olemuksessa.
      Siksi tuo väärinymmärretty iankakkinen keikkuminen ihmismäisessä olemuksessa "jeeuksen helmoissa" on juuri se helv-etti jota tulisi välttää,,tai oikeammin ei välittää siitä kuvastosta, vaan kasvaa ajatuksesta pois kuten Opettaja tajusi kun sanoi; "Joka kadotaa elämänsä löytää sen!", eli jos voit tämän ymmärtää, pääset alkuun.

• vebeve....

vebebe....
        Mitään iankaikkista ei aikalaisissa texteissä edes luvata, vain aikakautista/syklistä.

Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.Joh 3:36
        Et saa tyhjäksi raamatun sanomaa.

Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
        Mitä oppi yritä selitellä.

Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä. Matt.16:25

He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.Ilm 12:11
        Nämä onvat jeesukse seuraajia jota tunnutavat mestarinsa ahdingonkin edessä ja vainon. Kaikesta olen tietoinen.

• okkimon
        kuulija1 kirjoitti:

vebeve....

vebebe....
        Mitään iankaikkista ei aikalaisissa texteissä edes luvata, vain aikakautista/syklistä.

Sillä, joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei tottele Poikaa, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.Joh 3:36
        Et saa tyhjäksi raamatun sanomaa.

Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
        Mitä oppi yritä selitellä.

Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni kadottaa, on sen löytävä. Matt.16:25

He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.Ilm 12:11
        Nämä onvat jeesukse seuraajia jota tunnutavat mestarinsa ahdingonkin edessä ja vainon. Kaikesta olen tietoinen.

Sori mutta sä olet aika sairas! Kannattaisko sun jättää se raamattu vähäks aikaa sinne hyllylle meinaa ei noi sun juttus ole sieltä terveemmästä päästä.

Tollasilla pelottelu jutuilla sä luot vaan pelkkää paskaa. Ja toisekseen sä jauhat samoja juttuja lähes joka viestissäs,luuleksä saavas kaikki käännytettyä tohon sun pelkopojaseen uskontoos?

• okkimon kirjoitti:

Sori mutta sä olet aika sairas! Kannattaisko sun jättää se raamattu vähäks aikaa sinne hyllylle meinaa ei noi sun juttus ole sieltä terveemmästä päästä.

Tollasilla pelottelu jutuilla sä luot vaan pelkkää paskaa. Ja toisekseen sä jauhat samoja juttuja lähes joka viestissäs,luuleksä saavas kaikki käännytettyä tohon sun pelkopojaseen uskontoos?

onkimo
        Sori mut olet elälmän ulkopuolella,minä en ole ruumiilisesti saira enkä, hengellisetikään.
        Ei ole mikään pelko usko,sillä pelossa on rangasitus.
        Minä en ole käänyttäjä jos niin luulet ole väärässä,toivottavasti avautuvat elälmän arvoit sullekin.

• okkimon

Ja vielä muuten,kuinka monta noista sun kirjotuksista tulee sun omasta päästä tai ajatuksista vai laitatko tänne pelkästään raamatun tekstejä?

Ei uskossa ole mitään pahaa,ihan hyvä asia jos ihminen saa lohtua ja voimaa uskonsa ansiosta mutta jätä nyt hyvä ihminen ne ikuisella kadotuksella pelottelut pois,uskon hyvä asia eikä tollasta negatiivista pelottelua,teet vaan ittelles sillä pahaa ja tartutat sen muihin jotka menee sun lankaas. Aikuisen ihmisen pitäis ymmärtää mikä on oikein ja mikä väärin.

• okimo
        En minä pelottele jos ymmät sanan merkityksen,niitä kohtaa joiden nimeä ei ole elämän kirjassa esimerkiksi,he eivät pääse ikuiseen elämään,niin sanassa on kirjoitettu,ei se muuksi muutu.
        Pidän vain sanaa esillä sillä armolahjalla joka minulle on suotu ja ymmärystä,minä ole armo liitossa tarkoitta syntini ovat pois pyyhitty jeesuksen sovintoveren vuoksi.
        Jos tämä pahaatekee se tekee paholaiselle,hän ei sitä siedä tippaakaan.
        Uskoville se on turvapaikka kaikea saastaa vastaan.
        Ei kaikki aikuisetkaan ymmärrä mikä on oikaa tai väärää.

• okkimon
        Onko siinä jotakin väärin jos kirjotan niitä ajatusia joti johtaisiva elämäntielle kanssa lukioita.
        Raamatun paika haen sitä varten että selkeytäisivät niitä ajatuksia joita nousee sisimmästä.
        ja meni kotikaupunkiinsa. Hän opetti ihmisiä heidän synagogassaan, ja hämmästyksissään he kysyivät: "Mistä hänellä on tämä viisaus, mistä voima tehdä ihmeitä.Matt13:54
        Juutalaiset olivat ihmeissään ja sanoivat: "Kuinka tuo oppimaton mies voi tuntea kirjoitukset. Ei raamatua tunneta omissavoimissa,se on henki joka eläväkksi tekee liha ei mitään hyödytä.

• okkimon

Joo ei millään pahalla mut mä en pysty käsittämään tollasta systeemiä? Ihan typerää,lyön vaikka pääni pantiks ettei helvettiä ja taivasta ole olemassakaan.

• okimon
        He nousevat haudoistaan -- hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen, pahaa tehneet tuomion.Joh5:29
        Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuunDan.12:2
        Sen pantinlyönistä tulee tappio niin totta kuin Jeesuselää

Niille, jotka uupumatta hyvää tehden etsivät kirkkautta, kunniaa ja katoamattomuutta, hän antaa ikuisen elämän.
        mutta niitä, jotka ovat itsekkäitä ja tottelevat totuuden sijasta vääryyttä, kohtaa ankara viha.Room.2:7,8

Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.

• en usko...

että pakkomielle jostain Jeesuksesta olisi se portti taivaaseen.Päinvastoin uskon että pakkomielteistä vapatuminen olis.Tämä ei tarkoita Jeesuksen kieltämistä vaan kohtaamista ilman että se olisi pakkomielle

• en usko
        jeesus itse on se portti taivaaseen,sinne ei pääse muutakautta,se on selvä asia.
        Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus

Mutta kun aika oli täyttynyt, Jumala lähetti tänne Poikansa. Naisesta hän syntyi ja tuli lain alaiseksi .
        lunastaakseen lain alaisina elävät vapaiksi, että me pääsisimme lapsen asemaan.Gal.4:4,5
        Laki sen on se kirjain,jonka jeesus täytti meidän puolesta.

• MarkkuP
        kuulija1 kirjoitti:

en usko
        jeesus itse on se portti taivaaseen,sinne ei pääse muutakautta,se on selvä asia.
        Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus

Mutta kun aika oli täyttynyt, Jumala lähetti tänne Poikansa. Naisesta hän syntyi ja tuli lain alaiseksi .
        lunastaakseen lain alaisina elävät vapaiksi, että me pääsisimme lapsen asemaan.Gal.4:4,5
        Laki sen on se kirjain,jonka jeesus täytti meidän puolesta.

Hei Kuulija1. Ikuinen helvetti on eräs kirkkopetoksista.
        Kreikan sana aion tarkoittaa ´aikaa´ tai ´ajallista´´ ei koskaan iänkaikkisuutta.
        Tämä sana on aivan oikein käännetty monessa Ut:n jakeessa. Se vain väärenettiin niissä kohdissa joissa puhutaan näkymättömän maailman rangaistukista.
        Samaten kirkkopetos on väittää, että aikojen lopussa haudasta ponnahtaa muka se sama kalmo luineen lihoineen.

• kuulija 2

milloin sie ykkönen kävit siellä taivaassa.

• kuulija 2
        minä elän jo täällä ijankaikkista elämää, ja jatkan kun pääsen pois tästä kuoleman ruumiistani,Koska Jeesus elään saamme mekin elää hänen kanssaan.
        Aina ja ijankaikkisesti,sielä ei ole enään vajavuutta kaikki on täydellistä.
        Välimiehen kautta sinne pääsevät kaikki joilla on ijankaikkisen elämän kaipuu.

• en tiedä

Jos lähdetään faktoista että kukaan ei voi täysin 100% varmasti väittää olevansa täysin oikeassa. Ja mitä tulee eri uskontoihin nii se on nykyään kiinni siis siintä, että missä päin maailmaa asuu että pääseekö taivaaseen. Maailmassa on niin montaa erillaista uskontoa ja kenties yksikään ei ole oikeassa. Listen your heart, niin löydät kotiin.

• en tedä
        Eri uskonnot he opettava heidän näkökantojensa mukaan,sillä ei ole merkitystä missä päin maailmaa asuus että pääsee taivaaseen.
        Sellainen uskonto joka tunnustaa Jeesuksen lihaksi tulleen neitseestä syntyneen, ja tunnutaa Isän pojan ja pyhänhengen on lähinnä se jonka
        perustuu vain raamatun sanaan.
        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.
        Näin Jeesus sanoi pietarille,siinä on se perusta kirkon tehtävälle.

• itämaisissa...

uskonnoissa on vakaumus kuolemanjälkeiseen elämään paljon..... paljon vahvempi kuin täällä kristinuskon maailmassa missä melkein joka kolmas epäilee ja leimaa elämän vain kemiallisena prosessina.Kyllä se taitaa olla niin ettei siellä enää kysellä ketä on palvonut vaan ikuinen elämä on jokaisen osa.Maanpäällä toiset käy kovemman kolun ja toiset helpomman.Viittaa jälleensynytmään.Minusta itämainen usko on paremppi joka antaa mahdollisuuden ottaa elämänsä uusiksi eikä huuda sitä kadotusta ja kuolemaa.Toisaalta siitä voi tulla sellanen "huomenna huomenna ei koskaan tänään."asenne.Eli tehdään parannus seuraavan elämän aikana kyllähän näitä riittää.

• itämaisissa
        uskonnoissa on vakaumus kuolemanjälkeiseen elämään paljon..... paljon vahvempi kuin täällä kristinuskon maailmassa. Se vakaumus ei auta kuolemanjälkeiseen elämään.
        Vain Jeesuksen kautta on se elämä,ei uskonnosa jolla on poika sillä on elämä jolla ei ole poikaa ei ole elämääkään tämä on tosi asia.

>Maanpäällä toiset käy kovemman kolun ja toiset helpomman.Viittaa jälleensynytmään>
        kun ei ole olemassa jälleen syntymistä tänne maanpäälle,vain uudesti syntyminen ylhäältä on jotka pääsevät kerran ijankaikkiseen elämään.
        Parannus on tethtä tässä elämässä,jos jää tekemättä on ijankaikkinen ero jumalasta.

• ikuinen tietoisuus

Mitäs mieltä raamattu on tietoisuudesta ja sen kehityksestä? :)

• ikuinen tietoisuus

Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.Luuk.16:23,23
        Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.
        Siinä on mitä raamattu kertoo tietoisuudesta tuonelassa.

• kuulija2

kyllä ne sun ykkösen kokemukset sieltä taivaasta yksityisajattelua taitaa ilman kokemusta olla.Teoriasi mukaan rikkaan miehen ei pitäisi olla kuoleman jälkeen olemassa lainkaan.Miten tässä nyt näin kävi.

• Niin ne ovat maalisia teorioita,jotka kalpenee ikuisuuden edessä,tossa luuk luvussa,lähemmin tarkastellessa näki kaukaa siinä on välissä jotakin sanassa mainitaa siitä mikä siinä on. Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemmeLuuk 16:26

Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon.

Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.
      Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.luuk.16:27-29
      'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.
      Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.jekeet 30,31
      Kääntymättömän osa on samakui rikkaanmiehen.

• olisitko...

onnellinen Jeesuksen seurassa kun tietäisit että Jeesus kiusaa samaan aikaan miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä vain siksi että eivät palvoneet Jeesusta elämänsä aikana.Tavallisia viattomia ihmisiä jotka on vaan syntyneet toiseen uskontokuntaan.

• veli Selibateus

Uskovat on jännää porukkaa. Tuntuu kun puhuis tähtitieteestä luolamiehen kanssa, joka koko ajan inttää faktaa vastaan. Rasittavaa keskusteluseuraa, tosin heissä on toki ihan mukaviakin tapauksia.

Jokainen tulkoon toki uskossaan autuaaksi. Lapseltakaan ei pidä viedä väkisin tikkaria pois.

• olisitko..
        Jeesus ei ole paholaisen kiusattavissa,ei hän ketään kiusaa,ihimsen kiusaaja on hänen oma lihansahimot.
        Tavallinen viaton ihmisne on synnin turmelema läpikotaisin.

• veli Selibateus kirjoitti:

Uskovat on jännää porukkaa. Tuntuu kun puhuis tähtitieteestä luolamiehen kanssa, joka koko ajan inttää faktaa vastaan. Rasittavaa keskusteluseuraa, tosin heissä on toki ihan mukaviakin tapauksia.

Jokainen tulkoon toki uskossaan autuaaksi. Lapseltakaan ei pidä viedä väkisin tikkaria pois.

veli seibateus
        On han niitä erilaisia porukoita ihmisissä,nimi kristityt ovat yksi heitä,todellinen kristitty ei voi osoitella tosta sormella.
        Siinä hän se ero onkin.
        Autuaaksi tulee vain julmalan antamlla uskolla,jonka ohjana on henki itse.
        niin eisaisi vietä väkisin tikkaria,entä jos viekin,armoa ei voikkaan viedä väkisin pois kerran sen on saanut,ei mikään maailman mahti.

• Turmeltumaton...ko
        kuulija1 kirjoitti:

olisitko..
        Jeesus ei ole paholaisen kiusattavissa,ei hän ketään kiusaa,ihimsen kiusaaja on hänen oma lihansahimot.

Lihanhimot ovat luonnollisia asioita, muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.
        Puhu vain itsestäsi kuulija1, minä en ole synnin turmelema, eikä suurin osa ihmisistä, uskovaisia lukuunottamatta.
        On hupaisaa lueskella noita juttuja:)

• Isä Selibateus
        kuulija1 kirjoitti:

olisitko..

Kyllähän "Jesseäkin" koeteltiin. Sinänsä jännä tarina, kun tapauksella ei ollut silminnäkijöitä. Paholainen kuiskutteli "Jesselle", että "hyppää pois kun kerran olet Jumalan poika, enkeli nappaa sinut kyllä"

Ihan jänskiä juttuja Raamattukin sisältää. Ei ole yhtään pahitteeksi tutustua niihinkin. Itse luin lapsena, noin 10-vuotiaana kirjasarjan "Ikuisia Kertomuksia" ja tykkäsin kovasti.

Kyllähän meikäkin Jumalaan uskoo, mutta olen enemmänkin uskossani intiaani kuin länkkäri. Musta tuntuu, että kristinusko on paloitellut Jumalan kolmeen (Isään, poikaan ja Pyhään Henkeen) osaan, mikä on mielestäni vähän omituista ja hassua. Mutta jos joku kerran haluaa niin uskoa, niin sittenpähän uskoo.

• Turmeltumaton...ko kirjoitti:

Lihanhimot ovat luonnollisia asioita, muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.
        Puhu vain itsestäsi kuulija1, minä en ole synnin turmelema, eikä suurin osa ihmisistä, uskovaisia lukuunottamatta.
        On hupaisaa lueskella noita juttuja:)

vastaus Turmeltumaton...k
        Lihanhimot ovat luonnollisia asioita.
        Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että he tulevat yhdeksi1.Moos 2:24 kuuluu liiton sisällä elämiseen.
        minä en ole synnin turmelema,olette päässeet vapaiksi synnin orjuudesta ja palvelette nyt vanhurskautta Room 6:18
        Keskustelu vio olla rakentavaa voimyö hajotta.
        Tiedän mistä puhun,vaikka onkin synnin alainen ruumis ylläni.

• Isä Selibateus kirjoitti:

Kyllähän "Jesseäkin" koeteltiin. Sinänsä jännä tarina, kun tapauksella ei ollut silminnäkijöitä. Paholainen kuiskutteli "Jesselle", että "hyppää pois kun kerran olet Jumalan poika, enkeli nappaa sinut kyllä"

Ihan jänskiä juttuja Raamattukin sisältää. Ei ole yhtään pahitteeksi tutustua niihinkin. Itse luin lapsena, noin 10-vuotiaana kirjasarjan "Ikuisia Kertomuksia" ja tykkäsin kovasti.

Kyllähän meikäkin Jumalaan uskoo, mutta olen enemmänkin uskossani intiaani kuin länkkäri. Musta tuntuu, että kristinusko on paloitellut Jumalan kolmeen (Isään, poikaan ja Pyhään Henkeen) osaan, mikä on mielestäni vähän omituista ja hassua. Mutta jos joku kerran haluaa niin uskoa, niin sittenpähän uskoo.

Isä Selibateus
        Jumalaan uskova on myös uskossa,tiedoksivaan Jeesus on välimiehemme hän kautta on pääsy isäntykö.
        Pyhä henkin on se joka ohjaa tuntemaan toduuden hän sanasa,minä ole tie totuus ja elämä.

• JK

NIIINKÖ

• oletko sie..

kuulija venäläinen kun sulla on niin tolkuttomasti noita kirjoitusvirheitä.Uskovaisethan-lestadiolaiset-niitä mukuloita oikeen urakalla tekevät.Mites niiden käy tuomiolla

• oletko sie..
        Kirjoitus virheitä on paljon,vaikutta sellainen kuin lukihäiriö,tuli jo esille äidinkietunnilla,1960 luvulla,haitta han siitä on ollut aina sen kanssa on vaan oltava.
        Niin ovatko vanhemmat uudesti syntyneitä rukoilevat lastensa puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe