Takaapäin ei tunnu miltään, miksiköhän?

Epätuntoinen

Mistähän johtuu että takaapäin paneminen ei tunnu oikein miltään? Lähetyssaarnaaja ja vaikka ratsastaminen tuntuvat hyviltä mutta takaapäin on aika mitäänsanomattoman tuntuista.

Mieheni haluaa sitä joka kerta ja se tuntuu olevan hänen lempiasentonsa.

Voisinkohan tehdä jotain, että saisin sen tuntumaan hyvältä? Onko muita, joilla samanlaisia "ongelmia"?

28

5844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JkuiLa

      Minkä kokoinen miehelläsi on? Avokillani ei ole erityisen iso ja se ei oikein tunnu miltään joissain asennoissa, takaapäin esim... ehkä se johtuu minusta, en tiedä... ehkä pylly pystyssä oleminen saa paikat enemmän auki tai jotain... en kyllä ole aiemmissa suhteissani huomannut samaa... olivat kyllä ehkä vähän isokokoisempia...

    • Delight*

      Suositteleisin kokeilemaan erilaisia variaatioita siitä doggy-stylesta. Vaikkapa nainen mahallaan, tai kontallaan jalat yhdessä, tai rinnat maassa peppu pystyssä.

      Ongelma saattaa olla (ja mitä todennäkösimmin onkin) että anatomiasi on sen mallinen, ettei takaapäin paneminen tunnu. Tähän tuskin mikään auttaa.

      Voisit myös puhua miehesi kanssa siitä, ettei asento ole nautinnollinen sinulle, jolloin miehesi voisi ottaa sen huomioon.

      Peniksen koosta en usko ongelman johtuvan, sillä (omien kokemusteni mukaan) pienetkin mulkut tuntuvat aivan riittävästi, jos ovat tuntuakseen.

      • Ratsastajatar70

        Klitoris ei saa minkäänlaista stimulaatioa takaapäin touhutessa. Sen vuoksi se ei tunnukaan miltään.

        Säälistä annan mieheni takaapäin vedellä.


      • satulassa...
        Ratsastajatar70 kirjoitti:

        Klitoris ei saa minkäänlaista stimulaatioa takaapäin touhutessa. Sen vuoksi se ei tunnukaan miltään.

        Säälistä annan mieheni takaapäin vedellä.

        Eikö sinulla ole omaa kättä.....monessa asennossa mies kannattelee itseään käsillä....mutta naisen kädet ovat vapaina....myös niillä voi ja pystyy lirppaamaan klittaa....turhaan naiset sitä karttaa...se myös kiihottaa mistäkin.......ja taatusti alapesussa vetelet monet ylimääräiset sivelyt.........myös löysät pillut ovat ongelma...


    • Annaska

      Mieheni haluaa naida takaapäin joka ikinen kerta, vaikka olen kertonut että en siitä erityisemmin pidä. Ärsyttää mutta kun aina ei jaksa kinata niin annan tehdä niin. Aika mitäänsanomattoman tuntuista se on. Kai se on se klitoriskosketuksen puute jota jään kaipaamaan. Toisaalta heppi kyllä paukuttaa toisinaan pohjaan saakka ja se tuntuu ihan kivalta.

      • musicman69

        Onhan se miehelle esteettisesti kiihottava asento...klitoriskosketus on tärkeä...itse painan naisen sänkyä vasten ja ujutan sormet klitorikselle...nostan jalkani naisen sivulle ja työnnyt yläviistosta takaa...kun takana on pitkitys molemminpuolin, lopputulos on räjähtävä orgasmi molemmilla,,,


      • kalu ja sormi

        ..eikö se klitta ole niin kaukana aukosta ettei siihen klittaan mitään suoraa kosketusta edes saa.....sen hiplaus pitää tehdä jommankumman sormilla....tai sitten jyystää pitkin vakoa huulien välissä.....mutta sehän ei kyllä ole naintia..


    • Tuuppaan takaa!

      Paina pää alas tyynyyn ja hiero itse klittaasi. Hieron myös väillä naisen klittaa, rintoja, pyllyä, lanteita, kun työntelen kunnolla pohjaan asti. Naisia tuntuu vaan ujostuttavan pillupierut, kun herkuttelen kunnolla. Mua ne ei haittaa, vaan lisään tahtia ja sitten spermalasti jo ruiskuaa syvälle sisään, kuuman ja kiimaisen pillun uumeniin.

      • Eikö niin

        Sun pillupierut ovat VAIN ja AINOASTAAN sun omaa osaamattomuuttasi!

        Totta hemmetissä ne nolostuttavat naisia.

        Lakkaa pumppaamasta ilmaa naisen sisään!

        Kuulostaa kokemattoman miehen kohellukselta tai muuten vain vähävarusteiselta meiningiltä, no fence!

        Vinkki: rauhota hiukan menoa, niin et pumppaa ilmaa =)


    • Justiinsajooko

      Se sun spermalasti ei oikeesti kiinnosta kun sua itseesi. Ääliö.

    • ikaros

      Tilanne on tuttu. Voisit alakautta hyväillä klitoristasi viemättä miehesi munia. Tämä kompromissi josta kummatkin hyötyvät.

    • musicman69

      Pitkä kiihottuminen kohti orgasmia ensin...suusexiä, 69, jne ja sit kun tunnet olevasi lähellä...takaapäin sisään...olet mahallasi ja miehesi hyväilee klitoristasi samalla kun työntyy syvälle sinuun...

    • hgjkhjk

      Meistä itsestämme tuntuu, että tekomme ovat vain pisara meressä. Mutta ilman tuota pisaraa meri olisi pienempi.
      - Äiti Teresa

    • Toiveikas

      Minusta taas takaapäin asento on yksi parhaita ja olen saanut mahtavia orkkuja.. Tarvin kyllä klitoriksen kiihotusta samalla.
      Valitettavasti nykyinen mieheni ei kestä kovin kauan tässä asennossa. Tuntuu kuulemma aivan liian hyvältä, joten harvinaista herkkua nykyisin:(
      Olen kyllä sanonut, että treenaaminen kannattaa...

      • Nautiskelijamies

        Niinhän se on kiihottava asento...meil sormivibra samaan aikaan klitoriksella kunnon esileikkien jälkeen niin naiseni tulee joskus nopeammin kuin minä...tosin me pitkitetään usein...orgasmit voimakkaampia kun on muutaman kerran sen vältellyt ensin...miehenä totean kyseisen asennon vaativan itsehillintää...sen verta ihanalta se näyttää ja tuntuu...saadaan kyl yhdessä hyvin kun vaan klitorista muistaa kiihottaa...pikku vibrat on hyviä, kunhan on vaan tarpeeksi tiheä värinä. ;-)


      • namittelua
        Nautiskelijamies kirjoitti:

        Niinhän se on kiihottava asento...meil sormivibra samaan aikaan klitoriksella kunnon esileikkien jälkeen niin naiseni tulee joskus nopeammin kuin minä...tosin me pitkitetään usein...orgasmit voimakkaampia kun on muutaman kerran sen vältellyt ensin...miehenä totean kyseisen asennon vaativan itsehillintää...sen verta ihanalta se näyttää ja tuntuu...saadaan kyl yhdessä hyvin kun vaan klitorista muistaa kiihottaa...pikku vibrat on hyviä, kunhan on vaan tarpeeksi tiheä värinä. ;-)

        Meillä on ne lelut välillä mukana, tuovat mukavia viboja,,,kun mun mies ottaa mua takaapäin niin yks pieni sauva on ihana...siin on tosi nami värinä. Samal kun mieheni pitää kii lanteistani ja työntelee syvälle, hieron sil klittaa...nopeesti orkkuun...kun on lähel niin alan sillä hipoa välil mieheni kalua, vähän kuin merkiksi et kohta...se on sen verta pieni sauva et pari kertaa mun mies nappasi sen just ennen kuin olin laukeemas ja hieroi sil mun kakkosta samal kun jatkoin sormin klitan hieromista...kyl välineet on mukavia yhdessäkin käytellen...kyl munkin mies on lauennut ensin kun takaapäin on touhuttu, mut mitä siitä...aina oon saanu kuiteskin kun hän on jatkanut mun kiihottamista joko nuollen tai sauval ja sormilla...se on sitä huomioimista. Nam!


    • Takaa tekee nannaa

      Kokeilkaa painautua enemmän sänkyä vasten takaapäin naidessa ja samalla miehesi laittaa käden allesi ja hieroo klirtoristasi. Tämän pitäisi lisätä tuntoa jos miehesi vehje ei tuo painetta riittävästi sulle.
      Toki on naisia joille takaapäin ei tunnu niin hyvälle kuin muut asennot, mutta tähän auttaa paksumpi kullinen mies ;)

    • Pleasure

      Yritä vatsallasi normaalisti maaten. Sinä(tai miehesi) voit hieroa klitoristasi samalla.
      Ehkä sit saat asennosta jotain irti, kun saat molemmat tuntemukset(yhdyntä klitoriskontakti). Useimmille neideille tuntuu sopivan.

    • pohjanmaal.mies

      Kuinka hyvin varustettu miehesi on? Ehkä se johtuu siitä? Me rakastamme molemmat takaapäin panemista ja vaimoni nauttii suunnattomasti tulla otettu eläimellisesti takaapäin.. No, yrittäkää kokeilla erilaisia versioita, esim. miehesi otta sut seisaalta takaapäin kun nojaat nojatuolin selkänojaan. Tämä asento meidän suosikki! Miehesi pystyy tulla eri kulmilta, vaihdella kuinka syväälle .

    • eki setä

      Me pitkästä aikaa kokeiltiin kyljittäin takaapäin ja tuntui mahtavalta, pitää kokeilla myös vaimo sohvalla kontillaan sekä pystyssä takaapäin. Vaimo tykkäsi kovasti ja itsekin tykkäsin, kalu sai ihan erilaisen hieronnan.

    • namina

      Tää on kyllä naisen anatomasta kiinni, koska itse nautin takaa päin ja se on oikeastaan lempiasentoni. Ihanaa, kun mies vetää kontille eteensä ja tulee sisään :P

    • jöötipoikke

      Sulla on menny rööristä tunto tai sitten se äijäntorvelon mulukku on viltinmutkassa ja se luulee että se on tortussa. Kolmas vaihtoehto on että sillä ukolla on semmonen risu ettei sitä hoksaa vaikka se olis silmässä.

      • Naureskellen

        Nyt oli kyllä nii hyvin sanottu että ei oo paljo lisättävää. Lisäksi sain illan naurut.


    • kaskas6

      Miehelläs taitaa olla aika ohut vehje vai? Ainakin minulla oli kerran kundikaveri jolla oli joku peukalon paksuinen ja se ei kyllä tuntunut oikein miltään takaapäin. Eipä se kyllä ollut erityisen iso muutenkaan.

    • Pilluasiantuntija

      Kaksi vaihtoehtoa,sulla iso pimppi tai kundillasi pieni muna..tämä on totuus.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe