Jos ei olisi mitään tämän elämän jälkeen?

kohti päämäärää

Mitä olisi ihmiselämä jos ei olisi tietoa että juttu jakuu vielä kun vetäisen viimeisen henkosen täällä. Jos en niin uskoisi niin en kyllä näkisi mmitään tolkkuaolla täällä, synnyttää lapsia ym. Iankaikkisuus ja elämän jatkumien ikuisesti antaa ponnen tälle kaikelle. Se antaa myös inspiraatioita harmaina päivinä ja silloinkin kun olemassaoloa koetellaan, läheisiä kuuolee, muuttaa pois kauaksi kotoa.
Kun on elämä tiiviisti Vapahtajan Jeesuksen kädessä, voi kulkea ilomielein myös myrskyjen säässä ja kun elämän ehtoo jo askeleita hidastaa.

9

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biff667

"Mitä olisi ihmiselämä jos ei olisi tietoa että juttu jakuu vielä kun vetäisen viimeisen henkosen täällä"

Katso ympärillesi. Juuri tällaista.

• kohti päämäärää

No kyllähän minäkin ympärilleni näen, mutta aika köykäiseksi elämä jää jos se vain tätä olisi.

• jk

niinkö

• temiteous

Mitä oikein sit odotat? Jotain paratiisia taivaassa? Mun mielipide on että turha miettiä tollasia asioita, vaan elää elämä ja sit ku se viimenen henkonen tulee niin sit nähdään mitä tapahtuu. Ite oon huomannu kun alkaa tollasia ihmistä suurempia asioita miettiä niin siinä hajoo pää. Fakta on kummiski se että me ollaan loppujenlopuks ihan mitättömiä pikku muurahaisia tässä maailmassa, mutta sillä ei ole mitään väliä.

• nohh

Aivan. Ei kuoleman jälkeen valitettavasti ole enää mitään, ei ainakaan mitään paratiisia taivaassa. Ja miksei silti voisi elää täysillä ja ottaa elämästään kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää vaikkei sen jälkeen olisikaan mitään? Siksi juuri pitääkin nauttia elämästään niin kauan kuin sitä kestää.

• Valita vaan itsekses
        nohh kirjoitti:

Aivan. Ei kuoleman jälkeen valitettavasti ole enää mitään, ei ainakaan mitään paratiisia taivaassa. Ja miksei silti voisi elää täysillä ja ottaa elämästään kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää vaikkei sen jälkeen olisikaan mitään? Siksi juuri pitääkin nauttia elämästään niin kauan kuin sitä kestää.

Mistä sinä sen tiedät? Onko sulle annettu joku suurempi tieto kuin muille?

• nohh
        Valita vaan itsekses kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Onko sulle annettu joku suurempi tieto kuin muille?

Ihan vaan järjellä päättelin.

• Väärä elin
        nohh kirjoitti:

Ihan vaan järjellä päättelin.

Jos ihmisellä on järki päässä, niin se ymmärtää, että järki ei riitä asiaan, josta ei ole tietoa tarpeeksi, ei siis voi tietää eikä järkeillä yhtään mitään.

• Järki jäässä, kännissä pää.
      Kuolema.
      Viisaat hölmistyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      104
      3558
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3207
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2704
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      82
      2507
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe