eli siis mua vaivaa kamala kipu (tai no vaihtelevasti) ,varsinkin vasemmalla puolella tuolla alapäässä,olisko se toi häpyluu :0 siihen niiku jomottaa ja sattuu...pistää..
vaikka ei olla nyt 3viikkoon miehen kanssa seksiäkään harrastettu enkä ole mtn erikoista tehnyt..onko muilla samoja vaivoja? nyt viikkoja 21 5
ALAPÄÄ/HÄPYLUU KIVUT RASKAANA???vastauksia!
ihmettelijä__mamma__
2
624
Vastaukset
- SannaMamma
liitoskivuiksi minä nuo laskisin.. Itselläni oli jo ekassa raskaudessa. Varsinkin lopussa tuntui siltä kun teräsharjalla olisi vedelty lantioluuta ja häpyluuta edestakaisin.. Hyvä, ettei jalat lähtenyt alta kun oikein kunnolla riipaisi. Alkoi sillä, että oli tuollaisia "tuikkauksia" ja jomotusta. Eli ihan normaaleja kipuja sinulla minun mielestä.
- ihmettelijä__mamma__
Joo,niin aivan sehän se nimitys olikin... en vaan muistanut että se voi tuollakin olla... ;) niin ne unohtuu,vaikkei loppujen lopuks kauaa olekkaan viime raskaudesta. ihmettelen vaan ku on jo nyt.... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658