Haluaisin kovasti saada orgasmin yhdynnässä - se ei tunnu onnistuvan millään. Miesystäväni ovat kaikki olleet melko pienikaluisia. Tekiksi mieli hakea esim. netti-ilmoituksella tosi isoa miestä - kannattako kokeilla? Onko kalun koolla suuri merkitys orgasmin saavuttamiseen?
Antaako iso penis orgasmin?
21
6580
Vastaukset
- voidetta peliin
Fistaus eli nyrkkinainti voisi olla sun juttu.
- ei_vastannut_kysymyk
Kiitos ajatuksesta mutta YÄK, en halua rusikointia sisään, nyrkillä ei kiitos. Erittäin epärakastava ehdotus ilmeisen heikosti varustellulta mieheltä.
- Orkku tulee aina
Peniksen koko ei ratkaiseva vaan tapa, jolla penistä käytetään.
- Una
Seurustelin kolme vuotta miehen kanssa, jolla oli aika normaalikokoinen kalu. Hänenkin kanssaan sain kyllä orkkuja, mutta joskus mietin, että tuntuisi varmaan paremmalta jos hänen kalunsa olisi isompi. Ennen häntä olen kokenut pari kertaa vähän isompaa, mutta minua ei koskaan mitenkään harmittanut hänen kokonsa. Erosimme n. vuosi sitten, jonka jälkeen olen tapaillut yhtä miestä, ja ollaan harrastettu seksiäkin. Hän on myös tällainen ns. normaalikokoinen, ja seksi oli erittäin mukavaa. Hän oli taitava myös suuseksissä, joten moninkertaiset orkut olivat taattuja. Noh.... tiemme kuitenkin erosivat alkukesästä, ja nyt olen ollut ilman miestä. Viime viikonloppuna lähdimme ystävättäreni kanssa käymään terassilla, jossa tapasimme hänen tuttujaan. Mukana oli mies, jonka minäkin tunsin. Illan aikana vaihdoimme numeroita, ja eilen tapasimme. En ole koskaan villiintynyt vastaavalla tavalla, mutta kun hän otti minut takaapäin autoaan vasten syrjäisellä metsätiellä, muistin taas miten mahtavalta iso kalu tuntuu. Sain monta ihanaa orgasmia niin kalulla, kielellä kuin sormellakin ja olen varma että haluan tavata hänet vielä uudelleen! ;)
- -
Ei miehen kalu ole liian pieni, vaan naisen vagina on liian väljä.
- Iso ja ihana
Kyllä se vaa niin on, että iso muna antaa varmemmin kunnon orkut. Pienimunainekin voi olla taitava kalunsa käyttäjä, mutta isolla munalla varustetun miehen kanssa naiminen on upeaa! Tietysti isomunaisenkin pitää osata sitä käyttää, eikä vaan luottaa kokoonsa ja maata lahnana!
Eikä se ole naisen värkistä kiinni. Jos lähdet taisteluun nakin kanssa, on jokainen pimpsi liian väljä! - -
Iso ja ihana kirjoitti:
Kyllä se vaa niin on, että iso muna antaa varmemmin kunnon orkut. Pienimunainekin voi olla taitava kalunsa käyttäjä, mutta isolla munalla varustetun miehen kanssa naiminen on upeaa! Tietysti isomunaisenkin pitää osata sitä käyttää, eikä vaan luottaa kokoonsa ja maata lahnana!
Eikä se ole naisen värkistä kiinni. Jos lähdet taisteluun nakin kanssa, on jokainen pimpsi liian väljä!Selittelyn makua.
- megalerss1
Iso ja ihana kirjoitti:
Eikä se ole naisen värkistä kiinni. Jos lähdet taisteluun nakin kanssa, on jokainen pimpsi liian väljä!Vai ei ole naisen värkistä kiinni. Kyllä se kuule on niin että tällaisella vähän isommollakin melalla survoo paljon mieluummin tiukkaan pimppaan kuin semmoiseen väljään lörpöttimeen. Ei tunnu löysä miltään, vaan oli se sitten iso tai pieni pimppa niin kyllä siellä pitää olla lihakset kunnossa ja niitä PITÄÄ NAISEN OSATA KÄYTTÄÄ. Kokemus on opettanut, että nainen, jolla on lahtionpohjalihakset kunnossa, nauttii seksistä about 10 x enemmän ja lisäksi itse nautin saman verran enemmän.
- 2012
Mää voisin antaa sulle kunnon orgasmin rakasteltas vaikka koko viikon loppu.
Kullin mitat on 17cm pitkä 5cm paksu.
Et varmaan tuu pettymään.
Laita iskuriin ilmoitus... - Antaa..
homoilla.
- sairasta.....
Alat harrastamaan kuule Outi muita kuin niitä ulkomaalaisia miehiä.
Isomunaiset sanoo että on tärkeetä ja pienimunaiset etttä ei ;)
T
ärkeintä on mitä mielessä syttyy... Iso kalu kiihottaa useimpia naisia, eikö?
Jos se on niin suuri että fyysisesti satuttaa - ja jopa tällainen perussetti 18 cm voi olla joskus jollekin liian pitkä... niin se vain rajoittaa asentoja, ei estä seksiä, eikä aina tarvitse työntää pohjaan asti, ei erityisesti heti alussa...
totta on myös sekin ettei kaikki naiset saa vagina orkkuja kuin harvoin - ja toisaalta voivat sitten saada vaikka mistä muusta....
tuohon tarvitaan tilannetajua, vartalon tuntemusta - parasta seksiä syntyy ajan kanssa.
mut kokeile ihmeessä isompaa - mutta nauti myös seksuaalisuudestasi muuten, millä tavoin muuten saat orkut?- iso on parempi
Kyllä iso penis on ehdottomasti parempi ja jos se sattuu olemaan vielä sellaisella miehellä joka muutenkin olemuksellaan miellyttää.Pienikaluinen mies saa olla tosi taitava yltääkseen lähes samaan,mutta silloinkin aina vaan upea vaginaorgasmi jää pelkäksi haaveeksi.On kuitenkin huomioitava se,että rakastetun kanssa seksi on yleensä aina parasta mitä voi olla ja silloin kalun koolla ei ole paljon merkitystä.
- G.M.
Klitoris sulle Outi O tärkeä kuten kaikille naisille, kihelmöintinä se sitten tuntuu nivusissa sekä miehillä ja naisilla, siinä vaiheessa lasti laatan kera lentää myös naisilla.
Mä aloitin kunnon nuolemisella ja imemisellä klitoriksen kovaksi, enkä lopetttanut vaikka mussukkani sitä jo halus, kertanuolasu ja kunnon lipaisu kiellon päälle oli sanontana, ja kyllä maistui! Naiseni sai klitoris ja emätinorgasmeja ja ne sekoittuu sopivasti toisiinsa, kun pikkasen viitsii vaan esileikeille vaivata päätänsä, itse asiassa esileikeistä tulee kunnon nautintoja kun viitsii vähän enemmän molemmat käyttää suihkua, ja vähän enemmän kunnostaan ja kropastaan pitää, ja tietty kauneudestaan huolta.
Ihminen on kokonaisvaltainen olio, joten jos kokonaisvaltaisen ORRR-GGUN haluat mussukka-aloittaja saada, palaset kyllä kokonaisvaltaisesti loksahtelevat paikoilleen, mutta pikkaisen työtä tämä sulle vaatii, ei paljoa.
naimisiin, ei Naimisiin! - ovat kaikki olleet
Antaako iso penis?
Ei anna se ottaa, mutta kaikkea kannattaa kokeilla — ainakin kerran - mmmmhmmmm
Hmmm, jonkin verran asiaan tutustuneena, voisin sanoa että koolla on väliä molemmin päin.
Jos naisen värkki on sellainen nk. "helvetinkolo", ei ihme että normaali (itselläni jotain 20cm tms) ei välttämättä tarjoa suuria intohimoja. Ja sitten kun olen löytänyt jonkun nk. kisakireän on toinen ollut taivaissa, monta kertaa peräkkäin.
TOSIN.. Naisiakin on moneksi asian suhteen. Muutamat pystyvät naimaan koko yön, saamaan jatkuvasti orgasmeja, tein sitten mitä vain. Ja toiset taas eivät saa, vaikka kuinka nuolisin, hieroisin, panisin, yms. Kun ei tuu, niin ei tuu.
Kun olen miettinyt sit asiaa, niin ainoo ehkä yhdistävä tekijä on että ne jotka saa orgasmeja, on hyvin aktiviisia seksin suhteen, olleet koko elämänsä. Mikä on tietty ymmärrettävää, kun siitä nauttii noin paljon. Ja ne jotka eivät saa, ovat todella passiivisia, eivätkä useinkaan tee sitä aloitetta, ja välillä jopa on tuntunut että se on heille sellanen välttämätön paha.
Eli, jos väittäisin että koolla on väliä, en mielestäni valehtele. Mutta enemmän koko juttuu mun mielestä vaikuttaa naisen orgasmialttius. Jos nainen on löytänyt sellasen oman varman tien orgasmeihin, ja osaa käyttää sitä, eikä pelkää sitä puolta itestään, niin silloin sillä koolla ei ole paljoakaan väliä. Ehkä se helpottaa asiaa silloinkin :) - jaa
jaa-a. Itsellä 16cm pitkä eikä tähän mennessä ole tullut ongelmia vastaan sen orkun tuottamisessa. Oikea asento kun löytyy teikäläiselle niin kyllä se siitä sitten. helpoin on ainakin löytää tähän mennessä että saa itse olla päällä ja itse avitan hieromalla klittaa.
- Siinä taas
aikaansaamattomat kehuvat itseään
- mulla on ongelma
Jumala loi mut nauttimaan seksistä. Panetuttaa koko ajan. Saan emätinorkkuja. Mun g-piste on tossa ihan emättimen suulla. Orkut on valtavia, joudun huutaa ja se on spontaania. Sekä klitorisversioita, ne tulee napsauttamalla ajoittain.. Tiukka on
p illu ja osaan käyttää lihaksiani. Valun mehua. Peppukin tykkää panosta. Saan orkkuja spontaanistikin, pelkästään ajattelemalla tiettyä miestä. Ja sit se varsinainen ongelma...kun saan tyydytyksen, haluan pian lisää. Ja toinen ongelma...se oikea, tuo mies...se ei tajua, mitä se menettää minussa, hänet pitäis saada sisään ja sille tielle jäis. Tiedän, hänen koko kiinnostaa... nyksä on tavis panija ja ei kiihota enää. Iso penis, nam tänne!!! Iso on in. Sanoin nyt sanottavani.
- Great Orgazmo
Kalun koko tuskin ratkaisee paljon mitään.
On vain tullut tavaksi vertailla peniksen kokoa.
Naisen on helpompi antaa tarvittaessa pakit miehelle, kun keksii syyttää tätä pienimunaiseksi. Siis kun naisen kiinnostus mieheen lopahtaa tai hän ihastuu toiseen mieheen. Se on vain yksi monista perusteluista jättää mies. - Anonyymi
mul on kunnon kalu,,kaikki naiset saaneet orkun,,tuu tänne😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050