Minkälainen vuokra-asunto tarjonta on Hangossa joutuuko kauankin jonottamaan?
Vuokra-asunnot
17
1867
Vastaukset
- narvari
Vuokra-asuntoja löytyy, jos ei ole kovin kranttu asunto-alueen ja asuntojen kunnon suhteen.
Kun kysyin kaupungin asuntoja, hakemus hävisi kuin tossu paskaan. Yksityiseltä sain kuitenkin. Miksen saisi, koko Hanko kumisee tyhjyyttään.
- Pers_pärinä
Menehän PERS_NARINA käymään huomenna itäsatamaan niin näät että koko Hanko ei todellakaan kumise kuin ELÄMÄÄ. ps. Voisit kyl itse hävitä sinne itteensä.
Pers_pärinä kirjoitti:
Menehän PERS_NARINA käymään huomenna itäsatamaan niin näät että koko Hanko ei todellakaan kumise kuin ELÄMÄÄ. ps. Voisit kyl itse hävitä sinne itteensä.
Itäsatama on syrjässä, mutta mitä siellä sitten tapahtuu: http://hangotidningen.canews.fi/fi/node/4503
Boring. Harrastajien omia juttuja. Biker-jutusta lämpenee, jos on biker, moottoriveneistä, jos tykkää ajaa veneellä lujaa ja bridgestä jos osaa pelata bridgeä. Muille ei anna mitään. Naapurikunnassa on etnofestivaali Faces.
Mitäpä, jos täällä olisi omat musiikkijuhlat? Vähän niin kuin vaikka Hangon tekno?
Tai jospa täällä olisi jotain ihan muuta, niin kuin esimerkiksi Neuvostonostalgiaa? Kaikista nykyisen Suomen kaupungeista Hangolla on ollut suurin kosketus Neuvostoliittoon.- oltiin NL:n vallassa
Pre_Kaarina kirjoitti:
Itäsatama on syrjässä, mutta mitä siellä sitten tapahtuu: http://hangotidningen.canews.fi/fi/node/4503
Boring. Harrastajien omia juttuja. Biker-jutusta lämpenee, jos on biker, moottoriveneistä, jos tykkää ajaa veneellä lujaa ja bridgestä jos osaa pelata bridgeä. Muille ei anna mitään. Naapurikunnassa on etnofestivaali Faces.
Mitäpä, jos täällä olisi omat musiikkijuhlat? Vähän niin kuin vaikka Hangon tekno?
Tai jospa täällä olisi jotain ihan muuta, niin kuin esimerkiksi Neuvostonostalgiaa? Kaikista nykyisen Suomen kaupungeista Hangolla on ollut suurin kosketus Neuvostoliittoon.Neuvostonostalgia oli todella hyvä idea.
Sille olisi nykyään jopa kysyntää!
- sat-o
Hangossa myös jonkunverran saton asuntoja
- PERS_KURINA
onko pers_narinalla äly vähän syrjässä, jospa muuttaisit sinne NEUVOSTOLIITTOON jos jostain vielä löydät semmosen paikan.
- Sivuraiteella taas
Tämä juttu on nyt ajautunut ihan sivuraiteelle.
Jos kirjoittaja tosissaan haluaa Hankoon hän voisi tehdä hakemuksen liitteenä olevan sivuston kaavakkeelle:
http://www.hanko.fi/palvelut/asuminen/vuokra-asunnot
Myöskin yksityisellä puolella on jonkin verran asunnon tarjontaa. Kannattaa seurata Hangonlehden sekä Etelä -Uusimaan ilmoituksia.
On aivan totisesti typerää jollakin muulla tavalla kommentoida asiaa- Hias
Kiitos että joku on asiallinen ja saa kunnon vastauksen.Jätän muut kommentit omaan arvoonsa.
- hankolaiseen tapaan
Tämä on tyypillistä, siis sivuraiteelle ajautuminen varsinkin näissä Hankolaisissa keskusteluissa.
- Hias
hankolaiseen tapaan kirjoitti:
Tämä on tyypillistä, siis sivuraiteelle ajautuminen varsinkin näissä Hankolaisissa keskusteluissa.
Sivuraiteelle ajautuminen keskusteluissa taitaa olla jokaisen paikkakunnan vitsaus niin on täälläkin mistä muuttaisin pois.
- erkki 55
Nimimerkille PERS_HÖRINÄ: Hangon kaupungilla on ainakin parikymmentä vapaata asuntoa, 1-4 huonetta, sekä rivi- että kerrostaloissa eri puolella kaupunkia. Eli valinnanvaraa todella on. Pitää olla täysin kypsä alkkis tai huumehörhö jossei saa kaupungilta asuntoa. Oikeaan paikkaan tehty hakemus ei noin vaan häviä. Kannattaa hörpätä vähän vähemmän sellaisena päivänä jolloin vie hakemuksen....
- Lamminkäinen
Hangossa on hiljaista aina talvisin.
- mirjamireetta
Vuokra asuntoja löytyy vuokraovi.comista. Ja myös suoraan esim. Aktian kiinteistövälittäjältä. Poikani sai helposti vuokra asunnon ja vielä seuraavankin kun joutui vaihtamaan asuntoa. Kyselee vaan niin kyllä löytää.
- vanha.kansa
Parempi pano pohjolassa kuin akti aktiassa!
- aleksis.kives
parempi hyvä kusi kuin huono pano
- hilkan
Yksiö 400/ kk.plus vesi. Rivitalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751