God Morgon BIFIDO

atene

Jokos täällä ollaan maisteltu kyseisiä mehuja?

Maistuvat tosi hyviltä ja ovat lisäksi vatsaystävällisiä! Tavallisia täysmehuja ovat vähän makeampia, vaikka lisättyä sokeria ei ole. Makuja löytyy omena ja appelsiini, molemmissa on hedelmälihaa.
Ei kannata säikähtää tuota hedelmälihaa, jos siitä ei satu tykkäämään; appelsiinissa sen kyllä huomaan aivan selvästi, mutta omenamehu meni erittäin nirsolle velipojallenikin kuin väärä raha! Ei siis huomannut ollenkaan. :D

Itse tutustuin tuotteeseen Hopottajien kautta ja tykkäsin kyllä. Nyt on tullut osteltua enemmänkin God Morgon -sarjan tuotteitta. :)

Tässäpä vielä lisäinfioa: http://godmorgon.com/fi/tuotteet/bifido

16

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi fittu

      Ei voi kuin ihmetellä miten yksikertaisia ihmiset ovat - ostavat Ruotsalaista tuoremehua ja kehuvat vielä kuinka hyvää se on - ei muuten ollut minun mielestäni. Halvemmalla saa parempaa juomaa - en suosittele edes kokeilemaan.

    • hyi hyi

      Uppoaa kuin väärä raha? Ostan mielummin oikeata mehua oikealla rahalla, ruottalaiset voivat juottaa hapanmehunsa vaikka marjanpoimijoille...

      • Kukkanen

        Täälläkin maisteltu kyseisiä God Morgon Bifido-mehuja Hopottajien kautta ja tykättiin kovasti. Appelsiinimehussa on runsaasti hedelmälihaa mukana ja maku on sopivan pehmeä, kun en kovin kirpeistä mehuista tykkää. Omenamehukin on erittäin lempeän makuista. Lunastivat lupauksensa puhtaan raikkaista mehuista.


    • Esiintymisvalmentaja

      Minäkin sain näitä maistettavaksi Hopottajien kautta eli God Morgon Bifido -mehujen (http://godmorgon.com/bifido/fi/ ) omena on aivan mahtavan makuinen! Se on kokemukseni mukaan erityisesti pikkulasten ja aikuisten miesten mieleen. Itse hurmaannuin appelsiinimehun pehmeästä amusta. Suosittelen lämpimästi testaamaan!

      • Ei kiitos

        "pehmeästä amusta" - ettet vaan olisi piiloruottalainen kun et oikein kieltäkään osaa?
        Alkaa nyrsiä nämä piilomainokset ja suosittelen kaikkia tekemään samoin kuin minä - en todellakaan osta enkä suosittele moisia kökköjuomia jotka maksavat selvästi enemmän kuin muut vastaavat tuotteet.


      • kultamarie

        Minä myös maistelun näitä mehuja hopottajien kautta.

        Appelsiinimehussa oli mielestäni hedelmälihaa jopa turhan paljon ja omena mehu ei maistunut niin omenamehulle, mutta hyvää oli silti :)

        Ukko ostanut näitä duunissa sen jälkeen kun kotona loppu.


    • atene

      Kylläpä herättää tunteita pahaiset mehupurkit. :D
      Kaikkihan ei voi kaikesta tykätä, mutta turha kai on ketään mielipiteen takia ruottalaiseksi alkaa haukkumaan? Varsinkin, kun mehut on valmistettu Tanskassa.. ;) Jos ei tykkää, ei ole pakko ostaa.
      Kyllähän tänne suosituksia mahtuu, puolesta ja vastaan. Mie nyt olin puolesta enemmän kuin vastaan.

      Ja tosiaan, omenamehu meni kyllä velipojalle kuin väärä raha. Kaveri ei normaalisti edes vilkaisisi hedelmälihaa sisältäviin mehuihin päin ja tuota veti kerralla monta motillista! :O
      Omenamehu on kyllä ollut muidenkin mielestä (mitä olen ihmisten kans jutellut) tykätty ihan vaan sen takia, ettei ole niin kitkerä kuin omppumehu monesti on. Maku on paljon pehmeämpi.

      Meillä näistä tykättiin ja ostellaan jatkossakin, jos siltä tuntuu. Ja suosittelen kyllä kokeileen vaihtoehtona vaikka Gefilus-mehuille. Kyllä se vaihtelukin vain virkistää välillä! ;)

    • Ei rahoja ulos

      Tuote on Ruotsalainen ja valmistetaan Tanskassa ja juodaan Suomessa ? Ei kiitos.
      Keksi parempi mainoskanava - olet mokannut. En osta enkä suosittele. Markkinoilta löytyy kotimainen vastaava tuote joka tehdään Suomessa, Suomalaisessa firmassa Suomalaisille kuluttajille. Kumman valitset? Minä valitsen kotimaisen.

    • atene

      No, minä joka tapauksessa suosittelen. :P Ja vielä täällä!

      Ennemmin juon mehua, jossa ei ole lisättyjä aromeja ja sokeria, toiset valitsevat muilla perusteilla.
      Nää mehut on kuitenkin sitä, mitä purkin etupuolta katsoessa voi odottaa, ei tuu lisänä mitään epämääräistä. :) Mulle on tärkeetä tietää, mitä suuhuni pistän ja mitä lapsilleni tarjoan.

      Kotimaista kannattaa aina suosia, siitä oon ihan samaa mieltä. Mutta jos vaihtoehtona on luonnon oma maku tai sitten joku lisätty aromi, kyllä mie sitten käännyn naapurin puoleen sen tuotteen kohdalla.

      • Kotimainen ensin

        Itseisesti puhut eri tuotteesta kuin minä - esim Valion täysmehut eivät sisällä lisäaineita. Valio Hedelmätarha® appelsiini-mandariini-rypäletäysmehu on raikas, hedelmälihaa sisältävä aamu- ja välipalajuoma. Täysmehujen mehupitoisuus on 100 %. Yhden litran valmistukseen käytetään noin 2 kg hedelmiä. Valio täysmehut ovat lisäaineettomia ja ne sisältävät ainoastaan hedelmän oman sokerin. Suosittelen maistamaan - jos välttämättä kuvittelee tarvitsevansa ylimääräisiä bakteereja niitä saa esim Valion Gefilus® tuotteista.

        Eli en tarvitse tuontimehua - kotimaisen tuotteen CO2-jalanjälki on selvästi pienempi kuin tuontituotteena tulevan mehun.

        Minä valitse maukkaan ja kotimaisen.


      • Ei todellakaan ei

        Kumma firma kun tuoteseloste puuttuu kokonaan nettisivuilla olevasta esityksestä - miksi? Ei sovi minun vähähiilihydraattiselle ruokavaliolleni.
        Markkinointi on hyvinkin epäasiallista eikä perustu faktoihin vaan pelkkiin mielikuviin - en osta niin en osta.
        En tarvitse tätä tuotetta.


    • atene

      Tosiaan, vertasin näitä nyt vain noihin Gefilus-mehuihin, en pelkkään tuoremehuun. Onhan se eri asia, onko siellä niitä bakteereja mukana vai ei. Valion Gefilus-mehuissa näkyi kaikissa olevan jotain ylimääräistä mukana, ainakin näin pikaisella katsomisella, siksi valitsen näistä vatsaystävällisistä vaihtoehdoista ennemmin God Morgonin tuotteen. :)
      Pelkät tuoremehut on sitten asia erikseen ja niistä tässä ketjussa ei ole kysymys. :)

      • En juo

        Kun kerran vertailet tietoja - mistä saat niitä, onko sinulla kaikki purkit kotona?

        Netissä ei ole tuoteselostetta. Mistä ja miten tuotteet tehdään haluaisin myös tietää. Tehdäänkö tosiaan hedelmästä vai mehutiivisteestä ja mitä ovat ravintoarvot.
        Onko jokin hyvä syy olla ilmoittamatta näitä tietoja markkinoinnin yhteydessä?


    • atene

      Gefilus: http://www.valio.fi/tuotteet/mehut-ja-marjakeitot/valio-gefilus-mehu-omena-rypale/

      Bifido: http://www.arlaingman.fi/tuotteet/mehut-ja-marjakeitot/mehutmarjakeitot/god-morgon-bifido-mild-apple-omenamehu-1l/


      Täysmehutiivisteestä valmistetaan molempien mehut. Valion sivuilta löytyy Valion mehuista tiedot ja Arla Ingmanin sivuilta niiden mehujen tiedot. ;)
      Ravintosisältö Bifido-mehuille näyttää löytyvän täältä: http://godmorgon.com/fi/tuotteet/bifido
      En osaa sanoa, miksi ei ollut näkyvissä tuolla toisella sivulla, mutta löytyvätpä kuitenkin. :)

      En ole perehtynyt valmistumekaniikkaan, mulle riittää se tieto, mitä saan purkin kyljestä. Uskon, ettei monikaan perheellinen jaksa tuhlata aikaa ja energiaa jokaisen tuotteen perinpohjaiseen tutkimukseen.
      Mutta jokainen voi tietenkin itse hakea tietoa niin paljon kuin haluaa. :)

    • Jorma Jookos

      Eli eivät ole tuoremehun veroisia millään tavalla - ei kiitos. Tiiviste on aivan eri asia kuin tuoremehu. Bakteerien hyödyllisyydestä ei ole kiistatonta näyttöä, terve ihminen ei tarvitse mitään ylimääräisiä biobakteereja. Juon mehuja kohtuullisen vähän, lasillisen itse puristettua tuoremehua aamuisin, muuten vettä tai maitoa. En ymmärrä ihmisiä jotka liputtävät mehuja pitkin päivää tai juovat jotain biobakteerijuomia ilman mitään erityistä syytä - varmuudenvuoksi. Ei kannata.

    • atene

      Edelleen tuoremehut ilman lisättyjä bakteereja erikseen. Itse en ole lukenut tuosta hyödyllisyydestä, mutta ois ihan kiva kyllä lukea. Linkkivinkkiä? :)

      Paras janojuoma on munkin mielestä ehdottomasti vesi, mutta kyllä mie tykkää aamulla sen lasillisen tuoremehua ottaa. Ja monet tykkää juoda näitä "bakteerimehuja", jos vaikka on mahatauti päällä.
      Mutta tosiaan, mielipiteitä on monia. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe