sivu 34
"The years 2010 to 2020 were dubbed
the “doom decade” for good reason: the 2012
Olympic bombing, which killed 13,000, was
followed closely by an earthquake in Indonesia
killing 40,000, a tsunami that almost wiped
out Nicaragua, and the onset of the West China
Famine, caused by a once-in-a-millennium
drought linked to climate change."
http://www.rockefellerfoundation.org/uploads/files/bba493f7-cc97-4da3-add6-3deb007cc719.pdf
Rockefeller säätiö
5
1334
Vastaukset
- mv
w
t
f - rocken feller
Rockefeller tietää kun on itse asialla!
- ablapap
Tuossa pdf:ssä on 4 eri "tulevaisuuden suuntaa" jonka maapallo voisi ottaa, tuo kopsattu osio oli vain mainittu yhdessä niistä. Oli muuten tosi omituinen "novelli", en ymmärrä mitä varten tommonen on kirjotettu..
- Vanha Kettu
Disinformaatiota, jolla villitään foliohatut, kuten minä, tekemään itsestään pellejä, ja suuntaamaan katseet pois aivan arkisista talousrikoksista, joiden olemassaoloon ei uskota, kun sana "salaliitto" liittyy foliohattujen markkinoimaan täysin uskomattomaan mystiikkaan.
- Eliitti vihkiytynyt
Pyramidin huipulla ollaan syvällä okkultismissa, tätä et voi kieltää.
Kerro sinä siitä että kyse on vain rahasta, me kerromme siitä, mikä paljon suurempi eliittiä ajaa kuin joku valuutta, joita niillä kyllä on "riittävästi".
Ja kyllä, äärimmäisen levottomuutta herättävä tuo Säätiön dokumentti, huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789