Myönnän

olen itsekäs

toinen puoli minusta toivoo ja odottaa sinun eroavan ja toinen puoli kokee huonoa omaatuntoa siitä että toivon suhteesi päättyvän, jotta saisin itse joskus tilaisuuden.

33

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut vähän

      Pää ei kestä, jos sydäntä ei tottele. Älä enää odota ja pitkitä tuskaa. Kerro se hänelle jo tänään!

    • Jos haluat

      puhua mun kanssa asioista, tee se muualla, täällä minä en puhu tämmöisistä asioista, niiden paikka on muualla.

      • ap.

        Eipä täällä nyt voikaan keskustella kenenkään kanssa kun ei tiedä edes kenen kanssa kirjoittaa...


      • kyllä osa tietää
        ap. kirjoitti:

        Eipä täällä nyt voikaan keskustella kenenkään kanssa kun ei tiedä edes kenen kanssa kirjoittaa...

        ja näyttää siltä että sinä ja 2 vastaaja tiesitte.


      • ED.
        ap. kirjoitti:

        Eipä täällä nyt voikaan keskustella kenenkään kanssa kun ei tiedä edes kenen kanssa kirjoittaa...

        Kielsit mut ? Olet sä kaikkien muiden kanssa voinut keskustella hyvinkin vaikka et oo yhtään tiennyt ketä ne on.


      • ap.
        kyllä osa tietää kirjoitti:

        ja näyttää siltä että sinä ja 2 vastaaja tiesitte.

        ???

        Samanlaisia tilanteita varmaan vaan.


      • :))
        ap. kirjoitti:

        ???

        Samanlaisia tilanteita varmaan vaan.

        :))


    • Kahdenkesken nämä

      ja ehdottomasti muualla kuin täällä, täällä ei levitellä kenenkään asioita.
      Täällä jauhetaan alhaisinta paskaa mutta oikeat asiat ei kuulu tänne, ne pitää voida puhua face to face. Sen verran pitää olla tapoja.

      • loppu jo

        Se joka selvittelee. On se alhaisin pätkä ja tuskin pystyy itseään peilistä katsoa.


      • loppu jo
        loppu jo kirjoitti:

        Se joka selvittelee. On se alhaisin pätkä ja tuskin pystyy itseään peilistä katsoa.

        Ja levittelee.


      • herää kysymys
        loppu jo kirjoitti:

        Ja levittelee.

        Haluaisikohan levittelijät lukea omatkin asiansa palstoilta.


      • loppu jo
        herää kysymys kirjoitti:

        Haluaisikohan levittelijät lukea omatkin asiansa palstoilta.

        Olen sitä mieltä että jokaisen yksityisyyttä pitää osata kunnioittaa.


    • Muistakaa aina

      se että kukaan koskaan ei voi eikä tee mitään ratkaisuja nimettömien viestien perusteella. On niin isoista asioista kyse että joakisella pitää olla älliä senverran että tajuaa että ne hoidetaan muullalailla.

    • ihan kaikki

      ei saa sentään kuulua näille sivuille. on asioita jotka hoidetaan yksityisesti, ei satojen silmien alla.

    • terveesti vaan

      itsekäs. Sitten kun mukaan tulee myyräntyön tekeminen toisen liiton tuhoamiseksi, puolison mustamaalaaminen, ja puuttuminen muuhun yksityiseen elämään, se on jo Itsekästä isolla iillä ja sairasta .

      • Annappas olla

        Älä hauku kun et tiedä mistään mitään. Hänen käytös on täysin moitteetonta, joka suhteessa. Mikä tarve sulla on tohon, mistä kiristää ?


      • terveesti..?+
        Annappas olla kirjoitti:

        Älä hauku kun et tiedä mistään mitään. Hänen käytös on täysin moitteetonta, joka suhteessa. Mikä tarve sulla on tohon, mistä kiristää ?

        tarve mihin ?
        Aloittaja totesi ehkä olevansa itsekäs, niinhän. Mun mielestä tuo on siis ihan normaalia tuntea ja ajatella noita ajatuksia, mitä hän kertoo.
        Sitten jos hän toimisi toista kohtaan, seläntakana siis juonisi, saadakseen haluamansa, siinä tapauksessa omatunto saisikin soimata.
        Aloittajalla omatunto on herkkä ja hän moittii itseään jo noista ajatuksistaan .


    • tuppaa huvittamaan

      Eiköhän tuo ollut aloittajalta ihan samanlaista ajatustenpurkua kuin monen muunkin aloitukset. Jännä, että heti ollaan toitottamassa sitä tosielämässä asioiden selvittelyä.

    • mäkin myönnän

      Mäkin myönnän: olen mustasukkainen muille hänen elämässään oleville ihmisille. Haluaisin olla joka heistä. Itsekkyyttä sekin, oikein pahimmillaan.

    • veeeeeet9

      Täällä ei ole kukaan levitellyt mitään. Ihmeellistä mäkättämistä. TUnnistaako näistä muka jonkun hä???

    • *~~

      Itsekin jäin miettimään jotain tuon kaltaista mut en sit tiedä.. Siis et hän olis varattu.. Sellainen ajatus heräsi tänään..
      Mut en vielä luovuta.. Voihan asia olla toisinkin..
      Tämä on sit eka ja ainoa viesti minulta tänne tänään.
      Heippa..

      • *~~

        Unohdin..
        Olen sit se sama joka kirjoitti tällä samalla nimimerkillä siinä ketjussa joka alkaa et 'Provosoidu tästä..'.
        Mut nyt menen pois täältä.. Heippa..
        (Minun ainoat viestit tänne tänään on tässä ketjussa.)


      • *~~
        *~~ kirjoitti:

        Unohdin..
        Olen sit se sama joka kirjoitti tällä samalla nimimerkillä siinä ketjussa joka alkaa et 'Provosoidu tästä..'.
        Mut nyt menen pois täältä.. Heippa..
        (Minun ainoat viestit tänne tänään on tässä ketjussa.)

        Palasin vielä sen verran tänne et..
        Jos tekisin asialle jotain.. Vähän arveluttaa kun en häntä tunne enkä halua sotkea kenenkään välejä.. Mut eiköhän hän kerro itsekin sen jos häiritsen häntä..
        (Ja tiedän hänen koko nimen.. Huomasin vain tuolla toisella palstalla jotain höpinöitä.. En ole sinne kirjoitellut mitään.. Ainoastaan tähän ketjuun nämä 3 kommenttia/viestiä tänään. Eikä niitä enempää tänne tulekaan tänään. Ja ajatuksissani on sit eräs M****a (6-kirj. mies).
        t. M***a


      • *~~
        *~~ kirjoitti:

        Palasin vielä sen verran tänne et..
        Jos tekisin asialle jotain.. Vähän arveluttaa kun en häntä tunne enkä halua sotkea kenenkään välejä.. Mut eiköhän hän kerro itsekin sen jos häiritsen häntä..
        (Ja tiedän hänen koko nimen.. Huomasin vain tuolla toisella palstalla jotain höpinöitä.. En ole sinne kirjoitellut mitään.. Ainoastaan tähän ketjuun nämä 3 kommenttia/viestiä tänään. Eikä niitä enempää tänne tulekaan tänään. Ja ajatuksissani on sit eräs M****a (6-kirj. mies).
        t. M***a

        Mietin asiaa ja päätin etten tee asialle yhtään mitään.. Eräät asiat kertovat puolestaan, aika paljonkin. Joten.. Ei mitään..
        Hyvät jatkot.. Mie poistun täältä, lopullisesti.
        (Minulta ei ole muita viestejä tälle palstalle tänään.. Tuonne Ikävä-palstalle on jokunen mut nekin liittyy muuhun kuin tunneasioihin.. Lähinnä näiden palstojen kirjoittajiin ja kirjoituksiin.)


    • Älä kirjoita mitään

      minkä kiellät samantien.

    • Hiki päässä;)

      jo alkaa perheellisiä pukkeja hirvittää, mikähän tän aloittajan seuraava askel on..

      • ap.

        En minä aio tämän kummemmin steppailla. Se on hänen suhteensa ja hänen valintansa. Ei lennossa vaihtaminen kannata. Parempi saada aloittaa puhtaalta pöydältä.


    • Yirtä niin päästä tasapainoon itsesi kanssa niin sinäki onnistut jonain päivänä.

    • ihmettä odotellessa?

      Jos olette olleet jonkun kanssa aikoinaan yhtä aikaa sinkkuina, pitkään, eikä mitään tapahtunut välillänne, he eivät tule parisuhteistaankaan vapautumaan teitä varten.

    • Kauhistus sentään

      kun sä oletkin niin monipuolinen. Tuhma puoli ja kiva puoli... oliko siinä vielä edes
      kaikki?

    • ilman kotiavainta

      et sä mitään itsekäs oo!! tee niin kuin tunnet ja heti!! se että vanhainkodissa kysyy että mikä kaduttaa eniten ei ole tehdyt asiat vaan tekemättä jääneet asiat!

    • pojot sulle

      Ainakin sä olet inhimillinen, etkä mikään yli-ihminen. Monelle on vaikeaa edes myöntää, että on tuollaisia ajatuksia ja tunteita, vaikka niitä on.

      • epätäydellinen

        Ei niitä ainakaan julkisesti viitsi kertoa kun lynkkauskomitea on heti paikalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe