TV1:n sivuilla lukee näin:
"Ennakkotietona kerrottakoon, että rakastettu brittisarja alkaa uusintana aivan ensimmäisestä jaksosta alkaen myöhemmin tänä vuonna. Uusintakierroksella esitetään kaikki sen 372 jaksoa, mutta valitettavasti uusia jaksoja ei enää nähdä, sarjan valmistus on päättynyt Britanniassa."
Uusinta tulossa ?
9
354
Vastaukset
- takkari
linkki vakuudeksi
http://yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao2.php?id=340 - viimeinkin :)
Sydämen asialla alkaa torstaina 6.9.2012 klo 17.10 TV1:llä. Jaksot uusitaan seuraavana arkipäivänä klo 10.00. Sarjaa esitetään maanantaista perjantaihin.
Ihanaa nähdä Claude Jeremiah Greengrass pitkästä aikaa. - Gina_.
ihanaa! :D paras ohjelma
- mummeli62v
kiva kun tämäkin alkaa ihan alusta, en ole nähnyt näitä alkupään jaksoja...n.3v. seurasin ja sitten loppui, kiva,kiva kun tulee taas ja sama juttu sen star trekin kanssa.
- muuta tilalle!
uusi sukupolvi! Itse olen nähnyt alunkin jo "miljoona" kertaa. Silloin kun oli ensimmäistä kertaa, se oli todella kiinnostava. Vaan ei näitä monia kertoja jaksa katsoa.
- takkari
Sarjan alkupään jaksot ovat mielestäni parhaat. Sarja huononi loppua kohti.
- mummeli62v
milloin on tehty nää ekät osat, eli onko minulta jäänyt moniakin vuosia näkemättä.
- takkari
"milloin on tehty nää ekät osat"
Eka osat on tehty vuonna 1992.
"onko minulta jäänyt moniakin vuosia näkemättä"
Tuohon on hankala muiden vastata...
- mummeli 62
no on jäänyt , nyt kun tiedän milloin on aloitettu, huomasin myös itse sen vuosiluvun texteissä.Sori kirkoitusvihreet, menen kaihileikkaukseen 2vko kuluttua, sitten paranee jo kirjoituken laatukin, toivon niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768