Se siitä, välivuosi edessä

pettynyt fani

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288487608445.html
Onko tämä vitsi? Nybondas taitaa vaan epätoivosesti yrittää säilyttää fanien uskollisuuden.

Järkikin sanoo että tällä joukkueella ei mestaruutta napata. Lisäksi tämmöiset lausunnot vaan vakuuttaa enemmän siitä että seuran johto pistää ensi kauden tahallaan läskiksi eikä välitä paskan vertaa, välivuosi edessä aivan selvästi ja johdollekkin vielä näköjään ok juttu. Selväähän se on:
1) Joukkue ei ole lähelläkään sitä taitotasoa mitä 2010-2011 joukkue, ja kerran joukkue on jo tässä, niin tämä on siis aivan tiedostettu asia. Eihän siellä ole juuri ollenkaan viime vuosina missään päin maailmaa pistepörsseissä loistaneita pelaajia, ja puolet tulee suoraan nuorisosarjoista.
2) Maalivahti. Riksman heitettiin menemään vaikka ihan pelikunnossa se on, harjoittelee jonkun venäläisseuran kanssa kuulemma, just luin iltalehdestä... sen sijaan palkataan käytännössä uraansa vasta aloitteleva junnu veräjänvahdiksi, kun kultaluokan veskarille olisi voinut laittaa sopparin eteen, eli omissa soi ja kunnolla ensi kaudella, ja taas kerran Nybondakselle ok juttu eikä mitään hätää.
3) Valmentaja. Ei herran jestas, tartteeko sanoa lisää? Raimo Summasen kaltainen osaaja olisi vapaana, ja tuon alussa linkitämäni haastattelun perusteella "halukkailta" (=Summaselta) on tullut tiedusteluja valmentajan pestistä, mutta Nybondakselle ei kelvannut kokenut taitaja, vaan valkun saappaisiin laitettiin täysi aloittelija.

Paskat sanon minä. Mikä HELVETTI HIFK:n johtoa vaivaa? Tajuavat 110% varmasti itekkin sielä ettei tällä jengillä mitaleita saada. Näinkin näkyvän seuran tehtävä ei pitäisi olla "kehittää lupaavien pelaajien/valmentajien uraa" kuten Sormusen valitsemistiedotteessa sanottiin, vaan menestyä. Mitä fanit sitten saavat vastineeksi? Mites olis kausarit puoleen hintaan jos ihan tarkoituksella laitetaan kausi pannukakuksi ja pelataan puolilla tehoilla?

Ennen on sentään yritetty aina vaikka huonompiakin kausia on ollut, mutta tätä en sulata että ihan tahallaan heitetään ensi kausi pilalle. Ymmärtäisin jotkut pohjolan pikkuseurat, mutta että näinkin suuri jengi, joka tiedotteen mukaan viime kaudelta lätki lähes miljoonan voitot, toissakauden mestaruusrahat, niin eipä pitäisi rahapulastakaan olla kiinni... eli mikä mättää? No minäpä kerron: johto. Kenkää kaikille ja uusi porukka, paremmin ja voittamaan asennoitunut porukka remmiin niin tulee tulosta.

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<

      ORTIO. NORJA JA SIT KOLMAS VESKARI KUKA ONKAAN OVAT HELVETIN HYVIÄ HANKINTOJA. SITTE ESIM SORMUNEN YKKÖSKOUTSINA VOI TEHDÄ JYRKI AHOT. MUT HYÖKKÄYKSEEN TARVITTAS MAALIPYSSY ALA RYAN VESCE. JAN CALOUN JA VILLE PELTONEN. LUULEN ET VILLE JA KIBE LOPETTAA KAUTEEN 2012-2013

    • <<<

      MÄ LUULEN ET MESTARUUS TULEE. MEILLÄ ON HYVÄ MAALIVAHTI ORTIO. SIT NORJA JA HUSSO. HYÖKKÄYS KAIPAISI MAALITYKKIÄ ALA RYAN VESCE JA JAN CALOUN

    • pitäaikainen fani

      Ei hifk voita mestaruutta liian paskat maalivahdit.Joku kokenut ykkösvahti!

      • nokukakohan

        Riksman. Mutta eipä saanut sopparia, vaan heitettiin menemään... hienoa. :( Johdolle potkut sanon minä.


    • paskanmarjat.

      Haistakaa vittu koko johto. Tämä kausi on tahallaan pistetty täysin läskiksi. Kausarista on maksettu mutta tällasta sontaa. Vaadin kyllä rahoja takasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe