Joo, elikkä hakusessa olis joku liike, joka myy NHL-fanituotteita. Itse etsin varsinkin Steven Stamkos t-paitaa (logo edessä, numero & nimi takana. Löytyykö Suomesta semmoisia kauppoja, jotka jotain erityisesti Tampa Bay Lightning-fanituotteita...?
Fanituotteita Suomesta?
2
397
Vastaukset
- stamkos fan
minäkin olen hakenut stamkosin paitaa ja lightingin harjoitus paitaa fani kaupoista
mutta ei ole löytynyt ja jos sinulle kelpaa kanadasta budgetsportista saa aitoja halvalla itse tilasin tampa bay lightingin vieras paidan satasella kulut mukaan otettuna ja toimitus n 2 kk. nhl shopissa taas on kallista onnea vaan yrityksiin toivottavasti autoin edes vähän. muuten kannattaa lukea minun kirjoittama keskustelu "steven stamkos" (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614148KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1092646Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452172- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281799- 281556
- 171350
- 1131193
- 551173
- 311168