Näin äsken unta, että jossain kaukana soi musiikki ja basson äänet kaikuivat korvissani. Menin lähemmäs taloa ha yhtäkkiä päässäni tuli aivan saatanan kova sydämen lyönnin ääni, ihan kun minun päässäni olisi ollut sydämensyke se tuntui kovana paineena päässäni ja en voi kuvailla sitä millään sanoilla kuinka kova ja hirveä sydämen sykkeen ääni päässäni oli, heräsin siihen kun hengitinepänormaalin nopeasti, aivan kun olisin ollut hengästynyt, mistäköhän toi ääni mahtaa johtua? :o
Hirveä ääni unessa. Kerro omasi?
20
532
Vastaukset
- Kauheaa
Hui kuulostaa hirveältä. Itselläni noin ei ole ikinä käynyt joten en voi sanoa mistä johtuu/:
- Ikinä kuullutkaan
Aika outoa:o mistäköhän mahtaa johtua :o
- ursula123123123
ehkä sun muna katkes
- .
Seuraava askel;
vierottaudu vaarallisista lääkkeistä riittävän hitaasti.- Mersiidis en kirjautunu
En käytä mitään lääkkeitä muuten ihan hyvä neuvo. :D
- seuraava askel...
Mersiidis en kirjautunu kirjoitti:
En käytä mitään lääkkeitä muuten ihan hyvä neuvo. :D
lisää ulkoilua...
seuraava askel... kirjoitti:
lisää ulkoilua...
Minulla on koira jakäytän sitä lenkillä päivittäin noin. 3-5 kertaa.. Joten ulkoilen paljon :o
- seuraava askel..
mersiidis kirjoitti:
Minulla on koira jakäytän sitä lenkillä päivittäin noin. 3-5 kertaa.. Joten ulkoilen paljon :o
hanki ystäviä...
- Mersiidisss
seuraava askel.. kirjoitti:
hanki ystäviä...
Ystäviä löytyy sellaset 10 joittenkans olen joka päivä allmost:D mut eivittu et oot hauska :D
- seuraava askel
Mersiidisss kirjoitti:
Ystäviä löytyy sellaset 10 joittenkans olen joka päivä allmost:D mut eivittu et oot hauska :D
joku ahistaa kun hermostut... luulin että löysäät jo...
- Mersiidiss
seuraava askel kirjoitti:
Jaajaa :D
- seuraava askel
Mersiidiss kirjoitti:
Jaajaa :D
Jos ei ole muita syitä päänkolinaan, niin sitten se on sukuvika. Se taas poistuu luonnonvalinnan kautta...
- Mersiidissss
Jos ei ole muita syitä päänkolinaan, niin sitten se on sukuvika. Se taas poistuu luonnonvalinnan kautta...
:DDDDDDD
- ursula123123123
löysää sä munaas
- voisiko olla..
Oliskohan kyse räjähtävän pään syndroomasta?
http://insomnia.ygoy.com/exploding-head-syndrome/- ursula123123123
toivottavast sun pää räjähtää ku laukeet naamalles
Se oli totta. Heräsin yhtenä yönä naapueriden tappeluun. Raotin postiluukkua yirttäen keksiä, mistä ne äänet tulee, mutten keksinyt.
- pompompom
Hei hyvä kun löysin tämän..Mulla onnyt muutaman kerran melko heti sen jälkeen kun olen nukahtanut tullut tälläinen ääni kuin joku huutaisi sentin päästä korvaa täysillä ja se on todella ärsyttävää.Ensimmäisellä kerralla pelästyin aivan helvetisti ja sydän jyskytti pikään sen jälkeen.Mä en uskalla oikeen nukkua nyt kun on tuota ääntä tässä joutunut kuuntelemaan useempana iltana peräkkäin.
- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tuo kovaan ääneen herääminen on ihan olemassaoleva unihäiriö. Itsekin kärsin siitä pitkään, kunnes luin jostain jutun, että se on todellista.
Yleisin ääni, jonka kuulen melko pian nukahdettuani, on ovikellomme ääni, mutta se soi tavallista kovempaa, niin että herään siihen. Alkuainkoina menin usein ovelle oikein katsomaan onko siellä joku. No eihän siellä ketään ollut keskellä yötä, eikä yövuoron jälkeenkään kun päivällä nukuin.
Toiseksi yleisin ääni on jonkinlainen rysähdys, joka kuuluu ihan vierestäni. Sitten on vielä alakerrasta kuuluva esineen kaatumis/tippumisääni. Olen menny tarkastamaan, eikä mitään ole kaatunut. Kaksoisolento unessa. Näin tämän unen n. 8v.sitten. Näin edessäni kokoiseni ukon. Sillä oli minun anorakkini päällä.
Tyyppi tuli siihen parin metrin päähän silmittelemään. Pelottava vai, meinasin äijälle, katsotaan kenellä pokeri kestää.
Samassa huomasin, että tyypillä ei ollut kasvoja ollenkaan. Se anorakin huppu pysyi jotenkin vaan pystyssä.
Olisin huutanut, ellei ääni olisi kauhusta salpautunut kurkkuun. Heräsin melkein huonot lahkeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696