Itsellä lähteny vähän käsistä tää touhu, joten päätin nyt sulkea jokaisen tilin ennen kuin luottotiedot menee. Keräsin kaikkien firmojen aspa sähköpostiosiotteet ja pistän ne tänne jos joku haluaa päästä pienemmällä vaivalla.
Pyytäkää että haluatte estolistalle lainapalveluun, loppuun nimi ja hetu.
tässä lista @-osoitteista
http://pastebin.com/yemQ6RSq
Näin saat eston vippeihin
11
3162
Vastaukset
- 1kyrpä
hyvä sivu sieltä ne voi kerralla kopioija vastaanottajat ja laittaa yhen vittuilu viestin kaikille
itsehän en tarvii estoja noin 25 luottotietomerkkiä tekee sen niille paskoille
enkä viiti enää niitä muistutttaakkaan
tuntuu etteivät oo kaikkia lähteny ees perimään - 12+13
kysymys: voinko laittaa vippikiellon firmoihin, joista en ole edes ottanut vippiä vielä kertaakaan?
- kyrpå
Et pysty täytyy olla ainaskin yksi ajallaan takaisin maksettu vippi
eikä luottotiedoissa saa olla merkintää
- ei pikavipeille!
Pikavipit vois lopettaa samantien. Vippejä ottavat vain ne henkilöt, jotka ovat jo valmiiksi huonossa rahatilanteessa. Kun luottokortit ja muut rahoituskeinot on jo käytetty, turvaudutaan pikavippiin. Allekirjoita adressi pikavippien täyskiellosta http://vippi7.blog.com/.
- Vippi-Expertti.
Ei kannata laittaa estoja, ottakaa lisää pikavippiä vielä kun pystytte.
- Vipandeeri
Kyllä pystyy laittaan estot melkein jokaiseen josta ei ole vielä ottanut vippiä, tosta listasta 2 ei laittanut ja olin ottanut vain 10 eri paikasta vippejä aikasemmin.
Yhdestä paikasta sain hyvän vinkin:
"Voisit olla yhteydessä Suomen Asiakastietoon, tietojemme mukaan heidän kautta pystyy laittamaan kiellon, ettei Sinulle voi myöntää minkäänlaisia lainoja." - PADOVAN
Hei
Olen henkilö, joka on taloudellinen pääoma voidaan myöntää
luottoa kaikille tarvitseville, jos on tarve yhteystiedot
kuka olet tai mikä tahansa ongelmia:
Oletko liikemies tai nainen?
Tarvitset rahaa oman yrityksen?
Tarvitsetko lainaa ratkaista teidän velka tai maksaa laskuja tai
aloittaa mukava liike?
Sinulla on alhainen luotto pisteet ja sinulla on vaikeuksia
saada pääomalainan paikallisten pankkien ja muiden
rahoituslaitoksissa?
Tarvitsetko lainaa tai rahoitusta jostain syystä,
* Taloudellinen
* Kiinnitykset
* Investoinnit laina
* Auto Loan
* Velka
* Luottojärjestely
* Toinen Mortgage
* Hankinta luoton
* Personal Loan
Joten jos haluat lainata rahaa älä epäröi ottaa minuun yhteyttä ... [email protected]- Anonyymi
No ei kyllä pitäisi sanoa tuota, mitä oot kirjoittanut. Moni, joka on jollain lailla sairas päästään, eikä kestä houkutuksia, lankeaa moiseen tarjoukseen ja vaikka mihin tarjoukseen. Siinä menöö sitten tuvat ja autot ja akka tai ukko. Pitäisi saada laki, joka estää pikavippihomman sekä pitäisi olla jokin adressi nimille ja saada listat eduskuntaan, jos ne vaikka käsittelisivät sen.
Toivossa on hyvä elää! - Anonyymi
Saako sieltä edes viittä sataa mut, henkilötietonsa jonnekin loistamaan naantalin aurinkon lailla. Roskaposti rekistereihin, puhelinmyyntiin, mitä ihminen mukavaa keksiikään.
- Anonyymi
Ai niin, sama on instantor.
- Anonyymi
Itse lähtisin Suomen asiakastieto Oy:n kautta laittaamaan lainakiellon itselleni jo tietoturvasyistä.
Niinkuin teinkin.Koskee kaikkia lainoja.Huvikseni testesin eräältä tutulta automyyjältä,että onnistuisiko auton ostaminen luotolla.Tämä auton myyjä ei huomannut anomuksen lopussa olevaa kohtaa.joka meni näin.Reisteröidyn ilmoittama luottokielto,ei maksuhäiriö.Sitten kun näytin tuota kohtaa,niin siihen jäi.Muuten Suomen asiakastieto Oy:stä saa tilattua laaja selonteon
kaikista kuka on onkinut luottotietoja,onko jonkun hallituksen jäsen jne.
Kuten aikoinaan jossakin hammastahna mainokessa oli reikiä 0 kpl.
Mullakin täydet nolla kaikissa.paitisi luottamustoimesta oli maininta.
Tuolla mainittu addressi on hyvä juttu jos se toteutuu.
Tämmöstä vippi/joustoluotto hörhöilyä EI olisi pitänyt koskaan sallia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549