Vastenmielisimmät kotityöt

Daedolus

Elikkäs aattelin tällasta pikasta galluppia.

Mikä on mielestänne vastenmielisin kotityö?

Itse vastaan ehdottomasti astioiden pesu käsin. Se on vaan mielestäni niin hanurista. Mieluummin pesisin vaikka lattiakaivoja kun astioita, en vaa tiedä mikä siinä on mutta jostain syystä en itse tykkää yhtään astianpesusta. Keittiö on aika ahdas ja tiskikonetta ei mahdu kunnolla. Jos mahtus nii olisin jo ostanu aikapäivää sitten

18

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astiakone

Sama jutti: astioiden pesu, voiko tylsempää/vastenmielisempää olla, huh, huh.

Asiakonehankintaan! Kannattaa ilman muuta sijoittaa.

• ikkremiminnn

Käsin tiskaus :) Onneksi käytettyjä ja toimivia koneita saa niin halvalla ettei tarvii pitkään tiskata käsin jos ei tykkää.
      Se on kyllä inhottavinta mitä tiedän!

• TimppaTT

AVIOSEKSI! *yök*

• moppaan mielelläni

joo avioseksi on tylsää,mut ikkunoitten pesu(saan aina jonku tekeen sen)kaappien järjestäminen,lampunvaihto.Tykkään tiskaamisesta,imurointi on kivaa kun ei päästä liian sottaseksi tuleen lattioita.Myös moppaaminen kivaa.Ai niin vihaan ruokakaupassa käyntiä.

• Sofffffi

Imuroiminen. En vaan voi sietää sitä. That's why I boungt an robotti-imuri :D
      Ikkunoiden pesu on kyll'ä myös kärjessä.

• Jogkd

Onneksi on ilmainen kodinhoitaja

• Tavaroiden kerääminen lattioilta/sängyn alta ennen imurointia tai lattian pesua...

• yök

vessan pesu,yök.

• fairylemon

Tiskaus.

• 18+4

Tiskaaminen, ei tarvinnut kauaa miettiä. Todella ällöttävää eikä atooppinen ihoni tykkää muutenkaan veden ja pesuaineiden kanssa läträämisestä. Olen jo vuosikausia suunnitellut siirtyväni pelkästään kertakäyttöastioihin, mutta liekö siinä kuitenkaan mitään järkeä...

• Aterimet

Miten päin laitatte aterimet kuivumaan ,kun tiskaatte käsin.Varsi ylös vai alaspäin.

• Sukkis

Lattiakaivoa en ole viiteen vuoteen putsannut kun se että niin paljon.. Kaada vain putkenavaajaa vähän väliä ja avot! Tiskaaminen on myös inhaa mut onneksi on tiskille, huh! Kaikki muu sujuu kun on kunnon välineet eikä päästä kämppää turhan sotkuiseksi ylipäätään ja siivoaa tarpeeksi usein.

• hep.

Tavaroiden järjestely.

• Lattioiden pesu, koska:
      a) se on aivan turhaa
      b) Meillä on kotona niin pljon tavaraa, että lattioiden moppauksessa menee ikä ja terveys, kun tarvitsee koko ajan siirrellä tavaroita.
      c) Onnistun usein kiippaamaan pesuveden lattialle, jolloin joudun pyyhkimään sen pois, joka ei ole myöskään kivaa.

Paitsi silloin lattioiden pesu on kivaa, kun laittaa märät ja pesuaineiset sukat jalkoihin ja hiihtää niillä ympäri taloa.

• Eieieiei

Pidän lähes kaikista kotitöistä. Ainoa mikä nyt ehkä eniten oksettaa on vessanpöntön putsaaminen. Monien sanoma tiskaaminen minun mielestäni on mukavaa puuhaa. Olen jopa monesti pyytänyt toisten vuoroilla, että saan pestä astiat. Olen monien muidenkin kotitöiden kohdalla tehnyt näin.

• Astiakaapissa pidemmän aikaa olleiden, käyttämättömien astioiden peseminen puhtaaksi. Monesto mä olen miettinyt, että miten ihmeessä nekin astiat voivat likaantua vaikkei niitä käytä kukaan? Ainakaan tietääkseni.

• Anonyymi

Ei taida olla. Lautasta ei ole, vaan orthexin pyöreä muovikuppi, josta syön - paras mikä on koskaan ollutkaan. Tiskaan heti syötyäni. Pyykit pesen lavuaarissa.

• Anonyymi

Uunin pesu. Pitäisi aina tehdä heti kun jotain ruokaa on uunissa laittanut ettei ennätä palaa kunnolla kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4447
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe