Paras ja huonoin elokuvavuosikymmen

Tukipermanentti

Mulle huonoin elokuvavuosikymmen on 1980-luku, jonka leffoja ei pysty yksinkertaisesti katsomaan sen ajan tukka- ja vaatetyylin vuoksi. Olkoon silloin julkaistu Taksikuskia tai muuta hienoa.

Parhaita vuosikymmeniä ovat.... No muut kuin 1980-luku.

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F.O.A.D.

      Huonoin elokuvavuosikymmen on 2000-luku, ja veikkaan että 2010-luku tulee olemaan kokonaisuudessaan vielä huonompi. Syy tähän on se, että nykyään panostetaan yhä enemmän tietokoneella tehtyihin näyttäviin erikoistehosteisiin, kuin näyttelemiseen, ohjaamiseen tai käsikirjoitukseen.
      2000-luvulla on tehty paljon hyviäkin elokuvia, mutta huonoja elokuvia tehdään tehdään huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin.

      Parhaat elokuvat on tehty 60-, 70- ja 80-luvuilla.
      Tuolloin tehtiin myös paljon huonoja elokuvia, mutta silloin tiedostettiin jo leffaa tehdessä että se tulee olemaan b-luokkaa. Nykyään koitetaan tehdä isolla budjetilla ja huonoilla näyttelijöillä a-luokan elokuvia, mutta lopputulos on joskus jopa b-luokkaakin huonompi.

      • Kioskissa

        Tämä on hyvä kirjoitus. Mutta olen nähnyt tälläkin vuosikymmenellä hyviä elokuvia tietokoneanimoiduista ja kassaelokuvista huolimatta.

        Minulle parhaimpia elokuvia ovat olleet Orionissa katsomani Jean Renoirin leffat (joista nykyleffalaiset eivät tiedä mitään), ruotsalaisen Ingmar Bergmanin leffat, rakastan Wong Kai-wain leffoja. Sitten Kurosawa.

        Katselen leffoja netistä ja näen paljon hyvää leffaa, enkä osaa enää sanoa, mikä on hyvä leffavuosikymmen, sillä hyvää näkee niin paljon, mutta sitä loistavaa niin harvoin.


    • SelkeetSämpylät

      2000 luku selkeesti huonoin omasta mielestä, ja veikkaan et 2010 luku tulee olemaan paras

    • kyrpiintynyt

      keskenkasvuisten jorinoita. Kyllä teille vielä munan karvat kasvaa joku päivä.

    • dfe3fwwefff

      2000-luku ja tiedossa samanlaista remakejen ja 3d orgiaa että varmasti myös 2010-luku

    • Seitsemäs trailer

      60-luku oli huonoin. Ajettiin vaan skootterilla ilman kunnon käsikirjoitusta.
      30-luku oli hyvä.

    • EnOsaaKirjo

      Mielestäni 1990-2014 on tehty hyviä elokuvia aika paljon. Rakastan toiminta elokuvia joissa on hyvä juoni. Esim: Suuri puhallus, Need for Speed ja Fast and Furious 6.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe