Vastenmielisimmät kotityöt

Daedolus

Elikkäs aattelin tällasta pikasta galluppia.

Mikä on mielestänne vastenmielisin kotityö?

Itse vastaan ehdottomasti astioiden pesu käsin. Se on vaan mielestäni niin hanurista. Mieluummin pesisin vaikka lattiakaivoja kun astioita, en vaa tiedä mikä siinä on mutta jostain syystä en itse tykkää yhtään astianpesusta. Keittiö on aika ahdas ja tiskikonetta ei mahdu kunnolla. Jos mahtus nii olisin jo ostanu aikapäivää sitten

16

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astiakone

      Sama jutti: astioiden pesu, voiko tylsempää/vastenmielisempää olla, huh, huh.

      Asiakonehankintaan! Kannattaa ilman muuta sijoittaa.

    • ikkremiminnn

      Käsin tiskaus :) Onneksi käytettyjä ja toimivia koneita saa niin halvalla ettei tarvii pitkään tiskata käsin jos ei tykkää.
      Se on kyllä inhottavinta mitä tiedän!

    • TimppaTT

      AVIOSEKSI! *yök*

      • moppaan mielelläni

        joo avioseksi on tylsää,mut ikkunoitten pesu(saan aina jonku tekeen sen)kaappien järjestäminen,lampunvaihto.Tykkään tiskaamisesta,imurointi on kivaa kun ei päästä liian sottaseksi tuleen lattioita.Myös moppaaminen kivaa.Ai niin vihaan ruokakaupassa käyntiä.


    • Sofffffi

      Imuroiminen. En vaan voi sietää sitä. That's why I boungt an robotti-imuri :D
      Ikkunoiden pesu on kyll'ä myös kärjessä.

    • Jogkd

      Onneksi on ilmainen kodinhoitaja

    • Tavaroiden kerääminen lattioilta/sängyn alta ennen imurointia tai lattian pesua...

    • yök

      vessan pesu,yök.

    • fairylemon

      Tiskaus.

    • 18+4

      Tiskaaminen, ei tarvinnut kauaa miettiä. Todella ällöttävää eikä atooppinen ihoni tykkää muutenkaan veden ja pesuaineiden kanssa läträämisestä. Olen jo vuosikausia suunnitellut siirtyväni pelkästään kertakäyttöastioihin, mutta liekö siinä kuitenkaan mitään järkeä...

    • Aterimet

      Miten päin laitatte aterimet kuivumaan ,kun tiskaatte käsin.Varsi ylös vai alaspäin.

    • Sukkis

      Lattiakaivoa en ole viiteen vuoteen putsannut kun se että niin paljon.. Kaada vain putkenavaajaa vähän väliä ja avot! Tiskaaminen on myös inhaa mut onneksi on tiskille, huh! Kaikki muu sujuu kun on kunnon välineet eikä päästä kämppää turhan sotkuiseksi ylipäätään ja siivoaa tarpeeksi usein.

    • hep.

      Tavaroiden järjestely.

    • Lattioiden pesu, koska:
      a) se on aivan turhaa
      b) Meillä on kotona niin pljon tavaraa, että lattioiden moppauksessa menee ikä ja terveys, kun tarvitsee koko ajan siirrellä tavaroita.
      c) Onnistun usein kiippaamaan pesuveden lattialle, jolloin joudun pyyhkimään sen pois, joka ei ole myöskään kivaa.

      Paitsi silloin lattioiden pesu on kivaa, kun laittaa märät ja pesuaineiset sukat jalkoihin ja hiihtää niillä ympäri taloa.

    • Eieieiei

      Pidän lähes kaikista kotitöistä. Ainoa mikä nyt ehkä eniten oksettaa on vessanpöntön putsaaminen. Monien sanoma tiskaaminen minun mielestäni on mukavaa puuhaa. Olen jopa monesti pyytänyt toisten vuoroilla, että saan pestä astiat. Olen monien muidenkin kotitöiden kohdalla tehnyt näin.

    • Astiakaapissa pidemmän aikaa olleiden, käyttämättömien astioiden peseminen puhtaaksi. Monesto mä olen miettinyt, että miten ihmeessä nekin astiat voivat likaantua vaikkei niitä käytä kukaan? Ainakaan tietääkseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe