olen kyllästynyt kuuntelemaan kun aina vaan kaikki valittaa pikkuasioista. itselläni on ollu aika huono elämä, mutta olen oppinut että vähästäkin kannattaa olla iloinen. isälläni on ollut alkoholi ongelma niin kaun kuin muistan. olen saanut kuunnella jokaisena yönä vanhenpieni riitelyä, kun asuin kotona. isäni haluaa usein avioeroa humalassa, mutta onneksi he ovat edlleen yhdessä. veljeni pitivät aina äitini puolia. siksi isäni yritti kerran jopa puukottaa yhtä veljistäni. pikku hiljaa me lapset aloimme lentää pois pesästä. vanhin veljistäni asuu kaukana ja vierailee vanhempieni luona noin kerran kuukaudessa kuuden päivän ajan.vuosia kuluu tavalliseen tapaan. vanhimmalla veljelläni ilmenee mielenterveys ongelmia. hän oli lähellä tappaa isäni.. onneksi ei siinä onnistunut. hän joutui hoitoon. tällä hetkellä viettää normaalia elämää tai ainakin yrittää. veljeni ja isäni ovat minulle todella rakkaita vaikka toisaalta vihaan heitä. asun yhdessä poikaystäväni kanssa ja koitan olla iloinen siitä, että hän ei ole juoppo ja että meillä on kaikki hyvin vaikka välillä menee päin mäntyä... ILOITKAA PIENISTÄKIN ASIOISTA!!!!!!!
Kumma kun kaikki aina vaan valittaa...
4
602
Vastaukset
- iloitsija
Mä iloitsen ettet kirjottanut enempää.
- ei vittu
"iloitsija " ja "alkoholisti" turpa kii.jos ei kiinnosta nii ei pitäs alkaa tommosia kommentteja kirjottaa.pitäkää omana tietonanne.vituttaa tommoset kusipäät.
- alkoholistin tytär
Etkö nyt parempaa tarinaa keksinyt lapsi pieni? Yks sun toinen yrittää tappaa toisensa, mielenterveys on mennyttä vähän jokaisella mutta on se ihanaa kun ne ei oo eronnut. Oi mitä onnea. Haloo pahvi!
- memma
Jos olet järkevä aikuinen (itse olen yli 40-v.) et puhu noin. Tiedän tosiaan, että monella nuorella elämä voi olla tosi vaikeaa, vaikka nykyään kuvitellaan että on kaikkea. Se vaan on niin että heidän ikäpolvensa vanhemmista monetkaan eivät ole osanneet antaa sitä turvaa ja rakkautta lapsilleen, niin ettei heidän tarvitse sitä tuskaansa huutaa kuka missäkin muodossa. - Puhun kokemuksesta laajan ystävänpiirin ja työni puolesta. Tiedän myös alkoholiperheen tuskat.
Monet vanhemmat ovat eläneet kuin uutta nuoruuttaan, kulkien, eläen itsekkäästi ja unohtaen ne lastensa tarpeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768