Sipilän söpötys oli täysin luokatonta eduskuntakeskustelussa. Ei olisi kannattanyt mennä puhujapönttöön munaamaan itseään. Kyllä Väyrynen olisi ollut ihan toista luokkaa. Toisaalta Väykky ei ole kansanedustaja ja hän ei olisi tässä keskustelussa edes puhumaan päässyt.
KEPU iski kirveensä kiveen valitessaan Sössö-Sipilän puheenjohtajaksi. Kaveri osaa näköjään keskittyä vain keräämään valtion rahaa firmojensa kassan tilkkeeksi. Yritystoimintakaan ei ole ollut kovin hääppöistä, sillä Sipilän firmat ovat tehneet miljoonien eurojen tappioita.
Juha Sipilä täysin munaton eduskunnassa
2
62
Vastaukset 2
- johtaja on suuri ja
Sipilä on keskittynyt viime aikoina puhumaan lisää veronmaksajien maksamia tukia yrityksilleen, tällaista talousjärjestelmää kutsutaan Kepulitaloudeksi. Eli Valtio kerää veronmaksajilta rahat jotka se lahjoittaa Sipilän yrityksille jotka taasen maksavat Sipilälle osinkoja, eikä mitään väliä vaikka firmat tekisivätkin miljoonatappiot kuten tekevät, kyllä kansa maksaa jotta kepulijohtaja voi osoittaa miten kova pisnesmies hän on.
- hapeanpuoluettani
Olisihan se aikamoinen imago-moka valita puolueen puheenjohtajaksi it-miljonääri? Kehen tällä valinnalla luullaan vedottavan? Ei ainakaan niihin jotka ovat loikaaneet keskustasta persujen leiriin. Kepu lähti älypuhelinmarkkinoille vaikka peruspuhelilmille olis ollut kysyntää 20-25 prosentin verran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459