Miksi Mäntsälän Maskussa on Suomenlippu salossa kaiken aikaa ?
Vastaukset 7
- Jolla polla
Miksi sä oot niin VITUN TYHMÄ?
- En ihmettele enää
Jolla polla vaikuttaakin itse tosi viisaalta . Vedetään Jolla polla sen lipun tilalle Maskun salkoon .
- Jolla polla
En ihmettele enää kirjoitti:
Jolla polla vaikuttaakin itse tosi viisaalta . Vedetään Jolla polla sen lipun tilalle Maskun salkoon .
Työnnä sinä se salko perseesees.
- ihmettelen minäkin
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Harva se päivä heillä on lippu salossa, mistä ihmeestä mahtaa olla kyse?
- mitäs kummaa siinä o
salaliitto, uskokaa pois. sillä on tarkotus viedä kaikki työpaikat mäntsälästä ja rahat kunnalta.
- Hävetkää
Mielestäni se on lipun halventamista jos se kiskotaan salkoon silloin kun huvittaa , Suomen lippu vedetään salkoon vain liputus päivinä tai erityisenä juhlapäivänä .Mäntsälän Masku osoittaa erikoisen huonoa makua käytöksellään .
- r.
Hävetkää kirjoitti:
Mielestäni se on lipun halventamista jos se kiskotaan salkoon silloin kun huvittaa , Suomen lippu vedetään salkoon vain liputus päivinä tai erityisenä juhlapäivänä .Mäntsälän Masku osoittaa erikoisen huonoa makua käytöksellään .
Ehkä hakevat sillä jotain mainosarvoa.Suomen lippu ei ole firman mainoslipuke.Joten sitä on kohdeltava juhla ja liputuspäivinä.
Näin pilasivat oman maineensa mm.kotimaisena ketjuna.
Ehkä firman vastaava onkin jostain ulkopuolisesta kulttuurista.Tuolloin voisi opastaa
Suomen virallisen lipun käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1071232Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551091- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629