Raiskaus Tampereen keskustassa - poliisi etsii tekijää
Poliisi pyytää havaintoja Tampereen Tammelantorilla liikkuneesta raiskaajasta. Mies raiskasi 22-vuotiaan tamperelaisnaisen keskiviikon ja torstain välisenä yönä Tammelan kaupunginosassa.
Nainen oli grillijonossa Tammelantorilla vähän ennen kahta yöllä. Ruoka-annoksen saatuaan hänen seuraansa lyöttäytyi tuntematon mies, joka käveli uhrin seurassa Emil Aaltosen puiston kautta Kyllikinkadulle.
Raiskaus tapahtui Kullervonkatu 20:n sisäpihalla. Ulkopuolinen henkilö ilmoitti rikoksesta hätäkeskukseen vähän ennen puoli kolmea yöllä.
Epäilty puhui uhrin kanssa hyvää englantia. Mies on 170-175 senttiä pitkä ja vaaleaihoinen. Hänellä on lyhyt vaalea siilitukka ja viikset. Yllään miehellä oli tummat vapaa-ajan vaatteet. Iältään hän on noin 40-vuotias.
Poliisi kaipaa lisää vinkkejä Tammelassa torstain vastaisena yönä liikkuneesta raiskaajasta.
– Olemme saaneet joitakin vihjeitä. Tekijä ei ole selvillä. Poliisi jatkaa tutkintaa, kertoo rikoskomisario Pasi Nieminen Pirkanmaan poliisista.
Tamperelaisnainen raiskattiin torstain vastaisena yönä Tammelan kaupunginosassa Tampereella. Rikos on tehty Kullervonkatu 20:n sisäpihalla.
Raiskaaja on liikkunut Tammelantorilla ja Aaltosen puiston läheisyydessä torstain vastaisena yönä kahden aikaan.
Tekijä on poistunut paikalta hieman ennen puoli kolmea.
Eikö tuolla muka ole valvontakameroita?
http://maps.google.fi/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&q=Kullervonkatu 20 tampere&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x468f20aaf2f300bd:0x123c81c5409f5363,Kullervonkatu 20, 33500 Tampere&gl=fi&sa=X&ei=bYMbUIqCIqaC4gTAoYDYDw&ved=0CAgQ8gEwAA
Niistähän näkisi tekijän?
Kullervon kadun kamerat paljastaa raiskaajan?
BB valvoo 24/7
1
212
Vastaukset
- 5+13
Ei varmasti selviä. Täällähän taisi olla joku konsertti ja sitä äijää ei enää tästä maasta löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082