Mistä löytää uusia kavereita?

aaaaaaaa.

Mistä helvetistä niitä enää aikuisiällä löydätte!?

12

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Ollaan onnellisia että ollaan vielä ilman kavereita, kun siellä missä niitä on on hirrrrvee tungos,,..nimittäin helvetissä ja sinne mulla ei ole mitään kiirettä vielä. Pietään toisiamme kädestä kiinni ja ollaan hiljaa täällä, että ei kukaan vaan kuule ja näe meitä..et sitten huuda enempää..

      *kyyhöttää nurkassa kuulokkeet päässä kuuntelee tummien musaa ja syö tummaa suklaata*

      • lottamari<3

        Alatko mun kaveriksi, kun tuo Sinde lähti lataamoon ja mulla ei nyt ole ketään ja joudun puhumaan itsekseni ja soittamaan tummien musaa ja syömään levykaupalla alakulooni tummaa suklaata?

        *odottaa suu täynnä Fazerin tummaasuklaata kaveripyyntöön vastausta*


      • Usko pois

        Helvetti on vielä nyt tyhjä. Kun Jeesus vihdoin ja viimein tulee takaisin tuomitsevaan eläviä ja kuolleita, sen jälkeen helvetti rupeaa täyttymään ja siellä kuhina käy.

        Jeesushan tuli tänne maan päälle vapauttamaan meidät synnin kahleista. Seuraavan kerran hän tosiaan tulee ja hän on meidän puolustajamme ja tuomarimme, molempia. Auta armias sitä, jolle hän ei ole niitä.

        Etsinyt olen minäkin ja etsin vieläkin.


      • lottamari<3
        Usko pois kirjoitti:

        Helvetti on vielä nyt tyhjä. Kun Jeesus vihdoin ja viimein tulee takaisin tuomitsevaan eläviä ja kuolleita, sen jälkeen helvetti rupeaa täyttymään ja siellä kuhina käy.

        Jeesushan tuli tänne maan päälle vapauttamaan meidät synnin kahleista. Seuraavan kerran hän tosiaan tulee ja hän on meidän puolustajamme ja tuomarimme, molempia. Auta armias sitä, jolle hän ei ole niitä.

        Etsinyt olen minäkin ja etsin vieläkin.

        Miksi helvetti tyhjä olisi, kun raamatussa sanotaan, että rikas mies joutui sinne, kun ei ottanut Lasarusta sisälle taloonsa, ruokkinut ja auttanut vaan söi, joi ja juhli vaan itse ja ei katsonut kurjan kurjuutta. Kuoltuaan Lasarus pääsi taivaaseen, mutta rikas mies joutui helvettiin..

        Et ole tainnut pakana raamattuasi lukea, mene nyt ja opiskele se uudelleen oikein ajatuksen kanssa :)

        Mitä sinä etsit, kun kaikki etsimäsi on nenäsi edessä?


      • Oletko sinä
        lottamari<3 kirjoitti:

        Miksi helvetti tyhjä olisi, kun raamatussa sanotaan, että rikas mies joutui sinne, kun ei ottanut Lasarusta sisälle taloonsa, ruokkinut ja auttanut vaan söi, joi ja juhli vaan itse ja ei katsonut kurjan kurjuutta. Kuoltuaan Lasarus pääsi taivaaseen, mutta rikas mies joutui helvettiin..

        Et ole tainnut pakana raamattuasi lukea, mene nyt ja opiskele se uudelleen oikein ajatuksen kanssa :)

        Mitä sinä etsit, kun kaikki etsimäsi on nenäsi edessä?

        ihan terve? Ei aina oikein kuullosta siltä nuo sinun jutut :(


      • lottamari<3
        Oletko sinä kirjoitti:

        ihan terve? Ei aina oikein kuullosta siltä nuo sinun jutut :(

        Olen terve, kiitos kysymystä, entä itse vaivaako huolisuoli vai iskias tai muu? Tämä yksinäisyys voi tehdä hulluksi aina..ellei sitä hoida jollain tavalla..kaivoin vanhat vinyylit esiin ja

        sinä minut hulluksi teit...Iskias..

        http://www.youtube.com/watch?v=9m_FUoNmDso&feature=related


      • jfpo je edufe9+
        lottamari<3 kirjoitti:

        Alatko mun kaveriksi, kun tuo Sinde lähti lataamoon ja mulla ei nyt ole ketään ja joudun puhumaan itsekseni ja soittamaan tummien musaa ja syömään levykaupalla alakulooni tummaa suklaata?

        *odottaa suu täynnä Fazerin tummaasuklaata kaveripyyntöön vastausta*

        Syötkö sä jatkuvasti suklaata? Tuntuu, että mainitset asian joka toisessa viestissä. Lohtusyömistä? Mikä sua vaivaa? Ootko rikki? Haluat paremman olon?


    • Töistä ja vapaa-ajan aktiviteeteista. Itse harrastan aika paljon yhteisöllisiä juttuja, joten uusia tuttuja tulee koko ajan lisää. Joidenkin kanssa viihtyy paremmin kuin toisten joten heistä tulee myös kavereita.

    • YksinäinenjaErakko

      Josko viestin kirjoittaja olisi halukas, niin kerro toki mullekki. Olis kiva tietää mistä niitä kamuja ylipäätänsä löytyy. Ns. ex frenditki eivät edes kaipaa minua.
      Kyynisyys iskee ja paantuneisuus. :(

    • 309948

      Aika vaikea on tosiaan löytää, vähenemään päin ovat kokoajan.

    • roikkuja.

      Sama täällä.
      Ja sit täytyy täällä roikkua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe