http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080215909275_uu.shtml
Luulen, että tämä yrittäjä nyt säveltää hieman tarinaansa, mutta sensijaan Turussa muuten liikkuva hiippailija viittaa entiseen kiinteistöalan duunariin, jolla on sekä kopioidut avaimet tietylle alueelle että alueen hyvä tuntemus.
Turun hiippari tuntuu entiseltä kiinteistöalan duunarilta
105
5585
Vastaukset
- huuuu
Tämähän huippu oli kun joku poliisi kommentoinut että hiipparilla olisi tiirikka ? Mikä hiton tiirikka.. ei sellasta ookkaan millä joka lukosta läpi pääsis
- Romuaromuaromua
Ai tiirikoita ei ole olemassa. Ei ehkä sinun maailmassasi koska et ole sellaista nähnyt tai edes pitänyt käsissäsi. Tuo on tietämättömien pulinaa.
Valitettavasti tiirikoita on olemasssa mutta sen käyttäminen vaatii erityistä taitoa. Lukkosepät tietää tämän hyvin.
Tiirikan valmistaminen on myös taitolaji. Sitä ei osaa valmistaa kovinkaan moni joka oikeasti toimii. Olen nähnyt miten tiirikka valmistetaan ja miten sitä käytetään. Asuntoon tai autoon meneminen ei kauan kestä.
Joka tapauksessa asuntomurrot ja muu rikollinen toiminta on moraalitonta ja ikävä homma asukkaalle. Onneksi moni rikollinen on huomannut että murtohommat ei kannata. Ihmisillä ei ole enää mitään arvokasta kotonaan.
Itse en omista mitään arvokasta joten mitään en häviä jos joku murtautuu asuntooni ja vie vaikka kaiken. Jos varkaat veisivät irtaimiston kokonaan, he tekisivät palveluksen minulle, sillä kukaan ei edes suostu maksamaan mitään irtaimistostani vaikka olen yrittänyt myydä tätä. Jätemaksu on myös nykyään todella kallista ja kun pitää vielä romut jotenkin kuljettaa kaatopaikalle. - ottasit asiasta selv
taitaa olla ainut lukko josta ei tiirikalla pääse niin abloyn uudemmassa päässä olevat lukot eli noin classic lukosta ylöspäin, kun classic lähtee helposti auki vempeleellä ja sit pinni lukot on vielä helpompia havimmmat saa glemmarilla auki....
- jullijalmari
Romuaromuaromua kirjoitti:
Ai tiirikoita ei ole olemassa. Ei ehkä sinun maailmassasi koska et ole sellaista nähnyt tai edes pitänyt käsissäsi. Tuo on tietämättömien pulinaa.
Valitettavasti tiirikoita on olemasssa mutta sen käyttäminen vaatii erityistä taitoa. Lukkosepät tietää tämän hyvin.
Tiirikan valmistaminen on myös taitolaji. Sitä ei osaa valmistaa kovinkaan moni joka oikeasti toimii. Olen nähnyt miten tiirikka valmistetaan ja miten sitä käytetään. Asuntoon tai autoon meneminen ei kauan kestä.
Joka tapauksessa asuntomurrot ja muu rikollinen toiminta on moraalitonta ja ikävä homma asukkaalle. Onneksi moni rikollinen on huomannut että murtohommat ei kannata. Ihmisillä ei ole enää mitään arvokasta kotonaan.
Itse en omista mitään arvokasta joten mitään en häviä jos joku murtautuu asuntooni ja vie vaikka kaiken. Jos varkaat veisivät irtaimiston kokonaan, he tekisivät palveluksen minulle, sillä kukaan ei edes suostu maksamaan mitään irtaimistostani vaikka olen yrittänyt myydä tätä. Jätemaksu on myös nykyään todella kallista ja kun pitää vielä romut jotenkin kuljettaa kaatopaikalle.Ruotsalaisen boforsin tiirikka tehtaan tiirikat sopivat yli 95% lukoista
- Lol mikä väite
jullijalmari kirjoitti:
Ruotsalaisen boforsin tiirikka tehtaan tiirikat sopivat yli 95% lukoista
Hohhoi mikä tietämätön väite, voin kertoa faktoja ja tässä ne tulevat: tiirikointi on täysin mahdollista ja varsinkin jos taitosi ovat siltä osin jo sadassa pisteessä, jotkut lukothan ovat tietokoneen kautta avattavissa, ja on tietysti hyvä saada myös tiede pisteet sataan, mutta sanottakoon silti, että jos vain lukkoja haluat aukoa, niin pelkkä tiirikointitaito riittää ja toimii kaikkiin ei rikottuihin lukkoihin.
- Että niin
Lol mikä väite kirjoitti:
Hohhoi mikä tietämätön väite, voin kertoa faktoja ja tässä ne tulevat: tiirikointi on täysin mahdollista ja varsinkin jos taitosi ovat siltä osin jo sadassa pisteessä, jotkut lukothan ovat tietokoneen kautta avattavissa, ja on tietysti hyvä saada myös tiede pisteet sataan, mutta sanottakoon silti, että jos vain lukkoja haluat aukoa, niin pelkkä tiirikointitaito riittää ja toimii kaikkiin ei rikottuihin lukkoihin.
Olet väärässä. Itseasiassa _kaikki_ lukot eivät ole avattavissa tietokoneen tai tiirikan avulla, vaan lukko vaatii avaimen, jonka löytää tietyltä henkilöltä tai henkilöiltä.
- mr.tuomo
Tiirikoita on monenlaisia ja niitä on tehty ja myyty niin kauan kuin lukkoja on ollut olemassa. On jopa ns. "Lock Release Gun" mikä on automaattinen tiirikka ja valitsee oikeanlaisen tiirikan lukkoa varten ja se avaa kaikki lukot joissa on avaimen reikä. Ekat tuli jo yli 60 vuotta sitten joten se ei ole mikään uusi juttu ja poliisi työssä esim. Amerikassa on niitä käytetty ja voit nähdä niitä käytettävän monessa elokuvassa. esim elokuvassa Kickass tulee mieleeni jossa jopa "turvataloon" tullaan sisään sillä.
- ,,,,
Romuaromuaromua kirjoitti:
Itse en omista mitään arvokasta joten mitään en häviä jos joku murtautuu asuntooni ja vie vaikka kaiken. Jos varkaat veisivät irtaimiston kokonaan, he tekisivät palveluksen minulle, sillä kukaan ei edes suostu maksamaan mitään irtaimistostani vaikka olen yrittänyt myydä tätä. Jätemaksu on myös nykyään todella kallista ja kun pitää vielä romut jotenkin kuljettaa kaatopaikalle.Entinen naapuri kävi laittamassa huumeita maitopurkkiin töissä ollessamme. Ne aiheuttivat sydämentykytystä ja väsymystä. En voinut kieltää koska puoliso oli macho.
Lakkasin käyttämästä maitoa, oireet loppuivat.
Parempi on jokaisen tehdä voitavansa että säilyy kotirauha.
Meille ei voi tapahtua tällaista, jokainen sanoo, avioerotilanteissa ja muissa on hyvä varautua kiusantekoon.
Mitkään lukkojen vaihdot eivät takaa turvallisuutta, kun ihmistä oikein vainotaan.
- Evp ex konna vm-57
Vempaimia tehtailtiin jo 70 luvulla kakolassa ja kunnon venkulalta ei ole konsti eikä mikään tehdä vempain jota vimpaimeksikin riihimäen linnassa kutsuttiin.Joka ainoassa lukkomallissa on haitat jotka ovat kyllä luettavissa ja sen jälkeen ovi kuin ovi on avattavissa.Sen verran neuvon,että jos ovessasi on varmuuslukko niin käännä se yöksi lukkoon ja JÄTÄ AVAIN PAIKOILLEEN sisäpuolelle niin ei voi ulkopuolelta tiirikoida!Tosin pelastusviranomaiset ei tykkää asiasta mutta kyllähän palokunta sisään pääsee oven rikkomalla helposti.Kyllä liikemies puhuu paskoa ja sillä on omat metkut ja ehkä vakuutuspetoksen yritys tms....
- anonyymi tälli
Ilmeinen kömmähdys asianharrastajalta,sanoisimmeko me Suomessa vihdoin niinkuin asia on? Vihje käyttöön ja kokeiluksi taas?
- Ei hidasta yhtään
Palokunnalla on sellaiset "avaimet" että ovi kuin ovi aukeaa. Jos olette katsoneet Pelastajia, niin aika harvoin ne odottelee yleisavainta paikalle. Ovia avataan murtoraudalla tai moottorisahalla muutamassa sekunnissa.
- EM2
Ettei olisi tämä Turun hiippari vaan Töölön tiirikkamies? Onkohan hänen liikkeitä seurailtu viime aikoina sen jälkeen kun jäi kiinni ravintolan naisten vessassa Turussa.
- Mutta...
Entä jos se murtovaras on tiirikka-Hervonen? ;)
- Eurassa
Euran hiippari on Tiina Rajala, joka jäi kiinni havainnoistani jo vuonna 2000, mutta on edelleen vapaalla, koska osaava virkavalta puuttuu paikalta. Kun historiassa maankuulut Daltonin lopettivat (huom. ovat lopettaneet) rikollisuuden, Rajalat aloittivat eikä loppua näy.
Aloittaja kysyi hiippareiden motivoivaa tekijää. Se on rikollisuuden harjoittaminen: henkisen pahoinvoinnin tuottaminen, varastaminen, hajottaminen, kotirauhan rikkominen. - fvd korpijaakko
Eurassa kirjoitti:
Euran hiippari on Tiina Rajala, joka jäi kiinni havainnoistani jo vuonna 2000, mutta on edelleen vapaalla, koska osaava virkavalta puuttuu paikalta. Kun historiassa maankuulut Daltonin lopettivat (huom. ovat lopettaneet) rikollisuuden, Rajalat aloittivat eikä loppua näy.
Aloittaja kysyi hiippareiden motivoivaa tekijää. Se on rikollisuuden harjoittaminen: henkisen pahoinvoinnin tuottaminen, varastaminen, hajottaminen, kotirauhan rikkominen.Täällä korvessa ei ole hiippaile kuin karhut ja hirvet, joita näkyi yhen kerran peräti 9. oli, sai juosta oikein piiloon puskaan..
- 6789
avaimet on kivoja
- .....
Epäilen, että kyseessä on Töölön tiirikka Tero josta kerrottiin jo muunmuassa rikostarinoita Suomesta sarjassa. Teronhan kerrottiin viime keväänä asuvan Turussa jossa oli kopeloinut naisia huoltoaseman vessassa rakentamansa salaluukun kautta.
Toisaalta kyseessä saattaa olla myös lentävä kaupunkilegenda, joka on syntynyt siitä, että yleiseen tietoisuuteen tuli Teron asuminen Turussa. - turun murre
Onko Töölön tiirikka Tero n. 185cm pitkä ja atleettinen kropaltaan?
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/373640/Perheenisa ajoi Turun hiipparia takaa- Turku-Ulvila
No mutta eihän tällaisia mielikuvitusukkeleita voi olla! Vaimo se siellä hiippaili kuitenkin, häkkiin vaan..
TS: "– Mies oli isokokoinen, noin 185 senttiä pitkä, alle 40-vuotias ja atleetin näköinen, perheen isä kuvailee hiipparia.
Tunkeutuja oli pukeutunut sinisiin farkkuihin ja jalassa hänellä oli mustat kengät. Miehen kasvoja perheen isä ei muista, koska mies oli peittänyt päänsä hupulla."
Poliisi iltalehdessä:
Ei naamiota. Kaikki uhreiksi joutuneet ovat kertoneet poliisille, että hiipparilla oli päällään normaalit vaatteet eikä mies ollut naamioitunut. ???
- Valpas turkulainen
Hiippari on esiintynyt pääasiassa taloissa joissa on viime aikoina tehty remonttia. Remonttimiehillä on yleisavaimet jotta ne pääsee kaikkiin asuntoihin ja talojen muihinkin tiloihin. Avaimen muottiin kopiointi on aiheeseen perhetyneelle kymmenen sekunnin homma ja kotona pystyy kaikessa rauhassa valmistamaan samanlaisen uuden avaimen. Myös nykyaikaisen ura-avaimen, vaikka avainkauppiaat väittää ettei niitä muka pysty kopioimaan.
Tämä on vahvin teoriani siihen miten Turun hiippari kävelee asuntoihin sisälle.- A.N (vartija,eläk)
Todellakin; avaimen kopiointi ja itse valmistamien HELPPOA. Itsekkin suuressa vuokra taloyhtiössä asuvana ihmettelen suuresti, miksi joka rmppareiskalle pitää olla avain, ovatko nykyiset huoltomiehet (ei talonmiehiä enää) niin laiskoja ettei ehdi avaaman ovia remonttimiehille
- tunnus tanko
Se on raksamies ja kissalanpoikien puntti -ja steroiditoveri, siksi sotketaan ja viivytetään tutkimuksia. Kun ampullit seisottaa 24/7 aikaa voi tappaa vaikka naapureita mälläämällä.
- SINNKUPENINEN
A.N (vartija,eläk) kirjoitti:
Todellakin; avaimen kopiointi ja itse valmistamien HELPPOA. Itsekkin suuressa vuokra taloyhtiössä asuvana ihmettelen suuresti, miksi joka rmppareiskalle pitää olla avain, ovatko nykyiset huoltomiehet (ei talonmiehiä enää) niin laiskoja ettei ehdi avaaman ovia remonttimiehille
Voin arvailla kysymyksessä olevan operaatio kansalainen kontrolli, yleisö kysyy ja vastaa, varallisuus ei ole hallussani, kysymme varainhoidollisen ja valtoiden yhteisen talouden perusteella ....
- Yritäpäs tänne!
Isännöitsijät eivät vain varmaan uskalla tunnustaa, jos avaimia on viety.
Toisaalta juttujen perusteella oletan, että sisään tulija on ensin jotenkin nyhertänyt lukon kanssa, joten voisi hyvin olla tiirikointia. Ehkä noissa kaikissa koheteissa on ollut samanlaisia lukkoja, jotka aukeavat helposti. Tai sitten tyyppi on lukkoseppä tai itse isännöitsijä.
Joku huumetyyppi varmaan tai muuten sekopää se kumminkin on.- Noin!
Ei se huumetyyppi ole. Huumehörhöt rikkoo oven lekalla, sotkee talon, ottaa kaiken arvokkaan ja jäljellejäänyt on tuhottu ******päreiksi!
- vakke
Avainten kanssa käytiin ainakin meillä, useimmat oman ja naapuritalon asukkaita, että parempi vaan sopeutua ja laittaa rahapussi ja puhelimet lukittavaan laatikkoon.
Kova huuto ja haukkuminen oli tiemmä ollut kun pääsy asuntoon estettiin muilla keinoin.
Koittakaas arvata mistä avaimet oli saatu?
Eräs asukas vaihtoi omalla kustannuksellaan lukot. En tiennyt saako näin tehdä. - A.N (vartija,eläk)
vakke kirjoitti:
Avainten kanssa käytiin ainakin meillä, useimmat oman ja naapuritalon asukkaita, että parempi vaan sopeutua ja laittaa rahapussi ja puhelimet lukittavaan laatikkoon.
Kova huuto ja haukkuminen oli tiemmä ollut kun pääsy asuntoon estettiin muilla keinoin.
Eräs asukas vaihtoi omalla kustannuksellaan lukot. En tiennyt saako näin tehdä.Varmuuslukon saa asentaa itse tai lukkoseppä, alkuperäistä lukkoa ei saa vaihtaa niin ettei yleisavain käy.
Nykyään saa näitä ainakin hidasteeksi sopivia "turvakaappeja" muutamalla kympillä. Suosittelen selaista ns. tavallisellekin asukkaalle, pysyy kortit, kännykät, läppärit yms. paremmin tallessa ja ainakin jää murron jäljet, joita ei ole jos avaimilla käydään = ei vakuutuskorvausta ilman jälkiä. - Tietysti saa
vakke kirjoitti:
Eräs asukas vaihtoi omalla kustannuksellaan lukot. En tiennyt saako näin tehdä.Totta kai saat vaihtaa kotiisi lukot, siihen ei ole vuokraisännälläkään mitään sanomista, kunhat vaihdat alkuperäisen takaisin kun muutat pois.
- Kai tuo oli vitsi?
A.N (vartija,eläk) kirjoitti:
Varmuuslukon saa asentaa itse tai lukkoseppä, alkuperäistä lukkoa ei saa vaihtaa niin ettei yleisavain käy.
Nykyään saa näitä ainakin hidasteeksi sopivia "turvakaappeja" muutamalla kympillä. Suosittelen selaista ns. tavallisellekin asukkaalle, pysyy kortit, kännykät, läppärit yms. paremmin tallessa ja ainakin jää murron jäljet, joita ei ole jos avaimilla käydään = ei vakuutuskorvausta ilman jälkiä.Ja hah hah. Tietysti saat vaihtaa kotiisi lukon (alkupräinen takaisin pois muuttaessa). Kenelläkään muulla ei tarvitse olla kotisi oveen käyvää avainta.
- Suomalainen-finanssi
Mieletön tämä kansojen kansanheimojen sukukuntien kielten kiinnostus salaisimpiinkin mahdollisiin seikkailuihin, varmaankin tunnettua tapaukset joissa olemme ehdottoman turvallisesti Kirkkomme myötä jo harhassa ja eksyksissä "jumala ei salli itseään pilkata" eipä ihme mitä avainvarmistusten lukkoliikkeiden mahdolliset osanotot, minäkin olin vietynä aikoinaan naisen toimesta vailla vakinaista asuntoa henkilönä kirkkokatu 17 joensuu elektroniikkkaa ja muuta, no. Muuta ....
Laskemme Turkulaisittain erään kohtalaisen näköisen naisen ja minun kirjoittelu suomi24.fi Juhannusjuhlien humun odotuksessa, nainen kohtalaisen näköinen Turussa, jotta aikoo viettää omaaa aikaansa yksin, kyllä. Osaltani osoitin kiinostusta naista kohtaan kirjoittelemalla aiheella [email protected] ja toinenkin osoite oli en minä muista, mikä, mutta tietty Savolainen se oli, joka toivotteli, mitä. Joten Poliisiasiaa ja tutkimista edellämainittujen yhteyksien puitteissa ja mitä minä tässä teen, minä luulen dekkari osastoon tälläisen ajatelman, mutta siinä missä Valtakunnan turvallisuus on kysymyksessä ...
- finanssi america
TIIRIKKAINEN T--- TAITO URHO AITO NERO PERIMMÄINEN PERVERSSI HETI RAUTOIHIN, ILMEISYYS JA TODENNÄKÖISYYS, KIUSALLISUUS JA TURHUUS MYÖTÄ, OSANI ON PELASTUA?
- auta armias...
aika kehnoa toimintaa poliisilta kun eivät ole saaneet kiinni vieläkään. Selkeästi on korttelipoliisin tarvetta,, ja poliisiasemia kuitenkin vain ollaan lakkauttamassa!
Pitäis olla kamerat joka paikassa.- Asu Intin Miimi
Yksi varma tapaus Joensuussa mutta seurausta suurista Juhlallisuuksista Neuvostoliiton romahduttamisen ja tiedustelua, no niin tiedustelua nykyään kaikilla tahoillaan, jo aikoinaan oppivelvollisuus Suomessa, naisia olisin mielelläni jahdannut, mutta aina sain jäädä valtion virkamiesten/työläisten lasten jälkeen toiseksi tavarassa ja yliopistotutkinnoissa, mutta en enää, näes satuin kertomaan juuri parhaimmin asiani esille, siis ulkomaalainen rikollisaineisto kansainvälinen huviteollisuus liikkuvaa väestöä ja kysyttäessä rikollisen tuntomerkkejä, meillä suomessa on nyt vapaa-aikaa, tämä mailmanlajinen tieto/taito on käytettävissämme ja käräyttäkääkin kunnolla ja oikein Herran Sebaotin kädellä nämä muodossaan suurta kiinostusta ja ystävyyttä osoittavat kaiken Euroopan Neuvostoliiton Kiinan ja muuta kyllä. Asiaa ....? Mikä Hallinto ministeriö kansainvälinen Puolustusasiain Hallinto Joensuussa Vesikatto/Välikatto tilassa ja Nepenmäenkatu 9 --- Talot ovat haettu purkulupaa vuoden 2012 loppuun mennessä, asioida yhteyttä kyllä olisi mutta asianomistajan puolelta (ei poliisitutkimusta) sosiaali-isännöitsijä on vakuuttanut "ei ole asuntoja kyseisissä Vesikatto-Välikatto tiloissa".
- just joo
Mitähän se hiippari hakee? menettyä nuoruuttaan työpaikkaansa vai ihan skitso elikkä ei hänellä taida olla omaa elämää .... sairas tyyppi-hiippari
- loppuunmyynti
Tuossa joku jo mainitsikin tästä turkulaisesta yrittäjästä joka on joutunut useampaan kertaan uhriksi. Toisaalla taas kerrotaan että enemmän tämä ko. hiippailija on käynyt naisten asunnoissa.
Kuvailut ovat olleet 170 cm ja laiha TAI 180 cm ja atleettinen... Noh... kaksi tonnia rahaa taskussa kilkuttaa ensimmäisiä kelloja. Jos joku tietää ihmisen, joka pitää 2k€ käteistä housujen taskussa, ja jättää ne sinne yöksi, niin että joku voro vielä keksii katoa, niin ei Liisa Ihmemaassakaan välttämättä ole siis tarinaa...
Turun lähiöissä, mm. Jyrkkälässä, on joskus ollut asukaspartio, jotka pitävät silmällä yhteistä omaisuutta, autoja ja pyöriä. Ihmettelen että näin pienelle alueelle rajattu toiminta ei ole saanut ketään keskustassa asuvaa kyttääjää (joita tottavie on joka talossa) aktivoitumaan ja seuraamaan kyseisten kulmien - tai vaan yhden kadunpätkän liikehdintää normaalia aktiivisemmin.
Joudun työssäni tekemään täsmäiskuja keskustan ja ympäristöalueiden koteihin myös keskellä yötä ja voin todistaa että keskustassa varsinkin on aina joku joka näkee kaiken... Verhot pöllyävät jos ajamme sisäpihoille tms...
Ei tämä ole niin yksinkertainen leikki, että yksi ihminen vaan on saanut päähänsä koittaa sopiiko avaimet asuntoihin. Veikkaan (feikkaan) että kyseessä on parin pettyneen yksityisyrittäjän kikkailu saada jonkinmoista etua tästä pelon ilmapiirin luomisesta... (Kohta myydään yksityisille siis turvapalveluita ja yllättäen koko hiippailu päättyy kuin seinään?)
Anteeksi jo valmiiksi sellaiselle taholle, joka kokee tästä mielipahaa, mutta totuus kun nyt yleensä on tarua hohdokkaampaa. Ennalta-arvaamattomampaa sanoisin. ;)- INTTI MIMMI ASUA
NUORUUTENI TOIVOTTOMAT KOKEMUKSET NAISISTA Ei se ollut elektroniikkaa. Se oli Tilimiehiä tai (eräs kuvernementti Neuvostoliitossa/Venäjällä) lukko. "Oli varmaan kaikkea muutakin ja kaikkea epäillä sopii?". Emme ole yleistä Riistaa! Emme voi olla taiteilijoita hulluja mielisairaita rahattomia varattomia omaisuudettomia .... Kansainvälinen Globalisaatio autenttinen (Kreikkaa. Latinaa. Hebreaa.) Omainen alkukieleni olisi ollut tavoiteltavaa, sanoisinko organismikskuluksea orgasmi oo HH. Suomalaisen Kesän palvelukoneisto NARKKISONS NARKKIA NARIKKAA KALAHTAA NARIKKAINEN NARINKKA KALAHTAVAA RY. Meilläkin kerran ..... NARCCIIIIIICOS Ja mutta lyhyesti muistanhan minä kalauttaneeni Joensuun läpi virtavaan kanaalin kaikki omaisuuteni, jottei nyt suorastaan viitata mahdollisiin epäilyttäviin kunnilaitoksiin .
- JAG ÄR INTE HÄR
INTTI MIMMI ASUA kirjoitti:
NUORUUTENI TOIVOTTOMAT KOKEMUKSET NAISISTA Ei se ollut elektroniikkaa. Se oli Tilimiehiä tai (eräs kuvernementti Neuvostoliitossa/Venäjällä) lukko. "Oli varmaan kaikkea muutakin ja kaikkea epäillä sopii?". Emme ole yleistä Riistaa! Emme voi olla taiteilijoita hulluja mielisairaita rahattomia varattomia omaisuudettomia .... Kansainvälinen Globalisaatio autenttinen (Kreikkaa. Latinaa. Hebreaa.) Omainen alkukieleni olisi ollut tavoiteltavaa, sanoisinko organismikskuluksea orgasmi oo HH. Suomalaisen Kesän palvelukoneisto NARKKISONS NARKKIA NARIKKAA KALAHTAA NARIKKAINEN NARINKKA KALAHTAVAA RY. Meilläkin kerran ..... NARCCIIIIIICOS Ja mutta lyhyesti muistanhan minä kalauttaneeni Joensuun läpi virtavaan kanaalin kaikki omaisuuteni, jottei nyt suorastaan viitata mahdollisiin epäilyttäviin kunnilaitoksiin .
"HERRA? OLIHAN MUITAKIN ASUNTOJA JA MÄÄRÄÄ VESIKATTO VÄLIKATTO?"
- Outo lukukokemus!
INTTI MIMMI ASUA kirjoitti:
Mitä????????? Googlen kääntäjällä varmaan käännetty tuo teksti!!!
- ji
niinkö
- OONANII MONEY
Olisi loputtava minun mielikuvitusten ajanvieton vetäminen reaaliraameihin, olisi ja heti paikalla, kaikenlaiset kaluilla leikkijät saisi nyt olla valmiina minkälaisilla tavaroilla uhoilevatkaan, eipä uhoilla sanotaan siellä, täällä, tuolla, joten lelu- ja kalumiehet ja puolustus/hyökkäys asioijat KAHLEISIIN ja ... "mutta, kuulkka? sanoppa sinä ketä kuta mitä sä kadehtisit siinä missä sinä ei hinkata, vaiko hinkkakko sinä tavarata?"
- Turvallinen olo!
OONANII MONEY kirjoitti:
Olisi loputtava minun mielikuvitusten ajanvieton vetäminen reaaliraameihin, olisi ja heti paikalla, kaikenlaiset kaluilla leikkijät saisi nyt olla valmiina minkälaisilla tavaroilla uhoilevatkaan, eipä uhoilla sanotaan siellä, täällä, tuolla, joten lelu- ja kalumiehet ja puolustus/hyökkäys asioijat KAHLEISIIN ja ... "mutta, kuulkka? sanoppa sinä ketä kuta mitä sä kadehtisit siinä missä sinä ei hinkata, vaiko hinkkakko sinä tavarata?"
Paras turvajärjestelmä tällaisissa tapauksissa on koira, tai kaksi!
Ja en puhu mistään beagleistä tai kultaisista noutajista... - SaaaaS
OONANII MONEY kirjoitti:
Saako olostella elostella sukupuoli elimellä sillä käytöstavaraisella omin tulevaisuus on olemassa ja iankaikkinen elämä - saada kiikkiin verrattomat mailmanmatkaajat/ - parantajat, ollaan yksityisyytemme omaa ja hyvää, toistenne perään, kenelle ja mille, kuka kiinnostavin liikenteessä .... Mutta n.185 - missä mennään ei vartiointi, verkko on ja Saatana on - On siiviläkin, on ympärikin käydä? Vartionti?
- lounliounliboi
Olisi oikein arvailla ja saakin, osani on ollut kova siinä missä kihisee kokonainen maapallollinen [MUUTA] vihaa ja kateutta [MUUTA] minuakin kohtaan, aikoinani en ole toiminut suuressakaan määrässä rovosoineena rojiktoitunenakin kyllä.... tässä mahdollinen rovosoituminen/rovosoituminen siellä, täällä, tuolla ja rojektoitumisetkin ja verkostot ....
- uskovaisin terveisin
Kun suomi maximissaan on paljon ja meillä pyritään saamaan Hallituskelvottomuus asioitua Eurooppa ilmi ja muutkin maanosat ja tulevaisuus ja Italia ylenmäärin itselleen velassa ja kun meidän suomi fani järjestöjen uskotellaan oltavan matkalla maineeseen (eurooppalainen uskottelee, ohjamattomuus ja ilmoituksettomuus EUROOPPALAINEN) = lukea tämän tästä raamatusta, vähän minäkin raamattua lukemaan? Syntyy edellämainittua seuraus ja kysymys syy seuraus, missä menee hiipparit, hiippareita, .... Tärkeä yhtenveto! VAROKAA SINKKUJEN PUOLESTA HIIPPARIT, OLETTE TUNNISTETUT EHDOTTOMIN ELATUSMAKSURÄSTEIN JA PAHANTEOSSA, EI OPPI OJAAN KAADA, VOI SE KIVEN SISÄÄN VIEDÄ, KAHLEHDIMME TEIDÄT TOIVOTTOMINA TAPAUKSINA ONNETTOMUUTEENNE!
- Poistakaa, kiitos
uskovaisin terveisin kirjoitti:
Kun suomi maximissaan on paljon ja meillä pyritään saamaan Hallituskelvottomuus asioitua Eurooppa ilmi ja muutkin maanosat ja tulevaisuus ja Italia ylenmäärin itselleen velassa ja kun meidän suomi fani järjestöjen uskotellaan oltavan matkalla maineeseen (eurooppalainen uskottelee, ohjamattomuus ja ilmoituksettomuus EUROOPPALAINEN) = lukea tämän tästä raamatusta, vähän minäkin raamattua lukemaan? Syntyy edellämainittua seuraus ja kysymys syy seuraus, missä menee hiipparit, hiippareita, .... Tärkeä yhtenveto! VAROKAA SINKKUJEN PUOLESTA HIIPPARIT, OLETTE TUNNISTETUT EHDOTTOMIN ELATUSMAKSURÄSTEIN JA PAHANTEOSSA, EI OPPI OJAAN KAADA, VOI SE KIVEN SISÄÄN VIEDÄ, KAHLEHDIMME TEIDÄT TOIVOTTOMINA TAPAUKSINA ONNETTOMUUTEENNE!
Mikä kummajainen sinä olet, kun noin sekavia kirjoittelet!!!!!!!!!??
- ONNARI ei SONNI
uskovaisin terveisin kirjoitti:
Olen mielissäni ajatuksesta, josta on pääsy laajempaan verkostoituneeseen tiettyä tyyppiä kiusaamisia harrastavan uskonyhteisön jäljille, tai kansainvälisen tiedustelun, olkoonkin kotimaista, mitä peitetoimintaa? Huvittelua suorastaan. Yksinäisenä henkilönä, suomalaisena merkillepantuna henkilönä ajattelisin laskeneena oikein, meillä on kinnostusta lähtöön ja toiseenkin vuosikymmenin tapahtuvissa mailmanlaajuisissa oloissa ... Ehdottomasti yksityisyys ei voi olla enempää ja vähemmän kiinostavampaa, mutta kaikenlaiset merkittävyydet ovat mahdollisuuksiemme rajoissa, ja me näemme kyllä, siellä voi olla onnistuneen elämän vihamiehiä ja mikä on onnistunut elämä?
- onni onnari sonni
ONNARI ei SONNI kirjoitti:
Olen mielissäni ajatuksesta, josta on pääsy laajempaan verkostoituneeseen tiettyä tyyppiä kiusaamisia harrastavan uskonyhteisön jäljille, tai kansainvälisen tiedustelun, olkoonkin kotimaista, mitä peitetoimintaa? Huvittelua suorastaan. Yksinäisenä henkilönä, suomalaisena merkillepantuna henkilönä ajattelisin laskeneena oikein, meillä on kinnostusta lähtöön ja toiseenkin vuosikymmenin tapahtuvissa mailmanlaajuisissa oloissa ... Ehdottomasti yksityisyys ei voi olla enempää ja vähemmän kiinostavampaa, mutta kaikenlaiset merkittävyydet ovat mahdollisuuksiemme rajoissa, ja me näemme kyllä, siellä voi olla onnistuneen elämän vihamiehiä ja mikä on onnistunut elämä?
Kuule ja vastaa? OLISIKO TÄMÄ SEURAUSTA ....
- Tässä minä
onni onnari sonni kirjoitti:
Kuule ja vastaa? OLISIKO TÄMÄ SEURAUSTA ....
Onnarille onni onnari sonni?
- ytytyt28
äijä (oletan että se on mies) pitäisi profiloida ja vähän kuvaa hahmottaa paperille ja levittää sitä mediassa. Turkulaiset voisi hankkia myös pippurisumutetta tai käsirautoja ja näin napata hiippailija. Veikkaan myös että kyseisestä hepusta näkee jo päälle päin mikä on heppujaan.
Ei varmaan liiku päivisin, mutta välttelee katseita ja hiippailee alueilla missä ei välttämättä asu eikä ole mitään asiaa. Jos ei kerta juoksemalla ole saatu kiinni niin kuitenkin normaalissa kunnossa oleva ruumiiltaan.
Motiivi? Sitä ei tiedä, ei varasta mitään? vaan haluaa vain "katsella", sellaisia on ollut aina silloin tällöin. Ongelma onkin, että mitään rikosta ei tässä tapahdu paitsi yksityisyyden loukkaus / kotirauhan rikkominen.- Kannatan
Ihan hyvin se voi olla vaikka euralainen Maarit Virta. Euran ja Turun väli ei ole pitkä. "Hiippailee alueilla, missä ei välttämättä asu" on varsin todennäköistä.
- jo!vain!
Kannatan kirjoitti:
Ihan hyvin se voi olla vaikka euralainen Maarit Virta. Euran ja Turun väli ei ole pitkä. "Hiippailee alueilla, missä ei välttämättä asu" on varsin todennäköistä.
Löytyy myös Turun itäpuolelta noihin spekseihin sopivaa hiipparia.
- Kylmät kädet
Deliriumiin ja unihalvaukseen liittyy vahva tunne, että joku on tunkeutunut asuntoosi.
Kannattaa pönkätä väliovi aina pirttipöydän penkillä, kun pistät nukkumaan. Semmosen pienen oviketjun kun voi katkaista niin helposti voimaleikkureilla. Pelottaisi, jos vastaavanlainen mies liikuisi mun asuinalueella. Asun omakotitalossa ja nukun tavallisesti alasti ja jos joku tuollainen kävelisi sisään niin ...??? Turku on hullu paikka, toivottavasti vastaavia ei tule mun asuinalueelle.
- hääppäri
HAHAAHAAA!! tuohan oli suorastaan kutsu kaikille hiippareille :D nyt kaikki vähänkin pakkomielteiset kiertää sun talon ympärillä ja vilkuilee ikkunoista kun meet nukkumaan :D tai ainakin ne jotka tietää missä asut :D
- "!=!"
hääppäri kirjoitti:
HAHAAHAAA!! tuohan oli suorastaan kutsu kaikille hiippareille :D nyt kaikki vähänkin pakkomielteiset kiertää sun talon ympärillä ja vilkuilee ikkunoista kun meet nukkumaan :D tai ainakin ne jotka tietää missä asut :D
Se oli selvä johdattelu ja ansa ja verkko ja peitetoimimtaa suosiva kannanotto ja soluttautuminen ja miltei kysyä asiaatuntemattomia mukaan. En lähde osalliseksi. Olisi omakin SEKSI - SEX - VERRATTOMASTI PARHAINTA. KYSYMME ALLEKIRJOITTAMATON YKSITYISYYDEN GLOBAALIN ... AUTENTTINEN MINÄ.
- atleettihiippari
Saara, väärä palsta. Mene kirjoittamaan haaveesi seksifantasiafoorumille. Ehkä voin toteuttaa sen.
- pii
laittakaa varmuusketju niin ei ihan nopeasti tunkeudu sisälle
- Se on niin Benjamin
Muistan kerran kaksi nuorta Herraa asuntoni katsella päivällä ja tulivat sisään, muistaisinko enää mitään, toinen heistä ilmoitti nimeksen Virta, (toinen heistä kysäisi tarjolla oleviin itsetyydytysleikkikaluihin, mikä tämä on? Asianomistaja: "ne on vaimoni sukkahousut" ajatella saattaa näitä ... VIRTA. VIRTA. Kuka olet ja mitä teet, mksi minun asuntoon ja millaisin keinoin, samaa porukkaa vuosikymmenin kansainvälisiä yhteyksiä. Mutta pidetään Onnarit yhtä, onnaajat, Onnarit ei Sonnit, mitä tällä tarkoitan? Vaieta, vaan raameihin sitten onnarille onni onnari sonni onni onnari sonni ... yksi ja sama mutta intimitettini ei ole naurettava, eikä naurata, sinkkuja kaikki.
- .....?.?.?.?.?.....
Voi helvetti mikä tarina.
- hankkikaa koira
Paras suoja noille hiippareille on hankkia koira tai useampia.Tuskin kukaan väkisin yrittää sisälle missä koira murisee oven takana.
Mulla kaksi ja huoletta saa nukkua yönsä. - -kuses
turussa noita omituisia hiippareita riittää
- The king of ±
Heh heh
- xdlollll
Miten koodaat ton xd
lol - The king of ±
xdlollll kirjoitti:
Miten koodaat ton xd
lolEnhän minä ole mitään koodaillut...
- the king of kings
The king of ± kirjoitti:
Enhän minä ole mitään koodaillut...
banner-clickausmiljonääri ja putous-manipuloija? kerrohan scriptisi..
- plussaa ittees
The king of ± kirjoitti:
Enhän minä ole mitään koodaillut...
Hanki elämä, reppana
- rikolliset pois
deletoikaa se.. on kumminkin joku karvakäsi!!! pakolainen. ja voihan se suomalainenkin olla!! mutta poistakaa tuollainen suomesta.. vihaan rikollisuutta
- pipipää.
MIKS SÄ ITSE RÖTÖSTELET JA VALEHTELET ?
- Eiköhän...
...poliisilla ole jo pitkään ollut tiedossa kuka asuntoihin tunkeutuva hiippari on, nykypäivän valvontatekniikalla tällaiset saadaan hyvin nopeasti selville.
Tarkoituksena on ilmeisesti levittää kauhua ja pelkoa, siksi iltapäivälehdet retostelevat asialla, ja tietenkin antaa kaverin touhuta rauhassa ja kasvattaa tuomiota itselleen.
Sitten kun kaveri on kerännyt itselleen vuosien tuomion, on poliisin vuoro ottaa sankarin rooli ja selittää kuinka vaikeata tutkinta ja hepun kiinnisaaminen olikaan.
Kyseessä on pitkälti teatterimainen esitys. - maarukka
Tuossa sivuston otsikeessa oli kysymys. Mikä hiipparia motivoi?
Ja siihen minä haluan vastata: Valta.
Sama valta toisen ihmisen ylitse joka saa eräät hakeutumaan esim. poliisikoulutukseen. Ehdottaisinkin, että syyllistä alettaisiin etsiä näistä piireistä. Turvallisuus. Vartija. Miksei poliisikin.
Poliiseissa on paljon kilahtaneita ihmisiä. Suomalaiset eivät vain uskalla protestoida. Takavuosina poliisin ex-muija haki lähistymiskieltoa ukolleen, päätöstä viivästytettiin tahallaan ukon työkavereitten toimesta. Mitä teki komissario?
Kiipesi ex-muijansa parvekkeelle ja, kun näki naapurinukon, joka oli turvaksi kutsuttu istuvan kahvilla. Ampui viatonta miestä pistoolilla vatsaan, onneksi naapuri selvisi hengissä. Poliisin kohtalosta minä en tiedä, luultavasti partioi edelleen. Vartijana. Suhteilla, kun paikat aukeavat....- verkkosoi
Kyll nääs meirän opist oissa ei niin hyvis kuin esim, ulkkareissa SuuriRitann jakaa, otskii ja antsii Netskoli aasii mieki oppi Austraalii Venittää pelittä. Ei tehrä enää keikkaa tuntea kiinn, johatteleeko tänä me vapana-aikaaiisissonniin.
Miten olis, jos vaikka sarjottais uudelleen? Vois tulla halvemmaksi.
- jk
va in
- 76 v ukko.
-halvempi varashälytin kun tiirikka ville sormeilee lukkoa ,toimii hyvin.ostin lidistä joskus .äänen voimakkuutta kovemmalle jopa ulisee.ollut pihassa vieraat säikkyy kun tulee.pimeällä syttyy kirkas valo lisäksi .turvaketjutkin on keksitty.
- Ei jännitä.
Hiipparit. Jos hiippari sattuisi jotenkin pääsemään salaa asuntooni, niin ei ehjin nahoin pois sitten pääsisikään.
- Ainoa toivo
että jäisi kiinni ajettuaan ylinopeutta ja olisi varastettua tavaraa autossa. Ei kai ne sittenkään tajuaisi ellei tunnustaisi heti.
- afsdfdd
Eiköhän tuo kiinni jääne. Ensin homma tuo jännitystä. Mukaan varastetaan jotain pientä, tilaisuus kun on......... lopulta ei voi lopettaa. Suurin osa sarjarikollisista jää kiinni pelkän ahneutensa takia, hommaa ei voi lopettaa.
Ja naps kiinni jää, kuin autovaras ennenvanhaan. - .
epäilen että hän masturboi
- ???
Tuuli-parka, aamuseitsemästä palstalla ilman taukoa :/ Eikö sinulla ole yhtäkään ihmissuhdetta irl?
- ..
http://www.koneita.com/lock1/index.html
Tuoltaki löytyy monenlaista millä pääsee melkee mihin vaa.. - uki!!!!!!!!!!!
Kattokaa rikostarinoita suomesta ja jakso UKI, eli uki kukkamaa... Uki oli tunnettu tiirikka mies, uki meni minne se halus!
- Sonnarteem 2012
Selittä oiia osote sil, se muija tartte nuija tai mienn mullla Dildo paras, pelkkä hirveesst ykswin kalulla ja nautti varmastikkin. Joten ostaaks soppa naiset sen muijaa oikiaa nuijaa käyttimäs, minä stiikaan sen sitten parempi julkkis, ei se näy, minu viimistään loma plalla Suomi-Finland, mitä sinä taisia tiesiä talsia sustella kesääl. koira vaaan persreikk kkinni on siin, naapuri näkkee kenen akkoi ukkoi ulkoilee risasissa koiriksosioisissa ... Eukkoin se ei ainakkain ouk? Ei mun eukkoi iltasin rysäht vieraan perrään vaikka omistaaki kaikki euroopan talot ja maat, tuntteeksw hää, kuka?
- nii oikke
kyl määkin turuus hiippailen
- jaa...,,..
Ihme, että vaikka rikollisista keskusteleminen ei kiinnosta, niin pakkomielteisesti tyrkytetään linkkejä ko. aiheesta.... Selitäs runkkari avauksen laatija ja sen Suomi24- etusivulle nostanut epäeettinen viattoman solvaaja mulle se, että minkä h*vetin takia te siat yhdistelette rikollisista keskustelemista esimerkiksi aiheeseen "peräkammarinpojat", tyyliin että kun klikkaan tän Suomi24:n etusivulta avauksen, on tekstit aina ihan muuta, kuin kuvien kanssa mainostamanne provokatiiivinen saasta ennen viestin auki klikkaamistani? Miksi siat haluatte juuri minun kommentoivan saastaisen mielenne tuotteita?
- .
ÄLYKÄS JA ROHKEA MIES. EN USKO ETTÄ HÄNET SAADAN KIINNI
- Lukotonkivoi
Olen 9v tyttö rovaniemeltä ja tykkään poroista
- miksi vaivaudun sivi
Olette hölmöjä. Kaikkia lukkoja ei ole mahdollista tiirikoida, vaan pitää nähdä avain ja tehdä siitä kopio. Esim. Abloy classikin säädöt voi oppia lukemaan avaimesta lyhyelläkin vilkaisulla. Ei kun kotiin ja avain tekemään aihiosta. Eri asia on nämä peruslukot, joissa pinnit rivissä ja vastatappi jousen kanssa, ne saa oikeasti hiuspinnillä auki, muttei Suomessa sellaisia juuri ulko-ovissa ole.
Tämä kaveri ei ovia tiirikoi, se on jostakin saanut yleisavaimet. Jos kaveri tiirikoisi, olisi joku hänet jo nähnyt äheltämässä lukkojen kanssa, ei abloyta saa kovin nopeasti nimittäin auki vaikka osaisikin. Postinjakajilla ei ole avain kuin ulko-oveen, ei yleisavainta. Sama vartijoilla. Jotenkin tämä tekijä liittyy huoltofirmoihin, kopioinut tai vienyt yleisavaimet.
Ps. tyhjäpäät olkaa hiljaa tiirikonnista yms.. JOs ette mistään mitään tajua tai tiedä, pitäkää turpanne kiinni. Jos ei ole mitään jaettavaa, ei kannata sitä tunkiotansa aukaista. Esim. "Ruotsalaisen boforsin tiirikka tehtaan tiirikat sopivat yli 95% lukoista " HOHHOIJAAAA- ei tarvi avainta
Harva pitää oveaan takalukossa, jolloin sen saa auki vaika kammalla.
- HEHHEE!!
Odotan mielenkiinnolla,koska tämä idiootti setä tunkeutuu asuntoon,jossa saa valppaan vahtikoiran hampaat perseeseensä!HAH!HAHHAHHAAAAA!!!!!
- Epäilys-Eki
Se mies on Lietolainen.
- Miettikää ainakin
Aika jännää, aloitus nimittäin. Ehkä joillekin tulee se suuruuden tavoittelu, kun ollaan nähty ja on olemassa.
Sekin tie pitäisi seurata. Jos miettii Ilta???? lehtien kirjoittelua aiheesta.
Joku vaan ei kestä. - joonmeininki
Itse ihmettelen eniten hiipparit jotka ramppaavat kämpässä ja tulevat nähdyksi. Sitten vievät wc-paperia, pumpulipuikkoja, suodatinpusseja tai vastaavaa. Isompaa eivät vie vaan mielummin hajoittavat. Tehdäänkö tätä vain pakon vuoksi kun jotakin ilkivaltaa on kuitenkin tehtävä?
- Delatkaa pois...
Nyt saivat taas turun alueen sairaspäiset lapset täältä ikioman hiekkalaatikon.
- imefaijaas
misäs sun hiekkalaatikkos on, pipipää..?
- juntticxcxcx
.turun meininki
- 15
Harrastaneeko tuo kovakuntoinen mahdollisesti vaaleahiuksinen,noin 170-senttinen kaveri maasto-tai muuta pyöräilyä ja voimailee salilla tai muualla,hyppii kevyesti
aitojen yli.Tämä on vain arvailua ja perustuu eri palstoilla esillä olleisiin kenties
vääriin arvailuihin. - seedau
Ne tuomiot, ne tuomiot jos kiinni saadaan?
- Ilmainen neuvo
Meillähän on Turussa huippuluokan salapoliisi Olavi Mäenpää.
Ei maksaisi montaa euroa nokka päälle isossa kerrostalossa.- järki-ihminen
Kiinni otettavana on Länsi-Vantaalla oma hiippari: tiirikointi- ja mobiiliohjelmataitoinen nainen kulkee jälkiä oveen ja lukkoihin jättämättä, sotkee asunnon seiniä (nimikirjaimia, porauksen reikiä), tuhrimista, varastelua, laatikon penkomista, henkilökohtaisten tavaroiden varastamista ja turmelua.
Välttää vahtikameran, eikä tiheään vaihtuvilla naapureilla ole aikaa eikä kiinnostusta seurata ovesta kulkemisia. Kulkee työaikana ellei myös yöllä, asunnon ovea hakattiin tammikuussa 2012 klo 01:50-2:05.
Todennäköisesti harmaa- tai vaaleatukkainen nainen, ei ainakaan kovin lyhyt. Todernnäköisesti pitkä koulutus, erityisalan ammattilainen.
Vai onko tunkeutujia useampi kappale, koplakunta?
- persu se on
satavarmasti
- 22
Turun hiippari tuntuu entiseltä kiinteistöalan duunarilta-mikseipä nykyinen?
- yöunet menneet
Joko se perverssi on saatu kiinni?
- asukkaan osa
Vantaan perverssi luvaton kulkija on myös syytä saada kiinni. M-radan varren vuokrataloissa on asukkaiden syytä kiinnittää huomiota vieraisiin ja talossa asuviin portaikoissa ja ylimmissä kerroksissa asiatta liikkuviin ihmisiin!
Liikoja avaimia liikkeellä!
Tiirikointitaidot leviävät aikuisväestössä, näemmä.
Ahkera ja törkeä varas liikkeellä, mahdollisesti jopa vuoden 2011 elokuusta asti!
Tässä on kysytään vuokranantajan mainostamaa yhteisöllisyyttä aidolla tavalla. Onko millään mitään väliä - kuuluuko se vuokranantajalle, jos jonkun asukkaan kotirauhaa rikotaan ja omaisuutta varastetaan jatkuvalla syötöllä?
- Minä tiedän tämän
Turun hiippari on ilmiselvästi se sama salaperäinen hiippailija joka tappoi Anneli Auerin miehen.
Näin ollen häntä ei tulla koskaan saamaan kiinni...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1245337Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu445002Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524437Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693998- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta923334IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523281Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160