Mäntsälän Masku

Ihmettelen moista

Miksi Mäntsälän Maskussa on Suomenlippu salossa kaiken aikaa ?

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jolla polla

      Miksi sä oot niin VITUN TYHMÄ?

      • En ihmettele enää

        Jolla polla vaikuttaakin itse tosi viisaalta . Vedetään Jolla polla sen lipun tilalle Maskun salkoon .


      • Jolla polla
        En ihmettele enää kirjoitti:

        Jolla polla vaikuttaakin itse tosi viisaalta . Vedetään Jolla polla sen lipun tilalle Maskun salkoon .

        Työnnä sinä se salko perseesees.


    • ihmettelen minäkin

      Samaa olen minäkin ihmetellyt. Harva se päivä heillä on lippu salossa, mistä ihmeestä mahtaa olla kyse?

    • mitäs kummaa siinä o

      salaliitto, uskokaa pois. sillä on tarkotus viedä kaikki työpaikat mäntsälästä ja rahat kunnalta.

      • Hävetkää

        Mielestäni se on lipun halventamista jos se kiskotaan salkoon silloin kun huvittaa , Suomen lippu vedetään salkoon vain liputus päivinä tai erityisenä juhlapäivänä .Mäntsälän Masku osoittaa erikoisen huonoa makua käytöksellään .


      • r.
        Hävetkää kirjoitti:

        Mielestäni se on lipun halventamista jos se kiskotaan salkoon silloin kun huvittaa , Suomen lippu vedetään salkoon vain liputus päivinä tai erityisenä juhlapäivänä .Mäntsälän Masku osoittaa erikoisen huonoa makua käytöksellään .

        Ehkä hakevat sillä jotain mainosarvoa.Suomen lippu ei ole firman mainoslipuke.Joten sitä on kohdeltava juhla ja liputuspäivinä.
        Näin pilasivat oman maineensa mm.kotimaisena ketjuna.
        Ehkä firman vastaava onkin jostain ulkopuolisesta kulttuurista.Tuolloin voisi opastaa
        Suomen virallisen lipun käytöstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe