MINUN SYNTILISTANI,NUORI NAINEN

kylläKYLLÄkylläKYLLÄ

-masturboin salaa miesystävältäni erittäin usein(vaikka seksielämässämme ei ole mitään vikaa,mutta joskus kaipaan pikaista orgasmia ja jos ukolla on muuta tekemistä..)

-nautin anaaliseksistä

-olen pettäny exääni

-olen ajatellut seksiä naisen kanssa,monesti

-olen varastanut esim karkkia pienenä, ja myöhemmin tehnyt myymäläpetoksia

-olen nainut exäni kahta hyvää kaveria

-poltan,juon ja kiroilen hirveäst

-olen valehdellut paljon

-inhoan muutamaa ihmistä niin että tekis mieli tappaa ne,mutten tapa

-piereskelen sikana kun ukkoni ei ole kotona(onks se ees synti xD)

-olen joskus feikannut orgasmeja(nykyään saan ihan oikeita :D )
eiköhän siin jo olluki

8

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen oma

      Joo, joo olihan siinä...., mutta totein, että paljon on listassa niitä joihin itsekkin minä, keski-ikäinen nainen olen syyllistynyt! Lisäksi olen ajellt autolla humalassa ja syyllistynyt pahoinpitelyihin. Meistä jokainen on syntinen ja Jumalan kirkkautta vailla, MUTTA asiaa ei tarvi jättää niin, vaan voi pyytää syntejään anteeksi koko sydämestään vedoten Jeesukseen Kristukseen, meidän vapahtajaamme! Jumala vaikuttaa niin, että ihmisen mieli muuttuu niin että niitä syntejä ei haluakkaan noin vaan tehdä. Mietin tässä, että valtavasti on minun elämäni muuttunut kun olen ottanut vastaan Jeesuksen. En itse olisi pystynyt siihen, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista! Et varmasti kadu jos alat seuraamaan Jeesusta. Pyydä Häntä elämääsi tosissasi ja vilpittömin mielin, sekä pyydä syntejäsi anteeksi! Hakeudu sopivaan seurakuntaan, muiden uskovien joukkoon. Sinä olet sen jälkeen armahdettu syntinen ja sillä pääset yli kuoleman rajankin iänkaikkiseen elämään!

    • jk

      niiinkö

    • kylläkylkyl

      huhhuh............ en aio päästää jeesusta,koska jeesus on kuollu ajat sitten, ja jumalastakaan ei oo tietoo...jumalaa ei varmaa enää oo... :-/

    • alfauro

      en tiedä miks masturbointi on niin pahaa. Olen mies ja masturboin joka päivä vaikka meijän seksielämä on korkean tasolla vaimoni kanssa.
      - toivon, että vaimoni tykkäisi anaaliseksiä mutta ei. Kokeilimme kun juuri alkoimee naida.. mutta ei onnistunut silloin eikä nyt.
      - olen aina pettänyt naisia. olen pettänyt vaimolleni monta kertaa. mutta en aio jättä häntä.
      - olen ajatellut seksiä vaimon siskon ja äidin kanssa...
      - en ikää varastunut mitään
      - olisin pannut vaikka mitä jos pillua vaan olisi tarjolla
      - en polta... juon kyllä en kiroilee
      - joskus kyllä valehtelen
      - rakastan kaikkia naisia... paitsi rumia ja lihavia akkoja
      - kyllä piereskelen silloin talloin
      - en ikää feikkanut orgasmejä enkä tarvitse.. kun mies mä olen

      :D

    • syntejä?!?!?

      Minä masturboin lähes joka ilta nukkkumaan mennessä, kun mieheni makaa vieressäni esim. kirjaa lueskellessa. :D ei tosin ole tullut mieleenkään että masturbointi olisi syti. :)
      Toisaalta minä myös paukuttelen miehen seurassa aivan vapaasti, ja niin hänkin minun seurassani.
      polttamista koitan lopettaa (pidän sitä heikkojen puuhana ;) ja juominenkin onneksi vähentynyt siitä mitä jaksoi parikymppisenä (eli viitisen vuotta takaperin).
      Lisäksi aloittajan "tunnustukseen" toteaisin, että miten ajatus voi olla synti? :D Luulen että kaikki naiset ajattelevat jossain määrin naisia fantasioissan. Itsekin ajattelen, vaikka itse seksi naisen kanssa oli hiukan pettymys. Nautin myös ajatuksen tasolla kahdesta miehestä keskenään. :)
      Orgasmin kaikki on varmaan feikanneet joskus kun on tehnyt mieli päästä jo nukkumaan tms. Ja itsekin olen ollut eksäni kaverin kanssa, jläkeenpäin ajatellen turhaan "söin kuormasta", mutta kun sosiaaliset piirit ei sen kokoisella paikkakunnalla olleet niin älyttömän isot. ;)

      Ainoa synti aloittajalla varmaan oli tuo pettäminen, nimittäin sen vaikutuksen ymmärtää vasta kun omalle kohdalle sattuu niin että toinen pettää.

      • syntejä?!?!??!

        edelliseen lisäyksenä, että itsekin olin pettänyt mutten tajunnut miltä se tuntuu ennenkuin minua petettiin.


      • megasyntinen
        syntejä?!?!??! kirjoitti:

        edelliseen lisäyksenä, että itsekin olin pettänyt mutten tajunnut miltä se tuntuu ennenkuin minua petettiin.

        Mistä tiedät, että se tuntui samalta??


      • megateinari
        megasyntinen kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se tuntui samalta??

        Mistä tiedät että se on pilkku jota nussitaan eikä nulkku jota pissitään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe